@Zorroquote:
Blijft bijzonder hoeveel mensen daar moeite mee hebbenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even je ongelijk kunnen toegeven.
Het gevolg van de kaats.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat zijn kaats niet zijn verdienste was
Erg bijzonder
Goeie!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Omdat 80 sokken in z'n gat niet zo fijn loopt.
De babbelbox komt naar u toe en vraagt:quote:Op zondag 21 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat moedergrapjes wel eens afgeschaft mogen worden.
Oh ja, Zorro.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:zorro
[..]
Blijft bijzonder hoeveel mensen daar moeite mee hebben
Het is dan ook geen Friesquote:
De ai plaatjes van GGMMquote:Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De babbelbox komt naar u toe en vraagt:
Wat vindt u nog meer een vermoeiende rubriek?
Alles ‘woke’ noemen wat je niet leuk vindt.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De babbelbox komt naar u toe en vraagt:
Wat vindt u nog meer een vermoeiende rubriek?
Zijn ze dat niet bijna elk toernooi?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Belgie gemiddeld het oudste team van dit WK?
Dan zou ik bijvoorbeeld Joey Kooij woke vinden, dat lijkt me inderdaad niet juist.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles ‘woke’ noemen wat je niet leuk vindt.
Al niet op het veld.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Belgie gemiddeld het oudste team van dit WK?
Ik zou gokken op Kroatië.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Belgie gemiddeld het oudste team van dit WK?
quote:Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey woont inmiddels rentfree in vele VBL-hoofden.
Halve finale zou ik nu voor tekenen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een flashforward naar de halve finale @:zipportal
Eigenlijk is België een zwakke uitvoering van Nederlandquote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
België is defensief toch echt helemaal niks wtf
België mist een type Van Buyten.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
België is defensief toch echt helemaal niks wtf
Ik wil hier iets op zeggen maar FA ...quote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is België een zwakke uitvoering van Nederland
Alleen de cup telt.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Halve finale zou ik nu voor tekenen.
Ach, Zorroquote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zorro in WK / [Zaterdag 20 juni 19:00] Nederland - Zweden #9 Brabbie
Mag je gewoon zeggen hoorquote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil hier iets op zeggen maar FA ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |