abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:54:03 #151
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221110080
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Treinkaper mocht weer domme vragen stellen
Treinkaper :?
pi_221110164
Bekijk deze YouTube-video

Kan Kabinet Jetten 1 ook nog wat doen tegen dagjesvolk? @RamboDirk
  zondag 21 juni 2026 @ 20:33:50 #153
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_221111607
We kunnen trouwens het beste 2e worden, dan spelen we om 19.00. 1F moet op een dinsdag om 3.00 's nachts :')
pi_221111614
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:33 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen trouwens het beste 2e worden, dan spelen we om 19.00. 1F moet op een dinsdag om 3.00 's nachts :')
Je blijft maar wakker
  zondag 21 juni 2026 @ 20:43:33 #155
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221111682
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je blijft maar wakker
Slapen bij deze temperaturen is overrated.
pi_221111804
Dat gezeur van die spelers over Nederlandse media is ook dodelijk vermoeiend.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221111810
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:33 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen trouwens het beste 2e worden, dan spelen we om 19.00. 1F moet op een dinsdag om 3.00 's nachts :')
Dus? Als je 2e wordt speel je de kwartfinale weer om 3 uur 's nachts. Maak je niet druk :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221111836
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:33 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen trouwens het beste 2e worden, dan spelen we om 19.00. 1F moet op een dinsdag om 3.00 's nachts :')
Ik hoop dat we verder kijken dan de eerste wedstrijd...

In het geval dat we eerste worden in de groep :
1/16e : Dinsdag 30 juni 03.00
1/8e : Zaterdag 4 juli 19.00
1/4 : Donderdag 9 juli 22.00
1/2 : Dinsdag 14 juli 21.00

In het geval dat we tweede worden in de groep :
1/16e : Maandag 29 juni 19.00
1/8e : Zondag 5 juli 22.00
1/4 : Zaterdag 11 juli 23.00
1/2 : Woensdag 15 juli 21.00

De finale is op zondag 19 juli om 21.00.

De 2e plek ziet er inderdaad wat fijner uit voor mensen met een 5 daagse werkweek. Alleen zondag 5 juli wat later.
Jammer dat er zo weinig wedstrijden om 18.00 en 19.00 zijn.

Bij een eerste plek in de poule is een eventuele 1/8e finale wel op een heel fijn tijdstip.
pi_221111857
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dus? Als je 2e wordt speel je de kwartfinale weer om 3 uur 's nachts. Maak je niet druk :)
Lange penaltyserie dan met een aftrap om 23.00
pi_221112113
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:01 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Lange penaltyserie dan met een aftrap om 23.00
Je hebt gelijk! Had iets anders in m'n hoofd. Dank voor de correctie.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221113674
quote:
Ik geef toe, racist. Ik maak wel een uitzondering voor o.a. Dumfries, Gravenbergh, Malen, Depay, Summerville en Van Dijk want het moet niet te gek worden he.
Baalde je bijvoorbeeld ook dat Koeman Geertruida opriep als vervanger van Timber, aangezien hij nog net iets donkerder is?
pi_221113679
_O- wat is dit beroerd
U MAD?
  maandag 22 juni 2026 @ 15:19:12 #163
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221118296
Pieter Zwart
@PieterZwartNL
Frenkie de Jong probeerde tegen Zweden tienmaal een linie te doorbreken met een pass. Dat lukte hem tien keer

Pieter Zwart
@PieterZwartNL
Gegeven speeltijd relatief hoog. Hij is in Oranje (samen met de centrale verdedigers) de spelers die dat het vaakst doet

De mensen die het spelletje niet zien worden weer de mond gesnoerd.
pi_221118506
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:45 schreef xzaz het volgende:
Eindelijk zijn er stemmen om Frenkie niet op te stellen. Die gast heeft echt 0,0 diepte.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je kan net zo goed met 10 man spelen, het zeer overschatte trutje Frenkiebreed.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:30 schreef PSVCL het volgende:
benieuwd of frenkie dit keer wel een pass vooruit durft te geven
Een kleine greep uit onze users die wel voetbal kijken, maar het niet zien.
pi_221119371
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 01:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt? :)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:16 #166
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221120927
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Een kleine greep uit onze users die wel voetbal kijken, maar het niet zien.
Frenkie speelde echt niet goed.
pi_221120938
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef xzaz het volgende:

[..]
Frenkie speelde echt niet goed.
Dat zeg ik. Je kijkt wel voetbal, maar ziet het niet.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:11:22 #168
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121187
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat zeg ik. Je kijkt wel voetbal, maar ziet het niet.
Misschien moet je wat meer kijken dan eredivisie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')