Als mijn oom tieten had gehad was het mijn tante geweest.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef TAmaru het volgende:
We hebben geluk gehad met de doelpunten en met een top Brobbey en Gakpo en Summerville. Maar met wat minder geluk en wat meer geluk voor Zweden verlies je die wedstrijd gewoon met 3-2 ofzo. Want de verdediging en het middenveld waren een soort gatenkaas. Echt dramatisch.
Niet altijd, vorige wedstrijd was ik voor Japan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gewoon altijd achter oranje blijven staan!
Mensen maken er een probleem van.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier was het in de wijk en dit is echt geen probleemwijk
Als je zo snel je kansen benut dan komt die slordigheid er vanzelf van. Zie je bij ieder team wel. Was ook bij Brazilie gisteren. Staan met 3-0 voor bij rust en vanaf dan was het ook niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
We moeten nog een heel stuk doorgroeien als we van Marokko willen winnen want het was bij tijd en wijle toch wel open huis achterin
Ja, als Nederland niet zo vaak had gescoord en Zweden een stuk vaker, dan was dit heel anders afgelopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef TAmaru het volgende:
We hebben geluk gehad met de doelpunten en met een top Brobbey en Gakpo en Summerville. Maar met wat minder geluk en wat meer geluk voor Zweden verlies je die wedstrijd gewoon met 3-2 ofzo. Want de verdediging en het middenveld waren een soort gatenkaas. Echt dramatisch.
Ik denk dat je alleen met Guus, en de juiste interviewer, de enige speler hebt waarmee je leuke interviews hebt.quote:
Ja maar die zweden hebben geen Gakpo. Linksom dreigen, rechtsom gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als Nederland niet zo vaak had gescoord en Zweden een stuk vaker, dan was dit heel anders afgelopen.
Berghuisquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen met Guus, en de juiste interviewer, de enige speler hebt waarmee je leuke interviews hebt.
Zijn in ieder geval wel veel teams aan elkaar gewaagd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:17 schreef 100Spokes het volgende:
Ik ben inmiddels om WIJ WORDEN WERELDKAMPIOEN!
Ik was woensdag nog in Rijswijk, komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Rijswijk toevallig? Ik heb al een melding gemaakt bij de politie erover
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je er tijdens België maar wel weer gewoon bij bent (morgen 21:00)
Klopt die doet interviews beter dan voetballen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar die is helemaal niet mee.
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
Ik begrijp dat Nederland speelt vandaag?
Hop Nederland![]()
![]()
Werken op zondag? Huh??quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen![]()
Moet eerst nog werken dus hoop dat ik op tijd ben.
Ik begrijp dat Nederland speelt vandaag?
Hop Nederland![]()
![]()
Als Zweden 100 doelpunten meer had gescoord was het 5-101 geweest. Het is ongelofelijk 'wat als' wel niet mogelijk maaktquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als Nederland niet zo vaak had gescoord en Zweden een stuk vaker, dan was dit heel anders afgelopen.
Gaat een uitstekende trainer worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Klopt die doet interviews beter dan voetballen.
Ow, sorry om dat te horen, Drenthe, sterktequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor helemaal geen vuurwerk.
Drenthe
Geneest vanzelf volgens mijn goede vriend AIquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef cinderloom het volgende:
Hoe zal het met Summerville zijn?
dat knietje in zijn oog zag er shit uit
Daar kwam Wesley nog ff langs om een foto te maken met zn zoontjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
deze zeker https://www.twitch.tv/ishowspeed
Nog een beetje verdedigend beter worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
Betekent dit dat NL wereldkampioen gaat worden?
Ik dacht dat daar alleen vakantieparken waren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor helemaal geen vuurwerk.
Drenthe
En grote stenenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alleen vakantieparken waren.
Bijnaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als we van Tunesië winnen, zijn we dan kampioen?
Door het oog van de naald gekropen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef TAmaru het volgende:
Ja, dan zijn we kampioen van groep F.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als we van Tunesië winnen, zijn we dan kampioen?
niet met zekerheid te zeggen, hangt van Japan afquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we kampioen van groep F.
Dit is wat overdreven hoor. We hebben gewoon terecht gewonnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:12 schreef TAmaru het volgende:
Dit ligt volledig aan Japan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we kampioen van groep F.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |