abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 14:38:44 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221108900
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik had er misschien een knipoog bij moeten doen.
Ik had het ook niet echt tegen jou makker
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 15:00:26 #127
842 Zorro
Z
pi_221109084
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Zet Weghorst daar dan maar eens neer en laat hem dat duel winnen en de bal kaatsen.

Vermoedelijk stuitert die bal dan over de zijlijn.
Dat ben ik wel met je eens

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:03 schreef Wotte het volgende:

[..]
Vooropgesteld de bal van van Verbruggen blijft om onduidelijke redenen onderbelicht. Maar die kaats is cruciaal in het verhaal om onder de druk uit te voetballen. Daarom stel je deze spits op. Op het moment van die kaats creërt Brobbey, door de lopende middenvelders eronder, in een keer een overtal. De reden dat Gakpo die voorzet kan geven is omdat hij in de een op een gelanceerd wordt.
Nogmaals dat gebeurt vaker maar dan doet de speler in de rol van in dit geval Gakpo er niks mee. En de bal van Verbruggen was erg goed ja

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:04 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Jouw Brobbey haat de afgelopen dagen is wel zorgwekkend.

Racist of onderdeel van de organisatie die hem tevergeefs afperste.
Ik geef toe, racist. Ik maak wel een uitzondering voor o.a. Dumfries, Gravenbergh, Malen, Depay, Summerville en Van Dijk want het moet niet te gek worden he.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221109117
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat ben ik wel met je eens
[..]
Nogmaals dat gebeurt vaker maar dan doet de speler in de rol van in dit geval Gakpo er niks mee. En de bal van Verbruggen was erg goed ja
[..]
Ik geef toe, racist. Ik maak wel een uitzondering voor o.a. Dumfries, Gravenbergh, Malen, Depay, Summerville en Van Dijk want het moet niet te gek worden he.
Zou ik ook zeggen als onderdeel van een criminele organisatie. Ik heb je door.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:06:25 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221109217
twitter


Koeman tactical genius _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 15:10:59 #130
842 Zorro
Z
pi_221109307
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:01 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zou ik ook zeggen als onderdeel van een criminele organisatie. Ik heb je door.
Sssst!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221109401
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Koeman tactical genius _O_
Cowman had bij Feyenoord ook af en toe wel iets van een tactisch plan met een zootje gemankeerde voetballers

Vaker niet overigens

Tot zover mijn analyse
pi_221109436
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Koeman tactical genius _O_
Pieter is het met mij eens. Vd Ven moet centraal ( Hecke eruit ) en LB Ake of Hato. Liefst Maatsen maar die is er niet bij.
pi_221109497
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221109499
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:32 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Wat een act
  zondag 21 juni 2026 @ 15:34:01 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221109508
twitter


WimLexGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221109524
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]

WimLexGod
Geen echte koning opdonderen. Laaielichters

Ons Koningshuis hield op te bestaan op 22-11-1890, de sterfdag van Koning Willem 3. De biologische vader van Wilhelmina is Sebastiaan de Ranitz. Juliana was geadopteerd, vader onbekend en moeder kwam uit Soest. Ze werd daar Gekke Annie genoemd.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:41:48 #137
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221109559
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
Sebastiaan de Ranitz
Daar is geen historisch bewijs voor Hans, alleen geruchten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221109601
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze hebben daar geen vuilniszakken met bontkraag, fatbikes en Gucci-petjes uit Turkije?
Nee, die worden van de fatbike gemept als "oncle policier" ze daar te pakken krijgt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_221109613
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Daar is geen historisch bewijs voor Hans, alleen geruchten.
https://rythoviaan.wordpr(...)htmatig-op-de-troon/

Stukje feiten
pi_221109684
quote:
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of je een typetje speelt of echt bent zoals je op fok post.

Spannend.
  zondag 21 juni 2026 @ 16:01:36 #141
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221109685
quote:
Feiten? Ik zie geen enkel bewijs. Hoop insinuaties en merkwaardige gevolgtrekkingen gebaseerd op de onderbuik.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 21 juni 2026 @ 16:01:42 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221109687
Ik ben ook niet de grootste fan van Brobbey, maar gisteren heeft hij het gewoon goed gedaan. Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_221109718
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:01 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of je een typetje speelt of echt bent zoals je op fok post.

Spannend.
U kunt mij meeten. Advertentie te vinden op kinky.nl allen.
pi_221109781
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
In 2010 troffen we (op papier) in de halve finale ook een makkelijkere tegenstander dan in de kwartfinale.

Dat hoort bij toernooivoetbal. Bij de KNVB beker is dit ook het geval.
Dat komt omdat ze 8 derde plaatsen toewijzen winnaars van A, B, D, E, G, I, K, L.

C, F, H, J spelen tegen een tweede plaats.
pi_221109794
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Van Dijk is ook gewoon klaar. Die man komt niet meer vooruit.
Maar ook naast van Dijk staat weinig. Ik snap daar niks van. We zitten toch niet heel erg krap daar.
pi_221109797
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
In 2010 troffen we (op papier) in de halve finale ook een makkelijkere tegenstander dan in de kwartfinale.

Dat hoort bij toernooivoetbal. Bij de KNVB beker is dit ook het geval.
In 2014 in de kwartfinale Costa Rica, rondje eerder Mexico.
pi_221109798
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Maar ook naast van Dijk staat weinig. Ik snap daar niks van. We zitten toch niet heel erg krap daar.
Vd Ven moet daar staan of Timber maar die is geblesseerd. Vd Ven is een centrale verdediger zie analyse op vi.nl
pi_221109800
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
In 2014 in de kwartfinale Costa Rica, rondje eerder Mexico.
Dat het tegen Costa Rica geen 6-0 werd is een godswonder. Lat, paal etc kolere :')
pi_221109805
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:16 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat komt omdat ze 8 derde plaatsen toewijzen winnaars van A, B, D, E, G, I, K, L.

C, F, H, J spelen tegen een tweede plaats.
Nederland heeft een zeer moeilijke loting richting finale. Kijk de loting van België lolololll
  zondag 21 juni 2026 @ 16:49:48 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221110060
twitter


Treinkaper mocht weer domme vragen stellen
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')