quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet trouwens mijn eerste post in dit topic herroepen en erkennen dat ik er heel erg naast zat.
Moet ook zeggen dat ik echt van de wedstrijd genoten heb.
Was echt een hele goede pot…..
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Nederland - Zweden 0-2
En als ze zo statisch blijven spelen sluit ik zelfs een grotere score niet uit.
Dat fantasieloze gepruts gaat ze geen ronde verder brengen.
En natuurlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg….
Groetjes uit Drenthe waar ik wel degelijk vuurwerk hoorde,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor helemaal geen vuurwerk.
Drenthe
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Groetjes uit Drenthe waar ik wel degelijk vuurwerk hoorde,.
Mooi toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:42 schreef DIJK het volgende:
Wim Lex, Max en Ariane gaan ook nog even voor Dick supporteren
@GGMM Wotte praat over jequote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:42 schreef Wotte het volgende:
Boys, op een gegeven moment ben jij de oude vieze man.
Me three,quote:
Doel je op het Koningshuis? Want Willem is groot sportfan, dat is denk ik wel algemeen bekend, dus of we hem dagjesvolk kunnen noemen, betwijfel ik.quote:
Hij doelt op alle lui van buiten VBL. Daar kijken we op neer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doel je op het Koningshuis? Want Willem is groot sportfan, dat is denk ik wel algemeen bekend, dus of we hem dagjesvolk kunnen noemen, betwijfel ik.
Auw,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij doelt op alle lui van buiten VBL. Daar kijken we op neer.
Die wijn hem is ook echt to-taal NIET te zuipen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Ik zag een reclame van een roman van Ilja Gort. Doe mij de wortelkanaalbehandeling maar of TOP Oss.
jij bent japans of japanse roots?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet altijd, vorige wedstrijd was ik voor Japan.
Maar ik bedoel, we moeten wat geluk hebben met de tegenstanders. Als je straks Frankrijk, daarna Duitsland, en daarna Argentinie hebt gaat het lastig worden.
Ja, ga alvast maar bij de gracht staan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als we van Tunesië winnen, zijn we dan kampioen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |