Treinkaperquote:Op zondag 21 juni 2026 16:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Treinkaper mocht weer domme vragen stellen
Je blijft maar wakkerquote:Op zondag 21 juni 2026 20:33 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen trouwens het beste 2e worden, dan spelen we om 19.00. 1F moet op een dinsdag om 3.00 's nachts
Dus? Als je 2e wordt speel je de kwartfinale weer om 3 uur 's nachts. Maak je niet drukquote:Op zondag 21 juni 2026 20:33 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen trouwens het beste 2e worden, dan spelen we om 19.00. 1F moet op een dinsdag om 3.00 's nachts
Ik hoop dat we verder kijken dan de eerste wedstrijd...quote:Op zondag 21 juni 2026 20:33 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen trouwens het beste 2e worden, dan spelen we om 19.00. 1F moet op een dinsdag om 3.00 's nachts
Lange penaltyserie dan met een aftrap om 23.00quote:Op zondag 21 juni 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dus? Als je 2e wordt speel je de kwartfinale weer om 3 uur 's nachts. Maak je niet druk
Je hebt gelijk! Had iets anders in m'n hoofd. Dank voor de correctie.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lange penaltyserie dan met een aftrap om 23.00
Baalde je bijvoorbeeld ook dat Koeman Geertruida opriep als vervanger van Timber, aangezien hij nog net iets donkerder is?quote:Ik geef toe, racist. Ik maak wel een uitzondering voor o.a. Dumfries, Gravenbergh, Malen, Depay, Summerville en Van Dijk want het moet niet te gek worden he.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:45 schreef xzaz het volgende:
Eindelijk zijn er stemmen om Frenkie niet op te stellen. Die gast heeft echt 0,0 diepte.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan net zo goed met 10 man spelen, het zeer overschatte trutje Frenkiebreed.
Een kleine greep uit onze users die wel voetbal kijken, maar het niet zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:30 schreef PSVCL het volgende:
benieuwd of frenkie dit keer wel een pass vooruit durft te geven
Frenkie speelde echt niet goed.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een kleine greep uit onze users die wel voetbal kijken, maar het niet zien.
Misschien moet je wat meer kijken dan eredivisie?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Je kijkt wel voetbal, maar ziet het niet.
Frenkie de Jong voor Dummiesquote:Op maandag 22 juni 2026 20:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer kijken dan eredivisie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |