Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden
Maandagnacht 3:00u antigenot
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?quote:Op zondag 21 juni 2026 11:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gezeik is dat toch. Malen en Depay in de spits dan maar.
Dat kunnen alleen maar hele grote spelers.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
Kansen creëeren zeker, scoren is weer iets anders.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tegen Tunesië kunnen die toch wel scoren?
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).
Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
Sinds Ziggo hun walgelijke en kennelijk legale constructie rondom de CL zie ik dat liever nietquote:Op zondag 21 juni 2026 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stel toch voor dat NOS gewoon eens ophoudt met dit toernooi binnenhalen van belastingcenten en dit lekker over laat aan de commerciëlen.
Dus ik wil hem wel gelijk geven.
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Caland het volgende:
WE kunnen beter tweede worden
Maandagnacht 3:00u antigenot
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:quote:Op zondag 21 juni 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:
Bij de NOS hebben ze al een artikel met mogelijke scenario's. Bij groepswinst benoemen ze maar weer eens dat dat een makkelijker deel van het schema oplevert (alsof dat al zeker is met nog zoveel wedstrijden te gaan).
Zolang de NOS deze artikelen maakt, kan er nog prima bezuinigd worden bij de publieke omroepen.
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.quote:De nummer twee van de groep komt in het zwaardere, onderste deel van het schema van de knock-outfase terecht. Ook hier geldt het voorbehoud dat er nog veel wedstrijden gespeeld moeten worden, en er veel kan veranderen.
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eensquote:Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32
Jawelquote:Op zondag 21 juni 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met onze verdediging halen we de laatste 16 niet eens
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Alsof Van der Vaart en vrienden dan gewoon niet lekker doorschuiven naar waar god betert dit terecht mag komen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.
Pomp het geld maar door NOS.
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).quote:Op zondag 21 juni 2026 11:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus jij wil de matige inhoud zonder gedegen onderzoek bij de npo oplossen door nog minder geld beschikbaar te stellen. Volkomen logisch!
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goh, laten ze dat nu toevallig zelf ook al benoemen in hun artikel:
[..]
Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten tot het moment dat de commerciëlen dit overnemen, zodat we lekker kunnen lachen om een Elvis die in beeld verschijnt of een René die een grap maakt over een scheet die hij net heeft gelaten.
Iedere cent die de NOS krijgt, is er 1 teveel.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Durf wel in twijfel te trekken of Van der Vaart en vrienden van een hoger niveau zijn maar om te voorkomen dat ik enkel nog via streams kan kijken, Ziggo stijl.
Pomp het geld maar door NOS.
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebtquote:Op zondag 21 juni 2026 11:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De tijd die in dit artikel is gestoken had in onderzoek voor een ander nuttig artikel gestoken kunnen worden. Als ze die keuze maken had ik ook niet op dit artikel kunnen reageren ;-).
[..]
Daar heb ik over heen gelezen, maar dat geeft nog meer aan dat ze niet zulke glazen bol artikelen moeten schrijven.
Ik zit overigens niet te wachten op dat soort TV, ik kijk wel op Sporza :-)
Goed punt.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als eerste kom je tegen Brazilië. Nou dat overleef je wel als je niet zoveel kansen weg geeft.
Marokko gaat in die poule tegen Haiti wat al klaar is. Nou dat wordt prijzen schieten.
En Schotland en Brazilië hebben beiden genoeg aan een punt om door te gaan. Die gaan de eerste helft tot de drink pauze gas geven en daarna is het wel goed geweest. Willen beide geen blessures en hebben aan een punt genoeg.
In 2010 troffen we (op papier) in de halve finale ook een makkelijkere tegenstander dan in de kwartfinale.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
Best gek dat je bij de laatste 16 een makkelijkere tegenstander kan treffen dan bij de laatste 32
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen, heel veel Nederlanders zullen na gisteren willen weten hoe het speelschema er mogelijk uit ziet. Doel bereikt dus. En dat voor een artikeltje dat je binnen een kwartier geschreven hebt
Van Dijk is ook gewoon klaar. Die man komt niet meer vooruit.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het middenveld stond niet goed. Ik vond het centrum van Nederland wat toch altijd heel erg sterk was nu wel heel erg kwetsbaar.
Nederland de linkerkant van Zweden echt optimaal uitgebuit en daar kwamen de goals ook vandaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |