Leer de regels.quote:
Rust reclame is minder.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:37 schreef OmniRocket het volgende:
Blijft de NOS wel binnen de maximale 12 minuten reclame in een uur met de reclame tijdens de hydration break?
Dit is veel beter dan de VARquote:Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef butz0rs het volgende:
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
Eens. Ook zo'n regel waarvan je denkt, waarom hadden we dit nog niet?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef butz0rs het volgende:
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.quote:
En dat halverwege z'n eigen helftquote:Op zondag 21 juni 2026 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.
Brobbeyquote:Op zondag 21 juni 2026 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.
Gewoon langs het been vastzetten met een Memphis hoofdbandquote:Op zondag 21 juni 2026 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.
Gewoon normaal gooien.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:40 schreef Lothiriel het volgende:
Man man man wat een gedoe met het ingooien
Gewoon niet treuzelen met ingooien.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:40 schreef Lothiriel het volgende:
Man man man wat een gedoe met het ingooien
ja ben benieuwd hoe het Zuid Amerikaans veldtheater uit gaat pakken als het er om gaatquote:Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef butz0rs het volgende:
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
Het is bijna bedtijd.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gekut en gepiel met steeds weer van die marginale flutregeltjes om niks![]()
En dan ff een WK-tje pakken om dat allemaal even uit te gaan proberen. Als voorbereidingstoernooitje op de Bal op het DAK cup.
Lazer toch op fifa
Plus duivels zijn altijd roodquote:Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heten ze eigenlijk de Rode Duivels, ik vind er weinig angstaanjagends aan
Oh dat is simpelquote:Op zondag 21 juni 2026 21:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ja ben benieuwd hoe het Zuid Amerikaans veldtheater uit gaat pakken als het er om gaat
Ze moesten iets verzinnen toen ze hoorden van de Oranje Leeuwen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heten ze eigenlijk de Rode Duivels, ik vind er weinig angstaanjagends aan
inshallahquote:Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Iraniër is snel herrezen uit de dood.
Gohquote:
Dat lukt de meesten niet.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Iraniër is snel herrezen uit de dood.
Daar vrees ik ook voorquote:Op zondag 21 juni 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dat is simpel
Messi & co: doen we niks mee
De rest: de pineut
Eerste wedstrijd ging ook niet best tochquote:
Er is ook niemand met snelheid of een actie.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
België speelt aardig maar Big Rom doet niet mee...
Die Trossard is ook altijd matig bij Belgie.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook niemand met snelheid of een actie.
Nee kan me niet herinneren het ooit gehoord te hebben. Meestal iets van (fout) herstellen of heroverenquote:
kijken wij naar dezelfde wedstrijd?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
Belgen spelen totaal niet fatsoenlijk samen, nul combinaties gewoon
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:
Vlaanderen gewoon 13e provincie van Nederland maken. Als schadebetaling mag Wallonie al onze allochtonen hebben.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
Belgen spelen totaal niet fatsoenlijk samen, nul combinaties gewoon
Hoe dan? " Ik heb ontzettende ambetantie aan mijn recuperatie"?quote:
Ja na 2-3 passen loopt het steeds verkeerd? Niet zo best tochquote:
Bal stuitert lekker op als Lukaku kaatst ook. Heb je helemaal niets aan.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook niemand met snelheid of een actie.
Geniet er lekker vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |