abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221112382
Waterpauze
  zondag 21 juni 2026 @ 21:29:32 #127
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112383
Fijne drinkpauze, allen
pi_221112384
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou nou nou
Volgens mij hebben die lui echt ALTIJD een makkelijke loting
pi_221112385
Het is tijd voor een Fristi.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:29:38 #130
35723 crew  GGMM
pi_221112386
Tijd voor thee :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112388
ik eet nu ananas
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112389
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Straat van Hormuz weer dichtgegooid.

edit: spuit 11
Was toch al dicht
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:29:43 #133
441859 crew  Lenny77
pi_221112390
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Zo dwingend
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:29:45 #134
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112391
Wel heel laat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:29:46 #135
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221112394
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby

Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 21 juni 2026 @ 21:29:54 #136
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112395
geen water. geen animatie. hier klopt iets niet
pi_221112396
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Jij heb geluk met de afwezigheid van een niet nader bij naam te noemen mod.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:30:04 #138
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112397
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
ik eet nu ananas
En ananas eet jou.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:30:05 #139
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112398
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:30:33 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112402
Brobbey genoemd bij de Belg.
What can change the nature of a man?
pi_221112403
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....

Laten we een kat een kat noemen...
pi_221112406
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Saddam hangen ze overal bij
  zondag 21 juni 2026 @ 21:30:58 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221112411
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Anders ik wel. Net een zak Doritos achter mijn huig geschoven. Was er bijna niet meer geweest!
pi_221112412
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:31:05 #145
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221112413
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
ik eet nu ananas
Middelmaat
pi_221112415
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Ik zie nu de Belgische herder pas O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:31:07 #147
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112417
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....

Laten we gewoon een kat een kat noemen...
Lul maar lekker slap als het om een erectie gaat.
pi_221112419
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
Brobbey genoemd bij de Belg.
De Belg is een beetje geobsedeerd met oranje, :D
  zondag 21 juni 2026 @ 21:31:13 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112421
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....

Laten we een kat een kat noemen...
Ik kijk op de Belg.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:31:16 #150
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112422
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zo dwingend
Ik ben verantwoordelijk voor de users hier.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')