User @GGMM heeft inderdaad wel het curieuze talent om werkelijk waar niks inhoudelijks toe te voegen aan een discussie over voetbal.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).
Zuurquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is toch wel klote dat als je fanatiek met voetbal bezig bent een ander die er totaal niet mee bezig is het beter weet in te schatten dan jij? (En met jij bedoel ik gewoon elk willekeurig persoon).
Nou ja ik zou ook pissig zijn. Ik ben een leek en ik zat dichter bij het eindresultaat dan hij met zijn voorspelling. Zoiets is niet fijn om te horen als je er zoveel tijd insteektquote:
Ik zal het onthouden,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen moeten met pek en veren uit VBL gezet worden
VBL is voor iedereen
Ik vind deze user een uitstekende toevoeging voor VBL. Toevallig Ajacied?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik zou ook pissig zijn. Ik ben een leek en ik zat dichter bij het eindresultaat dan hij met zijn voorspelling. Zoiets is niet fijn om te horen als je er zoveel tijd insteekt
Get a roomquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind deze user een uitstekende toevoeging voor VBL. Toevallig Ajacied?
Als je zoveel om je poule geeft zonder kans op veel geld ben je per definitie een jaar persoon.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel langer dan een jaarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je zoveel om je poule geeft zonder kans op veel geld ben je per definitie een jaar persoon.
Tja, aan de andere kant kan het juist logisch zijn. Als je altijd alles dood analyseert, kan iemand die dat veel minder heeft gedaan in zijn leven, een ‘frisse blik’ hebben zonder allemaal gedoe. Een zogenaamde ‘kenner’ zit er simpelweg te diep in soms. Dan kan een leek die gewoon ziet wat overduidelijk kan zijn makkelijker beter voorspellen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik zou ook pissig zijn. Ik ben een leek en ik zat dichter bij het eindresultaat dan hij met zijn voorspelling. Zoiets is niet fijn om te horen als je er zoveel tijd insteekt
Nederland was heel sterk en kwetsbaar tegelijk, een soort Batavian Tear (Prins Ruperts druppel).quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ik bij Zweden zag was niet slecht, zou ook helpen als hun keeper ook wat ballen tegenhoudt.
5-1 is geen juiste reflectie van de wedstrijd. Een mooie 2-1 of 3-1. Volgens mij gaven die stats dat ook aan.
Ja precies.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Malen is klaar trouwens, wat een egoïstische zak, dat hij gewoon voor eigen succes ging voor rust and niet Brobbey zijn derde goal gunde. Ik walg echt van dit soort spelers, ze verzieken de boel. Koeman moet hem morgen gewoon naar huis sturen.
Het is net seks het beweegt allemaal net wat makkelijker zonder dubbele dekking.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
Toch wel humor dit voor alle mensen die Nederland zo slecht vonden dat eerste potje, terwijl dat ruim een uur lang ook al gewoon best prima was
Het is waardeloze spits, zelfs voor open doel mist hij aan de lopende band. En snel is hij helemaal niet. Als je ziet hoe doelgericht Brobbey is, die heeft toch een hoop mondjes gesnoerd vandaag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:13 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik dacht even dat het aan mij lag en hij niet KON afgeven, maar blijkbaar was het dus echt zo. Ik vond hem ook vandaag weinig bijzonders, net zoals tegen de jappen
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is net seks het beweegt allemaal net wat makkelijker zonder dubbele dekking.
Nu ging Nederland op 30% spelen toen ze 4-0 voorstonden. Tegen Japan deden ze dat toen ze 2-1 voorstonden. Dan hoeft hij maar één keer verkeerd te vallen en je wint niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
Toch wel humor dit voor alle mensen die Nederland zo slecht vonden dat eerste potje, terwijl dat ruim een uur lang ook al gewoon best prima was
Deze quote had hij wellicht in een notepad bestandje bewaard, wachtend op een moment dat hij hem kon gebruiken. Vandaar dat het niet helemaal spot on, maar zijn poging waardeer ik wel.quote:
Marokko niet indrukwekkend, Brazilië ook niet, maar die hebben wel enorm veel individuele kwaliteiten. Raphinha of Vinicius kunnen met twee acties de wedstrijd beslissen. Dus toch maar liever tegen Marokko. Dan moet je eerste worden, dat lukt nu wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
1 voordeel, je weet in ieder geval wie er 1ste en 2de is geworden van Brazilie/Marokko/Schotland wanneer de wedstrijd begint. Beetje tactisch oplossen mocht Schotland stunten.
Tenzij Marokko Haiti slacht, wat niet ondenkbaar is nu die eruit liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokko niet indrukwekkend, Brazilië ook niet, maar die hebben wel enorm veel individuele kwaliteiten. Raphinha of Vinicius kunnen met twee acties de wedstrijd beslissen. Dus toch maar liever tegen Marokko. Dan moet je eerste worden, dat lukt nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |