abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221107158
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:46 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Goed punt.
Heb ook nog even verder gekeken.

Als je 1e wordt kun je dus Brazilië of Marokko treffen bij de laatste 32

ALS je daarvan wint dan krijg je in de 8e finales de winnaar van Groep A of B (Mexico, Zuid-Korea, Canada of Zwitserland zoals het er nu uitziet.

Als je echter 2e wordt in de poule, dan tref je in de 8e finale de 2e van groep E of I. Zoals dat er nu uitziet zijn dat Ivoorkust of Noorwegen. Mochten Duitsland of Frankrijk toch nog 2e worden in de poule tref je één van hen.

Heb een lichte voorkeur voor de poulefase winnen, Brazilië treffen bij de laatste 32 (van Marokko verliezen we sowieso, Brazilië zijn ook meer individuen, daar kun je nog een gelukje hebben) en dan bij de laatste 16 de winnaar van groep A of B treffen.
Wat een gelul dat je sowieso van Marokko verliest zeg. Die hadden het lastig in de 2e helft tegen fucking Schotland. Schotland, Shotland. Dat is nog zwakker dan Zweden.
pi_221107174
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat een gelul dat je sowieso van Marokko verliest zeg. Die hadden het lastig in de 2e helft tegen fucking Schotland. Schotland, Shotland. Dat is nog zwakker dan Zweden.
Ik baseer dat vooral op het feit dat het NL elftal vaak niet goed rendeert tegen ploegen die als één team/geheel spelen. Marokko doet dat. Daarom acht ik de kans op een eventuele winst tegen Brazilië groter dan tegen Marokko.

Totdat de wedstrijd gespeeld is is uiteraard alles mogelijk.
pi_221107180
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:56 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Ik baseer dat vooral op het feit dat het NL elftal vaak niet goed rendeert tegen ploegen die als één team/geheel spelen. Marokko doet dat. Daarom acht ik de kans op een eventuele winst tegen Brazilië groter dan tegen Marokko.

Totdat de wedstrijd gespeeld is is uiteraard alles mogelijk.
Dat is wat anders, dan dat we sowieso verliezen. En die vleugels van Brazilie kunnen ons ook helemaal dronken spelen.
pi_221107211
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:56 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Ik baseer dat vooral op het feit dat het NL elftal vaak niet goed rendeert tegen ploegen die als één team/geheel spelen. Marokko doet dat. Daarom acht ik de kans op een eventuele winst tegen Brazilië groter dan tegen Marokko.

Totdat de wedstrijd gespeeld is is uiteraard alles mogelijk.
Valt tegen is een vreemdelingen legioen. Tenzij ze handdoeken zien liggen.
pi_221107281
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:56 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Ik baseer dat vooral op het feit dat het NL elftal vaak niet goed rendeert tegen ploegen die als één team/geheel spelen. Marokko doet dat. Daarom acht ik de kans op een eventuele winst tegen Brazilië groter dan tegen Marokko.

Totdat de wedstrijd gespeeld is is uiteraard alles mogelijk.
Brazilië stelt niet zoveel voor idd. Marokko heeft een goed elftal sow
pi_221107293
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:04 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Valt tegen is een vreemdelingen legioen. Tenzij ze handdoeken zien liggen.
Ze gaan met zijn allen naar de moskee in dat team en zijn een collectief sinds een paar jaar. Zie ook de halve finale op het vorige wk.

De spelers worden ook aanbeden in Marokko. Het volk heeft daar alleen maar brood en spelen.
pi_221107385
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ze gaan met zijn allen naar de moskee in dat team en zijn een collectief sinds een paar jaar. Zie ook de halve finale op het vorige wk.

De spelers worden ook aanbeden in Marokko. Het volk heeft daar alleen maar brood en spelen.
Niks verslaat pastoor Gakpo.
pi_221107407
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ze gaan met zijn allen naar de moskee in dat team en zijn een collectief sinds een paar jaar. Zie ook de halve finale op het vorige wk.

De spelers worden ook aanbeden in Marokko. Het volk heeft daar alleen maar brood en spelen.
Allah gaat ze geen WK bezorgen hoor.
  zondag 21 juni 2026 @ 12:12:52 #109
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221107469
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ze gaan met zijn allen naar de moskee in dat team en zijn een collectief sinds een paar jaar. Zie ook de halve finale op het vorige wk.

De spelers worden ook aanbeden in Marokko. Het volk heeft daar alleen maar brood en spelen.
En ze hebben recent nog de afrika cup gewonnen in de rechtbank. Prachtige prestatie.
pi_221107590
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:12 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
En ze hebben recent nog de afrika cup gewonnen in de rechtbank. Prachtige prestatie.
Het verbaast mij dat dit WK nog niet zo corrupt is als het AK dit jaar. Maar goed wie weet krijgt de VS later nog wat "cadeautjes"
pi_221107935
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Want dat was de discussie inderdaad.

Mooie toevoeging weer HMF!
https://www.instagram.com/reel/DZ0nxv6uEAY/?igsh=aWxnY2dkMzFsMG4y

Wat een unieke persoon is hmf toch. Durf het niet anders te zeggen na mijn laatste subforum ban.
pi_221108005
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ze gaan met zijn allen naar de moskee in dat team en zijn een collectief sinds een paar jaar. Zie ook de halve finale op het vorige wk.

De spelers worden ook aanbeden in Marokko. Het volk heeft daar alleen maar brood en spelen.
Ze hebben daar geen vuilniszakken met bontkraag, fatbikes en Gucci-petjes uit Turkije?
pi_221108148
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze hebben daar geen vuilniszakken met bontkraag, fatbikes en Gucci-petjes uit Turkije?
Gucci petjes voor 10 euro zijn ook te vinden in Marokko
pi_221108538
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:51 schreef DobbyDobby het volgende:
Zit wel muziek in de aanval + Denzel weer op de brommer. Verder een geflateerde zege. Zweden heeft ook kansen zat gehad. Gaten tussen de achterhoede en het middenveld zijn echt veel te groot. Klopt vaak niets van. En Van de Ven weer enorm matig. Snap niets van die hype. Kan alleen hard rennen. Maar dit geeft de burger in ieder geval wat moed. Ben wel fan van Summervile. Zet hem erin voor Malen en laat het verder maar zo staan aanvallend.
Gisteren zag het er inderdaad niet heel goed uit tussen verdediging en middenveld. Ook een beetje het nadeel van die hydratatie break waar je tactiek goed in kan aanpassen.
Is het nadeel van Vd Ven niet dat ie ook niet op z'n eigen positie staat? Want hij zag er kwetsbaar uit. Wie kan er beter linksback staan? Ake vind ik ook niet heel sterk ogen.
En Zweden heeft het slecht gedaan in kwalificatie (laatste geëindigd in poule) en via Nations League het alsnog gehaald dus qua resultaten ook een logische uitslag qua sterkte
pi_221108556
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:45 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Gisteren zag het er inderdaad niet heel goed uit tussen verdediging en middenveld. Ook een beetje het nadeel van die hydratatie break waar je tactiek goed in kan aanpassen.
Is het nadeel van Vd Ven niet dat ie ook niet op z'n eigen positie staat? Want hij zag er kwetsbaar uit. Wie kan er beter linksback staan? Ake vind ik ook niet heel sterk ogen.
En Zweden heeft het slecht gedaan in kwalificatie (laatste geëindigd in poule) en via Nations League het alsnog gehaald dus qua resultaten ook een logische uitslag qua sterkte
Ake is wel klaar denk ik (te oud), Hato bakte er niets van tegen Algerije. En Koeman heeft Maatsen thuis gelaten, dus hebben weinig opties.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 13:54:52 #116
842 Zorro
Z
pi_221108613
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Shreyas het volgende:
Brobbey zette de eerste goal zelf op
Zo'n kaatsbal gebeurt zo vaak, alleen volgt er dan geen goede actie op wat Gakpo nu wel had. Dat is niet de verdienste van de kaatser.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 13:57:27 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221108629
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:54 schreef Zorro het volgende:

[..]
Zo'n kaatsbal gebeurt zo vaak, alleen volgt er dan geen goede actie op wat Gakpo nu wel had. Dat is niet de verdienste van de kaatser.
Zet Weghorst daar dan maar eens neer en laat hem dat duel winnen en de bal kaatsen.

Vermoedelijk stuitert die bal dan over de zijlijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221108646
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Zet Weghorst daar dan maar eens neer en laat hem dat duel winnen en de bal kaatsen.

Vermoedelijk stuitert die bal dan over de zijlijn.
Niet de verdienste van de kaatser.
  zondag 21 juni 2026 @ 14:03:33 #119
378023 Wotte
wotte!?
pi_221108689
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:54 schreef Zorro het volgende:

[..]
Zo'n kaatsbal gebeurt zo vaak, alleen volgt er dan geen goede actie op wat Gakpo nu wel had. Dat is niet de verdienste van de kaatser.
Vooropgesteld de bal van van Verbruggen blijft om onduidelijke redenen onderbelicht. Maar die kaats is cruciaal in het verhaal om onder de druk uit te voetballen. Daarom stel je deze spits op. Op het moment van die kaats creërt Brobbey, door de lopende middenvelders eronder, in een keer een overtal. De reden dat Gakpo die voorzet kan geven is omdat hij in de een op een gelanceerd wordt.
pi_221108698
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:54 schreef Zorro het volgende:

[..]
Zo'n kaatsbal gebeurt zo vaak, alleen volgt er dan geen goede actie op wat Gakpo nu wel had. Dat is niet de verdienste van de kaatser.
Jouw Brobbey haat de afgelopen dagen is wel zorgwekkend.

Racist of onderdeel van de organisatie die hem tevergeefs afperste.
pi_221108728
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:47 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ake is wel klaar denk ik (te oud), Hato bakte er niets van tegen Algerije. En Koeman heeft Maatsen thuis gelaten, dus hebben weinig opties.
Misschien toch eens met Ake of Hato beginnen tegen Tunesië. Kijken of dat iets beter gaat. Alleen al om zekerheid in te bouwen
  zondag 21 juni 2026 @ 14:18:20 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221108775
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Niet de verdienste van de kaatser.
Kijk eens dom

Ja, ho maar
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 21 juni 2026 @ 14:18:41 #123
378023 Wotte
wotte!?
pi_221108778
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:09 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Misschien toch eens met Ake of Hato beginnen tegen Tunesië. Kijken of dat iets beter gaat. Alleen al om zekerheid in te bouwen
Is denk inherent aan de speelwijze dat van Hecke en Dumfries opstomen zodra je de Jong tussen de linies aan speelt. Dan sta je snel in ondertal in de omschakeling als de buitenspelers van zweden gaan lopen. De voordelen wogen zwaarder dan de nadelen. Nu spelen de Zweden ook met twee spitsen dus dan kan dat ook eerder.
  zondag 21 juni 2026 @ 14:20:10 #124
378023 Wotte
wotte!?
pi_221108787
Ik bedoel van der Ven natuurlijk. Niet van Hecke.
pi_221108865
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Kijk eens dom

Ja, ho maar
Ik had er misschien een knipoog bij moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')