0-0quote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
De Belg is overtuigd van buitenspel
Die is niet helemaal objectief
JABRA TROEPquote:Op zondag 21 juni 2026 21:27 schreef Zorro het volgende:
De batterijen van de scheids zijn microfoon zijn op
Die heeft geen poep in zn ogen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
De Belg is overtuigd van buitenspel
Die is niet helemaal objectief
Ik kan wel een kopje thee gebruiken inderdaadquote:
En een van de best opgeleide groepen ookquote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld.
Nou nou nouquote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Was toch al dichtquote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Straat van Hormuz weer dichtgegooid.
edit: spuit 11
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terugquote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Jij heb geluk met de afwezigheid van een niet nader bij naam te noemen mod.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Saddam hangen ze overal bijquote:Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Anders ik wel. Net een zak Doritos achter mijn huig geschoven. Was er bijna niet meer geweest!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Ik zie nu de Belgische herder pasquote:Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Lul maar lekker slap als het om een erectie gaat.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....
Laten we gewoon een kat een kat noemen...
Ik kijk op de Belg.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....
Laten we een kat een kat noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |