Lekker maatquote:
Hahahahahaquote:
[/quote]quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:34 schreef superniger het volgende:
[..]
20:34[/url] schreef Coco het volgende:[/b]
fipo
Op zaterdag 20 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
haha door het slotje heenquote:
En capu haalt alleen mij eruitquote:
Kan toch niet anders dan dat hij Koeman ergens mee chanteert?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:35 schreef coronatus het volgende:
Waarom Memphis, opa moet natuurlijk ook nog even z'n interland halen...
Oh ja Hato was ik helemaal vergeten lolquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:36 schreef Slobeend het volgende:
Hato @:ggmm . VD Ven heeft het moeilijk.
Ik dacht gewoon niet na.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland staat dan op +4 en Zweden op nul. Of snap ik de grap niet?
Ik wou GGMM quoten en reageren in het nieuw topic en post die perongeluk in het gesloten topicquote:
Hoezo kan iemand, mod of niet, nog posten als er een slotje is, denk daar maar eens over na!quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:30 schreef golfer het volgende:
Nog 1 doelpunt erbij voor Nederland, dan staan we qua doelsaldo gelijk met Zweden.
Beetje Lalas afzeiken. Heel goed.quote:
Toch even kijken danquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dikke tetten topic is een aanrader.
Breezer topic genotquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dikke tetten topic is een aanrader.
Dit was drie maanden geleden al niet leukquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Kennen jullie de 67 meme? Hoor hem de hele dag -_-
We worden oud beste poepz0r.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Dacht dat jij niet binnen 50 meter van een basisschool mocht komen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
six seveeeeeeeeeeeenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Hier doen we alleen 69quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
In Italie hebben ze 5 streepjes die kleuren bij een wissel en zo aangeven hoe vaak er al gewisseld is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:38 schreef svann het volgende:
Een pop-upje boven de scorebalk voor gele kaarten was ook wel mooi geweest.
Hier idemquote:
Flopmodquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wou GGMM quoten en reageren in het nieuw topic en post die perongeluk in het gesloten topic
Weer dikke faal
Voor de twitch stream.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is de camera van de scheidsrechter in 360p kwaliteit
lolquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef OmniRocket het volgende:
Mijn neefje heeft een oranje shirt met nummer 67
FIFA komt geld tekortquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat aardappel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee wat is dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Geen geld meer nadat Infantino in het budget had gegraaidquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
69 moet het zijn tochquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef OmniRocket het volgende:
Mijn neefje heeft een oranje shirt met nummer 67
Valt mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef Urquhart het volgende:
Die defensie is echt belabberd slecht. Nog een trainingspartijtje tegen Tunesië, en daarna is het wel klaar.
Ik heb het tenminste tot WK mod geschopt en jij ?quote:
Ja, dan heb je wat bereikt in het levenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb het tenminste tot WK mod geschopt en jij ?
Ik zit op de dagbesteding maar goed dat is geen vrijwilligerswerk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgen zijn aggressief wordt maar weer eens bewezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het wk in alle rust kijken zonder vrijwillige functie zonder aanzien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nou nou nouquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kan je deze iets meer toelichten. Ik snap het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moedergrappen horen in KLB thuismoedergrapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij knallen nog rustig door in dit topic Yvon💪🏻quote:
240 inch?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef Filosoofert het volgende:
Hier ook rood samsung 240 inch curved
240 inch curved in het broekjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef Filosoofert het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef Regilio_ het volgende:
[..]Wtf???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennelijk heb ik ooit toegang gevraagd/gekregen.
Mijne is ook curvedquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef Filosoofert het volgende:
rusten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij knallen nog rusten door in dit topic Yvon💪🏻
Wat een TV is dat zeg?quote:
Je bent zelf curvedquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef Filosoofert het volgende:
270, sorry typefoutquote:
Jouquote:
Gakpoquote:
Het is fok hier zijn afmetingen x3quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een TV is dat zeg?
Hele buitengevel aan een appartementsgebouw ofzo?
Rusten ja, iets op tegen?!quote:
Ik zeg Gakpo, 2 goals + assistquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zeg maar gewoon Brobbey.
Al is Gravenberch wel echt aan het schroeien.
Iemand quote zichzelf en verwijderde zijn postquote:
Lekker door het condoompje knallen @Wereldgozerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij knallen nog rustig door in dit topic Yvon💪🏻
Nog steeds trauma's van 2008 toen we Frankrijk en Italie (WK finalisten 2006) van de mat speelden en vervolgens tegen Rusland er niet aan te pas kwamenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef kilon het volgende:
Altijd leuk als een ruime overwinning bewijs is dat het een dramatisch wk wordt.
Ik blijf ook gewoon de langspeelplaat afspelen.quote:
Kan best, hebben ze in die stadions ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe kan je dat kwijt? Een scherm van bijna 7 meter.
Bedankt, Hansquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iemand quote zichzelf en verwijderde zijn post
Heerenveen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef Wotte het volgende:
We scheiden het kaf van het koren. Bij welke Nederlandse club speelde de broer van Zeneli?
SportClub Heerenveenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef Wotte het volgende:
We scheiden het kaf van het koren. Bij welke Nederlandse club speelde de broer van Zeneli?
Een geit geboren in een koeienstal, blijft ook gewoon een geit he...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon de langspeelplaat afspelen.
Een land supporten waar 0 spelers zijn geboren in het land waarvoor ze uitkomen
Hij isquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe kan je dat kwijt? Een scherm van bijna 7 meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zeggen dan verlies ik Fok!respectpuntenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Hans Vanaken speelt misschien morgenquote:
We zijn er nog niet hequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef GwaiLow het volgende:
Raar...we winnen ruim van Zweden maar toch heb ik hier echt nog geen goed gevoel over. Verdediging/middenveld is vreselijk los zand. Reijnders, vd Ven o.a. Het is zo matig. Tegen een top land had je echt 5 goals om de oren gekregen.
Zo makkelijk he.quote:
En tegen Frankrijk 10. Zoveel ruimte, alsof het een eerste ronde bekerwedstrijd is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef GwaiLow het volgende:
Raar...we winnen ruim van Zweden maar toch heb ik hier echt nog geen goed gevoel over. Verdediging/middenveld is vreselijk los zand. Reijnders, vd Ven o.a. Het is zo matig. Tegen een top land had je echt 5 goals om de oren gekregen.
Maar komt elke donkere speler per definitie uit Suriname?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een geit geboren in een koeienstal, blijft ook gewoon een geit he...
Verdedigen kunnen we nietquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is niet nodig, verdedigen en krachten sparen.
Welke?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:49 schreef Falco het volgende:
Die vervelende NOS presentator heeft 4-1 voorspeld
Sow koekoekquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier denken ze in Beiroet anders over.
Gertgodquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:49 schreef Falco het volgende:
Die vervelende NOS presentator heeft 4-1 voorspeld
Nee kan ook uit Donker Afrika.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar komt elke donkere speler per definitie uit Suriname?
Geniet en drink met matenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik lag al in coma maar nog een goal dus
Logicquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweden wint van Tunesië met 5-1 en Nederland wint van Zweden met 5-1 Dus Nederland Tunesië straks 10-2
Nee, 10 - 0.5quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweden wint van Tunesië met 5-1 en Nederland wint van Zweden met 5-1 Dus Nederland Tunesië straks 10-2
Ik voel me aangerand.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Karina het volgende:
ja dat is gewoon creepy hoor zo in de camera
Ja verdedigend mag het allemaal wel wat scherperquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef GwaiLow het volgende:
Vooral genot als er wat breekt met hunnie Chineze onderdelen die amper beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Tijn het volgende:
BTO.eu geeft 1 procentpunt korting per gescoorde goal in de laatste wedstrijd van Oranje, dus deze tikt lekker aan
Dat gaat natuurlijk nooit meer gebeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja verdedigend mag het allemaal wel wat scherper
Si.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatste 5-1 was toch die tegen Spanje in 2014 of hoeveel was dat weer?
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:03 schreef fetX het volgende:
Ook dit potje gaan wij niet even winnen.
Gelijkspelletje. Winst tegen Tunesië en de ronde daarna is het over.
quote:Op maandag 15 juni 2026 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zweden onderschatten is wel weer het domste dat je nu kunt doen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar heb ik een pittige mening overquote:
schetpquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:53 schreef svann het volgende:
Nog even de verdediging op schetp houden graag.
Nadat espanja ons kontje had geragd was dat wel fijn jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatste 5-1 was toch die tegen Spanje in 2014 of hoeveel was dat weer?
Met FrankGOD naar het blijf van mijn lijf huis.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tokkiewijk huisje op wielen genot
Toeteren is voor tokkiesquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:53 schreef butz0rs het volgende:
auto is aan het opwarmen. tijd voor TOETEREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee (Odido)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:54 schreef cinderloom het volgende:
Bij meer mensen zwart beeld net? (Kpn)
We maken allemaal foutenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier gaan een paar kwaliteitsusers goed nat.
Nee (Ziggy)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:54 schreef cinderloom het volgende:
Bij meer mensen zwart beeld net? (Kpn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |