abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 21:31:16 #151
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112423
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....

Laten we een kat een kat noemen...
Doe maar niet, dan gaan ze bij de VRT ook reclames uitzenden :{
pi_221112428
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
pi_221112430
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Waarom?
pi_221112432
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk op de Belg.
Ik ook.
pi_221112437
Bij Colombia doen ze ook altijd een peptalk tijdens de HYDRATION break
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112438
Dat nummer van Bon Jovi begint te irriteren.
pi_221112439
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.
Eens. Al had Belgie altijd wel echt kwaliteit. Zelfs nu moeten ze de poule toch makkelijk doorkomen.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:29 #158
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112440
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld O+ .
Daarom zo’n zonde dat ze van hun overheid zichzelf moeten bedekken
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:32:32 #159
35723 crew  GGMM
pi_221112441
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk op de Belg.
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er was
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:33 #160
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221112442
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
De Belg is een beetje geobsedeerd met oranje, :D
En hoe groot en fysiek een speler is vanaf een bepaalde RAL-waarde. Net met die Saoedi's ook weer :D
pi_221112443
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
In Portugal doen ze helemaal geen reclame
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:38 #162
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112444
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
:o
pi_221112445
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk op de Belg.
De Belg wil meer Brobby ball
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:59 #164
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112448
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat de hydration break bijna vergeten werd.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:33:01 #165
35723 crew  GGMM
pi_221112449
9 likes gescoord in R&P inmiddels
Ik had écht psychiater moeten worden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:33:05 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112450
:G
What can change the nature of a man?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:33:12 #167
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112451
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hoe was de eerste training van Utrecht
Lekker getraind
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:22 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112453
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er was
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:23 #169
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_221112454
De Belg is toch heerlijk. Gewoon het Iraanse regime en infantilo met de grond gelijk maken. Heerlijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:26 #170
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112455
:G
pi_221112456
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
9 likes gescoord in R&P inmiddels
Ik had écht psychiater moeten worden
Wat voor tips heb je gegeven?
pi_221112458
De Belg zal die post van Zorro ook gezien hebben.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:33:38 #173
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112459
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.
Erg mooi.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:45 #174
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112460
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef butz0rs het volgende:
geen water. geen animatie. hier klopt iets niet
corrupte fifa klotezooi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221112461
Was na de volksliederen even een tukkie aant doen.
pi_221112463
Het was een sneaky poging van Iran ik mag dat wel.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:34:00 #177
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112467
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat voor tips heb je gegeven?
Gewoon uitloggen.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:34:05 #178
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112469
nou zeg. geel voor theatraal vallen :G
pi_221112473
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Was na de volksliederen even een tukkie aant doen.
oh had je niet eens gemist!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112475
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Gewoon uitloggen.
van het leven?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112476
Leuk schermpje in dat stadion. Kost maar 40 miljoen. Kan je ook een eredivisieclub voor kopen.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:35:02 #182
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112481
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
DEFUND NOS
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:35:03 #183
35723 crew  GGMM
pi_221112482
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat voor tips heb je gegeven?
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:35:08 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221112483
IJsje :9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221112486
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
oh had je niet eens gemist!
Had toch wat dm's en een kleine 20 mentions die we uiteraard niet allemaal gaan beantwoorden. Hebben wel wat beters te doen ouwe dibbes
pi_221112487
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
DEFUND NOS
Zodat ze nog meer reclame moeten uitzenden?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:35:50 #187
441859 crew  Lenny77
pi_221112489
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Die laatste is een gouden tip :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:35:55 #188
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112490
Lukaku kopt

10 meter te hoog
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:35:59 #189
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112491
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
IJsje :9
Ik pak een ijsje in de rust :)
What can change the nature of a man?
pi_221112493
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Klinkt logisch. Zeker dat laatste.
pi_221112494
Buitenspel met je kont
  zondag 21 juni 2026 @ 21:36:24 #192
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112495
Met je kont buitenspel. Okee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:36:26 #193
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112496
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Zodat ze nog meer reclame moeten uitzenden?
Zodat de rechten naar een fatsoenlijke zender gaan. Bijvoorbeeld omroep brabant.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:36:29 #194
35723 crew  GGMM
pi_221112498
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik pak een ijsje in de rust :)
Peer?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112499
dat was geen offside
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:36:39 #196
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112501
Ik focus me over een kleine 2 uren ook weer op zaken die ik in mijn hand heb.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:36:49 #197
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112502
geen offside :{w
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:36:50 #198
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112504
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Peer?
Cornetto
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:36:54 #199
35723 crew  GGMM
pi_221112505
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik focus me over een kleine 2 uren ook weer op zaken die ik in mijn hand heb.
Geniet er lekker van :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112512
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Peer?
500ml ben Jerry genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')