Gewoon normaal gooien.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:40 schreef Lothiriel het volgende:
Man man man wat een gedoe met het ingooien
Gewoon niet treuzelen met ingooien.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:40 schreef Lothiriel het volgende:
Man man man wat een gedoe met het ingooien
ja ben benieuwd hoe het Zuid Amerikaans veldtheater uit gaat pakken als het er om gaatquote:Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef butz0rs het volgende:
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
Het is bijna bedtijd.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gekut en gepiel met steeds weer van die marginale flutregeltjes om niks![]()
En dan ff een WK-tje pakken om dat allemaal even uit te gaan proberen. Als voorbereidingstoernooitje op de Bal op het DAK cup.
Lazer toch op fifa
Plus duivels zijn altijd roodquote:Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heten ze eigenlijk de Rode Duivels, ik vind er weinig angstaanjagends aan
Oh dat is simpelquote:Op zondag 21 juni 2026 21:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ja ben benieuwd hoe het Zuid Amerikaans veldtheater uit gaat pakken als het er om gaat
Ze moesten iets verzinnen toen ze hoorden van de Oranje Leeuwen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heten ze eigenlijk de Rode Duivels, ik vind er weinig angstaanjagends aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |