abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221106401
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.

Nederland de linkerkant van Zweden echt optimaal uitgebuit en daar kwamen de goals ook vandaan.
pi_221106413
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden

Maandagnacht 3:00u antigenot
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:01:04 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221106417
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:00 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221106423
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).

Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
pi_221106425
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
Dat kunnen alleen maar hele grote spelers.

Ueda bijvoorbeeld.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:02:20 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221106431
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
pi_221106432
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
Kansen creëeren zeker, scoren is weer iets anders.
pi_221106439
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).

Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
pi_221106457
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.

Dus ik wil hem wel gelijk geven. :)
pi_221106484
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.

Dus ik wil hem wel gelijk geven. :)
Sinds Ziggo hun walgelijke en kennelijk legale constructie rondom de CL zie ik dat liever niet
pi_221106493
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden

Maandagnacht 3:00u antigenot
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.

Marokko gaat in die poule tegen Haiti wat al klaar is. Nou dat wordt prijzen schieten.

En Schotland en Brazilië hebben beiden genoeg aan een punt om door te gaan. Die gaan de eerste helft tot de drink pauze gas geven en daarna is het wel goed geweest. Willen beide geen blessures en hebben aan een punt genoeg.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:16:26 #87
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_221106519
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).

Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
quote:
De nummer twee van de groep komt in het zwaardere, onderste deel van het schema van de knock-outfase terecht. Ook hier geldt het voorbehoud dat er nog veel wedstrijden gespeeld moeten worden, en er veel kan veranderen.
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
pi_221106529
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32 :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221106578
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32 :P
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eens
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221106617
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eens
Jawel
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221106625
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.

Pomp het geld maar door NOS.
pi_221106734
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.

Pomp het geld maar door NOS.
Alsof Van der Vaart en vrienden dan gewoon niet lekker doorschuiven naar waar god betert dit terecht mag komen.
pi_221106912
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.

Ik zit overigens niet te wachten op dat soort TV, ik kijk wel op Sporza :-)
  zondag 21 juni 2026 @ 11:44:32 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221106939
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.

Pomp het geld maar door NOS.
Iedere cent die de NOS krijgt, is er 1 teveel.
Ze moeten eigenlijk alles dat ze de afgelopen 25 jaar hebben gekregen terugbetalen, zo slecht zijn ze.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 21 juni 2026 @ 11:45:09 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221106959
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:43 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).
[..]
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.

Ik zit overigens niet te wachten op dat soort TV, ik kijk wel op Sporza :-)
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221106985
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.

Marokko gaat in die poule tegen Haiti wat al klaar is. Nou dat wordt prijzen schieten.

En Schotland en Brazilië hebben beiden genoeg aan een punt om door te gaan. Die gaan de eerste helft tot de drink pauze gas geven en daarna is het wel goed geweest. Willen beide geen blessures en hebben aan een punt genoeg.
Goed punt.
Heb ook nog even verder gekeken.

Als je 1e wordt kun je dus Brazilië of Marokko treffen bij de laatste 32

ALS je daarvan wint dan krijg je in de 8e finales de winnaar van Groep A of B (Mexico, Zuid-Korea, Canada of Zwitserland zoals het er nu uitziet.

Als je echter 2e wordt in de poule, dan tref je in de 8e finale de 2e van groep E of I. Zoals dat er nu uitziet zijn dat Ivoorkust of Noorwegen. Mochten Duitsland of Frankrijk toch nog 2e worden in de poule tref je één van hen.

Heb een lichte voorkeur voor de poulefase winnen, Brazilië treffen bij de laatste 32 (van Marokko verliezen we sowieso, Brazilië zijn ook meer individuen, daar kun je nog een gelukje hebben) en dan bij de laatste 16 de winnaar van groep A of B treffen.

Edit: Eerste worden betekent wel dat je in de kwartfinale waarschijnlijk alsnog Duitsland of Frankrijk treft (als zij poulewinnaar worden wat er toch wel inzit), terwijl als je 2e wordt dat eerder Engeland zal zijn. Dus beide wegen hebben zo z'n voordelen. :P

Eerst de laatste 32 maar eens passeren, dat zal een uitdaging zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door littlemindy op 21-06-2026 11:54:43 ]
pi_221106997
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32 :P
In 2010 troffen we (op papier) in de halve finale ook een makkelijkere tegenstander dan in de kwartfinale.

Dat hoort bij toernooivoetbal. Bij de KNVB beker is dit ook het geval.
pi_221107087
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebt
Daar heb je wel een goed punt.

Ik heb het overigens niet helemaal gelezen, alleen stom gevonden dat er al wordt gesproken over een "makkelijke" route bij een eerste plek.
Dat stond in de titel en daarna heb ik de kopjes bekeken, vandaar ook dat ik niet gezien heb dat ze zelf in het artikel aangeven dat het nog erg koffiedik kijken is
pi_221107133
Zit wel muziek in de aanval + Denzel weer op de brommer. Verder een geflateerde zege. Zweden heeft ook kansen zat gehad. Gaten tussen de achterhoede en het middenveld zijn echt veel te groot. Klopt vaak niets van. En Van de Ven weer enorm matig. Snap niets van die hype. Kan alleen hard rennen. Maar dit geeft de burger in ieder geval wat moed. Ben wel fan van Summervile. Zet hem erin voor Malen en laat het verder maar zo staan aanvallend.
pi_221107144
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:58 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.

Nederland de linkerkant van Zweden echt optimaal uitgebuit en daar kwamen de goals ook vandaan.
Van Dijk is ook gewoon klaar. Die man komt niet meer vooruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')