Zou ik ook zeggen, maar vooralsnog gaat het moeizaam. Zweden kan achterover leunen en in een onbewaakt ogenblik een doelpuntje makenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kom op man, van Zweden moet je gewoon makkelijk kunnen winnen.
quote:"Vooral Isak heeft al meerdere goals gemaakt vanuit de omschakeling. Zijn doelpunt tegen Tunesië is daarvan een goed voorbeeld: hij wacht van nature wat meer in de hoek van het veld, waar een verdediger dan net weg is. Je kunt nu al intekenen dat wanneer Denzel Dumfries weg is, Isak tegen Nederland vanaf die flank gaat proberen te komen."
"Als Isak daar aan de zijkant aan de bal komt terwijl Dumfries weg is, gaat hij in een één-tegen-één-situatie komen tegen Jan Paul van Hecke. Dan moet je je restverdediging heel goed op orde hebben. Dat betekent dat er mensen moeten zijn die Van Hecke ondersteunen."
"Daarin is een grote rol weggelegd voor Frenkie de Jong, of Ryan Gravenberch. Natuurlijk moeten zij bij het aanvalsspel betrokken zijn, maar als we de bal verliezen moeten zij ook bedenken: Van Hecke moet niet in een té grote ruimte tegenover Isak komen te staan."
Moet er wel iemand een loopactie maken, aanspeelbaar zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:30 schreef PSVCL het volgende:
benieuwd of frenkie dit keer wel een pass vooruit durft te geven
#geruchtenopx past mooi in het rijtje #werkenbijdenosquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:29 schreef Durmada het volgende:
Geruchten op X voorspellen een verrassende comeback van Wijnaldum, nu Timber uitgeschakeld is. Dat zou een kwaliteitsimpuls zijn.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet er wel iemand een loopactie maken, aanspeelbaar zijn
Na de wedstrijd vanavond lig ik nog steeds te rollen op de vloer van het lachenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]Je hebt alleen maar diepgaande snelle spelers voorin.. een Veerman had daar wel raad mee geweten
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Na de wedstrijd vanavond lig ik nog steeds te rollen op de vloer van het lachen
Liever een wereldtitel dan een wereldrecord, ouwe reus.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
Als Nederland vanavond niet verliest heeft het 18 wedstrijden in de poule niet verloren achter elkaar. Dat zou een wereldrecord betekenen.
100quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever een wereldtitel dan een wereldrecord, ouwe reus.
Nog liever beide.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever een wereldtitel dan een wereldrecord, ouwe reus.
Mwah. Veerman kan echt niet tegen topploegen, maar met de troep wat er nu op de bank zit had hij er best bijgekund. Zeker tegen een Tunesie/Japan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Na de wedstrijd vanavond lig ik nog steeds te rollen op de vloer van het lachen
Timber van feyenoordquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu Q. Timber geblesseerd is?
Van Olympique Marseille, voorheen Feyenoord.quote:
Ok fair enough. In de CL heb ik hem ook alleen maar zien verzuipen tegen topploegen. Maar het is nu niet dat de huidige spelers het veel beter doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mwah. Veerman kan echt niet tegen topploegen, maar met de troep wat er nu op de bank zit had hij er best bijgekund. Zeker tegen een Tunesie/Japan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |