Degene die Europees kampioen werd sprak het toch ook zo uit?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Het zou toch wel jammer zijn als de legendarische bondscoach waarmee we wereldkampioen worden dan iemand is die het heeft over kools ipv goals![]()
Ja dat is wel een dingetjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Cara het volgende:
Veel te veel kansen weggegeven, Marokko maakt die wel af
Ja zo'n Saibari lust dat rauw.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Cara het volgende:
Als we wereldkampioen worden wil cowman Django Wagner bij de huldiging.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Het zou toch wel jammer zijn als de legendarische bondscoach waarmee we wereldkampioen worden dan iemand is die het heeft over kools ipv goals![]()
Ik hou van spitskolen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey met een echte spitskool
Hier ook vuurwerk, wtf.quote:
Niet alleen Marokkoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Cara het volgende:
Wie? Ik ken alleen Django Reinhardtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als we wereldkampioen worden wil cowman Django Wagner bij de huldiging.
Cowman is een man van het volk
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland is een verschrikking. Echt niet om aan te gluren.
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, welnee. Dat wij dominant leken was omdat Japan helemaal achterover ging hangen. Nederland was helemaal niet zo goed. Balletje breed, balletje terug.
Nee dit is teveel werk mobiel, maar jullie 3 dan. Zeg het maar?quote:Op maandag 15 juni 2026 18:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er is geen land dat zo laf speelt als Nederland. Er zit totaal geen wil in om te voetballen, alles draait puur om het resultaat.
Kansenwijkbewoner gespot.quote:
je quote maar 2 personenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee dit is teveel werk mobiel, maar jullie 3 dan. Zeg het maar?
Mij een beetje uitlachen, dagen van wakker gelegen.
Gewoon volgende keer zo weer doen, tot het niet meer lukt en dan gaan verdedigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
Goede wedstrijd, maar Zweden had ook wel wat mogelijkheden om meer te scoren. Bij ons ging elke inzet zowat op het doel.
Maar neemt niet weg dat je met dit spel best een eind kan komen.
Je quote ook wel een aantal die er absoluut geen kijk op hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee dit is teveel werk mobiel, maar jullie 3 dan. Zeg het maar?
Mij een beetje uitlachen, dagen van wakker gelegen.
Nee, inderdaad. Wat AI heeft kunnen vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:50 schreef Halcon het volgende:
Eerste wedstrijd 5-1 winnen en tweede 5-1 verliezen, dat zal niet eerder gebeurd zijn op een WK, toch?
quote:De winst: De Turken wonnen in de groepsfase overtuigend met 7-0 van Zuid-Korea (+7 doelsaldo).Het verlies: Slechts drie dagen later speelden ze een beslissingswedstrijd tegen West-Duitsland en verloren met 7-2 (-5 doelsaldo).
Rijswijk toevallig? Ik heb al een melding gemaakt bij de politie eroverquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is 5 wijken verderop, maar je hoort het van ver.
Wat een inzicht!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer zo weer doen, tot het niet meer lukt en dan gaan verdedigen.
Precies. Prima pot waar elke kans benut werd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
Goede wedstrijd, maar Zweden had ook wel wat mogelijkheden om meer te scoren. Bij ons ging elke inzet zowat op het doel.
Wat hoe waar?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Regilio_ het volgende:
Presentator op de Belg is ietwat GEKLEURD![]()
@:capuchon_jongen @:Lenny77
Je moet ook geluk hebben om zo'n toernooi te winnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:05 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland wordt geen wereldkampioen manen, jullie hoorden dit ergens anders al voor het eerst.
Ja, dat was wel een verademing zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Prima pot waar elke kans benut werd.
Dan moeten die fouten er wel grotendeels uit. Zweden had trouwens wel klasse doelpogingen, weet niet wat er in de kwalifcatie met ze was maar dit is best een aardig team hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
We moeten nog een heel stuk doorgroeien als we van Marokko willen winnen want het was bij tijd en wijle toch wel open huis achterinquote:
Als je er tijdens België maar wel weer gewoon bij bent (morgen 21:00)quote:
Neen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Rijswijk toevallig? Ik heb al een melding gemaakt bij de politie erover
Wat ik bij Zweden zag was niet slecht, zou ook helpen als hun keeper ook wat ballen tegenhoudt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan moeten die fouten er wel grotendeels uit. Zweden had trouwens wel klasse doelpogingen, weet niet wat er in de kwalifcatie met ze was maar dit is best een aardig team hoor.
Gewoon altijd achter oranje blijven staan!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet ook geluk hebben om zo'n toernooi te winnen.
Ik ben ook geen nazi, maar er zijn regels met een reden, ik hoor nu alweer een politie-auto langsrijdenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Neen.
En ik maak geen melding, want ik ben geen nazi.
Ik heb geen tiktok.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef Badada het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZG9jchu48xYV1-DBd7h/
Toeternederlanders.
En dat is ook jammerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Degene die Europees kampioen werd sprak het toch ook zo uit?
Bedankt voor het melden. We zullen ernaar kijken...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Rijswijk toevallig? Ik heb al een melding gemaakt bij de politie erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was het in de wijk en dit is echt geen probleemwijkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is 5 wijken verderop, maar je hoort het van ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |