inshallahquote:Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Iraniër is snel herrezen uit de dood.
Gohquote:
Dat lukt de meesten niet.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Iraniër is snel herrezen uit de dood.
Daar vrees ik ook voorquote:Op zondag 21 juni 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dat is simpel
Messi & co: doen we niks mee
De rest: de pineut
Eerste wedstrijd ging ook niet best tochquote:
Er is ook niemand met snelheid of een actie.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
België speelt aardig maar Big Rom doet niet mee...
Die Trossard is ook altijd matig bij Belgie.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook niemand met snelheid of een actie.
Nee kan me niet herinneren het ooit gehoord te hebben. Meestal iets van (fout) herstellen of heroverenquote:
kijken wij naar dezelfde wedstrijd?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
Belgen spelen totaal niet fatsoenlijk samen, nul combinaties gewoon
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:
Vlaanderen gewoon 13e provincie van Nederland maken. Als schadebetaling mag Wallonie al onze allochtonen hebben.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
Belgen spelen totaal niet fatsoenlijk samen, nul combinaties gewoon
Hoe dan? " Ik heb ontzettende ambetantie aan mijn recuperatie"?quote:
Ja na 2-3 passen loopt het steeds verkeerd? Niet zo best tochquote:
Bal stuitert lekker op als Lukaku kaatst ook. Heb je helemaal niets aan.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook niemand met snelheid of een actie.
Geniet er lekker vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |