nou nou nouquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kan je deze iets meer toelichten. Ik snap het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moedergrappen horen in KLB thuismoedergrapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij knallen nog rustig door in dit topic Yvon💪🏻quote:
240 inch?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef Filosoofert het volgende:
Hier ook rood samsung 240 inch curved
240 inch curved in het broekjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef Filosoofert het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef Regilio_ het volgende:
[..]Wtf???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennelijk heb ik ooit toegang gevraagd/gekregen.
Mijne is ook curvedquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef Filosoofert het volgende:
rusten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij knallen nog rusten door in dit topic Yvon💪🏻
Wat een TV is dat zeg?quote:
Je bent zelf curvedquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef Filosoofert het volgende:
270, sorry typefoutquote:
Jouquote:
Gakpoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |