abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221105819
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:15:20 #52
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221105872
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:22 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Je vergeet er wel bij te vermelden dat Brobbey bij de 1-0 knap zijn duel wint en hem perfect klaar legt voor Reijnders. Bekijk dat moment even terug want dat is wel heel erg goed gedaan.
Daarna rent hij ook de verdediger van Zweden eruit en wint hij ook dat duel.

Er gaat een hoop aan vooraf
Het lijkt me ook dat je met Brobbey moet beginnen volgende wedstrijden. En Summerville verdient het ook. Kan je Malen achter de hand houden als wissel voor de counters.

Memphis en Weghorst hoef je niet op te stellen. Geen idee of Kluivert iets kan.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:32:34 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_221105907
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Tenij het taktiek is van Koeman ;)

(ja ik weet wat ik hier schrijf :D :D Kans is erg klein)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_221105916
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je iets persoonlijk hebt tegen Memphis (en je als een kleuter zijn naam blijft verbasteren), dan wordt het lastig om hem voetbaltechnisch te beoordelen inderdaad…
Waarom zou ik persoonlijk iets tegen deze persoon hebben? Het is gewoon een rare clown die niet kan voetballen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221105965
"Netherlands is on fire 🔥 " is trending op de Chinese socials _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221105968
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:03 schreef Mikeytt het volgende:
"Netherlands is on fire 🔥 " is trending op de Chinese socials _O_
Scorebord journalistiek
  zondag 21 juni 2026 @ 09:26:08 #57
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221106027
Leuk voor Brobbey. Ajax verlaten was goed voor ons en voor hemzelf.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221106047
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:26 schreef The-BFG het volgende:
Leuk voor Brobbey. Ajax verlaten was goed voor ons en voor hemzelf.
Hebben ze nog doorverkoop percentage eigenlijk?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 21 juni 2026 @ 09:44:23 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221106086
Malen zal nu inderdaad wel naar de bank verdwijnen, ja. Had het die jongen wel echt gegund maar zowel in de oefenpotjes als op het toernooi zelf komt het er gewoon weer niet uit.
pi_221106090
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie :')

De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.

Verder heb ik hem niet gezien.
Heb je naar de hele actie gekeken? Pannekoek
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 09:55:14 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221106128
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
Ach @Zorro
pi_221106170
@Zorro krijgt (terecht) alle hoeken van het veld te zien door enkele zeer gewaardeerde users.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221106206
Blijven doneren voor een andere FOK fotograaf.
pi_221106209
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie :')

De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.

Verder heb ik hem niet gezien.
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.

Brobbey zette de eerste goal zelf op, maar was ook de hele wedstrijd niet te bespelen voor Zweden.
De tweede goal was een goede afronding. Ja dat ziet er makkelijker uit, maar Malen heeft de afgelopen wedstrijden (ook tegen Algerije en Oezbekistan) grotere kansen verkloot.

De verdediging kreeg geen grip op Brobbey waardoor er ook ruimte ontstond voor andere aanvallers. Hij is fysiek sterk, niet van de bal te krijgen, zijn snelheid wordt onderschat (en die van Malen wordt overschat). Hij is erg doelgericht en als Malen geen egoïstische klootzak was had Brobbey gisteren een hattrick gemaakt.

Ik ben niet snel positief, maar Brobbey brengt kwaliteiten in dit elftal die we misten. Gakpo heeft een beter schot, Summerville is sneller, maar die fysiek kracht, duel winnen, bal bij zich houden en afronden, dat ik zie Malen, Depay en Weghorst niet doen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_221106266
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was wel wat lachwekkend om te doen alsof die eerste goal alleeb maar een intikker was. Dan ben je echt ontzettend kortzichtig aangezien Brobbey de hele reden is dat die lange bal van Verbruggen tot een goal leidt.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.

Brobbey zette de eerste goal zelf op,
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"

Oké dan

Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal

Tot ziens, rode kaart




tiktok
  zondag 21 juni 2026 @ 10:33:58 #66
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221106272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even de samenvatting gekeken.
Goed gelopen en gepositioneerd van Brobbey. Eens kijken of de tegenstanders hier raad mee weten.
Leuk voor Summerville. Zal zijn marktwaarde zeker goed doen. West Ham rekent zich al rijk.

En wat deed Opa van Dijk bij die tegengoal?
Niet uitstappen toen het moest.
Life is what you make it.
pi_221106273
Zweden is natuurlijk een achterlijk matig land en alle euforie rondom het Nederlands elftal is ontzettend onnodig, zo zie je maar weer
  zondag 21 juni 2026 @ 10:36:36 #68
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221106288
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Jij hebt dus duidelijk nul verstand van voetbal.

Brobbey zette de eerste goal zelf op, maar was ook de hele wedstrijd niet te bespelen voor Zweden.
De tweede goal was een goede afronding. Ja dat ziet er makkelijker uit, maar Malen heeft de afgelopen wedstrijden (ook tegen Algerije en Oezbekistan) grotere kansen verkloot.

De verdediging kreeg geen grip op Brobbey waardoor er ook ruimte ontstond voor andere aanvallers. Hij is fysiek sterk, niet van de bal te krijgen, zijn snelheid wordt onderschat (en die van Malen wordt overschat). Hij is erg doelgericht en als Malen geen egoïstische klootzak was had Brobbey gisteren een hattrick gemaakt.

Ik ben niet snel positief, maar Brobbey brengt kwaliteiten in dit elftal die we misten. Gakpo heeft een beter schot, Summerville is sneller, maar die fysiek kracht, duel winnen, bal bij zich houden en afronden, dat ik zie Malen, Depay en Weghorst niet doen.
Ik had de indruk dat er bij die voorzet van Malen sprake was van hands, waardoor de bal van richting veranderde. Daar werd verder overheen gekeken.
Life is what you make it.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:46:53 #69
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221106340
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:36 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Ik had de indruk dat er bij die voorzet van Malen sprake was van hands, waardoor de bal van richting veranderde. Daar werd verder overheen gekeken.
Even teruggekeken: ik zag het verkeerd. Geen hands.
Life is what you make it.
pi_221106346
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:31 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[..]
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"

Oké dan

Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal

Tot ziens, rode kaart

[ afbeelding ]

[ tiktok ]

Want dat was de discussie inderdaad.

Mooie toevoeging weer HMF!
pi_221106358
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:31 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[..]
"Bij de eerste goal zag ik de bal niet, was een goeie tikkie van hem [Gakpo]"

Oké dan

Vooral shreyas is uitgeluld voor dit jaar over voetbal

Tot ziens, rode kaart

[ afbeelding ]


[ tiktok ]

Troll
pi_221106360
HMF kijk eens dom, ja ho maar.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:53:10 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221106370
Laten we het hier gezellig houden.
pi_221106375
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we het hier gezellig houden.
Het warme bad gaat in principe pas om 17:30 weer aan.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:57:19 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221106396
WE kunnen beter tweede worden

Maandagnacht 3:00u antigenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')