Degene die Europees kampioen werd sprak het toch ook zo uit?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Het zou toch wel jammer zijn als de legendarische bondscoach waarmee we wereldkampioen worden dan iemand is die het heeft over kools ipv goals![]()
Ja dat is wel een dingetjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Cara het volgende:
Veel te veel kansen weggegeven, Marokko maakt die wel af
Ja zo'n Saibari lust dat rauw.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Cara het volgende:
Als we wereldkampioen worden wil cowman Django Wagner bij de huldiging.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Het zou toch wel jammer zijn als de legendarische bondscoach waarmee we wereldkampioen worden dan iemand is die het heeft over kools ipv goals![]()
Ik hou van spitskolen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey met een echte spitskool
Hier ook vuurwerk, wtf.quote:
Niet alleen Marokkoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Cara het volgende:
Wie? Ik ken alleen Django Reinhardtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als we wereldkampioen worden wil cowman Django Wagner bij de huldiging.
Cowman is een man van het volk
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland is een verschrikking. Echt niet om aan te gluren.
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, welnee. Dat wij dominant leken was omdat Japan helemaal achterover ging hangen. Nederland was helemaal niet zo goed. Balletje breed, balletje terug.
Nee dit is teveel werk mobiel, maar jullie 3 dan. Zeg het maar?quote:Op maandag 15 juni 2026 18:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er is geen land dat zo laf speelt als Nederland. Er zit totaal geen wil in om te voetballen, alles draait puur om het resultaat.
Kansenwijkbewoner gespot.quote:
je quote maar 2 personenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee dit is teveel werk mobiel, maar jullie 3 dan. Zeg het maar?
Mij een beetje uitlachen, dagen van wakker gelegen.
Gewoon volgende keer zo weer doen, tot het niet meer lukt en dan gaan verdedigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
Goede wedstrijd, maar Zweden had ook wel wat mogelijkheden om meer te scoren. Bij ons ging elke inzet zowat op het doel.
Maar neemt niet weg dat je met dit spel best een eind kan komen.
Je quote ook wel een aantal die er absoluut geen kijk op hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee dit is teveel werk mobiel, maar jullie 3 dan. Zeg het maar?
Mij een beetje uitlachen, dagen van wakker gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |