Nog steeds trauma's van 2008 toen we Frankrijk en Italie (WK finalisten 2006) van de mat speelden en vervolgens tegen Rusland er niet aan te pas kwamenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef kilon het volgende:
Altijd leuk als een ruime overwinning bewijs is dat het een dramatisch wk wordt.
Ik blijf ook gewoon de langspeelplaat afspelen.quote:
Kan best, hebben ze in die stadions ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe kan je dat kwijt? Een scherm van bijna 7 meter.
Bedankt, Hansquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iemand quote zichzelf en verwijderde zijn post
Heerenveen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef Wotte het volgende:
We scheiden het kaf van het koren. Bij welke Nederlandse club speelde de broer van Zeneli?
SportClub Heerenveenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef Wotte het volgende:
We scheiden het kaf van het koren. Bij welke Nederlandse club speelde de broer van Zeneli?
Een geit geboren in een koeienstal, blijft ook gewoon een geit he...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon de langspeelplaat afspelen.
Een land supporten waar 0 spelers zijn geboren in het land waarvoor ze uitkomen
Hij isquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe kan je dat kwijt? Een scherm van bijna 7 meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zeggen dan verlies ik Fok!respectpuntenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Hans Vanaken speelt misschien morgenquote:
We zijn er nog niet hequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef GwaiLow het volgende:
Raar...we winnen ruim van Zweden maar toch heb ik hier echt nog geen goed gevoel over. Verdediging/middenveld is vreselijk los zand. Reijnders, vd Ven o.a. Het is zo matig. Tegen een top land had je echt 5 goals om de oren gekregen.
Zo makkelijk he.quote:
En tegen Frankrijk 10. Zoveel ruimte, alsof het een eerste ronde bekerwedstrijd is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:47 schreef GwaiLow het volgende:
Raar...we winnen ruim van Zweden maar toch heb ik hier echt nog geen goed gevoel over. Verdediging/middenveld is vreselijk los zand. Reijnders, vd Ven o.a. Het is zo matig. Tegen een top land had je echt 5 goals om de oren gekregen.
Maar komt elke donkere speler per definitie uit Suriname?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een geit geboren in een koeienstal, blijft ook gewoon een geit he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |