oh had je niet eens gemist!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Was na de volksliederen even een tukkie aant doen.
DEFUND NOSquote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.quote:
Had toch wat dm's en een kleine 20 mentions die we uiteraard niet allemaal gaan beantwoorden. Hebben wel wat beters te doen ouwe dibbesquote:
Die laatste is een gouden tipquote:Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Klinkt logisch. Zeker dat laatste.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Zodat de rechten naar een fatsoenlijke zender gaan. Bijvoorbeeld omroep brabant.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zodat ze nog meer reclame moeten uitzenden?
Peer?quote:
Geniet er lekker vanquote:Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik focus me over een kleine 2 uren ook weer op zaken die ik in mijn hand heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |