Nou nouquote:Op zondag 21 juni 2026 02:15 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)misschien-komen.html
Kleedkamer-kanker en hunnie slappe baasje die eraan gaat toegeven.
De wissel van Summerville pakte nog wel goed uit, maar met name door het inbrengen van Til en Koopmeiners werd het alweer een stuk rommeliger.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit Nederland wordt vooral een bak minder met bijna elke wissel die je erin brengt, daar kan Koeman niet gek veel aan doen
Of mokerdom of Memvis heeft beeldmateriaal waar Trump nog van gaat blozen.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Brobbey waren vele users ook belachelijk aan het maken, dus Memphis met een hattrick tegen Tunesie incoming.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Wie moet het dan zijn? Malen liet het niet zien en Brobbey heeft mede doordat de ballen er toevallig wel twee keer invlogen het eerste kwart goed gespeeld, maar dat was het dan ook wel. Die kan de volgende wedstrijd weer net zo goed iedere kans om zeep helpen.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:25 schreef raptorix het volgende:
Echt hoe mokerdom moet je zijn om te blijven denken dat Memvis je eerste spits is, kunnen we gewoon volgende keer een normale trainer krijgen die gewoon niet al te gekke dingen doet.
Geen idee, maar alles anders dan Memvis is beter, de man is een vervelende persoonlijkheid die gewoon niet kan voetballen en op topniveau nooit zijn niveau laat zien bij Oranje, teert alleen maar op goaltjes tegen B/C garnituur.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wie moet het dan zijn? Malen liet het niet zien en Brobbey heeft mede doordat de ballen er toevallig wel twee keer invlogen het eerste kwart goed gespeeld, maar dat was het dan ook wel. Die kan de volgende wedstrijd weer net zo goed iedere kans om zeep helpen.
De zege tegen Zweden verbloemt veel. De eerste de beste goede tegenstander die je tegenkomt en je kan waarschijnlijk gewoon je koffers pakken.
Die hebben we al gehad in de vorm van Japan en dat ging prima totdat Cowman raar ging doen.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wie moet het dan zijn? Malen liet het niet zien en Brobbey heeft mede doordat de ballen er toevallig wel twee keer invlogen het eerste kwart goed gespeeld, maar dat was het dan ook wel. Die kan de volgende wedstrijd weer net zo goed iedere kans om zeep helpen.
De zege tegen Zweden verbloemt veel. De eerste de beste goede tegenstander die je tegenkomt en je kan waarschijnlijk gewoon je koffers pakken.
Hij heeft een heel duistere vibe om hem heen hangen en gegarandeerd dat veel spelers bang voor hem zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, maar alles anders dan Memvis is beter, de man is een vervelende persoonlijkheid die gewoon niet kan voetballen en op topniveau nooit zijn niveau laat zien bij Oranje, teert alleen maar op goaltjes tegen B/C garnituur.
Nog maar niet te spreken van allerlei acts met hoeden en haarbanden, zullen we dat gaan doen als je een keer wat laat zien in plaats van proberen een soort van Lewis Hamilton act uit te voeren.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad in de vorm van Japan en dat ging prima totdat Cowman raar ging doen.
Memvis in het veld zorgt voor: balverlies, een meer rommelig spel, kansen die worden verprutst, negatieve sfeer. Hij brengt al jaren werkelijk helemaal niks en is ook constant half geblesseerd.
Die eerste goal was zeker te missen, namelijk als je niet in een aanspeelbare positie stond.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie
De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.
Verder heb ik hem niet gezien.
Als Koeman een goede coach om hem heen had gehad had die hem voor dit soort idioten behoed, maar goed de kliek bij KNVB is weer eens vooral bezig met zichzelf, wat betreft hou ik meer van Duitse mentaliteit waar men niet vies is om afentoe schoon schip te maken.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij heeft een heel duistere vibe om hem heen hangen en gegarandeerd dat veel spelers bang voor hem zijn.
Ik vind dat Koeman ook zonder coach Memvis moet kunnen zien voor wie hij is.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Koeman een goede coach om hem heen had gehad had die hem voor dit soort idioten behoed, maar goed de kliek bij KNVB is weer eens vooral bezig met zichzelf, wat betreft hou ik meer van Duitse mentaliteit waar men niet vies is om afentoe schoon schip te maken.
Het feit dat hij in Brazilie gaan voetballen zou ook al ernstige waarschuwing moeten zijn, komop zeg als je als Koeman zo streng bent op competitie niveau door spelers al van te voren uit te sluiten in bepaalde leagues zou je juist hier wel wat kritischer over moeten zijn, en nee we hebben het hier niet over Messie die in een relatief slappe league balt, maar dit voornamelijk doet om lekker van de winter van zijn carriere te kunnen genieten.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vind dat Koeman ook zonder coach Memvis moet kunnen zien voor wie hij is.
Wat me nog meer verbaast is dat ook van Gaal met hem bleef weglopen.
Die kan er dan nog steeds niet van. Is gewoon een houthakker.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:42 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wil tegen Tunesie Wout wel zien, hoe die het doet als hij aanvoer krijgt van betere spelers dan bij Ajax.
Als je iets persoonlijk hebt tegen Memphis (en je als een kleuter zijn naam blijft verbasteren), dan wordt het lastig om hem voetbaltechnisch te beoordelen inderdaad…quote:Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, maar alles anders dan Memvis is beter, de man is een vervelende persoonlijkheid die gewoon niet kan voetballen en op topniveau nooit zijn niveau laat zien bij Oranje, teert alleen maar op goaltjes tegen B/C garnituur.
VdVen zou zonder overdrijven nog bij Volendam zitten als hij niet zo snel was. Is niks mis mee, maar hij vaak gewoon net te vaak verkeerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Waar ging dit steeds mis? Verdediging toch, oa onze vd Ven?
Japan lag met de komt in de goal en bestaat voor het grootste deel uit spelers die bij teams als NEC spelen…quote:Op zondag 21 juni 2026 06:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad in de vorm van Japan en dat ging prima totdat Cowman raar ging doen.
Memvis in het veld zorgt voor: balverlies, een meer rommelig spel, kansen die worden verprutst, negatieve sfeer. Hij brengt al jaren werkelijk helemaal niks en is ook constant half geblesseerd.
Jij en ik scoren ook wel tegen Malta en Gibraltar.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Japan lag met de komt in de goal en bestaat voor het grootste deel uit spelers die bij teams als NEC spelen…
En zodra ze wel ging voetballen verzoop Nederland.
Overigens: wel knap om een kansenverprutser te zijn die tevens topscorer aller tijden is.
Japan heeft Brazilië, België en Engeland verslagen. Dat zijn geen prutsers als team. Goede samenwerking en goede trainer.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Japan lag met de komt in de goal en bestaat voor het grootste deel uit spelers die bij teams als NEC spelen…
En zodra ze wel ging voetballen verzoop Nederland.
Overigens: wel knap om een kansenverprutser te zijn die tevens topscorer aller tijden is.
Je vergeet er wel bij te vermelden dat Brobbey bij de 1-0 knap zijn duel wint en hem perfect klaar legt voor Reijnders. Bekijk dat moment even terug want dat is wel heel erg goed gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:45 schreef Zorro het volgende:
Dat gekwijl om Brobbie
De eerste goal was niet te missen, op een presenteerblaadje door Gakpo.
De tweede was op goed geluk je been uitsteken en zien wat er gebeurt. Dat ie er toevallig in gaat is net zo bewust als het doelpunt van die Japanner achter zijn standbeen zojuist, die had ook geen idee wat ie deed.
Verder heb ik hem niet gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |