Het lijkt me ook dat je met Brobbey moet beginnen volgende wedstrijden. En Summerville verdient het ook. Kan je Malen achter de hand houden als wissel voor de counters.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:22 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je vergeet er wel bij te vermelden dat Brobbey bij de 1-0 knap zijn duel wint en hem perfect klaar legt voor Reijnders. Bekijk dat moment even terug want dat is wel heel erg goed gedaan.
Daarna rent hij ook de verdediger van Zweden eruit en wint hij ook dat duel.
Er gaat een hoop aan vooraf
Tenij het taktiek is van Koemanquote:Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Waarom zou ik persoonlijk iets tegen deze persoon hebben? Het is gewoon een rare clown die niet kan voetballen.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je iets persoonlijk hebt tegen Memphis (en je als een kleuter zijn naam blijft verbasteren), dan wordt het lastig om hem voetbaltechnisch te beoordelen inderdaad…
Scorebord journalistiekquote:Op zondag 21 juni 2026 09:03 schreef Mikeytt het volgende:
"Netherlands is on fire 🔥 " is trending op de Chinese socials
Hebben ze nog doorverkoop percentage eigenlijk?quote:Op zondag 21 juni 2026 09:26 schreef The-BFG het volgende:
Leuk voor Brobbey. Ajax verlaten was goed voor ons en voor hemzelf.
Heb je naar de hele actie gekeken? Pannekoekquote:Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie
De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.
Verder heb ik hem niet gezien.
Ach @Zorroquote:Op zondag 21 juni 2026 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie
De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.
Verder heb ik hem niet gezien.
quote:Op zondag 21 juni 2026 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"quote:Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.
Brobbey zette de eerste goal zelf op,
Niet uitstappen toen het moest.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even de samenvatting gekeken.
Goed gelopen en gepositioneerd van Brobbey. Eens kijken of de tegenstanders hier raad mee weten.
Leuk voor Summerville. Zal zijn marktwaarde zeker goed doen. West Ham rekent zich al rijk.
En wat deed Opa van Dijk bij die tegengoal?
Ik had de indruk dat er bij die voorzet van Malen sprake was van hands, waardoor de bal van richting veranderde. Daar werd verder overheen gekeken.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.
Brobbey zette de eerste goal zelf op, maar was ook de hele wedstrijd niet te bespelen voor Zweden.
De tweede goal was een goede afronding. Ja dat ziet er makkelijker uit, maar Malen heeft de afgelopen wedstrijden (ook tegen Algerije en Oezbekistan) grotere kansen verkloot.
De verdediging kreeg geen grip op Brobbey waardoor er ook ruimte ontstond voor andere aanvallers. Hij is fysiek sterk, niet van de bal te krijgen, zijn snelheid wordt onderschat (en die van Malen wordt overschat). Hij is erg doelgericht en als Malen geen egoïstische klootzak was had Brobbey gisteren een hattrick gemaakt.
Ik ben niet snel positief, maar Brobbey brengt kwaliteiten in dit elftal die we misten. Gakpo heeft een beter schot, Summerville is sneller, maar die fysiek kracht, duel winnen, bal bij zich houden en afronden, dat ik zie Malen, Depay en Weghorst niet doen.
Even teruggekeken: ik zag het verkeerd. Geen hands.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat er bij die voorzet van Malen sprake was van hands, waardoor de bal van richting veranderde. Daar werd verder overheen gekeken.
Want dat was de discussie inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"
Oké dan
Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal
Tot ziens, rode kaart
[ afbeelding ]
[ tiktok ]
Trollquote:Op zondag 21 juni 2026 10:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"
Oké dan
Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal
Tot ziens, rode kaart
[ afbeelding ]
[ tiktok ]
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden
Maandagnacht 3:00u antigenot
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?quote:Op zondag 21 juni 2026 11:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.
Dat kunnen alleen maar hele grote spelers.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kansen creëeren zeker, scoren is weer iets anders.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).
Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
Sinds Ziggo hun walgelijke en kennelijk legale constructie rondom de CL zie ik dat liever nietquote:Op zondag 21 juni 2026 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.
Dus ik wil hem wel gelijk geven.
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden
Maandagnacht 3:00u antigenot
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).
Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.quote:De nummer twee van de groep komt in het zwaardere, onderste deel van het schema van de knock-outfase terecht. Ook hier geldt het voorbehoud dat er nog veel wedstrijden gespeeld moeten worden, en er veel kan veranderen.
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eensquote:Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32
Jawelquote:Op zondag 21 juni 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eens
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Alsof Van der Vaart en vrienden dan gewoon niet lekker doorschuiven naar waar god betert dit terecht mag komen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.
Pomp het geld maar door NOS.
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).quote:Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Iedere cent die de NOS krijgt, is er 1 teveel.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.
Pomp het geld maar door NOS.
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebtquote:Op zondag 21 juni 2026 11:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).
[..]
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.
Ik zit overigens niet te wachten op dat soort TV, ik kijk wel op Sporza :-)
Goed punt.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.
Marokko gaat in die poule tegen Haiti wat al klaar is. Nou dat wordt prijzen schieten.
En Schotland en Brazilië hebben beiden genoeg aan een punt om door te gaan. Die gaan de eerste helft tot de drink pauze gas geven en daarna is het wel goed geweest. Willen beide geen blessures en hebben aan een punt genoeg.
In 2010 troffen we (op papier) in de halve finale ook een makkelijkere tegenstander dan in de kwartfinale.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebt
Van Dijk is ook gewoon klaar. Die man komt niet meer vooruit.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.
Nederland de linkerkant van Zweden echt optimaal uitgebuit en daar kwamen de goals ook vandaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |