abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221105819
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:15:20 #52
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221105872
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:22 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Je vergeet er wel bij te vermelden dat Brobbey bij de 1-0 knap zijn duel wint en hem perfect klaar legt voor Reijnders. Bekijk dat moment even terug want dat is wel heel erg goed gedaan.
Daarna rent hij ook de verdediger van Zweden eruit en wint hij ook dat duel.

Er gaat een hoop aan vooraf
Het lijkt me ook dat je met Brobbey moet beginnen volgende wedstrijden. En Summerville verdient het ook. Kan je Malen achter de hand houden als wissel voor de counters.

Memphis en Weghorst hoef je niet op te stellen. Geen idee of Kluivert iets kan.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:32:34 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_221105907
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Tenij het taktiek is van Koeman ;)

(ja ik weet wat ik hier schrijf :D :D Kans is erg klein)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_221105916
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je iets persoonlijk hebt tegen Memphis (en je als een kleuter zijn naam blijft verbasteren), dan wordt het lastig om hem voetbaltechnisch te beoordelen inderdaad…
Waarom zou ik persoonlijk iets tegen deze persoon hebben? Het is gewoon een rare clown die niet kan voetballen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221105965
"Netherlands is on fire 🔥 " is trending op de Chinese socials _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221105968
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:03 schreef Mikeytt het volgende:
"Netherlands is on fire 🔥 " is trending op de Chinese socials _O_
Scorebord journalistiek
  zondag 21 juni 2026 @ 09:26:08 #57
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221106027
Leuk voor Brobbey. Ajax verlaten was goed voor ons en voor hemzelf.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221106047
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:26 schreef The-BFG het volgende:
Leuk voor Brobbey. Ajax verlaten was goed voor ons en voor hemzelf.
Hebben ze nog doorverkoop percentage eigenlijk?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 21 juni 2026 @ 09:44:23 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221106086
Malen zal nu inderdaad wel naar de bank verdwijnen, ja. Had het die jongen wel echt gegund maar zowel in de oefenpotjes als op het toernooi zelf komt het er gewoon weer niet uit.
pi_221106090
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie :')

De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.

Verder heb ik hem niet gezien.
Heb je naar de hele actie gekeken? Pannekoek
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 09:55:14 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221106128
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
Ach @Zorro
pi_221106170
@Zorro krijgt (terecht) alle hoeken van het veld te zien door enkele zeer gewaardeerde users.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221106206
Blijven doneren voor een andere FOK fotograaf.
pi_221106209
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie :')

De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.

Verder heb ik hem niet gezien.
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.

Brobbey zette de eerste goal zelf op, maar was ook de hele wedstrijd niet te bespelen voor Zweden.
De tweede goal was een goede afronding. Ja dat ziet er makkelijker uit, maar Malen heeft de afgelopen wedstrijden (ook tegen Algerije en Oezbekistan) grotere kansen verkloot.

De verdediging kreeg geen grip op Brobbey waardoor er ook ruimte ontstond voor andere aanvallers. Hij is fysiek sterk, niet van de bal te krijgen, zijn snelheid wordt onderschat (en die van Malen wordt overschat). Hij is erg doelgericht en als Malen geen egoïstische klootzak was had Brobbey gisteren een hattrick gemaakt.

Ik ben niet snel positief, maar Brobbey brengt kwaliteiten in dit elftal die we misten. Gakpo heeft een beter schot, Summerville is sneller, maar die fysiek kracht, duel winnen, bal bij zich houden en afronden, dat ik zie Malen, Depay en Weghorst niet doen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_221106266
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.

Brobbey zette de eerste goal zelf op,
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"

Oké dan

Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal

Tot ziens, rode kaart




tiktok
  zondag 21 juni 2026 @ 10:33:58 #66
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221106272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even de samenvatting gekeken.
Goed gelopen en gepositioneerd van Brobbey. Eens kijken of de tegenstanders hier raad mee weten.
Leuk voor Summerville. Zal zijn marktwaarde zeker goed doen. West Ham rekent zich al rijk.

En wat deed Opa van Dijk bij die tegengoal?
Niet uitstappen toen het moest.
Life is what you make it.
pi_221106273
Zweden is natuurlijk een achterlijk matig land en alle euforie rondom het Nederlands elftal is ontzettend onnodig, zo zie je maar weer
  zondag 21 juni 2026 @ 10:36:36 #68
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221106288
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.

Brobbey zette de eerste goal zelf op, maar was ook de hele wedstrijd niet te bespelen voor Zweden.
De tweede goal was een goede afronding. Ja dat ziet er makkelijker uit, maar Malen heeft de afgelopen wedstrijden (ook tegen Algerije en Oezbekistan) grotere kansen verkloot.

De verdediging kreeg geen grip op Brobbey waardoor er ook ruimte ontstond voor andere aanvallers. Hij is fysiek sterk, niet van de bal te krijgen, zijn snelheid wordt onderschat (en die van Malen wordt overschat). Hij is erg doelgericht en als Malen geen egoïstische klootzak was had Brobbey gisteren een hattrick gemaakt.

Ik ben niet snel positief, maar Brobbey brengt kwaliteiten in dit elftal die we misten. Gakpo heeft een beter schot, Summerville is sneller, maar die fysiek kracht, duel winnen, bal bij zich houden en afronden, dat ik zie Malen, Depay en Weghorst niet doen.
Ik had de indruk dat er bij die voorzet van Malen sprake was van hands, waardoor de bal van richting veranderde. Daar werd verder overheen gekeken.
Life is what you make it.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:46:53 #69
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221106340
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:36 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Ik had de indruk dat er bij die voorzet van Malen sprake was van hands, waardoor de bal van richting veranderde. Daar werd verder overheen gekeken.
Even teruggekeken: ik zag het verkeerd. Geen hands.
Life is what you make it.
pi_221106346
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:31 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[..]
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"

Oké dan

Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal

Tot ziens, rode kaart

[ afbeelding ]

[ tiktok ]

Want dat was de discussie inderdaad.

Mooie toevoeging weer HMF!
pi_221106358
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:31 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[..]
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"

Oké dan

Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal

Tot ziens, rode kaart

[ afbeelding ]


[ tiktok ]

Troll
pi_221106360
HMF kijk eens dom, ja ho maar.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:53:10 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221106370
Laten we het hier gezellig houden.
pi_221106375
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we het hier gezellig houden.
Het warme bad gaat in principe pas om 17:30 weer aan.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:57:19 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221106396
WE kunnen beter tweede worden

Maandagnacht 3:00u antigenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221106401
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.

Nederland de linkerkant van Zweden echt optimaal uitgebuit en daar kwamen de goals ook vandaan.
pi_221106413
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden

Maandagnacht 3:00u antigenot
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:01:04 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221106417
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:00 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221106423
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).

Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
pi_221106425
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
Dat kunnen alleen maar hele grote spelers.

Ueda bijvoorbeeld.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:02:20 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221106431
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
pi_221106432
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
Kansen creëeren zeker, scoren is weer iets anders.
pi_221106439
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).

Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
pi_221106457
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.

Dus ik wil hem wel gelijk geven. :)
pi_221106484
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.

Dus ik wil hem wel gelijk geven. :)
Sinds Ziggo hun walgelijke en kennelijk legale constructie rondom de CL zie ik dat liever niet
pi_221106493
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden

Maandagnacht 3:00u antigenot
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.

Marokko gaat in die poule tegen Haiti wat al klaar is. Nou dat wordt prijzen schieten.

En Schotland en Brazilië hebben beiden genoeg aan een punt om door te gaan. Die gaan de eerste helft tot de drink pauze gas geven en daarna is het wel goed geweest. Willen beide geen blessures en hebben aan een punt genoeg.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:16:26 #87
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_221106519
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).

Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
quote:
De nummer twee van de groep komt in het zwaardere, onderste deel van het schema van de knock-outfase terecht. Ook hier geldt het voorbehoud dat er nog veel wedstrijden gespeeld moeten worden, en er veel kan veranderen.
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
pi_221106529
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32 :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221106578
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32 :P
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eens
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221106617
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eens
Jawel
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221106625
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.

Pomp het geld maar door NOS.
pi_221106734
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.

Pomp het geld maar door NOS.
Alsof Van der Vaart en vrienden dan gewoon niet lekker doorschuiven naar waar god betert dit terecht mag komen.
pi_221106912
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.

Ik zit overigens niet te wachten op dat soort TV, ik kijk wel op Sporza :-)
  zondag 21 juni 2026 @ 11:44:32 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221106939
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.

Pomp het geld maar door NOS.
Iedere cent die de NOS krijgt, is er 1 teveel.
Ze moeten eigenlijk alles dat ze de afgelopen 25 jaar hebben gekregen terugbetalen, zo slecht zijn ze.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 21 juni 2026 @ 11:45:09 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221106959
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:43 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).
[..]
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.

Ik zit overigens niet te wachten op dat soort TV, ik kijk wel op Sporza :-)
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221106985
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.

Marokko gaat in die poule tegen Haiti wat al klaar is. Nou dat wordt prijzen schieten.

En Schotland en Brazilië hebben beiden genoeg aan een punt om door te gaan. Die gaan de eerste helft tot de drink pauze gas geven en daarna is het wel goed geweest. Willen beide geen blessures en hebben aan een punt genoeg.
Goed punt.
Heb ook nog even verder gekeken.

Als je 1e wordt kun je dus Brazilië of Marokko treffen bij de laatste 32

ALS je daarvan wint dan krijg je in de 8e finales de winnaar van Groep A of B (Mexico, Zuid-Korea, Canada of Zwitserland zoals het er nu uitziet.

Als je echter 2e wordt in de poule, dan tref je in de 8e finale de 2e van groep E of I. Zoals dat er nu uitziet zijn dat Ivoorkust of Noorwegen. Mochten Duitsland of Frankrijk toch nog 2e worden in de poule tref je één van hen.

Heb een lichte voorkeur voor de poulefase winnen, Brazilië treffen bij de laatste 32 (van Marokko verliezen we sowieso, Brazilië zijn ook meer individuen, daar kun je nog een gelukje hebben) en dan bij de laatste 16 de winnaar van groep A of B treffen.

Edit: Eerste worden betekent wel dat je in de kwartfinale waarschijnlijk alsnog Duitsland of Frankrijk treft (als zij poulewinnaar worden wat er toch wel inzit), terwijl als je 2e wordt dat eerder Engeland zal zijn. Dus beide wegen hebben zo z'n voordelen. :P

Eerst de laatste 32 maar eens passeren, dat zal een uitdaging zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door littlemindy op 21-06-2026 11:54:43 ]
pi_221106997
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32 :P
In 2010 troffen we (op papier) in de halve finale ook een makkelijkere tegenstander dan in de kwartfinale.

Dat hoort bij toernooivoetbal. Bij de KNVB beker is dit ook het geval.
pi_221107087
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebt
Daar heb je wel een goed punt.

Ik heb het overigens niet helemaal gelezen, alleen stom gevonden dat er al wordt gesproken over een "makkelijke" route bij een eerste plek.
Dat stond in de titel en daarna heb ik de kopjes bekeken, vandaar ook dat ik niet gezien heb dat ze zelf in het artikel aangeven dat het nog erg koffiedik kijken is
pi_221107133
Zit wel muziek in de aanval + Denzel weer op de brommer. Verder een geflateerde zege. Zweden heeft ook kansen zat gehad. Gaten tussen de achterhoede en het middenveld zijn echt veel te groot. Klopt vaak niets van. En Van de Ven weer enorm matig. Snap niets van die hype. Kan alleen hard rennen. Maar dit geeft de burger in ieder geval wat moed. Ben wel fan van Summervile. Zet hem erin voor Malen en laat het verder maar zo staan aanvallend.
pi_221107144
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:58 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.

Nederland de linkerkant van Zweden echt optimaal uitgebuit en daar kwamen de goals ook vandaan.
Van Dijk is ook gewoon klaar. Die man komt niet meer vooruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')