abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221103699
Na de eerste wedstrijd op dit WK is het vooral de vraag of we tevreden zijn, of toch ontevreden. Het doel in de groepsfase is vooral overleven en een gunstig speelschema voor jezelf neerzetten voor de rest van het toernooi. Ben je altijd deels afhankelijk van de rest voor, maar zelf 3 keer winnen verhoogt je kansen. Dat is niet gelukt, maar je bent ook nog niet echt in de problemen. Nu de volgende horde, Zweden. Op een mooie tijd, zaterdag om 7 uur.

Helaas, al zeg ik het zelf, want ik moet dit voetbalfeest missen. Of nouja, feest. Zolang Koemannetje niet wisselt wellicht. Want zo ging het tegen Japan. De eerste helft.. mwah. Het was niet groots, maar Nederland kreeg de betere kansjes. Saai was het vooral. Zakelijk ook. Achja, met 0-0 de rust halen is geen drama. Na de rust was Nederland tot aan de drinkpauze beter. 3 goals volgden, 2 van Nederland en 1 van Japan. Maar toen kwamen de wissels en werd het niks meer. Memphis was het grootste drama, trage troep, maar Timber en Koopmeiners brachten ook niets. Na nog wat wissels in een poging de boel te repareren ging het toch mis: 2-2 in de laatste minuut voor de blessuretijd. Ja, jammer. Maar er waren wel aanknopingspunten.

Zweden, je weet niet zo goed wat je er van verwachten moet. In de groep voor kwalificatie 2 punten, maar toch de playoffs tegen Polen overleefd. Uiteindelijk gekwalificeerd, maar de voorbereidingen beloofde weinig goeds. In de wedstrijd tegen Tunesië viel echter alles. Goede wisselwerking tussen Isak en Gyökeres en een invaller die ineens kon scoren omdat Isak nog net de bal schampte. Maar Tunesië was ook wel een partij slecht. 5-1 lijkt heel wat, maar het is wel máár Tunesië. Toch is Nederland gewaarschuwd.

Isak lijkt namelijk precies op tijd in vorm. En op de counter is hij gevaarlijk. Gyökeres ben ik minder bang voor, maar hij is wel dodelijk effectief voor de goal. Laten we hopen op een kleine overwinning. Een gelijkspel en je kan zomaar derde worden in de groep, en het schema voor de derde plek is waarschijnlijk vrij ongunstig. En als je niet wint, dan kun je fouten tegen Tunesië niet veroorloven.

Bij de heren stond dit potje al 25 keer eerder op het programma. Vijf keer was het een Olympische wedstrijd, in 1908, 1912, 1920 en 1924. In 1924 was het gelijk en werd de replay door Zweden gewonnen, de andere 3x won Nederland. Zweden was in die tijd na de Verenigde Staten het beste land op de Spelen, maar voetbal bleef toch hoofdzakelijk van ONS. Op het WK van 74 en het EK van 04 was er 2x een doelpuntloos gelijkspel. In 1974 was het geen gevaar voor groepswinst, in 2004 was het in de KO-fase en wonnen we EINDELIJK eens met penalties, na 4 van de 5 voorgaande deelnames op eindtoernooien uitgeschakeld te worden bij die strafschoppen. In de kwalificatie van 2012 wonnen we thuis met 4-1, uit gingen we met 3-2 ten onder. In 2018.. tsja, we speelden weliswaar gelijk in Zweden en wonnen thuis, maar die laatste wedstrijd moesten we met tig-nul winnen omdat Zweden ineens met 8-0 van Luxemburg won. Nooit verwacht, aldus de heer D. Advocaat uit 's-Gravenhage.

Dat waren ook meteen de laatste 4 ontmoetingen, vriendschappelijk was 2007 de laatste keer. Het staat 6-6 qua ontmoetingen, met nog 2 gelijke spelen. Laten we ons dus vooral beroepen op de officiële ontmoetingen waar we het iets beter doen. Alweer in Texas, maar ditmaal verhuizen we van Dallas naar Houston. Hier werd het bij de eerste wedstrijd al 7-1, dus laten we daar overheen gaan. 8-0. Al zie ik Depay er nog geen 8 maken, gek he?

  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 juni 2026 @ 22:21:56 #2
284411 crew  heywoodu
pi_221103712
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).
Nee joh. Als jij iets heel leuk vindt en anderen hebben er genoeg interesse in om een voorspelling in te vullen, ook al volgen ze het verder niet, dan is dat toch al leuk joh
pi_221103725
Die foto’s van Brobbey op het onsoranje account op Insta _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221103754
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die foto’s van Brobbey op het onsoranje account op Insta _O_
Link ze dan even, lamlendig biggetje
pi_221103797
Ik vond summerville ook geweldig spelen.
Wat is die jongen bloedsnel en technisch goed.

Hij kan veel gaan betekenen, hopenlijk ivm zijn botsing, in de kwartfinales en verder evt.
pi_221103931
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:24 schreef ISVV het volgende:

[..]
Link ze dan even, lamlendig biggetje
Niet iedereen wil dat altijd want als je dan klikt, krijg je de insta van degene die deelt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221104066
Zie je wel ; Ikea troep
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221104139
Conclusies:
- Voorhoede Gakpo - Brobby - Summerville in de basis
- Malen op de reservebank
- Depay nooit meer opstellen
- TEMPO maken in balbezit en DRUK ZETTEN wanneer de tegenstander de bal heeft

Hoe vaak die Zweden een vrije man konden vinden was echt ongelofelijk

Het was dat ze de kansen niet afmaakten, anders hadden we met 5-10 verloren
pi_221104187
Brobbey viel me heel erg mee
Summerville viel prima in

En Depay mag al op het vliegtuig naar Brazilië terug v
pi_221104342
Nooit meer Memphis!
Er is leven na de lach.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:08:04 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221104373
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Die goaltune doet wonderen.
Dit Nederland wordt vooral een bak minder met bijna elke wissel die je erin brengt, daar kan Koeman niet gek veel aan doen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221104431
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:48 schreef littlemindy het volgende:

Hoe vaak die Zweden een vrije man konden vinden was echt ongelofelijk

Het was dat ze de kansen niet afmaakten, anders hadden we met 5-10 verloren
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?
pi_221104437
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit Nederland wordt vooral een bak minder met bijna elke wissel die je erin brengt, daar kan Koeman niet gek veel aan doen
True. Het enige wat je hem ietwat kwalijk kan nemen is het niet nemen van Frimpong in dit zooitje ongeregeld want dat had je nog een lekker hoog altijd lekker rennen-gehalte gegeven voorin. Maar na speler 12/13 ga je in deze selectie wel 4 stappen terug.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:17:56 #14
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221104523
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
True. Het enige wat je hem ietwat kwalijk kan nemen is het niet nemen van Frimpong in dit zooitje ongeregeld want dat had je nog een lekker hoog altijd lekker rennen-gehalte gegeven voorin. Maar na speler 12/13 ga je in deze selectie wel 4 stappen terug.
Frimpong had je altijd mee moeten nemen vanwege z'n snelheid inderdaad. Nu heb je eigenlijk enkel Malen of Summerville, wanneer je begint met Brobbey, en wellicht Kluivert waar je iets mee zou kunnen doen qua snelheid.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:19:21 #15
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221104542
POLL
Lang zit er niet bij omdat er max 15 opties zijn.
Life is what you make it.
pi_221104573
Ik laat de goals links liggen en heb gestemd op DE man van het toernooi zover.

Gravenberch.
pi_221104994
Van de Ven valt me tot nu toe wel tegen zeg.
pi_221105052
Korte samenvatting:

Goed gespeeld
niet verwacht
maxima ik mag je niet
ok dat was het doei
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221105210
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
True. Het enige wat je hem ietwat kwalijk kan nemen is het niet nemen van Frimpong in dit zooitje ongeregeld want dat had je nog een lekker hoog altijd lekker rennen-gehalte gegeven voorin. Maar na speler 12/13 ga je in deze selectie wel 4 stappen terug.
Ietwat? Frimpong had hij gewoon mee moeten nemen. Verder allemaal lood om oud ijzer inderdaad.
pi_221105353
Ole Ole! Wat waren we lekker bezig.

Zo zie je maar weer dat we swingen zonder Depay en Aké.
pi_221105363
  zondag 21 juni 2026 @ 01:38:19 #22
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221105386
[quote]0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:01 schreef Zipportal het volgende: [..] Kon je beter naar Pathé Arena tenminste airco. [/quote
Het was gidverredomme bloedheet, maar machtig om zoveel mensen te horen juichen _O_
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 21 juni 2026 @ 01:38:49 #23
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221105389
[quote]0s.gif Op zondag 21 juni 2026 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op zaterdag 20 juni 2026 20:01 schreef Zipportal het volgende: [..] Kon je beter naar Pathé Arena tenminste airco. [/quote
Het was godverredomme bloedheet, maar machtig om zoveel mensen te horen juichen _O_
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 21 juni 2026 @ 01:39:17 #24
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221105390
Ja gaat wat mis :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221105403
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 01:26 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
  zondag 21 juni 2026 @ 02:15:55 #26
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221105444
https://www.voetbalprimeu(...)misschien-komen.html

Kleedkamer-kanker en hunnie slappe baasje die eraan gaat toegeven.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 21 juni 2026 @ 03:16:29 #27
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221105483
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2026 02:15 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)misschien-komen.html

Kleedkamer-kanker en hunnie slappe baasje die eraan gaat toegeven.
Nou nou
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221105628
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit Nederland wordt vooral een bak minder met bijna elke wissel die je erin brengt, daar kan Koeman niet gek veel aan doen
De wissel van Summerville pakte nog wel goed uit, maar met name door het inbrengen van Til en Koopmeiners werd het alweer een stuk rommeliger.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221105650
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 21 juni 2026 @ 06:36:18 #30
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221105671
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Of mokerdom of Memvis heeft beeldmateriaal waar Trump nog van gaat blozen.
pi_221105673
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Brobbey waren vele users ook belachelijk aan het maken, dus Memphis met een hattrick tegen Tunesie incoming.
pi_221105674
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Wie moet het dan zijn? Malen liet het niet zien en Brobbey heeft mede doordat de ballen er toevallig wel twee keer invlogen het eerste kwart goed gespeeld, maar dat was het dan ook wel. Die kan de volgende wedstrijd weer net zo goed iedere kans om zeep helpen.

De zege tegen Zweden verbloemt veel. De eerste de beste goede tegenstander die je tegenkomt en je kan waarschijnlijk gewoon je koffers pakken.
pi_221105681
Ik wil tegen Tunesie Wout wel zien, hoe die het doet als hij aanvoer krijgt van betere spelers dan bij Ajax.
pi_221105682
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wie moet het dan zijn? Malen liet het niet zien en Brobbey heeft mede doordat de ballen er toevallig wel twee keer invlogen het eerste kwart goed gespeeld, maar dat was het dan ook wel. Die kan de volgende wedstrijd weer net zo goed iedere kans om zeep helpen.

De zege tegen Zweden verbloemt veel. De eerste de beste goede tegenstander die je tegenkomt en je kan waarschijnlijk gewoon je koffers pakken.
Geen idee, maar alles anders dan Memvis is beter, de man is een vervelende persoonlijkheid die gewoon niet kan voetballen en op topniveau nooit zijn niveau laat zien bij Oranje, teert alleen maar op goaltjes tegen B/C garnituur.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 21 juni 2026 @ 06:44:22 #35
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221105683
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wie moet het dan zijn? Malen liet het niet zien en Brobbey heeft mede doordat de ballen er toevallig wel twee keer invlogen het eerste kwart goed gespeeld, maar dat was het dan ook wel. Die kan de volgende wedstrijd weer net zo goed iedere kans om zeep helpen.

De zege tegen Zweden verbloemt veel. De eerste de beste goede tegenstander die je tegenkomt en je kan waarschijnlijk gewoon je koffers pakken.
Die hebben we al gehad in de vorm van Japan en dat ging prima totdat Cowman raar ging doen.

Memvis in het veld zorgt voor: balverlies, een meer rommelig spel, kansen die worden verprutst, negatieve sfeer. Hij brengt al jaren werkelijk helemaal niks en is ook constant half geblesseerd.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 06:45:07 #36
842 Zorro
Z
pi_221105684
Dat gekwijl om Brobbie :')

De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.

Verder heb ik hem niet gezien.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 06:45:28 #37
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221105685
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Geen idee, maar alles anders dan Memvis is beter, de man is een vervelende persoonlijkheid die gewoon niet kan voetballen en op topniveau nooit zijn niveau laat zien bij Oranje, teert alleen maar op goaltjes tegen B/C garnituur.
Hij heeft een heel duistere vibe om hem heen hangen en gegarandeerd dat veel spelers bang voor hem zijn.
pi_221105686
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die hebben we al gehad in de vorm van Japan en dat ging prima totdat Cowman raar ging doen.

Memvis in het veld zorgt voor: balverlies, een meer rommelig spel, kansen die worden verprutst, negatieve sfeer. Hij brengt al jaren werkelijk helemaal niks en is ook constant half geblesseerd.
Nog maar niet te spreken van allerlei acts met hoeden en haarbanden, zullen we dat gaan doen als je een keer wat laat zien in plaats van proberen een soort van Lewis Hamilton act uit te voeren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 21 juni 2026 @ 06:46:10 #39
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221105687
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie :')

De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.

Verder heb ik hem niet gezien.
Die eerste goal was zeker te missen, namelijk als je niet in een aanspeelbare positie stond.
pi_221105690
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hij heeft een heel duistere vibe om hem heen hangen en gegarandeerd dat veel spelers bang voor hem zijn.
Als Koeman een goede coach om hem heen had gehad had die hem voor dit soort idioten behoed, maar goed de kliek bij KNVB is weer eens vooral bezig met zichzelf, wat betreft hou ik meer van Duitse mentaliteit waar men niet vies is om afentoe schoon schip te maken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 21 juni 2026 @ 06:50:10 #41
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221105695
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Koeman een goede coach om hem heen had gehad had die hem voor dit soort idioten behoed, maar goed de kliek bij KNVB is weer eens vooral bezig met zichzelf, wat betreft hou ik meer van Duitse mentaliteit waar men niet vies is om afentoe schoon schip te maken.
Ik vind dat Koeman ook zonder coach Memvis moet kunnen zien voor wie hij is.

Wat me nog meer verbaast is dat ook van Gaal met hem bleef weglopen.
pi_221105703
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik vind dat Koeman ook zonder coach Memvis moet kunnen zien voor wie hij is.

Wat me nog meer verbaast is dat ook van Gaal met hem bleef weglopen.
Het feit dat hij in Brazilie gaan voetballen zou ook al ernstige waarschuwing moeten zijn, komop zeg als je als Koeman zo streng bent op competitie niveau door spelers al van te voren uit te sluiten in bepaalde leagues zou je juist hier wel wat kritischer over moeten zijn, en nee we hebben het hier niet over Messie die in een relatief slappe league balt, maar dit voornamelijk doet om lekker van de winter van zijn carriere te kunnen genieten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221105740
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:42 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wil tegen Tunesie Wout wel zien, hoe die het doet als hij aanvoer krijgt van betere spelers dan bij Ajax.
Die kan er dan nog steeds niet van. Is gewoon een houthakker.
pi_221105747
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Geen idee, maar alles anders dan Memvis is beter, de man is een vervelende persoonlijkheid die gewoon niet kan voetballen en op topniveau nooit zijn niveau laat zien bij Oranje, teert alleen maar op goaltjes tegen B/C garnituur.
Als je iets persoonlijk hebt tegen Memphis (en je als een kleuter zijn naam blijft verbasteren), dan wordt het lastig om hem voetbaltechnisch te beoordelen inderdaad…
pi_221105755
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?
VdVen zou zonder overdrijven nog bij Volendam zitten als hij niet zo snel was. Is niks mis mee, maar hij vaak gewoon net te vaak verkeerd.
pi_221105757
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die hebben we al gehad in de vorm van Japan en dat ging prima totdat Cowman raar ging doen.

Memvis in het veld zorgt voor: balverlies, een meer rommelig spel, kansen die worden verprutst, negatieve sfeer. Hij brengt al jaren werkelijk helemaal niks en is ook constant half geblesseerd.
Japan lag met de komt in de goal en bestaat voor het grootste deel uit spelers die bij teams als NEC spelen…

En zodra ze wel ging voetballen verzoop Nederland.

Overigens: wel knap om een kansenverprutser te zijn die tevens topscorer aller tijden is.
  zondag 21 juni 2026 @ 07:18:48 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221105761
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Japan lag met de komt in de goal en bestaat voor het grootste deel uit spelers die bij teams als NEC spelen…

En zodra ze wel ging voetballen verzoop Nederland.

Overigens: wel knap om een kansenverprutser te zijn die tevens topscorer aller tijden is.
Jij en ik scoren ook wel tegen Malta en Gibraltar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 21 juni 2026 @ 07:18:57 #48
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221105762
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Japan lag met de komt in de goal en bestaat voor het grootste deel uit spelers die bij teams als NEC spelen…

En zodra ze wel ging voetballen verzoop Nederland.

Overigens: wel knap om een kansenverprutser te zijn die tevens topscorer aller tijden is.
Japan heeft Brazilië, België en Engeland verslagen. Dat zijn geen prutsers als team. Goede samenwerking en goede trainer.

Tsja, Memvis scoort voornamelijk tegen B en C landen. In echte wedstrijden is hij consequent onzichtbaar.
  zondag 21 juni 2026 @ 07:20:05 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221105765
Net even de samenvatting gekeken.
Goed gelopen en gepositioneerd van Brobbey. Eens kijken of de tegenstanders hier raad mee weten.
Leuk voor Summerville. Zal zijn marktwaarde zeker goed doen. West Ham rekent zich al rijk.

En wat deed Opa van Dijk bij die tegengoal?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221105768
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie :')

De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.

Verder heb ik hem niet gezien.
Je vergeet er wel bij te vermelden dat Brobbey bij de 1-0 knap zijn duel wint en hem perfect klaar legt voor Reijnders. Bekijk dat moment even terug want dat is wel heel erg goed gedaan.
Daarna rent hij ook de verdediger van Zweden eruit en wint hij ook dat duel.

Er gaat een hoop aan vooraf
pi_221105819
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:15:20 #52
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221105872
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:22 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Je vergeet er wel bij te vermelden dat Brobbey bij de 1-0 knap zijn duel wint en hem perfect klaar legt voor Reijnders. Bekijk dat moment even terug want dat is wel heel erg goed gedaan.
Daarna rent hij ook de verdediger van Zweden eruit en wint hij ook dat duel.

Er gaat een hoop aan vooraf
Het lijkt me ook dat je met Brobbey moet beginnen volgende wedstrijden. En Summerville verdient het ook. Kan je Malen achter de hand houden als wissel voor de counters.

Memphis en Weghorst hoef je niet op te stellen. Geen idee of Kluivert iets kan.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:32:34 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_221105907
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Tenij het taktiek is van Koeman ;)

(ja ik weet wat ik hier schrijf :D :D Kans is erg klein)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_221105916
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je iets persoonlijk hebt tegen Memphis (en je als een kleuter zijn naam blijft verbasteren), dan wordt het lastig om hem voetbaltechnisch te beoordelen inderdaad…
Waarom zou ik persoonlijk iets tegen deze persoon hebben? Het is gewoon een rare clown die niet kan voetballen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221105965
"Netherlands is on fire 🔥 " is trending op de Chinese socials _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221105968
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:03 schreef Mikeytt het volgende:
"Netherlands is on fire 🔥 " is trending op de Chinese socials _O_
Scorebord journalistiek
  zondag 21 juni 2026 @ 09:26:08 #57
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221106027
Leuk voor Brobbey. Ajax verlaten was goed voor ons en voor hemzelf.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221106047
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:26 schreef The-BFG het volgende:
Leuk voor Brobbey. Ajax verlaten was goed voor ons en voor hemzelf.
Hebben ze nog doorverkoop percentage eigenlijk?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 21 juni 2026 @ 09:44:23 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221106086
Malen zal nu inderdaad wel naar de bank verdwijnen, ja. Had het die jongen wel echt gegund maar zowel in de oefenpotjes als op het toernooi zelf komt het er gewoon weer niet uit.
pi_221106090
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie :')

De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.

Verder heb ik hem niet gezien.
Heb je naar de hele actie gekeken? Pannekoek
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 09:55:14 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221106128
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
Ach @Zorro
pi_221106170
@Zorro krijgt (terecht) alle hoeken van het veld te zien door enkele zeer gewaardeerde users.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221106206
Blijven doneren voor een andere FOK fotograaf.
pi_221106209
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie :')

De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.

Verder heb ik hem niet gezien.
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.

Brobbey zette de eerste goal zelf op, maar was ook de hele wedstrijd niet te bespelen voor Zweden.
De tweede goal was een goede afronding. Ja dat ziet er makkelijker uit, maar Malen heeft de afgelopen wedstrijden (ook tegen Algerije en Oezbekistan) grotere kansen verkloot.

De verdediging kreeg geen grip op Brobbey waardoor er ook ruimte ontstond voor andere aanvallers. Hij is fysiek sterk, niet van de bal te krijgen, zijn snelheid wordt onderschat (en die van Malen wordt overschat). Hij is erg doelgericht en als Malen geen egoïstische klootzak was had Brobbey gisteren een hattrick gemaakt.

Ik ben niet snel positief, maar Brobbey brengt kwaliteiten in dit elftal die we misten. Gakpo heeft een beter schot, Summerville is sneller, maar die fysiek kracht, duel winnen, bal bij zich houden en afronden, dat ik zie Malen, Depay en Weghorst niet doen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_221106266
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.

Brobbey zette de eerste goal zelf op,
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"

Oké dan

Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal

Tot ziens, rode kaart




tiktok
  zondag 21 juni 2026 @ 10:33:58 #66
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221106272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even de samenvatting gekeken.
Goed gelopen en gepositioneerd van Brobbey. Eens kijken of de tegenstanders hier raad mee weten.
Leuk voor Summerville. Zal zijn marktwaarde zeker goed doen. West Ham rekent zich al rijk.

En wat deed Opa van Dijk bij die tegengoal?
Niet uitstappen toen het moest.
Life is what you make it.
pi_221106273
Zweden is natuurlijk een achterlijk matig land en alle euforie rondom het Nederlands elftal is ontzettend onnodig, zo zie je maar weer
  zondag 21 juni 2026 @ 10:36:36 #68
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221106288
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.

Brobbey zette de eerste goal zelf op, maar was ook de hele wedstrijd niet te bespelen voor Zweden.
De tweede goal was een goede afronding. Ja dat ziet er makkelijker uit, maar Malen heeft de afgelopen wedstrijden (ook tegen Algerije en Oezbekistan) grotere kansen verkloot.

De verdediging kreeg geen grip op Brobbey waardoor er ook ruimte ontstond voor andere aanvallers. Hij is fysiek sterk, niet van de bal te krijgen, zijn snelheid wordt onderschat (en die van Malen wordt overschat). Hij is erg doelgericht en als Malen geen egoïstische klootzak was had Brobbey gisteren een hattrick gemaakt.

Ik ben niet snel positief, maar Brobbey brengt kwaliteiten in dit elftal die we misten. Gakpo heeft een beter schot, Summerville is sneller, maar die fysiek kracht, duel winnen, bal bij zich houden en afronden, dat ik zie Malen, Depay en Weghorst niet doen.
Ik had de indruk dat er bij die voorzet van Malen sprake was van hands, waardoor de bal van richting veranderde. Daar werd verder overheen gekeken.
Life is what you make it.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:46:53 #69
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221106340
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:36 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Ik had de indruk dat er bij die voorzet van Malen sprake was van hands, waardoor de bal van richting veranderde. Daar werd verder overheen gekeken.
Even teruggekeken: ik zag het verkeerd. Geen hands.
Life is what you make it.
pi_221106346
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:31 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[..]
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"

Oké dan

Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal

Tot ziens, rode kaart

[ afbeelding ]

[ tiktok ]

Want dat was de discussie inderdaad.

Mooie toevoeging weer HMF!
pi_221106358
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:31 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[..]
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"

Oké dan

Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal

Tot ziens, rode kaart

[ afbeelding ]


[ tiktok ]

Troll
pi_221106360
HMF kijk eens dom, ja ho maar.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:53:10 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221106370
Laten we het hier gezellig houden.
pi_221106375
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we het hier gezellig houden.
Het warme bad gaat in principe pas om 17:30 weer aan.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:57:19 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221106396
WE kunnen beter tweede worden

Maandagnacht 3:00u antigenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221106401
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.

Nederland de linkerkant van Zweden echt optimaal uitgebuit en daar kwamen de goals ook vandaan.
pi_221106413
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden

Maandagnacht 3:00u antigenot
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:01:04 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221106417
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:00 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221106423
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).

Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
pi_221106425
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
Dat kunnen alleen maar hele grote spelers.

Ueda bijvoorbeeld.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:02:20 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221106431
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
pi_221106432
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
Kansen creëeren zeker, scoren is weer iets anders.
pi_221106439
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).

Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
pi_221106457
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.

Dus ik wil hem wel gelijk geven. :)
pi_221106484
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.

Dus ik wil hem wel gelijk geven. :)
Sinds Ziggo hun walgelijke en kennelijk legale constructie rondom de CL zie ik dat liever niet
pi_221106493
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden

Maandagnacht 3:00u antigenot
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.

Marokko gaat in die poule tegen Haiti wat al klaar is. Nou dat wordt prijzen schieten.

En Schotland en Brazilië hebben beiden genoeg aan een punt om door te gaan. Die gaan de eerste helft tot de drink pauze gas geven en daarna is het wel goed geweest. Willen beide geen blessures en hebben aan een punt genoeg.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:16:26 #87
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_221106519
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).

Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
quote:
De nummer twee van de groep komt in het zwaardere, onderste deel van het schema van de knock-outfase terecht. Ook hier geldt het voorbehoud dat er nog veel wedstrijden gespeeld moeten worden, en er veel kan veranderen.
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
pi_221106529
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32 :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221106578
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32 :P
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eens
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221106617
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eens
Jawel
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221106625
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.

Pomp het geld maar door NOS.
pi_221106734
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.

Pomp het geld maar door NOS.
Alsof Van der Vaart en vrienden dan gewoon niet lekker doorschuiven naar waar god betert dit terecht mag komen.
pi_221106912
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.

Ik zit overigens niet te wachten op dat soort TV, ik kijk wel op Sporza :-)
  zondag 21 juni 2026 @ 11:44:32 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221106939
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.

Pomp het geld maar door NOS.
Iedere cent die de NOS krijgt, is er 1 teveel.
Ze moeten eigenlijk alles dat ze de afgelopen 25 jaar hebben gekregen terugbetalen, zo slecht zijn ze.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 21 juni 2026 @ 11:45:09 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221106959
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:43 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).
[..]
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.

Ik zit overigens niet te wachten op dat soort TV, ik kijk wel op Sporza :-)
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221106985
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.

Marokko gaat in die poule tegen Haiti wat al klaar is. Nou dat wordt prijzen schieten.

En Schotland en Brazilië hebben beiden genoeg aan een punt om door te gaan. Die gaan de eerste helft tot de drink pauze gas geven en daarna is het wel goed geweest. Willen beide geen blessures en hebben aan een punt genoeg.
Goed punt.
Heb ook nog even verder gekeken.

Als je 1e wordt kun je dus Brazilië of Marokko treffen bij de laatste 32

ALS je daarvan wint dan krijg je in de 8e finales de winnaar van Groep A of B (Mexico, Zuid-Korea, Canada of Zwitserland zoals het er nu uitziet.

Als je echter 2e wordt in de poule, dan tref je in de 8e finale de 2e van groep E of I. Zoals dat er nu uitziet zijn dat Ivoorkust of Noorwegen. Mochten Duitsland of Frankrijk toch nog 2e worden in de poule tref je één van hen.

Heb een lichte voorkeur voor de poulefase winnen, Brazilië treffen bij de laatste 32 (van Marokko verliezen we sowieso, Brazilië zijn ook meer individuen, daar kun je nog een gelukje hebben) en dan bij de laatste 16 de winnaar van groep A of B treffen.

Edit: Eerste worden betekent wel dat je in de kwartfinale waarschijnlijk alsnog Duitsland of Frankrijk treft (als zij poulewinnaar worden wat er toch wel inzit), terwijl als je 2e wordt dat eerder Engeland zal zijn. Dus beide wegen hebben zo z'n voordelen. :P

Eerst de laatste 32 maar eens passeren, dat zal een uitdaging zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door littlemindy op 21-06-2026 11:54:43 ]
pi_221106997
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32 :P
In 2010 troffen we (op papier) in de halve finale ook een makkelijkere tegenstander dan in de kwartfinale.

Dat hoort bij toernooivoetbal. Bij de KNVB beker is dit ook het geval.
pi_221107087
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebt
Daar heb je wel een goed punt.

Ik heb het overigens niet helemaal gelezen, alleen stom gevonden dat er al wordt gesproken over een "makkelijke" route bij een eerste plek.
Dat stond in de titel en daarna heb ik de kopjes bekeken, vandaar ook dat ik niet gezien heb dat ze zelf in het artikel aangeven dat het nog erg koffiedik kijken is
pi_221107133
Zit wel muziek in de aanval + Denzel weer op de brommer. Verder een geflateerde zege. Zweden heeft ook kansen zat gehad. Gaten tussen de achterhoede en het middenveld zijn echt veel te groot. Klopt vaak niets van. En Van de Ven weer enorm matig. Snap niets van die hype. Kan alleen hard rennen. Maar dit geeft de burger in ieder geval wat moed. Ben wel fan van Summervile. Zet hem erin voor Malen en laat het verder maar zo staan aanvallend.
pi_221107144
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:58 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.

Nederland de linkerkant van Zweden echt optimaal uitgebuit en daar kwamen de goals ook vandaan.
Van Dijk is ook gewoon klaar. Die man komt niet meer vooruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')