Doe maar niet, dan gaan ze bij de VRT ook reclames uitzendenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....
Laten we een kat een kat noemen...
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Waarom?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Eens. Al had Belgie altijd wel echt kwaliteit. Zelfs nu moeten ze de poule toch makkelijk doorkomen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.
Daarom zo’n zonde dat ze van hun overheid zichzelf moeten bedekkenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld.
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er wasquote:
En hoe groot en fysiek een speler is vanaf een bepaalde RAL-waarde. Net met die Saoedi's ook weerquote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De Belg is een beetje geobsedeerd met oranje,
In Portugal doen ze helemaal geen reclamequote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
quote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
Lekker getraindquote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe was de eerste training van Utrecht
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er was
Wat voor tips heb je gegeven?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
9 likes gescoord in R&P inmiddels
Ik had écht psychiater moeten worden
Erg mooi.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.
corrupte fifa klotezooiquote:Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef butz0rs het volgende:
geen water. geen animatie. hier klopt iets niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |