abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 21:31:16 #151
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112423
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....

Laten we een kat een kat noemen...
Doe maar niet, dan gaan ze bij de VRT ook reclames uitzenden :{
pi_221112428
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
pi_221112430
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Waarom?
pi_221112432
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk op de Belg.
Ik ook.
pi_221112437
Bij Colombia doen ze ook altijd een peptalk tijdens de HYDRATION break
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112438
Dat nummer van Bon Jovi begint te irriteren.
pi_221112439
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.
Eens. Al had Belgie altijd wel echt kwaliteit. Zelfs nu moeten ze de poule toch makkelijk doorkomen.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:29 #158
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112440
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld O+ .
Daarom zo’n zonde dat ze van hun overheid zichzelf moeten bedekken
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:32:32 #159
35723 crew  GGMM
pi_221112441
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk op de Belg.
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er was
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:33 #160
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221112442
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
De Belg is een beetje geobsedeerd met oranje, :D
En hoe groot en fysiek een speler is vanaf een bepaalde RAL-waarde. Net met die Saoedi's ook weer :D
pi_221112443
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
In Portugal doen ze helemaal geen reclame
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:38 #162
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112444
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
:o
pi_221112445
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk op de Belg.
De Belg wil meer Brobby ball
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:59 #164
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112448
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat de hydration break bijna vergeten werd.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:33:01 #165
35723 crew  GGMM
pi_221112449
9 likes gescoord in R&P inmiddels
Ik had écht psychiater moeten worden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:33:05 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112450
:G
What can change the nature of a man?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:33:12 #167
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112451
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hoe was de eerste training van Utrecht
Lekker getraind
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:22 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112453
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er was
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:23 #169
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_221112454
De Belg is toch heerlijk. Gewoon het Iraanse regime en infantilo met de grond gelijk maken. Heerlijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:26 #170
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112455
:G
pi_221112456
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
9 likes gescoord in R&P inmiddels
Ik had écht psychiater moeten worden
Wat voor tips heb je gegeven?
pi_221112458
De Belg zal die post van Zorro ook gezien hebben.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:33:38 #173
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112459
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.
Erg mooi.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:45 #174
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112460
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef butz0rs het volgende:
geen water. geen animatie. hier klopt iets niet
corrupte fifa klotezooi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221112461
Was na de volksliederen even een tukkie aant doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')