0-0quote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
De Belg is overtuigd van buitenspel
Die is niet helemaal objectief
JABRA TROEPquote:Op zondag 21 juni 2026 21:27 schreef Zorro het volgende:
De batterijen van de scheids zijn microfoon zijn op
Die heeft geen poep in zn ogen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
De Belg is overtuigd van buitenspel
Die is niet helemaal objectief
Ik kan wel een kopje thee gebruiken inderdaadquote:
En een van de best opgeleide groepen ookquote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld.
Nou nou nouquote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Was toch al dichtquote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Straat van Hormuz weer dichtgegooid.
edit: spuit 11
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terugquote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Jij heb geluk met de afwezigheid van een niet nader bij naam te noemen mod.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Saddam hangen ze overal bijquote:Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Anders ik wel. Net een zak Doritos achter mijn huig geschoven. Was er bijna niet meer geweest!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Ik zie nu de Belgische herder pasquote:Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Lul maar lekker slap als het om een erectie gaat.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....
Laten we gewoon een kat een kat noemen...
Ik kijk op de Belg.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....
Laten we een kat een kat noemen...
Doe maar niet, dan gaan ze bij de VRT ook reclames uitzendenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....
Laten we een kat een kat noemen...
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Waarom?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Eens. Al had Belgie altijd wel echt kwaliteit. Zelfs nu moeten ze de poule toch makkelijk doorkomen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.
Daarom zo’n zonde dat ze van hun overheid zichzelf moeten bedekkenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld.
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er wasquote:
En hoe groot en fysiek een speler is vanaf een bepaalde RAL-waarde. Net met die Saoedi's ook weerquote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De Belg is een beetje geobsedeerd met oranje,
In Portugal doen ze helemaal geen reclamequote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
quote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
Lekker getraindquote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe was de eerste training van Utrecht
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er was
Wat voor tips heb je gegeven?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
9 likes gescoord in R&P inmiddels
Ik had écht psychiater moeten worden
Erg mooi.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.
corrupte fifa klotezooiquote:Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef butz0rs het volgende:
geen water. geen animatie. hier klopt iets niet
oh had je niet eens gemist!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Was na de volksliederen even een tukkie aant doen.
DEFUND NOSquote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.quote:
Had toch wat dm's en een kleine 20 mentions die we uiteraard niet allemaal gaan beantwoorden. Hebben wel wat beters te doen ouwe dibbesquote:
Die laatste is een gouden tipquote:Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Klinkt logisch. Zeker dat laatste.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Zodat de rechten naar een fatsoenlijke zender gaan. Bijvoorbeeld omroep brabant.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zodat ze nog meer reclame moeten uitzenden?
Peer?quote:
Geniet er lekker vanquote:Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik focus me over een kleine 2 uren ook weer op zaken die ik in mijn hand heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |