Nee joh. Als jij iets heel leuk vindt en anderen hebben er genoeg interesse in om een voorspelling in te vullen, ook al volgen ze het verder niet, dan is dat toch al leuk johquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).
Link ze dan even, lamlendig biggetjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die foto’s van Brobbey op het onsoranje account op Insta
Niet iedereen wil dat altijd want als je dan klikt, krijg je de insta van degene die deelt.quote:
Dit Nederland wordt vooral een bak minder met bijna elke wissel die je erin brengt, daar kan Koeman niet gek veel aan doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die goaltune doet wonderen.
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:48 schreef littlemindy het volgende:
Hoe vaak die Zweden een vrije man konden vinden was echt ongelofelijk
Het was dat ze de kansen niet afmaakten, anders hadden we met 5-10 verloren
True. Het enige wat je hem ietwat kwalijk kan nemen is het niet nemen van Frimpong in dit zooitje ongeregeld want dat had je nog een lekker hoog altijd lekker rennen-gehalte gegeven voorin. Maar na speler 12/13 ga je in deze selectie wel 4 stappen terug.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit Nederland wordt vooral een bak minder met bijna elke wissel die je erin brengt, daar kan Koeman niet gek veel aan doen
Frimpong had je altijd mee moeten nemen vanwege z'n snelheid inderdaad. Nu heb je eigenlijk enkel Malen of Summerville, wanneer je begint met Brobbey, en wellicht Kluivert waar je iets mee zou kunnen doen qua snelheid.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
True. Het enige wat je hem ietwat kwalijk kan nemen is het niet nemen van Frimpong in dit zooitje ongeregeld want dat had je nog een lekker hoog altijd lekker rennen-gehalte gegeven voorin. Maar na speler 12/13 ga je in deze selectie wel 4 stappen terug.
Ietwat? Frimpong had hij gewoon mee moeten nemen. Verder allemaal lood om oud ijzer inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
True. Het enige wat je hem ietwat kwalijk kan nemen is het niet nemen van Frimpong in dit zooitje ongeregeld want dat had je nog een lekker hoog altijd lekker rennen-gehalte gegeven voorin. Maar na speler 12/13 ga je in deze selectie wel 4 stappen terug.
Op zaterdag 20 juni 2026 20:01 schreef Zipportal het volgende: [..] Kon je beter naar Pathé Arena tenminste airco. [/quote
Op zondag 21 juni 2026 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 20 juni 2026 20:01 schreef Zipportal het volgende: [..] Kon je beter naar Pathé Arena tenminste airco. [/quote
Het was godverredomme bloedheet, maar machtig om zoveel mensen te horen juichen
Nou nouquote:Op zondag 21 juni 2026 02:15 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)misschien-komen.html
Kleedkamer-kanker en hunnie slappe baasje die eraan gaat toegeven.
De wissel van Summerville pakte nog wel goed uit, maar met name door het inbrengen van Til en Koopmeiners werd het alweer een stuk rommeliger.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit Nederland wordt vooral een bak minder met bijna elke wissel die je erin brengt, daar kan Koeman niet gek veel aan doen
Of mokerdom of Memvis heeft beeldmateriaal waar Trump nog van gaat blozen.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Brobbey waren vele users ook belachelijk aan het maken, dus Memphis met een hattrick tegen Tunesie incoming.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Wie moet het dan zijn? Malen liet het niet zien en Brobbey heeft mede doordat de ballen er toevallig wel twee keer invlogen het eerste kwart goed gespeeld, maar dat was het dan ook wel. Die kan de volgende wedstrijd weer net zo goed iedere kans om zeep helpen.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Geen idee, maar alles anders dan Memvis is beter, de man is een vervelende persoonlijkheid die gewoon niet kan voetballen en op topniveau nooit zijn niveau laat zien bij Oranje, teert alleen maar op goaltjes tegen B/C garnituur.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wie moet het dan zijn? Malen liet het niet zien en Brobbey heeft mede doordat de ballen er toevallig wel twee keer invlogen het eerste kwart goed gespeeld, maar dat was het dan ook wel. Die kan de volgende wedstrijd weer net zo goed iedere kans om zeep helpen.
De zege tegen Zweden verbloemt veel. De eerste de beste goede tegenstander die je tegenkomt en je kan waarschijnlijk gewoon je koffers pakken.
Die hebben we al gehad in de vorm van Japan en dat ging prima totdat Cowman raar ging doen.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wie moet het dan zijn? Malen liet het niet zien en Brobbey heeft mede doordat de ballen er toevallig wel twee keer invlogen het eerste kwart goed gespeeld, maar dat was het dan ook wel. Die kan de volgende wedstrijd weer net zo goed iedere kans om zeep helpen.
De zege tegen Zweden verbloemt veel. De eerste de beste goede tegenstander die je tegenkomt en je kan waarschijnlijk gewoon je koffers pakken.
Hij heeft een heel duistere vibe om hem heen hangen en gegarandeerd dat veel spelers bang voor hem zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, maar alles anders dan Memvis is beter, de man is een vervelende persoonlijkheid die gewoon niet kan voetballen en op topniveau nooit zijn niveau laat zien bij Oranje, teert alleen maar op goaltjes tegen B/C garnituur.
Nog maar niet te spreken van allerlei acts met hoeden en haarbanden, zullen we dat gaan doen als je een keer wat laat zien in plaats van proberen een soort van Lewis Hamilton act uit te voeren.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad in de vorm van Japan en dat ging prima totdat Cowman raar ging doen.
Memvis in het veld zorgt voor: balverlies, een meer rommelig spel, kansen die worden verprutst, negatieve sfeer. Hij brengt al jaren werkelijk helemaal niks en is ook constant half geblesseerd.
Die eerste goal was zeker te missen, namelijk als je niet in een aanspeelbare positie stond.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie
De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.
Verder heb ik hem niet gezien.
Als Koeman een goede coach om hem heen had gehad had die hem voor dit soort idioten behoed, maar goed de kliek bij KNVB is weer eens vooral bezig met zichzelf, wat betreft hou ik meer van Duitse mentaliteit waar men niet vies is om afentoe schoon schip te maken.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij heeft een heel duistere vibe om hem heen hangen en gegarandeerd dat veel spelers bang voor hem zijn.
Ik vind dat Koeman ook zonder coach Memvis moet kunnen zien voor wie hij is.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Koeman een goede coach om hem heen had gehad had die hem voor dit soort idioten behoed, maar goed de kliek bij KNVB is weer eens vooral bezig met zichzelf, wat betreft hou ik meer van Duitse mentaliteit waar men niet vies is om afentoe schoon schip te maken.
Het feit dat hij in Brazilie gaan voetballen zou ook al ernstige waarschuwing moeten zijn, komop zeg als je als Koeman zo streng bent op competitie niveau door spelers al van te voren uit te sluiten in bepaalde leagues zou je juist hier wel wat kritischer over moeten zijn, en nee we hebben het hier niet over Messie die in een relatief slappe league balt, maar dit voornamelijk doet om lekker van de winter van zijn carriere te kunnen genieten.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vind dat Koeman ook zonder coach Memvis moet kunnen zien voor wie hij is.
Wat me nog meer verbaast is dat ook van Gaal met hem bleef weglopen.
Die kan er dan nog steeds niet van. Is gewoon een houthakker.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:42 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wil tegen Tunesie Wout wel zien, hoe die het doet als hij aanvoer krijgt van betere spelers dan bij Ajax.
Als je iets persoonlijk hebt tegen Memphis (en je als een kleuter zijn naam blijft verbasteren), dan wordt het lastig om hem voetbaltechnisch te beoordelen inderdaad…quote:Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, maar alles anders dan Memvis is beter, de man is een vervelende persoonlijkheid die gewoon niet kan voetballen en op topniveau nooit zijn niveau laat zien bij Oranje, teert alleen maar op goaltjes tegen B/C garnituur.
VdVen zou zonder overdrijven nog bij Volendam zitten als hij niet zo snel was. Is niks mis mee, maar hij vaak gewoon net te vaak verkeerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?
Japan lag met de komt in de goal en bestaat voor het grootste deel uit spelers die bij teams als NEC spelen…quote:Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad in de vorm van Japan en dat ging prima totdat Cowman raar ging doen.
Memvis in het veld zorgt voor: balverlies, een meer rommelig spel, kansen die worden verprutst, negatieve sfeer. Hij brengt al jaren werkelijk helemaal niks en is ook constant half geblesseerd.
Jij en ik scoren ook wel tegen Malta en Gibraltar.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Japan lag met de komt in de goal en bestaat voor het grootste deel uit spelers die bij teams als NEC spelen…
En zodra ze wel ging voetballen verzoop Nederland.
Overigens: wel knap om een kansenverprutser te zijn die tevens topscorer aller tijden is.
Japan heeft Brazilië, België en Engeland verslagen. Dat zijn geen prutsers als team. Goede samenwerking en goede trainer.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Japan lag met de komt in de goal en bestaat voor het grootste deel uit spelers die bij teams als NEC spelen…
En zodra ze wel ging voetballen verzoop Nederland.
Overigens: wel knap om een kansenverprutser te zijn die tevens topscorer aller tijden is.
Je vergeet er wel bij te vermelden dat Brobbey bij de 1-0 knap zijn duel wint en hem perfect klaar legt voor Reijnders. Bekijk dat moment even terug want dat is wel heel erg goed gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.
Het lijkt me ook dat je met Brobbey moet beginnen volgende wedstrijden. En Summerville verdient het ook. Kan je Malen achter de hand houden als wissel voor de counters.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:22 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je vergeet er wel bij te vermelden dat Brobbey bij de 1-0 knap zijn duel wint en hem perfect klaar legt voor Reijnders. Bekijk dat moment even terug want dat is wel heel erg goed gedaan.
Daarna rent hij ook de verdediger van Zweden eruit en wint hij ook dat duel.
Er gaat een hoop aan vooraf
Tenij het taktiek is van Koemanquote:Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Waarom zou ik persoonlijk iets tegen deze persoon hebben? Het is gewoon een rare clown die niet kan voetballen.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je iets persoonlijk hebt tegen Memphis (en je als een kleuter zijn naam blijft verbasteren), dan wordt het lastig om hem voetbaltechnisch te beoordelen inderdaad…
Scorebord journalistiekquote:Op zondag 21 juni 2026 09:03 schreef Mikeytt het volgende:
"Netherlands is on fire 🔥 " is trending op de Chinese socials
Hebben ze nog doorverkoop percentage eigenlijk?quote:Op zondag 21 juni 2026 09:26 schreef The-BFG het volgende:
Leuk voor Brobbey. Ajax verlaten was goed voor ons en voor hemzelf.
Heb je naar de hele actie gekeken? Pannekoekquote:Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie
Ach @Zorroquote:Op zondag 21 juni 2026 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie
quote:Op zondag 21 juni 2026 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"quote:Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.
Brobbey zette de eerste goal zelf op,
Niet uitstappen toen het moest.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even de samenvatting gekeken.
Goed gelopen en gepositioneerd van Brobbey. Eens kijken of de tegenstanders hier raad mee weten.
Leuk voor Summerville. Zal zijn marktwaarde zeker goed doen. West Ham rekent zich al rijk.
En wat deed Opa van Dijk bij die tegengoal?
Ik had de indruk dat er bij die voorzet van Malen sprake was van hands, waardoor de bal van richting veranderde. Daar werd verder overheen gekeken.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.
Brobbey zette de eerste goal zelf op, maar was ook de hele wedstrijd niet te bespelen voor Zweden.
De tweede goal was een goede afronding. Ja dat ziet er makkelijker uit, maar Malen heeft de afgelopen wedstrijden (ook tegen Algerije en Oezbekistan) grotere kansen verkloot.
De verdediging kreeg geen grip op Brobbey waardoor er ook ruimte ontstond voor andere aanvallers. Hij is fysiek sterk, niet van de bal te krijgen, zijn snelheid wordt onderschat (en die van Malen wordt overschat). Hij is erg doelgericht en als Malen geen egoïstische klootzak was had Brobbey gisteren een hattrick gemaakt.
Ik ben niet snel positief, maar Brobbey brengt kwaliteiten in dit elftal die we misten. Gakpo heeft een beter schot, Summerville is sneller, maar die fysiek kracht, duel winnen, bal bij zich houden en afronden, dat ik zie Malen, Depay en Weghorst niet doen.
Even teruggekeken: ik zag het verkeerd. Geen hands.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat er bij die voorzet van Malen sprake was van hands, waardoor de bal van richting veranderde. Daar werd verder overheen gekeken.
Want dat was de discussie inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"
Oké dan
Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal
Tot ziens, rode kaart
[ afbeelding ]
[ tiktok ]
Trollquote:Op zondag 21 juni 2026 10:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"
Oké dan
Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal
Tot ziens, rode kaart
[ afbeelding ]
[ tiktok ]
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden
Maandagnacht 3:00u antigenot
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?quote:Op zondag 21 juni 2026 11:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.
Dat kunnen alleen maar hele grote spelers.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kansen creëeren zeker, scoren is weer iets anders.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).
Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
Sinds Ziggo hun walgelijke en kennelijk legale constructie rondom de CL zie ik dat liever nietquote:Op zondag 21 juni 2026 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.
Dus ik wil hem wel gelijk geven.
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden
Maandagnacht 3:00u antigenot
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).
Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.quote:De nummer twee van de groep komt in het zwaardere, onderste deel van het schema van de knock-outfase terecht. Ook hier geldt het voorbehoud dat er nog veel wedstrijden gespeeld moeten worden, en er veel kan veranderen.
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eensquote:Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32
Jawelquote:Op zondag 21 juni 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eens
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Alsof Van der Vaart en vrienden dan gewoon niet lekker doorschuiven naar waar god betert dit terecht mag komen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.
Pomp het geld maar door NOS.
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).quote:Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Iedere cent die de NOS krijgt, is er 1 teveel.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.
Pomp het geld maar door NOS.
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebtquote:Op zondag 21 juni 2026 11:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).
[..]
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.
Ik zit overigens niet te wachten op dat soort TV, ik kijk wel op Sporza :-)
Goed punt.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.
Marokko gaat in die poule tegen Haiti wat al klaar is. Nou dat wordt prijzen schieten.
En Schotland en Brazilië hebben beiden genoeg aan een punt om door te gaan. Die gaan de eerste helft tot de drink pauze gas geven en daarna is het wel goed geweest. Willen beide geen blessures en hebben aan een punt genoeg.
In 2010 troffen we (op papier) in de halve finale ook een makkelijkere tegenstander dan in de kwartfinale.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebt
Van Dijk is ook gewoon klaar. Die man komt niet meer vooruit.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.
Nederland de linkerkant van Zweden echt optimaal uitgebuit en daar kwamen de goals ook vandaan.
Wat een gelul dat je sowieso van Marokko verliest zeg. Die hadden het lastig in de 2e helft tegen fucking Schotland. Schotland, Shotland. Dat is nog zwakker dan Zweden.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:46 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Goed punt.
Heb ook nog even verder gekeken.
Als je 1e wordt kun je dus Brazilië of Marokko treffen bij de laatste 32
ALS je daarvan wint dan krijg je in de 8e finales de winnaar van Groep A of B (Mexico, Zuid-Korea, Canada of Zwitserland zoals het er nu uitziet.
Als je echter 2e wordt in de poule, dan tref je in de 8e finale de 2e van groep E of I. Zoals dat er nu uitziet zijn dat Ivoorkust of Noorwegen. Mochten Duitsland of Frankrijk toch nog 2e worden in de poule tref je één van hen.
Heb een lichte voorkeur voor de poulefase winnen, Brazilië treffen bij de laatste 32 (van Marokko verliezen we sowieso, Brazilië zijn ook meer individuen, daar kun je nog een gelukje hebben) en dan bij de laatste 16 de winnaar van groep A of B treffen.
Ik baseer dat vooral op het feit dat het NL elftal vaak niet goed rendeert tegen ploegen die als één team/geheel spelen. Marokko doet dat. Daarom acht ik de kans op een eventuele winst tegen Brazilië groter dan tegen Marokko.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat een gelul dat je sowieso van Marokko verliest zeg. Die hadden het lastig in de 2e helft tegen fucking Schotland. Schotland, Shotland. Dat is nog zwakker dan Zweden.
Dat is wat anders, dan dat we sowieso verliezen. En die vleugels van Brazilie kunnen ons ook helemaal dronken spelen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:56 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik baseer dat vooral op het feit dat het NL elftal vaak niet goed rendeert tegen ploegen die als één team/geheel spelen. Marokko doet dat. Daarom acht ik de kans op een eventuele winst tegen Brazilië groter dan tegen Marokko.
Totdat de wedstrijd gespeeld is is uiteraard alles mogelijk.
Valt tegen is een vreemdelingen legioen. Tenzij ze handdoeken zien liggen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:56 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik baseer dat vooral op het feit dat het NL elftal vaak niet goed rendeert tegen ploegen die als één team/geheel spelen. Marokko doet dat. Daarom acht ik de kans op een eventuele winst tegen Brazilië groter dan tegen Marokko.
Brazilië stelt niet zoveel voor idd. Marokko heeft een goed elftal sowquote:Op zondag 21 juni 2026 11:56 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ze gaan met zijn allen naar de moskee in dat team en zijn een collectief sinds een paar jaar. Zie ook de halve finale op het vorige wk.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt tegen is een vreemdelingen legioen. Tenzij ze handdoeken zien liggen.
Niks verslaat pastoor Gakpo.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ze gaan met zijn allen naar de moskee in dat team en zijn een collectief sinds een paar jaar. Zie ook de halve finale op het vorige wk.
De spelers worden ook aanbeden in Marokko. Het volk heeft daar alleen maar brood en spelen.
Allah gaat ze geen WK bezorgen hoor.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ze gaan met zijn allen naar de moskee in dat team en zijn een collectief sinds een paar jaar. Zie ook de halve finale op het vorige wk.
De spelers worden ook aanbeden in Marokko. Het volk heeft daar alleen maar brood en spelen.
En ze hebben recent nog de afrika cup gewonnen in de rechtbank. Prachtige prestatie.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat dit WK nog niet zo corrupt is als het AK dit jaar. Maar goed wie weet krijgt de VS later nog wat "cadeautjes"quote:Op zondag 21 juni 2026 12:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En ze hebben recent nog de afrika cup gewonnen in de rechtbank. Prachtige prestatie.
https://www.instagram.com/reel/DZ0nxv6uEAY/?igsh=aWxnY2dkMzFsMG4yquote:Op zondag 21 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want dat was de discussie inderdaad.
Mooie toevoeging weer HMF!
Ze hebben daar geen vuilniszakken met bontkraag, fatbikes en Gucci-petjes uit Turkije?quote:Op zondag 21 juni 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Gucci petjes voor 10 euro zijn ook te vinden in Marokkoquote:Op zondag 21 juni 2026 12:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen vuilniszakken met bontkraag, fatbikes en Gucci-petjes uit Turkije?
Gisteren zag het er inderdaad niet heel goed uit tussen verdediging en middenveld. Ook een beetje het nadeel van die hydratatie break waar je tactiek goed in kan aanpassen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:51 schreef DobbyDobby het volgende:
Zit wel muziek in de aanval + Denzel weer op de brommer. Verder een geflateerde zege. Zweden heeft ook kansen zat gehad. Gaten tussen de achterhoede en het middenveld zijn echt veel te groot. Klopt vaak niets van. En Van de Ven weer enorm matig. Snap niets van die hype. Kan alleen hard rennen. Maar dit geeft de burger in ieder geval wat moed. Ben wel fan van Summervile. Zet hem erin voor Malen en laat het verder maar zo staan aanvallend.
Ake is wel klaar denk ik (te oud), Hato bakte er niets van tegen Algerije. En Koeman heeft Maatsen thuis gelaten, dus hebben weinig opties.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:45 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Gisteren zag het er inderdaad niet heel goed uit tussen verdediging en middenveld. Ook een beetje het nadeel van die hydratatie break waar je tactiek goed in kan aanpassen.
Is het nadeel van Vd Ven niet dat ie ook niet op z'n eigen positie staat? Want hij zag er kwetsbaar uit. Wie kan er beter linksback staan? Ake vind ik ook niet heel sterk ogen.
En Zweden heeft het slecht gedaan in kwalificatie (laatste geëindigd in poule) en via Nations League het alsnog gehaald dus qua resultaten ook een logische uitslag qua sterkte
Zo'n kaatsbal gebeurt zo vaak, alleen volgt er dan geen goede actie op wat Gakpo nu wel had. Dat is niet de verdienste van de kaatser.quote:
Zet Weghorst daar dan maar eens neer en laat hem dat duel winnen en de bal kaatsen.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo'n kaatsbal gebeurt zo vaak, alleen volgt er dan geen goede actie op wat Gakpo nu wel had. Dat is niet de verdienste van de kaatser.
Niet de verdienste van de kaatser.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet Weghorst daar dan maar eens neer en laat hem dat duel winnen en de bal kaatsen.
Vermoedelijk stuitert die bal dan over de zijlijn.
Vooropgesteld de bal van van Verbruggen blijft om onduidelijke redenen onderbelicht. Maar die kaats is cruciaal in het verhaal om onder de druk uit te voetballen. Daarom stel je deze spits op. Op het moment van die kaats creërt Brobbey, door de lopende middenvelders eronder, in een keer een overtal. De reden dat Gakpo die voorzet kan geven is omdat hij in de een op een gelanceerd wordt.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo'n kaatsbal gebeurt zo vaak, alleen volgt er dan geen goede actie op wat Gakpo nu wel had. Dat is niet de verdienste van de kaatser.
Jouw Brobbey haat de afgelopen dagen is wel zorgwekkend.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien toch eens met Ake of Hato beginnen tegen Tunesië. Kijken of dat iets beter gaat. Alleen al om zekerheid in te bouwenquote:Op zondag 21 juni 2026 13:47 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ake is wel klaar denk ik (te oud), Hato bakte er niets van tegen Algerije. En Koeman heeft Maatsen thuis gelaten, dus hebben weinig opties.
Kijk eens domquote:Op zondag 21 juni 2026 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet de verdienste van de kaatser.
Is denk inherent aan de speelwijze dat van Hecke en Dumfries opstomen zodra je de Jong tussen de linies aan speelt. Dan sta je snel in ondertal in de omschakeling als de buitenspelers van zweden gaan lopen. De voordelen wogen zwaarder dan de nadelen. Nu spelen de Zweden ook met twee spitsen dus dan kan dat ook eerder.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:09 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Misschien toch eens met Ake of Hato beginnen tegen Tunesië. Kijken of dat iets beter gaat. Alleen al om zekerheid in te bouwen
Ik had het ook niet echt tegen jou makkerquote:Op zondag 21 juni 2026 14:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had er misschien een knipoog bij moeten doen.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zondag 21 juni 2026 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet Weghorst daar dan maar eens neer en laat hem dat duel winnen en de bal kaatsen.
Vermoedelijk stuitert die bal dan over de zijlijn.
Nogmaals dat gebeurt vaker maar dan doet de speler in de rol van in dit geval Gakpo er niks mee. En de bal van Verbruggen was erg goed jaquote:Op zondag 21 juni 2026 14:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooropgesteld de bal van van Verbruggen blijft om onduidelijke redenen onderbelicht. Maar die kaats is cruciaal in het verhaal om onder de druk uit te voetballen. Daarom stel je deze spits op. Op het moment van die kaats creërt Brobbey, door de lopende middenvelders eronder, in een keer een overtal. De reden dat Gakpo die voorzet kan geven is omdat hij in de een op een gelanceerd wordt.
Ik geef toe, racist. Ik maak wel een uitzondering voor o.a. Dumfries, Gravenbergh, Malen, Depay, Summerville en Van Dijk want het moet niet te gek worden he.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jouw Brobbey haat de afgelopen dagen is wel zorgwekkend.
Racist of onderdeel van de organisatie die hem tevergeefs afperste.
Zou ik ook zeggen als onderdeel van een criminele organisatie. Ik heb je door.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens
[..]
Nogmaals dat gebeurt vaker maar dan doet de speler in de rol van in dit geval Gakpo er niks mee. En de bal van Verbruggen was erg goed ja
[..]
Ik geef toe, racist. Ik maak wel een uitzondering voor o.a. Dumfries, Gravenbergh, Malen, Depay, Summerville en Van Dijk want het moet niet te gek worden he.
Sssst!quote:Op zondag 21 juni 2026 15:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als onderdeel van een criminele organisatie. Ik heb je door.
Cowman had bij Feyenoord ook af en toe wel iets van een tactisch plan met een zootje gemankeerde voetballersquote:
Pieter is het met mij eens. Vd Ven moet centraal ( Hecke eruit ) en LB Ake of Hato. Liefst Maatsen maar die is er niet bij.quote:
Geen echte koning opdonderen. Laaielichtersquote:
Daar is geen historisch bewijs voor Hans, alleen geruchten.quote:
Nee, die worden van de fatbike gemept als "oncle policier" ze daar te pakken krijgt.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen vuilniszakken met bontkraag, fatbikes en Gucci-petjes uit Turkije?
https://rythoviaan.wordpr(...)htmatig-op-de-troon/quote:Op zondag 21 juni 2026 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar is geen historisch bewijs voor Hans, alleen geruchten.
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of je een typetje speelt of echt bent zoals je op fok post.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://rythoviaan.wordpr(...)htmatig-op-de-troon/
Stukje feiten
Feiten? Ik zie geen enkel bewijs. Hoop insinuaties en merkwaardige gevolgtrekkingen gebaseerd op de onderbuik.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://rythoviaan.wordpr(...)htmatig-op-de-troon/
Stukje feiten
U kunt mij meeten. Advertentie te vinden op kinky.nl allen.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of je een typetje speelt of echt bent zoals je op fok post.
Spannend.
Dat komt omdat ze 8 derde plaatsen toewijzen winnaars van A, B, D, E, G, I, K, L.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In 2010 troffen we (op papier) in de halve finale ook een makkelijkere tegenstander dan in de kwartfinale.
Dat hoort bij toernooivoetbal. Bij de KNVB beker is dit ook het geval.
Maar ook naast van Dijk staat weinig. Ik snap daar niks van. We zitten toch niet heel erg krap daar.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Van Dijk is ook gewoon klaar. Die man komt niet meer vooruit.
In 2014 in de kwartfinale Costa Rica, rondje eerder Mexico.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In 2010 troffen we (op papier) in de halve finale ook een makkelijkere tegenstander dan in de kwartfinale.
Dat hoort bij toernooivoetbal. Bij de KNVB beker is dit ook het geval.
Vd Ven moet daar staan of Timber maar die is geblesseerd. Vd Ven is een centrale verdediger zie analyse op vi.nlquote:Op zondag 21 juni 2026 16:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar ook naast van Dijk staat weinig. Ik snap daar niks van. We zitten toch niet heel erg krap daar.
Dat het tegen Costa Rica geen 6-0 werd is een godswonder. Lat, paal etc kolerequote:Op zondag 21 juni 2026 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
In 2014 in de kwartfinale Costa Rica, rondje eerder Mexico.
Nederland heeft een zeer moeilijke loting richting finale. Kijk de loting van België lolololllquote:Op zondag 21 juni 2026 16:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze 8 derde plaatsen toewijzen winnaars van A, B, D, E, G, I, K, L.
C, F, H, J spelen tegen een tweede plaats.
Treinkaperquote:Op zondag 21 juni 2026 16:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Treinkaper mocht weer domme vragen stellen
Je blijft maar wakkerquote:Op zondag 21 juni 2026 20:33 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen trouwens het beste 2e worden, dan spelen we om 19.00. 1F moet op een dinsdag om 3.00 's nachts
Dus? Als je 2e wordt speel je de kwartfinale weer om 3 uur 's nachts. Maak je niet drukquote:Op zondag 21 juni 2026 20:33 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen trouwens het beste 2e worden, dan spelen we om 19.00. 1F moet op een dinsdag om 3.00 's nachts
Ik hoop dat we verder kijken dan de eerste wedstrijd...quote:Op zondag 21 juni 2026 20:33 schreef Breekfast het volgende:
Lange penaltyserie dan met een aftrap om 23.00quote:Op zondag 21 juni 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dus? Als je 2e wordt speel je de kwartfinale weer om 3 uur 's nachts. Maak je niet druk
Je hebt gelijk! Had iets anders in m'n hoofd. Dank voor de correctie.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lange penaltyserie dan met een aftrap om 23.00
Baalde je bijvoorbeeld ook dat Koeman Geertruida opriep als vervanger van Timber, aangezien hij nog net iets donkerder is?quote:Ik geef toe, racist. Ik maak wel een uitzondering voor o.a. Dumfries, Gravenbergh, Malen, Depay, Summerville en Van Dijk want het moet niet te gek worden he.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:45 schreef xzaz het volgende:
Eindelijk zijn er stemmen om Frenkie niet op te stellen. Die gast heeft echt 0,0 diepte.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan net zo goed met 10 man spelen, het zeer overschatte trutje Frenkiebreed.
Een kleine greep uit onze users die wel voetbal kijken, maar het niet zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:30 schreef PSVCL het volgende:
benieuwd of frenkie dit keer wel een pass vooruit durft te geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |