Vond zijn programma's erg leukquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Ik zag een reclame van een roman van Ilja Gort. Doe mij de wortelkanaalbehandeling maar of TOP Oss.
Ik zeg het in elk geval eerlijk tegen je. Je bent van harte welkom om net te doen alsof je er verstand van hebt.quote:
Ik begrijp dat er een quota is voor wanneer je gezien wordt als een "VBL'er" zoals we dat in R&P noemen, maar ik wist niet dat jullie op mensen neerkijken daarom. Ik neem dat mee naar R&P okequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij doelt op alle lui van buiten VBL. Daar kijken we op neer.
Ik vind Japan gewoon cool.quote:
japan is ook cool. Tegen je eigen land juichen blijft wat gek.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind Japan gewoon cool.
Van Dragonball tot aan karate en Japans eten.
En de otter. @Cocoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is niet zo hoor.quote:
Ik heb in ieder geval niet gedaan of ik verstand heb van individuele spelers,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg het in elk geval eerlijk tegen je. Je bent van harte welkom om net te doen alsof je er verstand van hebt.
Haha weet je wel dat Japanners kotsen van mensen die van Japan houden want anime etcquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
hentaiquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha weet je wel dat Japanners kotsen van mensen die van Japan houden want anime etc
Ik heb wel eens vaker gehoord dat VBL niet tegen dagjesvolk/gelegenheidskijkers kan, though.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niet zo hoor.
Wotte is de clown van VBL en die denkt nu namens VBL te praten. Dat is niet helemaal correct.
Japanners kijken er zelf ook massaal naar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha weet je wel dat Japanners kotsen van mensen die van Japan houden want anime etc
Die mensen moeten met pek en veren uit VBL gezet wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker gehoord dat VBL niet tegen dagjesvolk/gelegenheidskijkers kan, though.
Nou ja toch, je zit er maar 1 doelpunt naast. Bedoel 5-1 = 6 en jij zegt 3-2 wat 5 is. 6-5 = 1. Er zijn inschattingen geweest die er veel verder vanaf lagenquote:
Dat zijn een paar users, zie je ook in DRT.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker gehoord dat VBL niet tegen dagjesvolk/gelegenheidskijkers kan, though.
Kinderlijke cultuur. Hallo Benno Lquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Japanners kijken er zelf ook massaal naar.
Maar het zal wel, ik vind het gewoon een leuke cultuur.
Je verpest het weer. Ik lok ze. Nu worden ze nieuwsgierig. Praten we eens niet tegen dezelfde muren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niet zo hoor.
Wotte is de clown van VBL en die denkt nu namens VBL te praten. Dat is niet helemaal correct.
Orakel Lennyquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja toch, je zit er maar 1 doelpunt naast. Bedoel 5-1 = 6 en jij zegt 3-2 wat 5 is. 6-5 = 1. Er zijn inschattingen geweest die er veel verder vanaf lagen
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen moeten met pek en veren uit VBL gezet worden
VBL is voor iedereen
Het warme bad koelt wel wat af zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Hij doelt op alle lui van buiten VBL. Daar kijken we op neer.
Vind ik niet. Die mensen haken vanzelf aan als ze het leuk vinden. Als je ze direct wegjaagt omdat je hier niet tegenkan vind ik dat erg egocentrischquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |