Zometeen burnouts trekken op de Hayabusaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:53 schreef butz0rs het volgende:
auto is aan het opwarmen. tijd voor TOETEREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Duitsers komen, zoek dekkingquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:55 schreef ACT-F het volgende:
Hier gaat het luchtalarm af. De oude versie welteverstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Gezelligquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
5-1 dit had net zo goed andersom kunnen zijn
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De Duitsers komen, zoek dekkingRuimen ze het wel zelf even op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black don't crackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Wk niet maar ado den haag - Groningen werd wel 2x 5-2 in de playoff finale.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:50 schreef Halcon het volgende:
Eerste wedstrijd 5-1 winnen en tweede 5-1 verliezen, dat zal niet eerder gebeurd zijn op een WK, toch?
Nee joh, ga toch weg. Ze hebben paar kansen gehad, maar je hebt niet voor niks een keeperquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
5-1 dit had net zo goed andersom kunnen zijn
Zo kijkt Jaap nu nog altijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:57 schreef OmniRocket het volgende:
Summerville heeft gewoon z'n wenkbrauw gescheurd... niks aan de hand.
Had Jaap Stam ook eens.
Eensch.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de neutrale toeschouwer was het een aangename wedstrijd om naar te kijken
We zien je straks terug bij Duitsland - Ivoorkust.
Ja... zag in gedachten wat botsingen uit bokspartijen voor me.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:57 schreef OmniRocket het volgende:
Had Jaap Stam ook eens.
Dat was een flinke Jaap.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:57 schreef OmniRocket het volgende:
Had Jaap Stam ook eens.
3-3 was niet gek geweestquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:56 schreef Gremen het volgende:
[..]
Nee joh, ga toch weg. Ze hebben paar kansen gehad, maar je hebt niet voor niks een keeper
Ik had toch zeker een toegift verwacht voor die peperdure kaartjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Nu al afgelopen, niet eens een verlenging man man man
Dan ben je in de minderheid.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
Vind dat Nederlandse trainingsshirt? eigenlijk wel heel leuk.
Ga maar kopen bij Pattaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
Gewoon 1 kool meer maken dan de tegenstanderquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef PzKpfw het volgende:
Toch was het aantal keren dat Zweden er makkelijk doorheen kon combineren wel behoorlijk zorgwekkend.
Die gaat ontploffen als je zegt dat het verdedigend onthutsend zwak isquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Cowman gaat nu weer een arrogant interview geven en de grote trainer acteren
Stukje Patta.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
Was wel iets meer dan datquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:59 schreef Wotte het volgende:
Het moet ook wat meezitten. Net een neusje buitenspel. Dit dat.
Strafschoppen tellen niet meer mee. Dan eindigt de wedstrijd gelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
huh? hebben we de vorige WKs gewonnen
Truequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is ook wel heel uitgesproken voor een smakeloos land.
Door een hond.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ze tijdens de wedstrijd volgeblaft? @:zipportal
ORANGEDquote:
Die heeft er wel kijk op.quote:
Brobbey met een echte spitskoolquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon 1 kool meer maken dan de tegenstander
Degene die Europees kampioen werd sprak het toch ook zo uit?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Het zou toch wel jammer zijn als de legendarische bondscoach waarmee we wereldkampioen worden dan iemand is die het heeft over kools ipv goals![]()
Ja dat is wel een dingetjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Cara het volgende:
Veel te veel kansen weggegeven, Marokko maakt die wel af
Ja zo'n Saibari lust dat rauw.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Cara het volgende:
Als we wereldkampioen worden wil cowman Django Wagner bij de huldiging.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Het zou toch wel jammer zijn als de legendarische bondscoach waarmee we wereldkampioen worden dan iemand is die het heeft over kools ipv goals![]()
Ik hou van spitskolen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey met een echte spitskool
Hier ook vuurwerk, wtf.quote:
Niet alleen Marokkoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Cara het volgende:
Wie? Ik ken alleen Django Reinhardtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als we wereldkampioen worden wil cowman Django Wagner bij de huldiging.
Cowman is een man van het volk
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland is een verschrikking. Echt niet om aan te gluren.
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, welnee. Dat wij dominant leken was omdat Japan helemaal achterover ging hangen. Nederland was helemaal niet zo goed. Balletje breed, balletje terug.
Nee dit is teveel werk mobiel, maar jullie 3 dan. Zeg het maar?quote:Op maandag 15 juni 2026 18:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er is geen land dat zo laf speelt als Nederland. Er zit totaal geen wil in om te voetballen, alles draait puur om het resultaat.
Kansenwijkbewoner gespot.quote:
je quote maar 2 personenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee dit is teveel werk mobiel, maar jullie 3 dan. Zeg het maar?
Mij een beetje uitlachen, dagen van wakker gelegen.
Gewoon volgende keer zo weer doen, tot het niet meer lukt en dan gaan verdedigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
Goede wedstrijd, maar Zweden had ook wel wat mogelijkheden om meer te scoren. Bij ons ging elke inzet zowat op het doel.
Maar neemt niet weg dat je met dit spel best een eind kan komen.
Je quote ook wel een aantal die er absoluut geen kijk op hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee dit is teveel werk mobiel, maar jullie 3 dan. Zeg het maar?
Mij een beetje uitlachen, dagen van wakker gelegen.
Nee, inderdaad. Wat AI heeft kunnen vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:50 schreef Halcon het volgende:
Eerste wedstrijd 5-1 winnen en tweede 5-1 verliezen, dat zal niet eerder gebeurd zijn op een WK, toch?
quote:De winst: De Turken wonnen in de groepsfase overtuigend met 7-0 van Zuid-Korea (+7 doelsaldo).Het verlies: Slechts drie dagen later speelden ze een beslissingswedstrijd tegen West-Duitsland en verloren met 7-2 (-5 doelsaldo).
Rijswijk toevallig? Ik heb al een melding gemaakt bij de politie eroverquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is 5 wijken verderop, maar je hoort het van ver.
Wat een inzicht!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer zo weer doen, tot het niet meer lukt en dan gaan verdedigen.
Precies. Prima pot waar elke kans benut werd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
Goede wedstrijd, maar Zweden had ook wel wat mogelijkheden om meer te scoren. Bij ons ging elke inzet zowat op het doel.
Wat hoe waar?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Regilio_ het volgende:
Presentator op de Belg is ietwat GEKLEURD![]()
@:capuchon_jongen @:Lenny77
Je moet ook geluk hebben om zo'n toernooi te winnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:05 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland wordt geen wereldkampioen manen, jullie hoorden dit ergens anders al voor het eerst.
Ja, dat was wel een verademing zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Prima pot waar elke kans benut werd.
Dan moeten die fouten er wel grotendeels uit. Zweden had trouwens wel klasse doelpogingen, weet niet wat er in de kwalifcatie met ze was maar dit is best een aardig team hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
We moeten nog een heel stuk doorgroeien als we van Marokko willen winnen want het was bij tijd en wijle toch wel open huis achterinquote:
Als je er tijdens België maar wel weer gewoon bij bent (morgen 21:00)quote:
Neen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Rijswijk toevallig? Ik heb al een melding gemaakt bij de politie erover
Wat ik bij Zweden zag was niet slecht, zou ook helpen als hun keeper ook wat ballen tegenhoudt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan moeten die fouten er wel grotendeels uit. Zweden had trouwens wel klasse doelpogingen, weet niet wat er in de kwalifcatie met ze was maar dit is best een aardig team hoor.
Gewoon altijd achter oranje blijven staan!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet ook geluk hebben om zo'n toernooi te winnen.
Ik ben ook geen nazi, maar er zijn regels met een reden, ik hoor nu alweer een politie-auto langsrijdenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Neen.
En ik maak geen melding, want ik ben geen nazi.
Ik heb geen tiktok.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef Badada het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZG9jchu48xYV1-DBd7h/
Toeternederlanders.
En dat is ook jammerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Degene die Europees kampioen werd sprak het toch ook zo uit?
Bedankt voor het melden. We zullen ernaar kijken...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was het in de wijk en dit is echt geen probleemwijkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is 5 wijken verderop, maar je hoort het van ver.
Als mijn oom tieten had gehad was het mijn tante geweest.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef TAmaru het volgende:
We hebben geluk gehad met de doelpunten en met een top Brobbey en Gakpo en Summerville. Maar met wat minder geluk en wat meer geluk voor Zweden verlies je die wedstrijd gewoon met 3-2 ofzo. Want de verdediging en het middenveld waren een soort gatenkaas. Echt dramatisch.
Niet altijd, vorige wedstrijd was ik voor Japan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gewoon altijd achter oranje blijven staan!
Mensen maken er een probleem van.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier was het in de wijk en dit is echt geen probleemwijk
Als je zo snel je kansen benut dan komt die slordigheid er vanzelf van. Zie je bij ieder team wel. Was ook bij Brazilie gisteren. Staan met 3-0 voor bij rust en vanaf dan was het ook niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
We moeten nog een heel stuk doorgroeien als we van Marokko willen winnen want het was bij tijd en wijle toch wel open huis achterin
Ja, als Nederland niet zo vaak had gescoord en Zweden een stuk vaker, dan was dit heel anders afgelopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef TAmaru het volgende:
We hebben geluk gehad met de doelpunten en met een top Brobbey en Gakpo en Summerville. Maar met wat minder geluk en wat meer geluk voor Zweden verlies je die wedstrijd gewoon met 3-2 ofzo. Want de verdediging en het middenveld waren een soort gatenkaas. Echt dramatisch.
Ik denk dat je alleen met Guus, en de juiste interviewer, de enige speler hebt waarmee je leuke interviews hebt.quote:
Ja maar die zweden hebben geen Gakpo. Linksom dreigen, rechtsom gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als Nederland niet zo vaak had gescoord en Zweden een stuk vaker, dan was dit heel anders afgelopen.
Berghuisquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen met Guus, en de juiste interviewer, de enige speler hebt waarmee je leuke interviews hebt.
Zijn in ieder geval wel veel teams aan elkaar gewaagd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:17 schreef 100Spokes het volgende:
Ik ben inmiddels om WIJ WORDEN WERELDKAMPIOEN!
Ik was woensdag nog in Rijswijk, komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je er tijdens België maar wel weer gewoon bij bent (morgen 21:00)
Klopt die doet interviews beter dan voetballen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar die is helemaal niet mee.
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
Ik begrijp dat Nederland speelt vandaag?
Hop Nederland![]()
![]()
Werken op zondag? Huh??quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen![]()
Moet eerst nog werken dus hoop dat ik op tijd ben.
Ik begrijp dat Nederland speelt vandaag?
Hop Nederland![]()
![]()
Als Zweden 100 doelpunten meer had gescoord was het 5-101 geweest. Het is ongelofelijk 'wat als' wel niet mogelijk maaktquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als Nederland niet zo vaak had gescoord en Zweden een stuk vaker, dan was dit heel anders afgelopen.
Gaat een uitstekende trainer worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Klopt die doet interviews beter dan voetballen.
Ow, sorry om dat te horen, Drenthe, sterktequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor helemaal geen vuurwerk.
Drenthe
Geneest vanzelf volgens mijn goede vriend AIquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef cinderloom het volgende:
Hoe zal het met Summerville zijn?
dat knietje in zijn oog zag er shit uit
Daar kwam Wesley nog ff langs om een foto te maken met zn zoontjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
deze zeker https://www.twitch.tv/ishowspeed
Nog een beetje verdedigend beter worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
Betekent dit dat NL wereldkampioen gaat worden?
Ik dacht dat daar alleen vakantieparken waren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drenthe
En grote stenenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alleen vakantieparken waren.
Bijnaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als we van Tunesië winnen, zijn we dan kampioen?
Door het oog van de naald gekropen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef TAmaru het volgende:
Ja, dan zijn we kampioen van groep F.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
niet met zekerheid te zeggen, hangt van Japan afquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we kampioen van groep F.
Dit is wat overdreven hoor. We hebben gewoon terecht gewonnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef TAmaru het volgende:
Dit ligt volledig aan Japan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we kampioen van groep F.
Akkoordquote:
Dat was echt een rotklap……quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:36 schreef cinderloom het volgende:
Summerville kreeg die knie in zijn slaap lees ik net.
Hopenlijk op tijd hersteld. En misschien komende wedstrijd niet eens nodig ... dus nog wat meer rust kan ook wel.
Dat hoorde ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:39 schreef butz0rs het volgende:
Willie vroeg zich af waar de vibrator hing?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet trouwens mijn eerste post in dit topic herroepen en erkennen dat ik er heel erg naast zat.
Moet ook zeggen dat ik echt van de wedstrijd genoten heb.
Was echt een hele goede pot…..
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Nederland - Zweden 0-2
En als ze zo statisch blijven spelen sluit ik zelfs een grotere score niet uit.
Dat fantasieloze gepruts gaat ze geen ronde verder brengen.
En natuurlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg….
Groetjes uit Drenthe waar ik wel degelijk vuurwerk hoorde,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drenthe
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Groetjes uit Drenthe waar ik wel degelijk vuurwerk hoorde,.
Mooi toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:42 schreef DIJK het volgende:
Wim Lex, Max en Ariane gaan ook nog even voor Dick supporteren
@GGMM Wotte praat over jequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:42 schreef Wotte het volgende:
Boys, op een gegeven moment ben jij de oude vieze man.
Me three,quote:
Doel je op het Koningshuis? Want Willem is groot sportfan, dat is denk ik wel algemeen bekend, dus of we hem dagjesvolk kunnen noemen, betwijfel ik.quote:
Hij doelt op alle lui van buiten VBL. Daar kijken we op neer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doel je op het Koningshuis? Want Willem is groot sportfan, dat is denk ik wel algemeen bekend, dus of we hem dagjesvolk kunnen noemen, betwijfel ik.
Auw,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij doelt op alle lui van buiten VBL. Daar kijken we op neer.
Die wijn hem is ook echt to-taal NIET te zuipen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Ik zag een reclame van een roman van Ilja Gort. Doe mij de wortelkanaalbehandeling maar of TOP Oss.
jij bent japans of japanse roots?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet altijd, vorige wedstrijd was ik voor Japan.
Maar ik bedoel, we moeten wat geluk hebben met de tegenstanders. Als je straks Frankrijk, daarna Duitsland, en daarna Argentinie hebt gaat het lastig worden.
Ja, ga alvast maar bij de gracht staan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vond zijn programma's erg leukquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Ik zag een reclame van een roman van Ilja Gort. Doe mij de wortelkanaalbehandeling maar of TOP Oss.
Ik zeg het in elk geval eerlijk tegen je. Je bent van harte welkom om net te doen alsof je er verstand van hebt.quote:
Ik begrijp dat er een quota is voor wanneer je gezien wordt als een "VBL'er" zoals we dat in R&P noemen, maar ik wist niet dat jullie op mensen neerkijken daarom. Ik neem dat mee naar R&P okequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind Japan gewoon cool.quote:
japan is ook cool. Tegen je eigen land juichen blijft wat gek.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind Japan gewoon cool.
Van Dragonball tot aan karate en Japans eten.
En de otter. @Cocoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is niet zo hoor.quote:
Ik heb in ieder geval niet gedaan of ik verstand heb van individuele spelers,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg het in elk geval eerlijk tegen je. Je bent van harte welkom om net te doen alsof je er verstand van hebt.
Haha weet je wel dat Japanners kotsen van mensen die van Japan houden want anime etcquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
hentaiquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha weet je wel dat Japanners kotsen van mensen die van Japan houden want anime etc
Ik heb wel eens vaker gehoord dat VBL niet tegen dagjesvolk/gelegenheidskijkers kan, though.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niet zo hoor.
Wotte is de clown van VBL en die denkt nu namens VBL te praten. Dat is niet helemaal correct.
Japanners kijken er zelf ook massaal naar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha weet je wel dat Japanners kotsen van mensen die van Japan houden want anime etc
Die mensen moeten met pek en veren uit VBL gezet wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker gehoord dat VBL niet tegen dagjesvolk/gelegenheidskijkers kan, though.
Nou ja toch, je zit er maar 1 doelpunt naast. Bedoel 5-1 = 6 en jij zegt 3-2 wat 5 is. 6-5 = 1. Er zijn inschattingen geweest die er veel verder vanaf lagenquote:
Dat zijn een paar users, zie je ook in DRT.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker gehoord dat VBL niet tegen dagjesvolk/gelegenheidskijkers kan, though.
Kinderlijke cultuur. Hallo Benno Lquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Japanners kijken er zelf ook massaal naar.
Maar het zal wel, ik vind het gewoon een leuke cultuur.
Je verpest het weer. Ik lok ze. Nu worden ze nieuwsgierig. Praten we eens niet tegen dezelfde muren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niet zo hoor.
Wotte is de clown van VBL en die denkt nu namens VBL te praten. Dat is niet helemaal correct.
Orakel Lennyquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja toch, je zit er maar 1 doelpunt naast. Bedoel 5-1 = 6 en jij zegt 3-2 wat 5 is. 6-5 = 1. Er zijn inschattingen geweest die er veel verder vanaf lagen
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen moeten met pek en veren uit VBL gezet worden
VBL is voor iedereen
Het warme bad koelt wel wat af zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Vind ik niet. Die mensen haken vanzelf aan als ze het leuk vinden. Als je ze direct wegjaagt omdat je hier niet tegenkan vind ik dat erg egocentrischquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).
User @GGMM heeft inderdaad wel het curieuze talent om werkelijk waar niks inhoudelijks toe te voegen aan een discussie over voetbal.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).
Zuurquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik zou ook pissig zijn. Ik ben een leek en ik zat dichter bij het eindresultaat dan hij met zijn voorspelling. Zoiets is niet fijn om te horen als je er zoveel tijd insteektquote:
Ik zal het onthouden,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen moeten met pek en veren uit VBL gezet worden
VBL is voor iedereen
Ik vind deze user een uitstekende toevoeging voor VBL. Toevallig Ajacied?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik zou ook pissig zijn. Ik ben een leek en ik zat dichter bij het eindresultaat dan hij met zijn voorspelling. Zoiets is niet fijn om te horen als je er zoveel tijd insteekt
Get a roomquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind deze user een uitstekende toevoeging voor VBL. Toevallig Ajacied?
Als je zoveel om je poule geeft zonder kans op veel geld ben je per definitie een jaar persoon.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel langer dan een jaarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je zoveel om je poule geeft zonder kans op veel geld ben je per definitie een jaar persoon.
Tja, aan de andere kant kan het juist logisch zijn. Als je altijd alles dood analyseert, kan iemand die dat veel minder heeft gedaan in zijn leven, een ‘frisse blik’ hebben zonder allemaal gedoe. Een zogenaamde ‘kenner’ zit er simpelweg te diep in soms. Dan kan een leek die gewoon ziet wat overduidelijk kan zijn makkelijker beter voorspellen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik zou ook pissig zijn. Ik ben een leek en ik zat dichter bij het eindresultaat dan hij met zijn voorspelling. Zoiets is niet fijn om te horen als je er zoveel tijd insteekt
Nederland was heel sterk en kwetsbaar tegelijk, een soort Batavian Tear (Prins Ruperts druppel).quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ik bij Zweden zag was niet slecht, zou ook helpen als hun keeper ook wat ballen tegenhoudt.
5-1 is geen juiste reflectie van de wedstrijd. Een mooie 2-1 of 3-1. Volgens mij gaven die stats dat ook aan.
Ja precies.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Malen is klaar trouwens, wat een egoïstische zak, dat hij gewoon voor eigen succes ging voor rust and niet Brobbey zijn derde goal gunde. Ik walg echt van dit soort spelers, ze verzieken de boel. Koeman moet hem morgen gewoon naar huis sturen.
Het is net seks het beweegt allemaal net wat makkelijker zonder dubbele dekking.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
Toch wel humor dit voor alle mensen die Nederland zo slecht vonden dat eerste potje, terwijl dat ruim een uur lang ook al gewoon best prima was
Het is waardeloze spits, zelfs voor open doel mist hij aan de lopende band. En snel is hij helemaal niet. Als je ziet hoe doelgericht Brobbey is, die heeft toch een hoop mondjes gesnoerd vandaag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:13 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik dacht even dat het aan mij lag en hij niet KON afgeven, maar blijkbaar was het dus echt zo. Ik vond hem ook vandaag weinig bijzonders, net zoals tegen de jappen
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is net seks het beweegt allemaal net wat makkelijker zonder dubbele dekking.
Nu ging Nederland op 30% spelen toen ze 4-0 voorstonden. Tegen Japan deden ze dat toen ze 2-1 voorstonden. Dan hoeft hij maar één keer verkeerd te vallen en je wint niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
Toch wel humor dit voor alle mensen die Nederland zo slecht vonden dat eerste potje, terwijl dat ruim een uur lang ook al gewoon best prima was
Deze quote had hij wellicht in een notepad bestandje bewaard, wachtend op een moment dat hij hem kon gebruiken. Vandaar dat het niet helemaal spot on, maar zijn poging waardeer ik wel.quote:
Marokko niet indrukwekkend, Brazilië ook niet, maar die hebben wel enorm veel individuele kwaliteiten. Raphinha of Vinicius kunnen met twee acties de wedstrijd beslissen. Dus toch maar liever tegen Marokko. Dan moet je eerste worden, dat lukt nu wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
1 voordeel, je weet in ieder geval wie er 1ste en 2de is geworden van Brazilie/Marokko/Schotland wanneer de wedstrijd begint. Beetje tactisch oplossen mocht Schotland stunten.
Tenzij Marokko Haiti slacht, wat niet ondenkbaar is nu die eruit liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokko niet indrukwekkend, Brazilië ook niet, maar die hebben wel enorm veel individuele kwaliteiten. Raphinha of Vinicius kunnen met twee acties de wedstrijd beslissen. Dus toch maar liever tegen Marokko. Dan moet je eerste worden, dat lukt nu wel.
Die goaltune doet wonderen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
Nee joh. Als jij iets heel leuk vindt en anderen hebben er genoeg interesse in om een voorspelling in te vullen, ook al volgen ze het verder niet, dan is dat toch al leuk johquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |