Akkoordquote:
Dat was echt een rotklap……quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:36 schreef cinderloom het volgende:
Summerville kreeg die knie in zijn slaap lees ik net.
Hopenlijk op tijd hersteld. En misschien komende wedstrijd niet eens nodig ... dus nog wat meer rust kan ook wel.
Dat hoorde ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:39 schreef butz0rs het volgende:
Willie vroeg zich af waar de vibrator hing?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet trouwens mijn eerste post in dit topic herroepen en erkennen dat ik er heel erg naast zat.
Moet ook zeggen dat ik echt van de wedstrijd genoten heb.
Was echt een hele goede pot…..
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Nederland - Zweden 0-2
En als ze zo statisch blijven spelen sluit ik zelfs een grotere score niet uit.
Dat fantasieloze gepruts gaat ze geen ronde verder brengen.
En natuurlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg….
Groetjes uit Drenthe waar ik wel degelijk vuurwerk hoorde,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor helemaal geen vuurwerk.
Drenthe
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Groetjes uit Drenthe waar ik wel degelijk vuurwerk hoorde,.
Mooi toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:42 schreef DIJK het volgende:
Wim Lex, Max en Ariane gaan ook nog even voor Dick supporteren
@GGMM Wotte praat over jequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:42 schreef Wotte het volgende:
Boys, op een gegeven moment ben jij de oude vieze man.
Me three,quote:
Doel je op het Koningshuis? Want Willem is groot sportfan, dat is denk ik wel algemeen bekend, dus of we hem dagjesvolk kunnen noemen, betwijfel ik.quote:
Hij doelt op alle lui van buiten VBL. Daar kijken we op neer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doel je op het Koningshuis? Want Willem is groot sportfan, dat is denk ik wel algemeen bekend, dus of we hem dagjesvolk kunnen noemen, betwijfel ik.
Auw,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij doelt op alle lui van buiten VBL. Daar kijken we op neer.
Die wijn hem is ook echt to-taal NIET te zuipen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Ik zag een reclame van een roman van Ilja Gort. Doe mij de wortelkanaalbehandeling maar of TOP Oss.
jij bent japans of japanse roots?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet altijd, vorige wedstrijd was ik voor Japan.
Maar ik bedoel, we moeten wat geluk hebben met de tegenstanders. Als je straks Frankrijk, daarna Duitsland, en daarna Argentinie hebt gaat het lastig worden.
Ja, ga alvast maar bij de gracht staan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als we van Tunesië winnen, zijn we dan kampioen?
Vond zijn programma's erg leukquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Ik zag een reclame van een roman van Ilja Gort. Doe mij de wortelkanaalbehandeling maar of TOP Oss.
Ik zeg het in elk geval eerlijk tegen je. Je bent van harte welkom om net te doen alsof je er verstand van hebt.quote:
Ik begrijp dat er een quota is voor wanneer je gezien wordt als een "VBL'er" zoals we dat in R&P noemen, maar ik wist niet dat jullie op mensen neerkijken daarom. Ik neem dat mee naar R&P okequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind Japan gewoon cool.quote:
japan is ook cool. Tegen je eigen land juichen blijft wat gek.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind Japan gewoon cool.
Van Dragonball tot aan karate en Japans eten.
En de otter. @Cocoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is niet zo hoor.quote:
Ik heb in ieder geval niet gedaan of ik verstand heb van individuele spelers,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg het in elk geval eerlijk tegen je. Je bent van harte welkom om net te doen alsof je er verstand van hebt.
Haha weet je wel dat Japanners kotsen van mensen die van Japan houden want anime etcquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
hentaiquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha weet je wel dat Japanners kotsen van mensen die van Japan houden want anime etc
Ik heb wel eens vaker gehoord dat VBL niet tegen dagjesvolk/gelegenheidskijkers kan, though.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niet zo hoor.
Wotte is de clown van VBL en die denkt nu namens VBL te praten. Dat is niet helemaal correct.
Japanners kijken er zelf ook massaal naar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha weet je wel dat Japanners kotsen van mensen die van Japan houden want anime etc
Die mensen moeten met pek en veren uit VBL gezet wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker gehoord dat VBL niet tegen dagjesvolk/gelegenheidskijkers kan, though.
Nou ja toch, je zit er maar 1 doelpunt naast. Bedoel 5-1 = 6 en jij zegt 3-2 wat 5 is. 6-5 = 1. Er zijn inschattingen geweest die er veel verder vanaf lagenquote:
Dat zijn een paar users, zie je ook in DRT.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker gehoord dat VBL niet tegen dagjesvolk/gelegenheidskijkers kan, though.
Kinderlijke cultuur. Hallo Benno Lquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Japanners kijken er zelf ook massaal naar.
Maar het zal wel, ik vind het gewoon een leuke cultuur.
Je verpest het weer. Ik lok ze. Nu worden ze nieuwsgierig. Praten we eens niet tegen dezelfde muren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niet zo hoor.
Wotte is de clown van VBL en die denkt nu namens VBL te praten. Dat is niet helemaal correct.
Orakel Lennyquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja toch, je zit er maar 1 doelpunt naast. Bedoel 5-1 = 6 en jij zegt 3-2 wat 5 is. 6-5 = 1. Er zijn inschattingen geweest die er veel verder vanaf lagen
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen moeten met pek en veren uit VBL gezet worden
VBL is voor iedereen
Het warme bad koelt wel wat af zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Vind ik niet. Die mensen haken vanzelf aan als ze het leuk vinden. Als je ze direct wegjaagt omdat je hier niet tegenkan vind ik dat erg egocentrischquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).
User @GGMM heeft inderdaad wel het curieuze talent om werkelijk waar niks inhoudelijks toe te voegen aan een discussie over voetbal.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).
Zuurquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik zou ook pissig zijn. Ik ben een leek en ik zat dichter bij het eindresultaat dan hij met zijn voorspelling. Zoiets is niet fijn om te horen als je er zoveel tijd insteektquote:
Ik zal het onthouden,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen moeten met pek en veren uit VBL gezet worden
VBL is voor iedereen
Ik vind deze user een uitstekende toevoeging voor VBL. Toevallig Ajacied?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik zou ook pissig zijn. Ik ben een leek en ik zat dichter bij het eindresultaat dan hij met zijn voorspelling. Zoiets is niet fijn om te horen als je er zoveel tijd insteekt
Get a roomquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind deze user een uitstekende toevoeging voor VBL. Toevallig Ajacied?
Als je zoveel om je poule geeft zonder kans op veel geld ben je per definitie een jaar persoon.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel langer dan een jaarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je zoveel om je poule geeft zonder kans op veel geld ben je per definitie een jaar persoon.
Tja, aan de andere kant kan het juist logisch zijn. Als je altijd alles dood analyseert, kan iemand die dat veel minder heeft gedaan in zijn leven, een ‘frisse blik’ hebben zonder allemaal gedoe. Een zogenaamde ‘kenner’ zit er simpelweg te diep in soms. Dan kan een leek die gewoon ziet wat overduidelijk kan zijn makkelijker beter voorspellen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik zou ook pissig zijn. Ik ben een leek en ik zat dichter bij het eindresultaat dan hij met zijn voorspelling. Zoiets is niet fijn om te horen als je er zoveel tijd insteekt
Nederland was heel sterk en kwetsbaar tegelijk, een soort Batavian Tear (Prins Ruperts druppel).quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ik bij Zweden zag was niet slecht, zou ook helpen als hun keeper ook wat ballen tegenhoudt.
5-1 is geen juiste reflectie van de wedstrijd. Een mooie 2-1 of 3-1. Volgens mij gaven die stats dat ook aan.
Ja precies.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Malen is klaar trouwens, wat een egoïstische zak, dat hij gewoon voor eigen succes ging voor rust and niet Brobbey zijn derde goal gunde. Ik walg echt van dit soort spelers, ze verzieken de boel. Koeman moet hem morgen gewoon naar huis sturen.
Het is net seks het beweegt allemaal net wat makkelijker zonder dubbele dekking.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
Toch wel humor dit voor alle mensen die Nederland zo slecht vonden dat eerste potje, terwijl dat ruim een uur lang ook al gewoon best prima was
Het is waardeloze spits, zelfs voor open doel mist hij aan de lopende band. En snel is hij helemaal niet. Als je ziet hoe doelgericht Brobbey is, die heeft toch een hoop mondjes gesnoerd vandaag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:13 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik dacht even dat het aan mij lag en hij niet KON afgeven, maar blijkbaar was het dus echt zo. Ik vond hem ook vandaag weinig bijzonders, net zoals tegen de jappen
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is net seks het beweegt allemaal net wat makkelijker zonder dubbele dekking.
Nu ging Nederland op 30% spelen toen ze 4-0 voorstonden. Tegen Japan deden ze dat toen ze 2-1 voorstonden. Dan hoeft hij maar één keer verkeerd te vallen en je wint niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
Toch wel humor dit voor alle mensen die Nederland zo slecht vonden dat eerste potje, terwijl dat ruim een uur lang ook al gewoon best prima was
Deze quote had hij wellicht in een notepad bestandje bewaard, wachtend op een moment dat hij hem kon gebruiken. Vandaar dat het niet helemaal spot on, maar zijn poging waardeer ik wel.quote:
Marokko niet indrukwekkend, Brazilië ook niet, maar die hebben wel enorm veel individuele kwaliteiten. Raphinha of Vinicius kunnen met twee acties de wedstrijd beslissen. Dus toch maar liever tegen Marokko. Dan moet je eerste worden, dat lukt nu wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
1 voordeel, je weet in ieder geval wie er 1ste en 2de is geworden van Brazilie/Marokko/Schotland wanneer de wedstrijd begint. Beetje tactisch oplossen mocht Schotland stunten.
Tenzij Marokko Haiti slacht, wat niet ondenkbaar is nu die eruit liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokko niet indrukwekkend, Brazilië ook niet, maar die hebben wel enorm veel individuele kwaliteiten. Raphinha of Vinicius kunnen met twee acties de wedstrijd beslissen. Dus toch maar liever tegen Marokko. Dan moet je eerste worden, dat lukt nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |