abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:12:02 #201
35723 crew  GGMM
pi_221112032
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Welke idioot zei dat?
@Zorro
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Soms moet je gewoon even je ongelijk kunnen toegeven.
Blijft bijzonder hoeveel mensen daar moeite mee hebben
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:12:12 #202
842 Zorro
Z
pi_221112036
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik las vandaag dat zijn kaats niet zijn verdienste was

Erg bijzonder
Het gevolg van de kaats.
Wel goed lezen.

Tenzij iemand anders dit over de kaats op zichzelf zei uiteraard.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 21:12:17 #203
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112037
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:11 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Omdat 80 sokken in z'n gat niet zo fijn loopt.
Goeie!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:12:31 #204
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112040
Lukaatsu
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:12:36 #205
35723 crew  GGMM
pi_221112042
Kaats Lukaku mislukt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112043
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat moedergrapjes wel eens afgeschaft mogen worden.
De babbelbox komt naar u toe en vraagt:
Wat vindt u nog meer een vermoeiende rubriek?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221112046
Lukaku kan niet kaatsen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:12:54 #208
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112047
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:

[..]
@:zorro
[..]
Blijft bijzonder hoeveel mensen daar moeite mee hebben
Oh ja, Zorro.

Bekijk deze YouTube-video
  zondag 21 juni 2026 @ 21:12:55 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221112048
Brobbey woont inmiddels rentfree in vele VBL-hoofden.
pi_221112049
Die Lukaku is een slechte versie van Brobbey
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:13:08 #211
842 Zorro
Z
pi_221112050
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
Lukaku kan niet kaatsen
Het is dan ook geen Fries
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221112051
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
De babbelbox komt naar u toe en vraagt:
Wat vindt u nog meer een vermoeiende rubriek?
De ai plaatjes van GGMM
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 21:13:14 #213
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112052
Is Belgie gemiddeld het oudste team van dit WK?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:13:30 #214
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221112054
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
De babbelbox komt naar u toe en vraagt:
Wat vindt u nog meer een vermoeiende rubriek?
Alles ‘woke’ noemen wat je niet leuk vindt.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221112055
Wisten jullie dat de warmste plek op aarde in Iran is?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:13:46 #216
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112057
Oei oei oei
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 21 juni 2026 @ 21:13:47 #217
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112058
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
Lukaku kan niet kaatsen
Vreemd; er wordt ook in België gekaatst.
pi_221112059
Sow.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:13:49 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221112061
België ontsnapt.
What can change the nature of a man?
pi_221112062
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Belgie gemiddeld het oudste team van dit WK?
Zijn ze dat niet bijna elk toernooi?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221112063
OEH
  zondag 21 juni 2026 @ 21:13:57 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221112064
oeh, België ontsnapt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:14:00 #223
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112065
Belgie ontsnapt
  zondag 21 juni 2026 @ 21:14:06 #224
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221112066
OEH
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 21 juni 2026 @ 21:14:06 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221112067
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Alles ‘woke’ noemen wat je niet leuk vindt.
Dan zou ik bijvoorbeeld Joey Kooij woke vinden, dat lijkt me inderdaad niet juist.
pi_221112072
Courtois zit op keepen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221112073
België zwijnt
  zondag 21 juni 2026 @ 21:14:21 #228
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112074
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Belgie gemiddeld het oudste team van dit WK?
Al niet op het veld.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:14:30 #229
842 Zorro
Z
pi_221112076
Goede save van Imke
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 21:14:31 #230
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221112077
oei oei
  zondag 21 juni 2026 @ 21:14:32 #231
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112078
Oei die had ik al geteld :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221112079
KOERTWA
pi_221112081
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Belgie gemiddeld het oudste team van dit WK?
Ik zou gokken op Kroatië.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:14:44 #234
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112083
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey woont inmiddels rentfree in vele VBL-hoofden.


Een flashforward naar de halve finale @Zipportal
  zondag 21 juni 2026 @ 21:15:03 #235
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112086
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:14 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik zou gokken op Kroatië.
Panama.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:15:04 #236
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112087
België is defensief toch echt helemaal niks wtf
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221112089
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:14 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een flashforward naar de halve finale @:zipportal
Halve finale zou ik nu voor tekenen.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:15:24 #238
35723 crew  GGMM
pi_221112092
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
België is defensief toch echt helemaal niks wtf
Eigenlijk is België een zwakke uitvoering van Nederland
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:15:49 #239
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112094
Het is een en al los zand aan beide kanten. Kon leuk worden.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:16:06 #240
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112097
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
België is defensief toch echt helemaal niks wtf
België mist een type Van Buyten.
pi_221112099
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221112100
De Bruyne je zit bij de roden hoor
  zondag 21 juni 2026 @ 21:16:23 #243
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221112101
Toen ik vlakbij de grens van Iran was, toeterden alle Iraanse chauffeurs naar mij terwijl ze een biertje in hun handen hadden.

Wat alcohol achter het stuur betreft lijken ze best op Belgen. Gezellig volk :)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221112102
De totale cumulatieve transfersom van Romelu Lukaku bedraagt 369 miljoen euro. Dit gigantische bedrag is opgebouwd uit de zes verschillende transfers die hij gedurende zijn carričre heeft gemaakt

Bizar toch eigenlijk
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:16:31 #245
441859 crew  Lenny77
pi_221112103
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef GGMM het volgende:

[..]
Eigenlijk is België een zwakke uitvoering van Nederland
Ik wil hier iets op zeggen maar FA ...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:16:39 #246
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112104
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Halve finale zou ik nu voor tekenen.
Alleen de cup telt.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:16:57 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221112108
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:16:59 #248
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112109
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
België mist een type Van Buyten.
Slot op de deur Timmy.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:17:04 #249
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112110
Waarom heeft die commentator het over politieke statements :{
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:17:08 #250
35723 crew  GGMM
pi_221112111
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik wil hier iets op zeggen maar FA ...
Mag je gewoon zeggen hoor
Ik kan wel tegen een stootje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')