Pussy!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil hier iets op zeggen maar FA ...
Nog niets gehoordquote:Op zondag 21 juni 2026 21:17 schreef butz0rs het volgende:
Waarom heeft die commentator het over politieke statements
Die zijn inmiddels dus allemaal opgehangen, toeteren naar een manquote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen ik vlakbij de grens van Iran was, toeterden alle Iraanse chauffeurs naar mij terwijl ze een biertje in hun handen hadden.
Wat alcohol achter het stuur betreft lijken ze best op Belgen. Gezellig volk
GIJ ZIJT ZELF EEN ZWAKKE UITVOERINGquote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is België een zwakke uitvoering van Nederland
Ben blij dat ik op de belg kijkquote:Op zondag 21 juni 2026 21:17 schreef butz0rs het volgende:
Waarom heeft die commentator het over politieke statements
Wat is dit nu weer voor wartaalquote:Op zondag 21 juni 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
Maar ik bedoelde wel het Belgische elftal, niet België in zijn algemeenheid
Al had dat ook gekund
Dat bij nader inzien bedoelde ik dat wel
Let maar op, tegen Tunesie speelt ie weer, scoort ook nog want Tunesie kan er HE LE MAAL niks van dus denkt Koeman dat het tegen Marokko/Brazilie ook wel kan. Waar hij dan gigantisch door de mand valt.quote:
TR geplaatst,quote:
Bij z'n oma, die is jarig vandaagquote:
Dat kan.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Let maar op, tegen Tunesie speelt ie weer, scoort ook nog want Tunesie kan er HE LE MAAL niks van dus denkt Koeman dat het tegen Marokko/Brazilie ook wel kan. Waar hij dan gigantisch door de mand valt.
Maar ze spelen niet in een mandquote:Op zondag 21 juni 2026 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Let maar op, tegen Tunesie speelt ie weer, scoort ook nog want Tunesie kan er HE LE MAAL niks van dus denkt Koeman dat het tegen Marokko/Brazilie ook wel kan. Waar hij dan gigantisch door de mand valt.
Het was het waardquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
TR geplaatst,
Noted
Banmeldttopiced
op naar het anoniem van GGMM
Die moet zo naar bed, bijna half tien.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kijkt met 'vrienden'. Hoop ik voor hem.
Die heeft zijn prioriteiten duidelijk niet op ordequote:
Anoniem gaan is voor mensen die labiel zijnquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
TR geplaatst,
Noted
Banmeldttopiced
op naar het anoniem van GGMM
Vind ik wel dat is toch lief dat je bij je oma bentquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die heeft zijn prioriteiten duidelijk niet op orde
Is dit een schop na richting een voormalig FA?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anoniem gaan is voor mensen die labiel zijn
Dat zul je mij niet zo snel zien doen
Wiequote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Die keepert van Iran doet me denken aan Khalid Sinouh.
Lekker manquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik douw maar vast een kipcorn in de AF
Quoted voor het nageslacht.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anoniem gaan is voor mensen die labiel zijn
Dat zul je mij niet zo snel zien doen
Zeker als ze 90 wordt, kan de laatste zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel dat is toch lief dat je bij je oma bent
Had ie gvd de hele dag de tijd voorquote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel dat is toch lief dat je bij je oma bent
gewoon mayo denkquote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker man; in welke saus ga je het dippen?
Nee dat niet zo zeer.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een schop na richting een voormalig FA?
Van Dijkquote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef Meister1984 het volgende:
De Bruyne is een beetje de Memphis van Belgie.
Een 'statement' maken ofzo. Wat iedereen na een dag weer vergeten is.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet zo zeer.
Ik snap het alleen niet. Log gewoon uit.
De mijne wordt dit jaar 98quote:Op zondag 21 juni 2026 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als ze 90 wordt, kan de laatste zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |