abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:39:46 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220947647
En weer open!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:41:03 #2
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220947654
Whoohoo!

Hier een dagje ziekenhuis. Zelf een afspraak bij de traumachirurg en moeders een CT en een echo. Dat kon gelukkig enigszins gecombineerd worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:41:28 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220947657
Waarschijnlijk moeten we wel helpen met het in elkaar zetten..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220947936
Mogge
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220948030
Wij verbruiken ongeveer 900 kuub gas per jaar. Kunnen we aardig verminderen door de kinderkamers te verwarmen met de airco, de vloerverwarming van de badkamer aan te zetten en meer hout te stoken in de woonkamer.

We komen overigens van een verbruik van 3000 kuub per jaar. Leve het isoleren :)

En benieuwd hoe het met Nijna gaat, hopelijk staat het bankje.

Juul gaat vandaag met haar klas naar een boerderij, die zal wel zeiknat en onder de modder terugkomen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:20:47 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220948120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:41 schreef livelink het volgende:
Waarschijnlijk moeten we wel helpen met het in elkaar zetten..
Nah als ik zo een big ass schommelbank in elkaar kan zetten mogen we Nijna niet onderschatten.
Succes in het ziekenhuis @Troel
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220948189
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:41 schreef livelink het volgende:
Waarschijnlijk moeten we wel helpen met het in elkaar zetten..
Fokmeet @Nijna *O*


Hier ook batterij(20kWh) en zonnepanelen (3400kWh opbrengst per jaar), maar dynamisch leek nog niet uit te kunnen volgens het excelsheet van man. We hebben ook niet genoeg panelen en zonder salderen zijn we bang voor een hele dure januari/februari. Volgend jaar mei hebben we op alles een jaar gedraaid. Dan kunnen we met meer kennis een keuze maken :X
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:38:22 #8
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220948377
Ik heb nog een contract zonder terugleverkosten. Maar denk dat dynamisch hier ook niet uit kan op dit moment. Moet het nog verder onderzoeken.
Grootste kostenpost is dec/jan wel met de warmtepomp. Februari heeft al weer meer licht en dus meer opwek er tegenover staan.

We gaan zaterdag een PHEV bij de garage ophalen waar we dan ook wat overschot in kunnen pompen. Ik maak veel kleine ritten die dan geen benzine meer nodig hebben.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 10:07:04 #9
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220948758
Mijn vader is op zoek naar een nieuwe auto. Voor mij is het niet praktisch om nu naar iets nieuws over te stappen: geen idee of we wel of niet rekening moeten houden met een rolstoel en zulks.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220948990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:11 schreef oh-oh het volgende:
Hier gewoon lage prijzen en geen gek gedoe :D
Hoe is het met de duif vandaag Hillie?
Goede actie!
Heb hem vanmorgen met doos en al onder het afdak gezet vanuit het schuurtje. Heb gezien dat hij drinkt, dus dat is positief. Heeft ook eten beschikbaar. Net de doos open gezet voor meer lucht en licht. Kijken of hij er zelf uit gaat. Maar hij ziet er gezond uit. Zit goed in z’n veren. Dus ik verwacht dat hij vandaag of morgen wel verder vliegt.

Energiecontract hier nog vast. Wel nog zonder terugleverkosten. Wel zonnepanelen en accu’s. Maar ook een elektrische auto en bus. Dus we zijn wel grootverbruikers. Hier ook nog gas en verwacht dat dat ook nog wel even zo blijft.
Tarieven.. tja, dat vind ik dus altijd echt een gedoe om dat uit te zoeken en ik kom vaak met blijven loont van Vattenfall ook wel prima uit voor mijn gevoel. Dus ik check al een paar jaar niet alles meer eerlijk gezegd.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:56:27 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220949055
Gelukkig lijkt de duif weer ok!
Meestal gaan ze of dood, of herstellen ze vlug, dus hij zal idd wel verder vliegen vandaag.
Ik krijg meer en meer werk van mijn baas sinds ik hier ben maar het is leuk dus laat maar komen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220949060
Fijn van de duif, hopelijk vervolgt hij snel weer zijn weg!

Succes in het ziekenhuis vandaag Troel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 juni 2026 @ 11:32:17 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220949228
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Troel het volgende:
Mijn vader is op zoek naar een nieuwe auto. Voor mij is het niet praktisch om nu naar iets nieuws over te stappen: geen idee of we wel of niet rekening moeten houden met een rolstoel en zulks.
Mocht dat wel het geval zijn, de vastframe hier past achter in de bak van een Opel mokka. Wielen eraf, rugleuning naar beneden gevouwen. Dus laat je niet afschrikken dat een vastvrame niet in in een auto kan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 juni 2026 @ 11:36:29 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220949302
Kennis van mij heeft via eigen huis zon thuisbatterij laten plaatsen. Heeft die gast die ingehuurd was door eigen huis wat fout gedaan waardoor alle electrische apparatuur die ingestoken zijn kapot gegaan zijn. Van 2 diepvriezers, stoel, keukenapparatuur tot 2 omvormers en wat al niet meer :X
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 11:45:37 #15
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220949352
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:32 schreef Ynske het volgende:

[..]
Mocht dat wel het geval zijn, de vastframe hier past achter in de bak van een Opel mokka. Wielen eraf, rugleuning naar beneden gevouwen. Dus laat je niet afschrikken dat een vastvrame niet in in een auto kan.
Ik heb nu een vouwstoel, maar als dit het is moet er eentje op maat komen. En dan ook met ondersteuning, want zelf rollen met deze schouder wordt het niet natuurlijk 😊
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220949357
Wij hadden via eigen huis zonnepanelen laten plaatsen, en daar kwam ook een kneuzenbedrijf de boel doen. Geen schouw maar gewoon hup aan de slag en door de waterleiding boren waardoor we twee dagen geen water hadden, en het gat kwam heel ergens anders uit dan gepland…

En de review op Google hebben ze laten verwijderen :') Daar kwam ik een maand of twee later achter en heb bezwaar gemaakt en de review staat nu gewoon online.

Maar goed, het bedrijf zelf stond eerder wel goed aangeschreven, dus daar kan eigen huis ook niet perse wat aan doen. Het bedrijf had weer een subbedrijf ingehuurd voor een deel van de installatie, en die waren van de makkelijke weg.
pi_220949452
Yay daar is het bankje voor @Nijna *O*!

@Troel veel succes vandaag :*.

Vanmorgen moest ik ook in het ziekenhuis zijn voor een controle bij KNO en een hoortest. Pff wat is dat toch intens. Ik kreeg deze keer oordoppen in ipv met koptelefoon en dat trek ik heel slecht. Dat vind ik dan weer stom van mezelf dat ik daar zo heftig op reageer (lees: halve paniekaanval, door freaking oordoppen :') ). Laatste deel wel met koptelefoon gedaan, dat was fijner. De uitslag was wel goed. Zelfs beter dan vorige meting, ruim 2 jaar geleden. Dus geen ingrepen nodig op dit moment (hoorapparaat en/of operatie) *O*.

Vanmiddag moet ik nog naar de huisarts voor plaatsing van een spiraaltje. Bleh... Wat een stomme dag zo.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 juni 2026 @ 12:11:01 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220949466
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik heb nu een vouwstoel, maar als dit het is moet er eentje op maat komen. En dan ook met ondersteuning, want zelf rollen met deze schouder wordt het niet natuurlijk 😊
Dat heeft die van mij ook, edrive wielen. Die kunnen op een gewone handgedreven rolstoel, welke op mijn maat gemaakt is. En die kunnen dus gewoon losgekoppeld worden en zo mee de auto in
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220949469
Yay voor Nijna's balkonbankje! :)

@Tink89, kijk je wel uit met de vaste leveringskosten, voorheen vastrecht. Er zijn bedrijven die een lagere stroom/gasprijs hebben en het vaste kosten omhoog hebben gegooid. Dan lijkt het een goede deal maar betaal je onder de streep toch meer.

Ik blijf bij Vattenfall, twijfel alleen tussen een jaar vast of variabel. Mijn gevoel zegt nu: toch vastzetten maar ik wacht nog héél even. De kansspelautoriteit zou moeten ingrijpen. Tis soms puur gokken wat we doen :+

Hopelijk vliegt de duif strakjes weer, Hillie. Hier lagen een paar botjes met twee duivenveren bij de kliko. Zag er best smerig uit :X

Goed dat je bezwaar hebt gemaakt tegen het weghalen van je review, @FlyingFish Als de klacht terecht is, hoort ie gewoon te blijven staan.
Zelf geef ik nooit reviews, lees ze wel maar trek me er ook niet zoveel van aan. Als ik de reviews van mcD en Bol zie :D Heb nooit problemen met beide bedrijven. Maar dit kost geen klauwen met geld als er wat fout gaat. Een doorboorde waterleiding is natuurlijk wel andere koek.

Net geluncht met een vriendin en ik ben zoo moe. Elke ochtend tussen 5 en 6 wakker. Denk dat ik een dutje ga doen :@
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 juni 2026 @ 12:12:01 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220949480
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:46 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hadden via eigen huis zonnepanelen laten plaatsen, en daar kwam ook een kneuzenbedrijf de boel doen. Geen schouw maar gewoon hup aan de slag en door de waterleiding boren waardoor we twee dagen geen water hadden, en het gat kwam heel ergens anders uit dan gepland…

En de review op Google hebben ze laten verwijderen :') Daar kwam ik een maand of twee later achter en heb bezwaar gemaakt en de review staat nu gewoon online.

Maar goed, het bedrijf zelf stond eerder wel goed aangeschreven, dus daar kan eigen huis ook niet perse wat aan doen. Het bedrijf had weer een subbedrijf ingehuurd voor een deel van de installatie, en die waren van de makkelijke weg.
Dit klinkt precies als t verhaal van mijn kennis
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220949494
Raar, kreeg voor de tweede keer deze week als ik op versturen klik, de melding dat ik maar 1x de post mag plaatsen en ik klikte maar 1x. Post staat er ook :?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:16:11 #22
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220949533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:11 schreef Ynske het volgende:

[..]
Dat heeft die van mij ook, edrive wielen. Die kunnen op een gewone handgedreven rolstoel, welke op mijn maat gemaakt is. En die kunnen dus gewoon losgekoppeld worden en zo mee de auto in
Nouja, ik was daar dus inderdaad al naar aan het kijken. Met name omdat deze rolstoel toch al niet op maat is (ik moet eigenlijk echt een model breder, maar omdat ik hem in huis ook nog nodig had en de deurposten al zo erg beschadigd waren, vond ik dat het handiger was om voor 'the time being', maar een standaard model te nemen (want hey, zo lang hadden we hem toch niet nodig toch?)
Inmiddels weet ik veel beter wat ik allemaal niet wil, maar ook wat ik wél wil zeg maar. Maarja, we zijn nog niet zo ver en dus ook nog geen andere auto (wat vooral nodig zal zijn als zo'n ding zwaarder wordt, want ik kan hem met moeite zelf in de auto krijgen en geen idee qua rolstoelliften noem maar op)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:16:55 #23
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220949537
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik blijf bij Vattenfall, twijfel alleen tussen een jaar vast of variabel. Mijn gevoel zegt nu: toch vastzetten maar ik wacht nog héél even. De kansspelautoriteit zou moeten ingrijpen. Tis soms puur gokken wat we doen :+

Nee hoor, je weet op voorhand al dat je gaat verliezen :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220949725
Dat klinkt naar Phaidra! En inderdaad een stomme dag.

Ik ben vanochtend voor het eerst in bijna 2 jaar met de trein naar kantoor gegaan. Ik had geen afspraken dus ik kon zonder druk de reis maken. Liever nu zelf gekozen uittesten dan als het niet anders kan (zeikende regen waardoor ik niet kan fietsen)
Ging goed!

Uurtje op kantoor geweest, daarna in de rij bij de Lego winkel voor de Oranje Lego actie en daarna snel door naar de Intertoys voor een tweede doosje. Beide kinderen nu blij.

En om het af te toppen 20 minuten in de rij bij de apotheek ;(
pi_220949809
YEAH voor het balkonbankje van @Nijna *O*!
pi_220949882
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:16 schreef Troel het volgende:
Inmiddels weet ik veel beter wat ik allemaal niet wil, maar ook wat ik wél wil zeg maar. Maarja, we zijn nog niet zo ver en dus ook nog geen andere auto (wat vooral nodig zal zijn als zo'n ding zwaarder wordt, want ik kan hem met moeite zelf in de auto krijgen en geen idee qua rolstoelliften noem maar op)
Ipv een rolstoellift zijn er ook kofferbakliften.
Zoiets bijvoorbeeld:
pi_220949954
Hopen dat bij @Nijna alles voorspoedig verloopt!

@Tink89 Was het schoolreisje leuk?
@exode Fijn dat de treinreis goed ging, die vuurdoop heb je dan maar weer gehad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Al een woning op het oog/gekocht?
Ja.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:18 schreef laziness het volgende:
@:Hupje waar ga je heen? In de buurt of echt iets heel anders?
We blijven in het dorp waar we nu wonen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:35 schreef Kyara het volgende:
Spannend @:Hupje! Was dat waar je de laatste tijd zo druk mee was/ wat spanning gaf?
Onder andere. Nu nog ons eigen huis verkocht zien te krijgen. En dan straks opknappen. Dus genoeg te doen. Tegelijkertijd had ik mijn eerste wanbetalende klant, die heeft uiteindelijk ook betaald, dus ook dat scheelt weer wat in de stress.

Als wij niet zouden verhuizen, zouden we nu ook een thuisbatterij aanschaffen. We zijn net een maandje van de terugdraai meter af en dat kost knaken. Ons contract is vast niet het goedkoopst, maar voor die paar maanden ga ik niet meer alles uitzoeken en overstappen. Ik oriënteer me wel weer voor het nieuwe huis straks.
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:33:26 #28
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220950144
De plug en play thuisbatterijen die er nu zijn kan je gewoon mee verhuizen.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis in ieder geval Hupje!
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:10:51 #29
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220950423
@Phaidra wat een dag, maar ja, eigenlijk ook beter alles in 1 x achter de rug hebben toch?
@Hupje, spannend allemaal!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220950561
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:33 schreef laziness het volgende:
De plug en play thuisbatterijen die er nu zijn kan je gewoon mee verhuizen.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis in ieder geval Hupje!
Weet ik, maar we hebben straks geen zonnepanelen. In ieder geval niet meteen. Dus dan heb je niet zo veel aan een thuisbatterij.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:51:24 #31
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220950672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:44 schreef Hupje het volgende:

[..]
Weet ik, maar we hebben straks geen zonnepanelen. In ieder geval niet meteen. Dus dan heb je niet zo veel aan een thuisbatterij.
Oh ja, die optie was er ook nog :D

Waarom verhuizen? Wat zijn de voordelen van het nieuwe huis?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220950797
Betere buren denk ik?

Maar fijn hupje, gefeliciteerd! Alleen wordt het dan waarschijnlijk niet bijkomen in de zomervakantie voor je...
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:34:21 #33
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220951006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Elleska het volgende:

[..]
Ipv een rolstoellift zijn er ook kofferbakliften.
Zoiets bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
Nice, maar helaas niet geschikt voor mijn huidige auto.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220951162
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:51 schreef laziness het volgende:

[..]
Oh ja, die optie was er ook nog :D

Waarom verhuizen? Wat zijn de voordelen van het nieuwe huis?
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:01 schreef FlyingFish het volgende:
Betere buren denk ik?
:Y En meer ruimte voor mijn eigen bedrijfje aan huis O+ En nog meer, maar dat komt vooral op de langere termijn. Voorlopig is het ook een tijdmachine een eindje terug in de tijd tov ons huis nu.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:01 schreef FlyingFish het volgende:
Maar fijn hupje, gefeliciteerd! Alleen wordt het dan waarschijnlijk niet bijkomen in de zomervakantie voor je...
Dat gaan we zien... Overleven we ook wel weer. Maar de drukte is nog niet voorbij voorlopig :P
pi_220951244
Wat fijn hupje dat je meer ruimte krijgt voor je bedrijfje!
Spannend wel iets nieuws kopen en je eigen huis verkopen en dan ook nog flink verbouwen! Maar wel ook heel leuk!

Accu’s zonder zonnepanelen kan overigens nog steeds interessant zijn, accu volladen als de energieprijzen negatief zijn en weer ontladen als het weer geld oplevert (en een stukje overhouden voor eigen gebruik).

Volgens mij kunnen niet alle accupakketten dit (geautomatiseerd). Maar heb me er verder niet in verdiept, maar weet dat een vriend van ons dat heeft.
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:28:06 #36
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220951366
:D Wat ingewikkeld, moet je maar zin in hebben. En eer je dan de kostprijs eruit hebt...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220951473
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:10 schreef oh-oh het volgende:
@:Phaidra wat een dag, maar ja, eigenlijk ook beter alles in 1 x achter de rug hebben toch?
@:Hupje, spannend allemaal!
Dat is ook wel weer waar.

Het zit erop. Niet prettig, maar overkomelijk als het 8 jaar goed zou blijven zitten en mijn bloed nu grotendeels in mijn lijf blijft zitten. Vriend neemt zo een taartje mee O+.

@Hupje spannend allemaal! Een verhuizing betekent een hoop geregel en stress, maar hopelijk hebben jullie straks een fijne nieuwe plek :*.

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 03-06-2026 16:50:34 ]
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:55:30 #38
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220951524
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:28 schreef oh-oh het volgende:
:D Wat ingewikkeld, moet je maar zin in hebben. En eer je dan de kostprijs eruit hebt...
Geloof dat ook energieboeren het steeds vaker in het contract opnemen dat je niet mag handelen met een dynamisch contract.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 17:06:09 #39
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220951603
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef hilliebillie het volgende:
Wat fijn hupje dat je meer ruimte krijgt voor je bedrijfje!
Spannend wel iets nieuws kopen en je eigen huis verkopen en dan ook nog flink verbouwen! Maar wel ook heel leuk!

Accu’s zonder zonnepanelen kan overigens nog steeds interessant zijn, accu volladen als de energieprijzen negatief zijn en weer ontladen als het weer geld oplevert (en een stukje overhouden voor eigen gebruik).

Volgens mij kunnen niet alle accupakketten dit (geautomatiseerd). Maar heb me er verder niet in verdiept, maar weet dat een vriend van ons dat heeft.
Alleen als je dynamisch zit en dan is het misschien een paar dagen per jaar negatief, dat haal je er niet uit hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220951616
Oeh @Hupje, spannend! Ga je verbouwen en een verbouwtopic openen? :)

@Phaidra, dat heb je ook weer gehad. Nu hopen dat ze er vanaf bent :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220951625
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee hoor, je weet op voorhand al dat je gaat verliezen :')
True, tis alleen de vraag bij welke maatschappij je meer verliest :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220951685
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:55 schreef laziness het volgende:

[..]
Geloof dat ook energieboeren het steeds vaker in het contract opnemen dat je niet mag handelen met een dynamisch contract.
Gaan ze dan zichzelf niet in de vingers snijden uiteindelijk? Want voor hun is het ook interessant dat de overschot aan energie wordt gebruikt en dat er aangeleverd wordt als het schaars is.

Maar het moet ze natuurlijk wel geld opleveren.

Ze bedenken er steeds weer wat bij.. houdt het niet overzichtelijk ;)
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Troel het volgende:

[..]
Alleen als je dynamisch zit en dan is het misschien een paar dagen per jaar negatief, dat haal je er niet uit hoor!
Oh, voor m’n gevoel hoor ik regelmatig dat het negatief is. Maar aangezien ik zelf vast contract heb, ben ik er ook niet echt mee bezig.

En sowieso is het nog steeds niet overtuigend dat je de kosten van een accu er uit haalt. Ook met panelen niet hoor.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 17:37:46 #43
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220951773
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:20 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Gaan ze dan zichzelf niet in de vingers snijden uiteindelijk? Want voor hun is het ook interessant dat de overschot aan energie wordt gebruikt en dat er aangeleverd wordt als het schaars is.

Maar het moet ze natuurlijk wel geld opleveren.

Ze bedenken er steeds weer wat bij.. houdt het niet overzichtelijk ;)
[..]
Oh, voor m’n gevoel hoor ik regelmatig dat het negatief is. Maar aangezien ik zelf vast contract heb, ben ik er ook niet echt mee bezig.

En sowieso is het nog steeds niet overtuigend dat je de kosten van een accu er uit haalt. Ook met panelen niet hoor.
Volgens mij dit jaar al welgeteld drie dagen :) En dat is dan dus een paar uur per dag maar ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220951837
Mijn zoon wil graag een juichjack van Jumbo. Iemand die zegels over heeft? Ik heb er 6 nodig, dan kan ik hem morgen gelijk meenemen.

Edit: dank aan de donateurs! En ik heb er nu teveel, dus wie ook wil, laat het weten!

En ik heb voor de liefhebber nog eftelingzegels in de aanbieding. Zijn nog 1,5e week in te leveren dacht ik.

[ Bericht 38% gewijzigd door FlyingFish op 03-06-2026 20:53:03 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 juni 2026 @ 17:50:13 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220951855
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn zoon wil graag een juichjack van Jumbo. Iemand die zegels over heeft? Ik heb er 6 nodig, dan kan ik hem morgen gelijk meenemen.

Wil je mij Jumbo juichzegels geven via deze link? https://www.jumbo.com/ext(...)f69c26300d5f3c4da535

En ik heb voor de liefhebber nog eftelingzegels in de aanbieding. Zijn nog 1,5e week in te leveren dacht ik.
Ik heb je er 2 gestuurd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220951860
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:08 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh @:Hupje, spannend! Ga je verbouwen en een verbouwtopic openen? :)
Nee, ik geloof graag dat ik (een beetje) anoniem ben op internet :D
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:57:58 #47
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220951900
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn zoon wil graag een juichjack van Jumbo. Iemand die zegels over heeft? Ik heb er 6 nodig, dan kan ik hem morgen gelijk meenemen.

Wil je mij Jumbo juichzegels geven via deze link? https://www.jumbo.com/ext(...)f69c26300d5f3c4da535

En ik heb voor de liefhebber nog eftelingzegels in de aanbieding. Zijn nog 1,5e week in te leveren dacht ik.
4 verstuurd. Heb er nog 5 voor de liefhebber.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220952112
Bedankt beide! Gaat zoon morgen blij mee zijn!
pi_220952260
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:51 schreef Hupje het volgende:

[..]
Nee, ik geloof graag dat ik (een beetje) anoniem ben op internet :D
Gelijk heb je hoor :Y
Ik ben ook nog steeds onvindbaar.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220953142
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn zoon wil graag een juichjack van Jumbo. Iemand die zegels over heeft? Ik heb er 6 nodig, dan kan ik hem morgen gelijk meenemen.

Wil je mij Jumbo juichzegels geven via deze link? https://www.jumbo.com/ext(...)f69c26300d5f3c4da535

En ik heb voor de liefhebber nog eftelingzegels in de aanbieding. Zijn nog 1,5e week in te leveren dacht ik.
Heb je er gegeven, maar na verder lezen zie ik dat je al compleet was :@
pi_220953286
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:44 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Heb je er gegeven, maar na verder lezen zie ik dat je al compleet was :@
Ik heb het bericht gelijk maar even aangepast :) ik heb voor de liefhebber dus nu 6 zegels in de aanbieding dankzij hillie :D
pi_220953965
Even een teken van leven ;). Niet zo goed bijgelezen, kan iemand een samenvatting bijhouden? ;)
Lief dat jullie bij me op het balkonbankje komen zitten, ik weet niet hoeveel mensen erop passen hoor ;).
Een bankje staat er nog niet, die wordt volgende week gebracht door Ikea. Geen luxe schommelbank, want dat past niet :+ .

We zijn druk aan het schuren, voorstrijken, muren verven, radiatoren verven, stof maken, stofzuigen :') en weer overnieuw.
Ik denk dat voorgaande bewoners echt hebben gedacht: oh we kwakken een emmer verf over die muur, komt wel goed.
Heb op 1 kamer behang van de muren getrokken wat eruit zag als een toverbal. De bovenste laag verf was zo dik dat het eraf brak toen we het behang eraf trokken.
Er zijn bijzondere keuzes gemaakt, deurposten met van dat grove structuur spul... Nou is dat gelukkig een deurpost waar we iets voor gaan zetten (deur tussen de kamers van de kinderen).

Ze hebben de kamer opnieuw gestuct en dat ziet er echt heel netjes en fris uit.
De aannemer kwam vandaag nog even kijken voor het plafond en een "gat" in de muur (ze konden niet zeggen wanneer ze daarvoor komen, "we bellen u".). Maar ze waren er blijkbaar al vaker geweest de afgelopen jaren en vonden het erg opgeknapt (is het ook).
We hebben een paar radiatoren geschilderd omdat ze of erg beschadigd waren of omdat er een lelijke kleur op zat.
En zo begint het best wat te lijken.
Hopelijk beginnen we morgen met de vloer (en dan maar hopen dat die plafond mannen de boel goed afdekken als ze bezig gaan...

Volgende week komt de apparatuur en de meubels (inclusief bankje) van Ikea O+ .
En dan hoop ik dat ik ook zicht krijgt op een datum dat ik er echt zit.

Voor nu hoop ik dat die aannemer nog deze week komt of anders begin volgende week.

Ik heb echt supermazzel met ouders die handig zijn qua klussen en het ook nog kunnen (75+ ers) O+ en verder nog wat familie die hier en daar helpt en ook gewoon lieve mensen om me heen die waar ze kunnen een handje helpen. Zo wordt het wel wat. Maar ik ben hartstikke gaar. En zit elke avond nog allerlei regeldingen te doen terwijl ik dan eigenlijk gewoon ff wil hangen en een serie wil kijken ofzo... :')
Nog 2 weken en dan komt er hopelijk wat meer rust.
Fake it till you make it...
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:41:09 #53
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220954022
Het is ook nogal wat, Nijna. Gelukkig heb je hulp. Komt je ex je ook nog helpen? Per slot van rekening wil hij ook haast maken >:)

Zal wel niet, natuurlijk. Ik hoop echt dat je er binnen twee weken zit en dat je dan eindelijk tot rust kan komen. Je hebt het zo verdiend!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:39:48 #54
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_220954930
Veel succes, Nijna!!
in de haak.
pi_220955463
Wat een werk Nijna, maar, straks heb je dan ook wat: je eigenste plekje zonder ex-stress ;) Zet hem op en heel veel succes! :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 4 juni 2026 @ 05:35:35 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220955706
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220955745
@Nijna dikke knuffel en succes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:41:45 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220955894
@Nijna wat een flinke klus, maar op naar je eigen plek! O+
***
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:43:44 #59
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220955901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:41 schreef livelink het volgende:
Het is ook nogal wat, Nijna. Gelukkig heb je hulp. Komt je ex je ook nog helpen? Per slot van rekening wil hij ook haast maken >:)

Zal wel niet, natuurlijk. Ik hoop echt dat je er binnen twee weken zit en dat je dan eindelijk tot rust kan komen. Je hebt het zo verdiend!
Dat moet je ook maar willen he, ik zou denken nee hoor ik regel het wel blijf jij hier maar weg!
@Nijna, even doorbijten, ik heb echt weken van geleefd van 1 ding doen per keer en dan het volgende, niet nadenken en gaan. Komt goed :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220955922
Klinkt goed @Nijna! Nog even doorbikkelen en je hebt je eigen plekje!

Wat fijn ook dat je zo veel hulp hebt. Voor nu hard werken en straks genieten O+
pi_220956128
Het klinkt alsof het een superplekje wordt Nijna! En fijn van alle hulp.
Succes nog, je krijgt er een mooi, eigen plekje voor terug :)
pi_220956162
Gisteren ortho met B, mijnheer moet een beugel en op ons verzoek starten we gewoon lekker meteen. Heb tenslotte niet voor niets de tandartsverzekering in 2025 al aangezet.

Links is zijn gebit perfect, prodent smile perfect, aan de andere kant niet, daar verspringt het 1 kies. Hij had een overbijt en dat is aardig rechtgetrokken maar nu schaven zijn voortanden over zijn ondertanden. Om snelle slijtage te voorkomen moet dat dus opgelost worden.

Hij kon nog niet zeggen wat voor beugel het wordt. volgende afspraak foto's en onderzoek.

B vindt het zelf prima, hij had zich er al op ingesteld.

Hij zit sowieso goed in zijn vel O+ Gisteren bleef een vriend eten en zaterdag komt een voetbalteamgenoot logeren. Ze hebben eerst toernooi en dan bbq. Daarna dus bij ons slapen. Die jongen komt volgend jaar als het goed is ook bij hem in de brugklas dus ze wilden 'bonden' _O-
Dit is echt allemaal wel anders dan B een jaar geleden was. Zijn zelfvertrouwen en zelfstandigheid groeien enorm.
pi_220956565
@Nijna Wat een werk nog, maar het einde is in zicht. En dan heb je lekker een eigen plekje!

@exode, het blijft leuk om te zien als ze dan opeens van jongens naar mini-man gaan. Ook lekker op tijd zo voor hij naar het VO gaat.
pi_220960139
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:55 schreef exode het volgende:
Dit is echt allemaal wel anders dan B een jaar geleden was. Zijn zelfvertrouwen en zelfstandigheid groeien enorm.
Wat fijn! J had deze week kennismaking met zijn toekomstige mentorklas en er waren (in ieder geval in zijn beleving) vervelende opmerkingen gemaakt, oa over zijn lengte. Beetje balen dat dit zijn eerste indruk is. -O-
pi_220960613
Wat stom Hupje! Heeft hij wel ook wat leuke kinderen ontmoet?
pi_220961322
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:41 schreef livelink het volgende:
Het is ook nogal wat, Nijna. Gelukkig heb je hulp. Komt je ex je ook nog helpen? Per slot van rekening wil hij ook haast maken >:)

Zal wel niet, natuurlijk. Ik hoop echt dat je er binnen twee weken zit en dat je dan eindelijk tot rust kan komen. Je hebt het zo verdiend!
Ex heeft nog niet aangeboden te helpen. Hij wilde wel komen kijken, heeft foto's gemaakt om die te delen met zijn familie, want het zijn wel zijn kinderen die daar komen wonen. En ik was raar dat ik dat ongemakkelijk vond.
Gelukkig was het nog niet ingericht toen. Dus volgende keer maar camera verbod ofzo.

Vandaag lekker opgeschoten. Volgende week komt de aannemer, ik denk dat ze weinig hoeven te doen aan het plafond, hun voorstel om er een houten plank tegenaan te maken sla ik misschien maar af. Mijn vader heeft het geschuurd en geschilderd en het oogt echt 1000 keer beter zo.

Nog 2 radiatoren schilderen, nog anderhalve kamer (maar in die ene moet de aannemer nog iets met de muur of eigenlijk het gat in de muur). We hebben de muur toch vast wit gemaakt, ik verwacht dat ze alleen het gat gaan vullen en desnoods doen we die muur dan nog een keer.

Ik tel af. En ben echt heel blij met de klussers die me helpen.

@exode, fijn dat B. beter in zijn vel zit! O+

@Hupje, wat jammer van die opmerkingen :{
Fake it till you make it...
pi_220961468
B hoort pas na de zomervakantie wie er in zijn klas zitten. Binnenkort kennismaking met alle toekomstige brugklassers en mentoren maar dus niet met zijn klas specifiek.

Avond4daagse zit er weer op. Kapot van het langzame geslenter de laatste avond. Juul heeft belachelijk veel snoep gekregen. Wel erg leuk om de interactie te zien van de kinderen onderling.
pi_220961773
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef FlyingFish het volgende:
Wat stom Hupje! Heeft hij wel ook wat leuke kinderen ontmoet?
Voorlopig vond hij het vooral stom, op zijn vriendje uit zijn huidige klas na.
  donderdag 4 juni 2026 @ 23:13:13 #69
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220961885
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:45 schreef Hupje het volgende:

[..]
Voorlopig vond hij het vooral stom, op zijn vriendje uit zijn huidige klas na.
Ach, wat ontzettend jammer! Hopelijk valt het straks toch mee..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 juni 2026 @ 00:49:49 #70
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220962186
Taart!

Het eerste cadeautje is binnen. Poes kwam met een muisje :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage vrijdag 5 juni 2026 @ 01:56:08 #71
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220962297
En de ander kwam ook met een muisje :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 juni 2026 @ 06:40:32 #72
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220962654
Gefeliciteerd Troel!
En wat lief dat je meteen al cadeautjes kreeg O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 juni 2026 @ 06:48:52 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220962657
Gefeliciteerd!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220962707
Yay Troel! Gefeliciteerd *O* *O* *O*

En, eet smakelijk :P

Mijn kleinzoons komen vanmiddag. Als ik de verhalen van dochter hoor, kan ik mn lol op met beeb :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220962867
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 00:49 schreef Troel het volgende:
Taart!

Het eerste cadeautje is binnen. Poes kwam met een muisje :')
Gefelicivlaai

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 05-06-2026 08:23:36 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220962880
Gefeliciteerd 🥳
pi_220962916
Gefeliciteerd @Troel geniet lekker van je cadeautjes vandaag
pi_220963158
Gefeliciteerd Troel, wat een prachtige cadeaus!

Dat is wel vervelend Hupje, geen fijne start zo. Iedereen was vast zenuwachtig en dan gaan ze elkaar lekker overroepen.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 juni 2026 @ 08:53:35 #79
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220963271
Na die twee cadeautjes heb ik ze de toegang tot de slaapkamer ontzegd. We hadden er pas 5 op 1 nacht en ik had mijn nachtrust nodig.

Dank voor de felicitaties
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220963494
Gefeliciteerd Troel *O* :*
  vrijdag 5 juni 2026 @ 09:48:55 #81
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220963587
Van harte gefeliciteerd @Troel *O*
pi_220964414
Gefeliciteerd Troel!

@Nijna: succes met alle klussen, wat fijn dat je straks een eigen plekje hebt.

@exode: fijn om te lezen van B.

@Hupje: wat vervelend die opmerkingen. Hopelijk gaat het hem uiteindelijk meevallen. Maar wel rot dat dit zijn eerste indruk is.

Over beugels: E. heeft een lastig traject. In december zijn haar hoektanden vrijgelegd bij de kaakchirurg (was nogal een hork, dus dat heeft haar niet geholpen qua angst). Die hoektanden worden met kettinkjes bij de ortho op hun plek getrokken. Nu zijn vorige maand de kettinkjes losgekomen tijdens het aantrekken. Complete paniek want nu moet het allemaal weer open en toen ging ze out.
Gister een poging gedaan om ze opnieuw vrij te leggen maar opnieuw volledig in paniek en weer bijna out gegaan, ondanks dat ze Valium had gekregen van tevoren.
Nu zijn we op zoek naar een kaakchirurg die het onder een roesje of narcose wil doen. En dan hoop ik daarna dat die eigenwijze dingen snel tevoorschijn komen en het een normaal traject wordt verder. :X
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_220964445
@Hupje. Dat is wel een nare start dan. Hopelijk valt het dan toch mee. Lijkt me ook iets dat een mentor heeeel snel mag gaan aanpakken..

@LeNeHe Dat is een nare ervaring zeg. Gelukkig lees is dit pas, nadat de mijne dat vrijleggen heeft gehad. Ik heb wel even gejuicht toen bij nr2 zijn hoektanden vanzelf eruit gingen.

Nr2 mag denk ik eind dit jaar. Hij is net klaar met wisselen (14,5 jaar) en nu moeten de kiezen nog even goed omhoog groeien. Hij kreeg al elke keer in november een intake-oproep, dus die wachten we af. Verzekering hebben we niet, omdat ik geen idee had hoe snel dat wisselen zou gaan. Hij moest een jaar geleden nog 8 tanden/kiezen :D
pi_220964480
@LeNeHe, dat klinkt als een vervelend traject zo! Hopelijk inderdaad volgende keer met een roesje, en blijft het dan wel lang genoeg zitten.
pi_220964492
Wat een verhaal LeNeHe! En wat een klote ervaring zeg!

Zo ver ik weet is B al uitgewisseld, die jongen loopt echt met alles voor.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 11:36:42 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220964568
Gefeliciteerd troel
  vrijdag 5 juni 2026 @ 11:37:00 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220964574
Waar is gewoonmezelf eigenlijk gebleven?
pi_220964730
Godskolere @LeNeHe :X Ik wist niet eens dat zoiets kon? Komen die hoektanden anders helemaal niet door of is dit alleen voor de beugel? Kun je niet wachten tot ze door zijn? Zoon kreeg zijn blokbeugel op zn 14e en de dag voordat ie 15 werd, zn slotjesbeugel. Sterkte iig voor je dochter. En voor jou want dit lijkt me echt de horror.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 5 juni 2026 @ 12:20:46 #89
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220964875
Oh wat een nare ervaring LeNeHe ;(
pi_220965050
LeNeHe, wat vreselijk jouw tandartsverhaal, geen wonder dat je dochter ook zoveel paniek heeft. Ik weet niet beter dan dat je specialistische hulp moet kunnen zoeken hiervoor, zeker nu je dochter autisme blijkt te hebben (ervan uitgaande dat het over dezelfde dochter gaat). Mijn 9 jarige loopt voor tandheelkunde bij Vogellanden, bij onze reguliere tandarts komt ze alleen elke 3 maanden bij iemand die gespecialiseerd is in autisme om de lijntjes kort te houden en voor extra controle doordat poetsen voor haar echt een ding is. Toen er bij haar kiezen getrokken moesten worden, is dit onder narcose in het ziekenhuis gedaan omdat Vogellanden gelukkig ook inzag dat het anders echt niet ging werken.

Hopelijk is zoiets voor jouw dochter ook mogelijk. Ik zou hier echt naar informeren en op je strepen staan, daar heb je alle recht op!
pi_220965138
@Mushanga71: nee die hoektanden bleven in haar kaak zitten en dreigden richting de wortels van de voortanden te groeien.
We hebben eerst een beugel gehad om haar kaak te verbreden in de hoop ruimte te creëren dat ze vanzelf goed gingen, maar helaas.

Thanks, ik vind het zelf inmiddels ook een behoorlijk stressvol project.

@Schanu: bedankt! Ik ga inderdaad duidelijk aangeven dat ze autisme heeft en me niet met een kluitje in het riet laten sturen.

[ Bericht 21% gewijzigd door LeNeHe op 05-06-2026 13:37:01 ]
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_220965213
Wat afschuwelijk @LeNeHe :'(

@Troel gefeliciteerd! *O* Wat attent van de katten, zeg…

@Hupje wat sneu voor je zoon ;(. Dat geeft niet echt vertrouwen ook.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220965301
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:01 schreef LeNeHe het volgende:
@:mushanga71: nee die hoektanden bleven in haar kaak zitten en dreigden richting de wortels van de voortanden te groeien.
We hebben eerst een beugel gehad om haar kaak te verbreden in de hoop ruimte te creëren dat ze vanzelf goed gingen, maar helaas.

Thanks, ik vind het zelf inmiddels ook een behoorlijk stressvol project.
Ah, zo. Dat heeft dochter gehad met haar verstandskiezen, die groeiden horizontaal en moesten er ook uit omdat ze anders tegen de wortels van dr kiezen zouden groeien. Gebitten, leuker kunnen we het niet maken ;) Dan idd een kaachirurg die wel een roesje wil geven want dit is echt geen doen zo ;(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage vrijdag 5 juni 2026 @ 14:38:26 #94
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220965763
Ik dacht even lekker in bad te gaan maar de ketel was weer eens aan het stoken in plaats van water verwarmen...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220967645
Gefeliciteerd @Troel :* balen van het bad!

@LeNeHe, brrr dat klinkt niet heel lekker.
Arm kind, hopelijk gaat het na deze hobbel voorspoediger :*

Mijn jongste moet misschien een tandvleestransplantatie :{ . Na het beugelen is bij 1 ondervoortand het tandvlees omlaag gezakt. Tandarts stuurde ons terug naar ortho.
De ortho wist het ook niet en stuurde weer terug naar de tandarts met de optie om of bij de tandarts onder controle te blijven en af te wachten, of naar de parodontoloog 1.
Verzekeringstechnisch hebben we ons nu maar laten doorverwijzen, ze wordt volgend jaar 18.
Maar parodontoloog 1 heeft gekeken, constateerde dat er zo'n transplantatie nodig is en dat deed ze zelf niet. Dus nu zijn we doorverwezen naar praktijk nummer 2. Het lijkt wel een verdienmodel.
Gelukkig valt dat wel onder de verzekering.
Die ingreep lijkt me gruwelijk en ze wil dat ik en haar vriendje mee gaan... :X misschien toch maar kijken of ex mee kan, die kan wat beter tegen zulke dingen. Kijken of het gepland kan op zijn vrije dag.
Fake it till you make it...
pi_220968147
@Troel: balen zeg als je je net hebt verheugd op een lekker bad.

@Nijna: wat een vervelende nasleep van het beugelen. Dat lijkt me ook best heftig en lekker van het kastje naar de muur en weer door. Sterkte ermee, hoop dat het mee gaat vallen (en dat je ex mee mag/kan).
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_220968204
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:37 schreef amaranta het volgende:
Waar is gewoonmezelf eigenlijk gebleven?
U riep? *)
S. 2014
J. 2016
pi_220968210
Ik ging kleinzoon en beeb naar bed brengen. Had beeb op bed om zn slaapzak aan te trekken en in één welgemikte kotsgolf spuugde hij ALLES onder. Zijn slaapzak, knuffels, zichzelf, mijn bed tot op het matras. En ohja, mij :'(

Slaapzak op het korte programma gewassen, zit nu in de droger. Beeb verschoont, mij verschoont :') mijn bed ondertussen verschoont, knuffels gaat me niet lukken en nu zit mijn sprei in de wasmachine. Beeb is bij zoon in slaap gevallen en kleinzoon kletst heerlijk door O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:58:42 #99
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220968232
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ging kleinzoon en beeb naar bed brengen. Had beeb op bed om zn slaapzak aan te trekken en in één welgemikte kotsgolf spuugde hij ALLES onder. Zijn slaapzak, knuffels, zichzelf, mijn bed tot op het matras. En ohja, mij :'(

Slaapzak op het korte programma gewassen, zit nu in de droger. Beeb verschoont, mij verschoont :') mijn bed ondertussen verschoont, knuffels gaat me niet lukken en nu zit mijn sprei in de wasmachine. Beeb is bij zoon in slaap gevallen en kleinzoon kletst heerlijk door O+
Volgende keer knuffels samen met de slaapzak wassen. En in de droger gooien. Knuffels kunnen heel wat hebben.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220968274
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:58 schreef livelink het volgende:

[..]
Volgende keer knuffels samen met de slaapzak wassen. En in de droger gooien. Knuffels kunnen heel wat hebben.
Ik hoop dat er geen volgende keer komt :+ maar fijn om te weten. Tis alleen een oranje vos en een knalgeel doekje. En de slaapzak is...wit :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:05:49 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220968306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik hoop dat er geen volgende keer komt :+ maar fijn om te weten. Tis alleen een oranje vos en een knalgeel doekje. En de slaapzak is...wit :+
Ik was alleen maar op 30 of 40 graden, dan heb ik nooit last van doorlopen van kleuren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220968468
Ik ook niet en anders jammer dan. Een slaapzak is vervangbaar en functioneert ook prima met een extra kleurtje.

Een knalrode slaapzak en een witte knuffel zou ik dan weer niet samen doen.
pi_220968579
Was 3 zit er in, de knuffels. Beeb slaap toch, ik leg ze straks wel bij hem neer. Ben bek af. Nog een uurtje en dan zijn de knuffels gewassen en gedroogd, hoop ik.

Edit 22.58: Was 3 is bijna klaar en was 4 zet ik op de timer voor morgenochtend. Dan wachten tot de knuffels zijn uitgedrogerd en dan naar bed :O

[ Bericht 44% gewijzigd door Mushanga71 op 05-06-2026 22:58:46 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220968858
Nijna dat klinkt echt vreselijk naar zo'n tandvleestransplantatie :{

Oh nee Mush, dat zijn een hoop wasjes, hopelijk blijft het vannacht rustig en spuugt hij niet nog een keer!

Mijn dames hadden vandaag de laatste wandeldag. Even leek het droog te blijven, maar de 8 jarige kwam 10 minuten na de 9 jarige binnen en kwam precies in een wolkbreuk terecht. En ik stond haar op te wachten, dus ik ook :') ze heeft niet geklaagd ook al was ze tot op haar onderbroek doorweekt. En raakte ze onderweg naar de auto snoepjes kwijt omdat de kartonnen verpakking zo nat was dat hij openscheurde zonder dat ze het door had. Na een warme douche lagen ze voor de 3e dag op rij om half 10 pas op bed. Moe maar voldaan O+
pi_220968942
Boh, Schanu, das ook een lekkere binnenkomer na zo'n prestatie :{ Stoer wel, zonder klagen. En haar snoepjes... Die verdient wel wat extra snoep én een extra knuffel. Beide meiden trouwens, goed gedaan!

Denk dat de knuffels inmiddels zelf kotsmisselijk van de droger zijn :+ Die parkeer ik zo bij beeb, dan mijn sprei nog even de droger in want dies niet helemaal droog nog, en dan: slapen!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969312
:O
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969327
Ben de tel kwijt hoevaak ik eruit ben geweest. 30x? :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh, Schanu, das ook een lekkere binnenkomer na zo'n prestatie :{ Stoer wel, zonder klagen. En haar snoepjes... Die verdient wel wat extra snoep én een extra knuffel. Beide meiden trouwens, goed gedaan!

Denk dat de knuffels inmiddels zelf kotsmisselijk van de droger zijn :+ Die parkeer ik zo bij beeb, dan mijn sprei nog even de droger in want dies niet helemaal droog nog, en dan: slapen!
Arme knuffels

Mogge
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 6 juni 2026 @ 06:28:39 #109
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_220969370
Oh Mush klinkt als een fijn nachtje. Geen wassessie meer nodig gehad? Hopelijk knapt de kleine kleinzoon rap op.

Maar wel mooi uitgeslopen Schanu 🌻
If you can dream it, you can do it...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 07:45:46 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969428
Gezellig met de kleinkinderen :D
Sterkte!

@Nijna mijn nichtje heeft ook zo een transplantatie gehad en dat is de grootste bangepoeper die we hebben in de familie, maar het viel haar reuze mee ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969512
Jaa, echt hoor :') Kleinzoon en ik zijn beneden en wie pit er nog? :D
Beeb heeft niet meer gespuugd gelukkig! Maar was echt voortdurend even wakker en dat slaapt écht kut.
Was nummer 4 is zo klaar en dan moet mijn kleding nog maar dat komt wel. Verschillende kleuren en programma's, vandaar ;)

Nu thee c_/
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969515
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 05:02 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Arme knuffels

Mogge
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijkt ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:31:06 #113
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969520
:D Ik was alleen handdoeken en beddengoed apart, en de hondenspullen, maar alles op 40 graden, ik heb nooit gedoe met de spullen.
En een hondenwasje kan bestaan uit kleding maar daar kunnen ook knuffels en dekens bij zitten.
Ik ben nu toevallig de dekens van de bank aan het wassen en ik heb daar een paar knuffels bij gepropt die de poedel de hele tijd mee denkt te moeten nemen in de tuin.
Maar ik heb nu geen kortharige honden meer, en de langhaar chihuahua verhaart niet, de poedel en de puff ook niet, dus geen hondenharen meer in huis.
B-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969559
Dat scheelt een hoop, geen hondenharen :Y
Slaapzak+pyjama en knuffels op de korte 40 graden, apart vanwege de kleur.
Mijn sprei, apart antikreuk op 40 graden en het beddengoed op 60 graden. Gewone kleding gaat op 30 of 40 graden antikreuk en die moet nog. Dat waren de wassen van gisteravond :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 09:02:59 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969579
Ik heb ook antikreuk en stomen en weet ik veel wat allemaal, ik gebruik voor alles de 40 graden stand van een uur _O- En af en toe een kookwas met handdoeken en zo, voor de machine. Scheutje azijn er bij en klaar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijkt ;)
Ja droge neus en daardoor wakker
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220969813
Stomen heb ik niet maar de antikreuk O+ Liever wat meer wassen en netjes ophangen dan strijken. Heb geeneens een strijkplank meer, die nam ex mee. De bout mocht ik houden :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969817
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:32 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja droge neus en daardoor wakker
Boh, niet handig :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:37:26 #119
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220971208
:D Ik strijk ook niks, hang gewoon netjes op en klaar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220971818
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:16 schreef Nijna het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel :* balen van het bad!

@:LeNeHe, brrr dat klinkt niet heel lekker.
Arm kind, hopelijk gaat het na deze hobbel voorspoediger :*

Mijn jongste moet misschien een tandvleestransplantatie :{ . Na het beugelen is bij 1 ondervoortand het tandvlees omlaag gezakt. Tandarts stuurde ons terug naar ortho.
De ortho wist het ook niet en stuurde weer terug naar de tandarts met de optie om of bij de tandarts onder controle te blijven en af te wachten, of naar de parodontoloog 1.
Verzekeringstechnisch hebben we ons nu maar laten doorverwijzen, ze wordt volgend jaar 18.
Maar parodontoloog 1 heeft gekeken, constateerde dat er zo'n transplantatie nodig is en dat deed ze zelf niet. Dus nu zijn we doorverwezen naar praktijk nummer 2. Het lijkt wel een verdienmodel.
Gelukkig valt dat wel onder de verzekering.
Die ingreep lijkt me gruwelijk en ze wil dat ik en haar vriendje mee gaan... :X misschien toch maar kijken of ex mee kan, die kan wat beter tegen zulke dingen. Kijken of het gepland kan op zijn vrije dag.
Dit heeft mijn vriend gehad op volwassen leeftijd. Het is hem meegevallen uiteindelijk, maar wel andere situatie natuurlijk dan bij een kind.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:20:59 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_220972006
Ik heb ook weer eens een beetje bij gelezen hier.

Klinkt heftig, een tandvleestransplantatie. Maar ik ging even googlen en ze gebruiken een stukje weefsel vanuit je gehemelte, dat vond ik al wel wat geruststellend. Succes in elk geval!

Schanu, wat een rot ervaring bij de tandarts hadden jullie zeg, bizar.

Mushanga, succes met de baby, hopelijk is hij niet echt ziek/koortsig?
in de haak.
pi_220973896
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 07:45 schreef oh-oh het volgende:
Gezellig met de kleinkinderen :D
Sterkte!

@:Nijna mijn nichtje heeft ook zo een transplantatie gehad en dat is de grootste bangepoeper die we hebben in de familie, maar het viel haar reuze mee ^O^
Dat is fijn om te horen oh-oh. Ik hoorde van een vriendin van mijn moeder dat ze ook zo'n transplantatie heeft gehad en dat het redelijk meeviel.

En @LauriLynne fijn dat het hem ook is meegevallen.

Ik ga maandag toch de tandarts nog even bellen, jongste zegt nu dat ze haar maar onder narcose moeten doen, misschien moeten we kijken of we terecht kunnen op een plek waar ze dat eventueel kunnen doen in plaats van nog een keer van het kastje naar een andere muur...

@Mushanga71, beetje uitgerust of had je vandaar ook de hele dag de kleinkinders?

Ik heb zo'n stel fijne klussers om me heen O+ . "Oh zullen we de deurposten enzo ook nog even lakken dan?" en daar gingen ze alweer met eens schuurpapiertje en kwast. Het ziet er echt duizend keer beter uit dan maandag.
Ik weet intussen hoe ik laminaat moet leggen, ik denk dat ik ook nog ga leren hoe ik vloerbedekking in een kamertje prop :Y .
Mijn vader zei dat ik maar een klusbedrijfje moest gaan beginnen :+ . Nou dat lijkt me dan weer niet zo'n succes, maar het geeft wel voldoening als je ziet hoe het opknapt.
Fake it till you make it...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:31:00 #123
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220973913
Wat fijn om te horen Nijna. De juiste mensen om je heen is in zulke situaties goud waard.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:52:20 #124
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220974048
Kunnen jullie hier even komen?
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220974339
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen jullie hier even komen?
:D
Uh... net te ver om te fietsen. En ik ga als ik over ben eerst een tijdje bijtanken.
Als ik daarna weer nieuwe blauwe plekken, beurse knieën e.d. wil dan meld ik me :* .
Ik ben geen karren trekker, als iemand anders maar bedenkt wat er moet gebeuren en hoe het moet, dan kan ik best een heleboel blijkbaar :s) .
Mooie ook om mee te nemen in de gesprekken met de jobcoach ;).
Ik ben zoveel aan het leren over mezelf O+ , het hele gedoe is toch ook ergens goed voor blijkbaar.
Fake it till you make it...
pi_220975343
Het wordt je blijkbaar ook door veel mensen gegund Nijna! Heb je al een verhuisdatum in zicht?
pi_220975754
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:26 schreef Nijna het volgende:

[..]


Ik ga maandag toch de tandarts nog even bellen, jongste zegt nu dat ze haar maar onder narcose moeten doen, misschien moeten we kijken of we terecht kunnen op een plek waar ze dat eventueel kunnen doen in plaats…..
Ik was nieuwsgierig. Narcose tandartsen geeft veel hits op google, narcose paradontologen lijken een stuk zeldzamer. Hopelijk kan je iets vinden.
  zondag 7 juni 2026 @ 02:20:40 #128
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220976059
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.

Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 7 juni 2026 @ 07:13:18 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220976245
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:20 schreef Tink89 het volgende:
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.

Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
Fijn dat je er een goede ervaring mee hebt.
Ik ken wel een heleboel mensen die er niet goed geholpen zijn en zelfs met meer problemen er weggekomen zijn.

Succes, hoop dat je probleem snel opgelost
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220976266
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:20 schreef Tink89 het volgende:
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.

Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
Dat is inderdaad niet naast de deur, maar ik houd het in gedachten.
Misschien in een ziekenhuis, ik ga er morgen maar eens achteraan (heb toch niks te doen :+ ).

Hopelijk kunnen ze gauw iets doen aan de pijn, zo beroerd, pijn in je mond :* sterkte.
Fake it till you make it...
pi_220976269
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
Het wordt je blijkbaar ook door veel mensen gegund Nijna! Heb je al een verhuisdatum in zicht?
Volgend weekend of begin volgende week, even kijken wat lukt. Heb in elk geval volgende week een paar sterke heren die de wasmachine en wat grotere meubels gaan overbrengen.
Die dozen kan ik zelf ook wel heen en weer rijden.
En moet nog een kast ophalen paar dorpen verderop dat kan waarschijnlijk zelfde dag.
Fake it till you make it...
  zondag 7 juni 2026 @ 09:30:04 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220976590
Voor je het weet is het zover ^O^
En dan mag je echt trots zijn op jezelf ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220977211
Wat een fijn vooruitzicht nijna, dat het zo mooi wordt en je er bijna in kan!
Succes met zoeken voor de behandeling onder narcose. Klinkt inderdaad alsof dat beter zal zijn voor haar.

Tink, klinkt pijnlijk, hopelijk kun je bij de spoeddienst terecht vandaag! Beterschap!

Mush hoe gaat het nu meet beeb? Hopelijk wel nog kunnen genieten van je oppasweekend/dag?
pi_220977421
@Nijna mijn kinderen gaan naar de kindertandarts en in geval van angst en hevige ingrepen maakt hij gebruik van dormicum drank, ze zijn er dan wel bij maar later weten ze er weinig meer van... misschien is dat nog een optie ergens?
Succes met klussen en verhuizen!
S. 2014
J. 2016
pi_220977439
Wat ga je snel Nijna!
Zo fijn om te lezen dat het helemaal jouw plekje wordt O+

En al die tandarts verhalen ;(

Hier een hele drukke maar erg gezellige zaterdag achter de rug. B had een toernooi een dorp verderop en daarna een bbq bij 1 van de trainers thuis. Was supergezellig. Werd veel te laat en we gaan zo door naar de volgende bbq. >:)
Zijn trainer vertelde dat de trainer van het 1e en 2e naar B hadden geinformeerd. Of hij mee wilde trainen. B weigerde. Wisten wij dus niets van. Hij zit nu in het 4e in een superleuk team, hij heeft echt zijn draai gevonden. Het eerste en tweede trainen en spelen heel anders, behoorlijk serieus en op hoog niveau. Dat ziet B helemaal niet zitten. Ik vind het fijn dat hij dat gewoon eerlijk zegt.

Logeerpartij ging ook goed, de mannen gingen om 1 uur slapen meldden ze vanochtend.

Dus nou ja een leuk weekend zo.

Fijne zondag allemaal!
  Redactie Frontpage zondag 7 juni 2026 @ 12:06:29 #136
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220977465
Gisteren feestje gehad en wat heb ik onwijs genoten O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220977737
Klinkt al een heel geslaagd weekend exode!
Ik hou van bbq’s haha.

Tink: succes, hopelijk ben je snel van de pijn af.

Mushanga: ik hoop dat je een beetje bent bijgekomen en verder een leuk weekend hebt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_220978445
Wij zijn in de Efteling krijg ik bericht dat er een moeder van een leerling is overleden. Het is niet onverwachts maar toch altijd te vroeg.
pi_220978687
Kleinzoon was tot 5u steeds wakker, niet ziek gelukkig. Dochter denkt aan verlatingsangst want meneer zit nu in die fase. Maar, 5u dus. Zoon heeft hem toen uit bed gehaald en met hem rondgelopen, daarna bij hem genomen tot hij sliep en weer in zn bedje gelegd. Wist ik niet, hoorde ik later pas, zo lief van hem O+ Dus, ik heb die nacht 3 uur kunnen slapen.
Zou de volgende dag namelijk 2x 150km rijden en das me gelukt! Dankzij mijn 3 uur slaap en zoon als navigator.
Wij hebben ook een heel leuk feestje gehad! O+
Ik ben uitgerust nu, was gisteravond knock-out zodra ik in bed lag.

Ach @F_r ;(

Auw Tink! Heb je de spoeddienst kunnen bereiken? Sterkte :*

Je gaat zooo vlot, Nijna! En lief al die helpende handen. Nog even, dan begint je nieuwe leven :)
En een roesje of narcose lijkt me niet meer dan normaal bij zo'n ingreep hoor. Het idee alleen al :{ zonder zoiets en dan ben ik iemand die gedwongen moest worden door de tandarts om een verdoving te zetten omdat ie anders mijn kies niet wilde trekken. Tandvlees is next level.

Nu gaan zoon en ik F1 kijken, via een illegale site :P

Edit: dat was een korte race voor Max -O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220980078
Max vertrok en prrrt stil
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220983049
Kimi won en staat nu eerste in het klassement :)

Ik vrees dat ik een verslaving heb. Bestelde net mijn 2e paar Converse Chucks in 1 week tijd. Heb ik straks 11 paar en een nieuwe schoenenkast nodig O-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220983664
@F_r dat zijn nare berichten :*

@Mushanga71 hahaha luxe probleem ;).

Vandaag snipperdag, even ademhalen en wat boodschappen doen die nog nodig zijn (er komen van de week wat mensen helpen poetsen, ik moet bv nog een dweil enzo).
Woensdag komt de aannemer nog even, die hoeft niet veel meer te doen gelukkig. Alleen gat in muur vullen en plinten en deklatten terugplaatsen.
En mijn apparatuur komt woensdag, weer een stap dichterbij.
Moet nog wat spul naar de stort brengen, kan hopelijk vandaag eindelijk een afvalpas aanvragen, want ik kan dus ook nog niks in de containers storten omdat ik geen pasje heb.
Fake it till you make it...
pi_220984032
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:21 schreef Nijna het volgende:
@:F_r dat zijn nare berichten :*

@:Mushanga71 hahaha luxe probleem ;).

Vandaag snipperdag, even ademhalen en wat boodschappen doen die nog nodig zijn (er komen van de week wat mensen helpen poetsen, ik moet bv nog een dweil enzo).
Woensdag komt de aannemer nog even, die hoeft niet veel meer te doen gelukkig. Alleen gat in muur vullen en plinten en deklatten terugplaatsen.
En mijn apparatuur komt woensdag, weer een stap dichterbij.
Moet nog wat spul naar de stort brengen, kan hopelijk vandaag eindelijk een afvalpas aanvragen, want ik kan dus ook nog niks in de containers storten omdat ik geen pasje heb.
Ja, echt hoor! Ben nu voor schoenenkasten aan het kijken :D Of misschien handiger als zoon zijn schoenen es uitzoekt, die past de helft niet meer. Meer ruimte voor mij 8-)

Geniet van je snipperdagje, je hebt al bergen verzet de afgelopen tijd :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220984343
Fijn even een snipperdag Nijna! Geniet er van.

Juul hebben we vandaag thuisgehouden. Die is gewoon op, buikpijn, hoofdpijn, diarree etc. De afgelopen 1,5 week waren zo druk met expositie van haar kunst atelier, hockeyclinics, Avond4daagse en daar achteraan een super druk weekend met steeds laat naar bed.
Gelukkig zijn de komende 2 weken veeeel rustiger maar vandaag gunnen we haar even een dag bijkomen. Net als jij Nijna.
  FOK!Fotograaf maandag 8 juni 2026 @ 10:39:38 #145
148247 taxibabe
pi_220984600
Beterschap met Juul! Hier een beetje hetzelfde, Avondvierdaagse en daardoor later naar bed, en nog een extra uitje van school naar een museum en zwemles. Dus hier sinds zaterdagnacht hoge koorts en overgeven. Vandaag gaat het iets beter maar lekker dagje thuis.
  maandag 8 juni 2026 @ 10:48:17 #146
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_220984708
@Nijna geniet lekker even van deze dag!

@exode groot gelijk om haar een dagje thuis te houden. Die laatste weken blijven een raar circus op basisscholen en clubjes..

@taxibabe beterschap voor de kleine. Dat ene dagje thuis kan vast geen kwaad.
pi_220984725
Ach wat vervelend ook Taxi, beterschap!
  maandag 8 juni 2026 @ 11:16:23 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220984838
Beterschap voor de dames lieverds! Mijn oudste loopt ook op haar tandvlees, maar het is nog 5 weken school. Ik hoop dat we daar een beetje doorheen komen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 8 juni 2026 @ 11:29:29 #149
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220984908
Beterschap!

Hier ook laatste loodjes en weer een schoolweigeraar. Betekent helaas dat zus ook niet kan. Ingewikkeld allemaal.
pi_220984948
Beterschap voor de zieken.

Hier is dochter gelukkig weer opgeknapt. Heel vorige week flink verkouden geweest. Wel naar school gegaan omdat ze niet ziek genoeg was om thuis te blijven, maar toch twee keer ziek naar huis gekomen. (Ook vanwege slaapgebrek door hoesten).

En een lullige reactie van de LO docent, omdat ik haar een briefje had meegegeven dat ze niet mee kon doen ivm verkoudheid, vond hij geen goede reden. Dus heb haar naar huis laten komen en de eerste twee uur afwezig gemeld. Brugklascoördinator vond wel dat ik de inschatting beter kon maken of ze wel of niet mee kan dan dan dat de docent dat kan ;)

@Kyara dat klinkt ook wel ingewikkeld inderdaad :*
Hoe gaat het verder met jou? Is het nog een beetje te bolwerken voor je?
pi_220984980
Ik heb echt het idee dat de zomervakantie nog heel ver weg is. Maar gelukkig hier kinderen die overal fluitend doorheen komen, ondanks dat ze in de vakantie en met de vrije dagen amper thuis zijn geweest. Maar een echte relaxvakantie kijk ik ook wel naar uit! De vrije tijd met Pinksteren was uiteindelijk in het water gevallen door een medisch noodgeval in de familie (waarbij het wel heel extra fijn was dat de kinderen op kamp waren).

Wij hadden ook een weekend sporttoernooien. Zaterdag voetbal, zondag Beeball. Zoon mocht ook aansluiten bij Beeball en vond het geweldig, dus we gaan eens kijken in hoeverre honkbal en voetbal te combineren is.

Exode, wanneer kunnen jullie bericht verwachten of er een puppy jullie kant op komt?
pi_220985038
f_r, wat een naar bericht over die moeder van een leerling ;(

Nijna, hopelijk kom je een beetje tot rust vandaag!

Beterschap voor de kinderen, Exode en Taxibabe, hopelijk knappen ze snel weer helemaal op.

Kyara, heel veel sterkte :*
pi_220985256
FF, nou dat wilde ik dus net gaan typen.

Als alles goed blijft gaan met de pups en de kennismaking over 3 weken bevalt van beide kanten hebben we een pup *O* *O* *O* *O* *O*
Vanochtend uitgebreid gebeld met de fokker en we staan gegarandeerd op de lijst. Dus 1 van de 9 :)

We 'moeten' alleen de ophaal datum even een paar dagen rekken. Dat moeten we even subtiel voor elkaar krijgen bij de fokker. Het is bij 8 weken ophalen, maar wij willen bij 8,5 week. Ik neem aan dat die paar dagen wel kan, maar ze vertelde dus stellig dat zij 8 weken hanteert vanwege het socialisatieproces van de pup.

En mijn moeder belde net dat ze woensdag de sleutel krijgt van het appartement. Het duurde wat langer omdat de woningbouw nog wat dingen moest repareren. (scheuren in het stucwerk).
pi_220985310
Jaaa, wat fijn en wat spannend Exode! Hopelijk is die paar dagen later ophalen geen probleem *O*

En wat fijn dat je moeder de sleutel van haar appartement heeft gekregen.

Wat een feelgood post ;)
  maandag 8 juni 2026 @ 12:59:44 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220985362
Wat fijn Exode!
  maandag 8 juni 2026 @ 13:02:46 #156
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220985377
Het is vakantieperiode, daar gaat de fokker als het goed is niet heel moeilijk over doen!
Gefeliciteerd *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220985604
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:02 schreef oh-oh het volgende:
Het is vakantieperiode, daar gaat de fokker als het goed is niet heel moeilijk over doen!
Gefeliciteerd *O*
Lijkt me ook, maar ze zei zo stellig aan het eind van het gesprek. Houd je er wel rekening mee dat ze met 8 weken opgehaald moeten worden. Ik hou ze dus niet langer en daarna een hele uitleg waarom.
Maar 3 dagen lijken me nou niet een enorm probleem inderdaad.

Ik wacht nog 2 weken of alles met de pups goed blijft gaan en dan annuleer ik onze vakantie in Augustus. Luxe problemen.
pi_220985736
Yay voor de pup exode! *O* Beterschap voor Juul!

En beterschap voor jouwe, Taxi!

Hillie, fijn zo`n brugklascoordinator, tuurlijk weet je als ouder beter hoe je kind in elkaar zit. En daarbij, gym ;)

Hier heeft zoon zn 3 herkansingen echt wel nodig dus volgende week nog een stressweek en dan zo langzamerhand richting de zomervakantie. Ben heel niet in zomervakantiestemming nog. Heb het gevoel dat we middenin de herfst zitten :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 8 juni 2026 @ 14:49:57 #159
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220986136
De zomer is hier _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 juni 2026 @ 14:50:56 #160
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220986140
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:30 schreef exode het volgende:

[..]
Lijkt me ook, maar ze zei zo stellig aan het eind van het gesprek. Houd je er wel rekening mee dat ze met 8 weken opgehaald moeten worden. Ik hou ze dus niet langer en daarna een hele uitleg waarom.
Maar 3 dagen lijken me nou niet een enorm probleem inderdaad.

Ik wacht nog 2 weken of alles met de pups goed blijft gaan en dan annuleer ik onze vakantie in Augustus. Luxe problemen.
Normaal gesproken worden puppies niet allemaal op 1 dag opgehaald hoor, dat verdelen ze over een paar dagen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220986222
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Normaal gesproken worden puppies niet allemaal op 1 dag opgehaald hoor, dat verdelen ze over een paar dagen!
Dat is waar.
Stom he, dat we ons zo druk maken over die paar dagen. Dat krijg je naar alle teleurstellingen steeds. Ze vertelde ook dat ze nog steeds belletjes en mailtjes krijgt of ze nog pups heeft.
pi_220986409
F_r: wat vreselijk zo’n bericht zeg.

Exode: wat een leuk nieuws! Bijna een puppy O+

Ik wil ook wel weer meer zon eigenlijk. Ben nu wel weer genoeg afgekoeld :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 8 juni 2026 @ 15:51:11 #163
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220986496
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:13 schreef exode het volgende:

[..]
Dat is waar.
Stom he, dat we ons zo druk maken over die paar dagen. Dat krijg je naar alle teleurstellingen steeds. Ze vertelde ook dat ze nog steeds belletjes en mailtjes krijgt of ze nog pups heeft.
En met 8 weken en 3 dagen zijn ze ook nog 8 weken :+
Ja ik zou er ook pas gerust op zijn als ik een pup in handen had op deze manier.
Weet ze dat jullie er met liefde de vakantie voor cancellen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220986564
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]
En met 8 weken en 3 dagen zijn ze ook nog 8 weken :+
Ja ik zou er ook pas gerust op zijn als ik een pup in handen had op deze manier.
Weet ze dat jullie er met liefde de vakantie voor cancellen?
Ja, dat vertelde ik, dat we binnen nu en 2,5 week onze vakantie moeten annuleren. Toen zei ze 'Als alle pups in zo'n goede gezondheid blijven, is 1 van de 9 sowieso voor jullie'.
pi_220986675
Zoon gaat VIP naar Guns'N Roses *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 08-06-2026 16:40:32 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2026 @ 16:52:29 #166
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220986759
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon gaat VIP naar Guns'N Roses *O*
Hij helemaal blij!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220986788
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon gaat VIP naar Guns'N Roses *O*
Leuk! *O*
pi_220986967
Jaaaa, hij is écht superblij :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220986992
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:49 schreef oh-oh het volgende:
De zomer is hier _O-
Oh, dus dáár is die gebleven! :')
  maandag 8 juni 2026 @ 18:55:17 #170
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220987483
Zeker!
Ik at kersen uit mijn eigen boom vandaag O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220987587
Maar als jullie niet op vakantie gaan, dan is 8 weken toch wel haalbaar? Of hebben jullie nog een weekend weg oid gepland? Ik heb geen ervaring met puppy’s, maar bij katten geldt idd ook dat je ze verspreid over een week ofzo laat vertrekken, dus het lijkt me dat dat geen probleem zou moeten zijn. Ik doe gewoon alvast een *O* voor jullie!

Leuk Mushanga! Hij zal de gemiddelde leeftijd daar vast flink naar beneden halen :D

Lekker oh-oh! Wel handig dat de vorige bewoners dat soort dingen al geplant hadden voor je!
  maandag 8 juni 2026 @ 19:23:54 #172
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220987629
Er staan hier fruitbomen op de tuin.
Maar eentje daar is de vorst over gegaan toen hij in de bloei stond. En de perzikboom was overleden dus die hebben we kort gezaagd ( komt in het kippenhok dus we laten de stam met takken staan ). We hebben 90% van de druiven er uit gehaald want die overwoekerden hier alles. En dan zijn er kersen, peren en appelbomen en er is een kruisbessenstruik.
Er hebben ook kippen gezeten, aan die kant komen nu weer kippen. Aan de andere kant zat wss een varken :)
Dat gaan we niet doen.
Ik wil wel een moestuin maar dit jaar is daar niet veel van terecht gekomen nog, volgend jaar beter.
Er moet nog een en ander veranderd worden op de tuin voor we die moestuin definitief kunnen plaatsen zeg maar.
Het huis is in 73 gebouwd, ik ben even oud. En de vorige bewoner was de eerste bewoner ook.
De meeste mensen wonen hier vanaf het begin.
Die buurman die Duits spreekt die is hier geboren en woonde in Duitsland, die heeft het huis georven van zijn ouders en is meteen terug gekomen.
Die heeft echt by far het tofste huis van de straat, met vrij zicht op de bergen <3
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220987763
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:08 schreef exode het volgende:
Fijn even een snipperdag Nijna! Geniet er van.

Juul hebben we vandaag thuisgehouden. Die is gewoon op, buikpijn, hoofdpijn, diarree etc. De afgelopen 1,5 week waren zo druk met expositie van haar kunst atelier, hockeyclinics, Avond4daagse en daar achteraan een super druk weekend met steeds laat naar bed.
Gelukkig zijn de komende 2 weken veeeel rustiger maar vandaag gunnen we haar even een dag bijkomen. Net als jij Nijna.
Ik hoop dat Juul een rustigere dag had dan ik ;) . Is ze wat aan het bijtrekken? Beterschap.
Oh puppy in zicht! O+
En een woning voor je moeder, fijn! Hopelijk hebben ze de repareer dingen netjes gedaan en hoeft ze zelf niet al te veel meer te doen.

@taxibabe, ook daar beterschap!

@oh-oh kersen uit eigen tuin O+ lekker hoor! Nog meer fruitbomen, lijkt me wel cool.
Maar niet op mijn balkonnetje.
Kan je een klein beetje zomer deze kant op sturen misschien?
Ik wil volgende week wel op mijn balkonnetje in het zonnetje zitten O+

Ben met de oudste een dweil enzo gaan kopen, lekker burgerlijk.
En daarna het spul in mn nieuwe toko gedeponeerd. Poging gedaan om het internet aan te sluiten, maar ik struikelde al op het open maken van het kastje van de glasvezel :') .
Het zinnetje "knopje indrukken en rustig naar boven schuiven" is niet van toepassing op dit kastje vermoed ik. Hoe dan wel... geen idee, morgen maar met gepast geweld proberen denk ik.

Het internet is in elk geval klaar voor gebruik kreeg ik in de mail.
Ik weiger ex ernaar te laten kijken.
Mijn internet >:) . Ik ga morgen nog wel een keer proberen en anders ga ik wel bellen met mn broertje of een andere nerd.

In de week gelegd wanneer de wasmachine hier weg gaat :7 .
En wanneer ik van plan ben weg te zijn... maar even kijken of het dan al gelukt is met alles over-verhuizen.
En anders haal ik de week daarna de rest wel op.

Het is jammer dat mijn schuurtje zo vochtig is, anders had ik daar vast wat dozen in gedonderd. Maar ik ben bang dat alles wat erin zit dan die muffe geur mee krijgt.
Echt niet lekker, je ruikt het ook in het trappenhuis. :{ . Zo zonde dat ze de vloer daar niet beter geïsoleerd hebben of iets meer ventilatiemogelijkheden hebben...
Fake it till you make it...
pi_220987826
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Fake it till you make it...
pi_220988100
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Zeker!
Ik at kersen uit mijn eigen boom vandaag O+
Kersen. O+
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2026 @ 20:13:32 #176
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220988119
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Jaaaa, hij is écht superblij :D
Hij stuurde zelfs MIJ een appje ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2026 @ 20:15:36 #177
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220988130
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:37 schreef Nijna het volgende:
Het is jammer dat mijn schuurtje zo vochtig is, anders had ik daar vast wat dozen in gedonderd. Maar ik ben bang dat alles wat erin zit dan die muffe geur mee krijgt.
Echt niet lekker, je ruikt het ook in het trappenhuis. :{ . Zo zonde dat ze de vloer daar niet beter geïsoleerd hebben of iets meer ventilatiemogelijkheden hebben...
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leek :( Nu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 juni 2026 @ 20:52:05 #178
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220988462
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leek :( Nu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen :P )
Hoe gaat het eigenlijk nu met je, Troel? Is het nu ongeveer 1 jaar geleden dat je je ongeluk had?
Mijn tijdsbesef is een beetje off.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220988612
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leek :( Nu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen :P )
Nee doe ik ook niet, heb al besloten dat mn golftas maar in de kamer moet dan... want in dat schuurtje zit er in no time zo'n muffe lucht in en waarschijnlijk ook het weer :(.
Klagen bij de woningbouw heeft vast geen zin... ze gaan vast niet iets doen aan die bergingen. Straks meurt mn fiets ook... ;)
Fake it till you make it...
  maandag 8 juni 2026 @ 21:06:25 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220988653
Ik wil in mijn kelder een insta waardige wasruimte laten maken als dat kan met de afvoer van de wasmachine. Dan moet er ook wel wat opgefrist worden. Maar het zal me in huis zoveel ruimte schelen!
Ik hoop dat dat kan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220988824
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:15 schreef FlyingFish het volgende:
Maar als jullie niet op vakantie gaan, dan is 8 weken toch wel haalbaar? Of hebben jullie nog een weekend weg oid gepland? Ik heb geen ervaring met puppy’s, maar bij katten geldt idd ook dat je ze verspreid over een week ofzo laat vertrekken, dus het lijkt me dat dat geen probleem zou moeten zijn. Ik doe gewoon alvast een *O* voor jullie!

Leuk Mushanga! Hij zal de gemiddelde leeftijd daar vast flink naar beneden halen :D

Lekker oh-oh! Wel handig dat de vorige bewoners dat soort dingen al geplant hadden voor je!
Wij gaan zeker wel op vakantie :)

Alleen niet de vakantie meer die we gepland hadden. We willen nu meteen de eerste week gaan en dan een dag of 10. En daarna dus de pup ophalen.
pi_220988826
Volgens google is een woningbouw verplicht om er iets aan te doen... Ik zal toch niet de enige zijn die een schuurtje heeft dat zo meurt? Het hele trappenhuis ruikt muf. Gelukkig mijn flatje niet.
Fake it till you make it...
pi_220988919
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Ik heb pas voor mn dochter een leuke bikini gekocht in Klazienaveen bij de lingeriewinkel daar. Misschien ook wat voor jouw dochter
pi_220988926
In het huis van mijn moeder hoeven we niet zoveel te doen gelukkig. Alleen een douchemuurtje laten plaatsen, wat dingen ophangen en schoonmaken. Ze heeft de vloer en de raambekleding allemaal overgenomen en een schilder komt alles verven.

Ik ga vrijdag naar haar toe om te helpen met dozen inpakken en sorteren van wat weg mag. Ze komt zoveel van vroeger tegen O+ Tekeningen, foto's, brieven, zo leuk.
pi_220988966
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:19 schreef exode het volgende:

[..]
Wij gaan zeker wel op vakantie :)

Alleen niet de vakantie meer die we gepland hadden. We willen nu meteen de eerste week gaan en dan een dag of 10. En daarna dus de pup ophalen.
Dezelfde vakantie maar dan eerder en wat korter? Of moet je weer heel wat anders gaan zoeken?
pi_220989005
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:26 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dezelfde vakantie maar dan eerder en wat korter? Of moet je weer heel wat anders gaan zoeken?
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.

Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.

We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk _O-
pi_220989400
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:04 schreef Nijna het volgende:
Klagen bij de woningbouw heeft vast geen zin... ze gaan vast niet iets doen aan die bergingen. Straks meurt mn fiets ook... ;)


Melden kan altijd, toch? Je weet nooit wat zij als prio zien en schimmel is ongezond. Misschien dat het vocht ook nog iets in de constructie kan aantasten.
Al 2 mogelijke redenen voor ze om wel iets te doen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220989655
Hier hebben we een kampeerwinkel met ook sport- en zwemkleding veel keus ook vlot en sportief. Vaak samen te stellen dat het broekje en andere maat heeft dan het topje. In de outlet hangt dus vaak een broekje maat xs/s en topje een 75c of d
pi_220990798
@Nijna, haal anders van die plastic bakken bij action. Kosten niet veel en met wat huishoudfolie over de kleppen, zit het iig voorlopig veilig voor vocht en muffe geur. En, melden bij de woningbouw.
Denk dat er vast wel iemand het internet kan fixen of je belt de provider, die weten vast wel raad ;)

quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:13 schreef Troel het volgende:

[..]
Hij stuurde zelfs MIJ een appje ;)
Ja, dat weet ik, hij wilde je dat graag zelf appen :D

Haha, dat zal best @FlyingFish :D Vind het wel heel leuk dat hij zo enthousiast is met muziek. Woensdag gaat hij naar Iron Maiden :)

Site onbereikbaar... Tip voor als dat gebeurt en je post niet gepost is, de terugknop, dan hoef je niet alles opnieuw te typen 8-) Ook ff kopiëren, das ook wel handig.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2026 @ 07:44:21 #190
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220991230
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:52 schreef livelink het volgende:

[..]
Hoe gaat het eigenlijk nu met je, Troel? Is het nu ongeveer 1 jaar geleden dat je je ongeluk had?
Mijn tijdsbesef is een beetje off.
Ja, ongeluk was eind mei. Ik heb vorige week bij de traumachirurg uitgesproken dat er al een tijd eigenlijk geen vooruitgang is qua been. Nu eind van de maand ct van been en schouder, want voor schouder moet ik toch nog onder het mes omdat die te instabiel is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:18:11 #191
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991315
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef exode het volgende:

[..]
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.

Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.

We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk _O-
Joh vakantie thuis met een pup is ook leuk, dus boeiend dat die vakantie verder wat dichter bij huis zal zijn.
Hier is op 3 uur rijden een huis te huur met zwembad en hondenzwembad, ik denk dat ik daar volgend jaar op vakantie wil O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:20:12 #192
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991322
En @Nijna, zeker melden hoor, ze moeten het fixen eigenlijk!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220991364
Wat een fijn vooruitzicht exode, dat de puppy eindelijk lijkt te komen! Hopelijk doet de fokker niet al te moeilijk over de drie extra dagen. (Mocht dat wel zijn, kunnen jullie dan alsnog wel schipperen? Of is het dan echt wachten op een volgend nestje?)
Hopelijk voor jullie gaat alles gewoon voorspoedig en hebben jullie er in de zomer een lieve pup bij!

Oh-oh al die fruitbomen, heerlijk (hier hebben we er ook maar met de pruimen waren we vorig jaar helaas het ongedierte niet voor, de ene dag hadden we twee rijpe pruimen en hebben man en ik er beiden een gegeten. En twee dagen later was alles op)
De aardbeien zijn hier dit jaar wat minder zoet dan vorig jaar, maar ook de frambozen beginnen nu te rijpen!
En een vakantiehuis met hondenzwembad, klinkt heerlijk!

Troel, al weer een jaar geleden zeg! Wel klote dat je al een tijdje geen vooruitgang meer ziet. Hopelijk dat ze na de ct nog een nieuw/aangepast plan de campagne hebben?

Nijna, hopelijk is je schuurtje te behandelen met een vochtwerend iets, zou zonde zijn als alles daar straks vochtig en muf is. Desnoods zelf met een ontvochtiger of vochtvreter zorgen dat het er behaaglijker wordt totdat de woningstichting hopelijk een langduriger oplossing biedt.

Mush, guns n’ roses is nice, en als vip helemaal!
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:45:19 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991410
Oh @Nijna, ik bedenk nu pas, is het een losse berging in een kelder met allemaal bergingen?
Dat is wss echt niet op te lossen, dat was in mijn flat ook.
Daar zette ik echt alleen dingen die geen geur op konden nemen.
Zelfs de kerstboom heb ik weggegooid na een jaar in de kelderbox :D
En bij mijn moeder in de aanleunflat ruikt die kelder ook zo.
Dat is echt nog een nieuwe flat.
De verhuisdozen die van bij haar kwamen haalde je er zo uit :|W
Maar goed, ik zou het alsnog wel aangeven, wie weet.
En hem volgooien met vocht- en geurvreters.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220991451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 08:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Joh vakantie thuis met een pup is ook leuk, dus boeiend dat die vakantie verder wat dichter bij huis zal zijn.
Hier is op 3 uur rijden een huis te huur met zwembad en hondenzwembad, ik denk dat ik daar volgend jaar op vakantie wil O+
Dat klinkt heerlijk!

Ja, het is eigenlijk de ideale timing. Eerst 1,5 week a 2 weken vakantie met zijn 4en en daarna de pup terwijl verloofde en de kinderen nog 3,5 week vrij zijn. Als je het kon plannen zou dit wel het perfecte plaatje zijn :)
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:57:21 #196
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991477
Precies. En in het allerergste geval, als die fokker echt niet flexibel is met haar ophaalregime, zouden jullie dan niet gewoon wat heerlijke uitstapjes kunnen doen en geen echte vakantie?
Ik bedoel, het is niet dat jullie nooit op vakantie gaan :D
Maar goed, eerst maar eens die kennismaking toch?

Ik hoor hier al twee dagen een wielewaal, alleen het geluid is al prachtig, maar ik zie hem niet.
Ik weet dat ze schuw zijn, en het is gewoon lastig met die bomen hier icm mijn slecht zicht.
Maar zo een knalgele banaan, die wil ik toch wel spotten .
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220991497
Vorige maand met het wimperserumborsteltje toch in mn oog geprikt? Guess what :') Net ha gebeld voor een nieuw tubetje oogzalf want het is maar 1 maand houdbaar :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220991503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Precies. En in het allerergste geval, als die fokker echt niet flexibel is met haar ophaalregime, zouden jullie dan niet gewoon wat heerlijke uitstapjes kunnen doen en geen echte vakantie?
Ik bedoel, het is niet dat jullie nooit op vakantie gaan :D
Maar goed, eerst maar eens die kennismaking toch?

Ik hoor hier al twee dagen een wielewaal, alleen het geluid is al prachtig, maar ik zie hem niet.
Ik weet dat ze schuw zijn, en het is gewoon lastig met die bomen hier icm mijn slecht zicht.
Maar zo een knalgele banaan, die wil ik toch wel spotten .
We kunnen sowieso ruim een week lekker op vakantie. Dus dat komt wel goed.

Verloofde is voor de zomervakantie altijd volledig op, die heeft de eerste week vakantie altijd nodig om weer op adem te komen. Dus dan is het wel fijn om daarna nog even een dag of 4 a 5 te hebben met zijn 4en.

Ik heb even gerekend en het zou bij 8 weken en 3 dagen zijn zoals wij nu de planning in ons hoofd hebben. Dat lijkt me geen probleem.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:48:36 #199
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220992056
:D Geen vakantie is geen optie?
Ik zou al stress krijgen van het allemaal zo strak inplannen hoor.
En geniet vooral van de rust voor dat die puppy komt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:59:44 #200
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220992119
Ik zou dan weer enorm balen van helemaal geen vakantie oh-oh. Het is toch prima als exode het zo fijn vindt?

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef exode het volgende:

[..]
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.

Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.

We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk _O-
Als Limburg een optie is, mogen jullie ook in ons huis ;-) Incl kamer voor beide kids, een trampoline en aan de rand van het bos... ;-) IJsjeswinkel op loopafstand en best leuke uitjes in de buurt.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Wat is 'met borst'? Want ik begon een hele post te typen over mijn grote maten speciaal lievelingswinkel, maar misschien bedoel je gewoon een d-cup ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220992305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:48 schreef oh-oh het volgende:
:D Geen vakantie is geen optie?
Ik zou al stress krijgen van het allemaal zo strak inplannen hoor.
En geniet vooral van de rust voor dat die puppy komt.
Jazeker wel, maar het op vakantie gaan is niet de bottleneck he.
Als we niet op vakantie gaan maar inderdaad lekker dagjes weg, veel zwemmen etc is de timing voor ons nog steeds hetzelfde :)

Dinsdag 28 juli zijn ze precies 8 weken en wij zouden dan vrijdag 31 juli de pup graag ophalen.

Dus dat komt echt wel goed :)
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2026 @ 10:19:36 #202
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220992347
Man, ik ben zo erg toe aan een vakantie :D

Maar dan wel eentje dat ik op mijn luie reet kan zitten (en ook de rolstoel niet hoeft te bewegen).

Maarja, met alle doktersafspraken zit dat er voorlopig ook niet in en geen idee wat de termijn is voor de schouderoperatie.

Los daarvan moet het niet té warm zijn, weet ik niet of vliegen met rolstoel wel echt ok gaat zijn, is het lastig om iets te vinden wat én in het budget past én mindervalidegeschikt is...
Leverde gisteren in ieder geval een flinke huilbui op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220992374
Wij hebben ook in juli het leeghalen van mijn moeders huis gepland en dus verloofde die echt die eerste week vakantie haar rust nodig heeft. Die tweede week is dan even met zijn 4en nog van de rust genieten en daarna heel veel knuffelen met de pup :)

Het is een enorm luxe probleem maar met de kinderen een weekje weg zouden we wel graag willen. Het zijn 2 duracell konijnen en 6 weken thuis is voor niemand leuk kan ik eerlijk zeggen :@
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:42:54 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220992540
Is er geen kindervakantiewerk of iets dergelijks?
Nog meer rust voor jullie :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220992575
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Is er geen kindervakantiewerk of iets dergelijks?
Nog meer rust voor jullie :P
Die eerste week heeft Juul in principe musical'kamp'. Maar even kijken of dat nu uitkomt.

Overigens Juul net ziek van school gehaald. Misselijk en ze heeft het koud.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:54:41 #206
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220992585
Goed, ik heb geen kinderen, ik kan overal waar ik ben genieten, ik ben jaren niet op vakantie geweest, gewoon vrij van werk was voldoende _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220992611
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Goed, ik heb geen kinderen, ik kan overal waar ik ben genieten, ik ben jaren niet op vakantie geweest, gewoon vrij van werk was voldoende _O-
Dat scheelt iig een hoop geld ;)
pi_220992725
Die 3 dagen zullen vast geen probleem zijn. 😉

Ik heb n kind met keelontsteking thuis en een oppas peuter.. dat laatste is kei gezellig maar die hond is lomp... vind alles leuk en wil meespelen maar dendert ook zo de peuter om. :') die dat overigens hilarisch vind.. wel weer leuk zo'n uk
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 juni 2026 @ 11:15:13 #209
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220992772
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:58 schreef exode het volgende:

[..]
Dat scheelt iig een hoop geld ;)
:D Sowieso hahaha!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220992782
Jaa, die ukkies zijn echt geweldig, GM O+

Zo even een kaart halen voor datzelfde ukkie. Komt die misschien nog op tijd aan want hij wordt vrijdag alweer 3. Nog even en het is een puber :'(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:13:59 #211
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220993938
Ah beterschap voor Juul Exode!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220995771
Nou Juul rent als een gek rond dus die is beter geloof ik. Pffff, het is weer Cito week he.....

Ik had nog wat vragen aan de fokker en meteen de timing er ingegooid. Geen enkel probleem :) Dus we mogen gewoon ophalen op het moment dat wij aangaven. Ze vertelde dat ze 2 gezinnen op de lijst had die 2 en zelfs 3 weken later pas wilde komen vanwege vakantie.
Toch opgelucht :@

Klinkt wel als een leuk spel GM, peuter nog heel?
pi_220996266
@Troel :*

En hoera voor zeer waarschijnlijke @exode pup *O*
pi_220996980
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:23 schreef mrien het volgende:

[..]
Ik heb pas voor mn dochter een leuke bikini gekocht in Klazienaveen bij de lingeriewinkel daar. Misschien ook wat voor jouw dochter
Ze heeft nu iets via Shein besteld, 2 maten zodat ze topje van de een met broekje van de ander kan... ik hoop dat t wat is. Anders gooit ze ze op vinted en dan kunnen we alsnog naar klazienaveen!

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:24 schreef exode het volgende:
In het huis van mijn moeder hoeven we niet zoveel te doen gelukkig. Alleen een douchemuurtje laten plaatsen, wat dingen ophangen en schoonmaken. Ze heeft de vloer en de raambekleding allemaal overgenomen en een schilder komt alles verven.

Ik ga vrijdag naar haar toe om te helpen met dozen inpakken en sorteren van wat weg mag. Ze komt zoveel van vroeger tegen O+ Tekeningen, foto's, brieven, zo leuk.
Wat fijn dat er niet zoveel hoeft!
Succes met inpakken, die tekeningen enzo zijn leuk.

quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Melden kan altijd, toch? Je weet nooit wat zij als prio zien en schimmel is ongezond. Misschien dat het vocht ook nog iets in de constructie kan aantasten.
Al 2 mogelijke redenen voor ze om wel iets te doen.
Ik ga morgen wel even bellen of mailen. Vandaag geen tijd voor gehad.
Maar mn internet werkt intussen, zelf voor elkaar gekregen *O* Toen we de kap van het kastje er uiteindelijk vanaf hadden was het een fluitje van een cent.
Alleen tv nog niet aangesloten, maar ik heb ook pas volgende week een tv, dus dat komt dan wel.

@Mushanga71, ik heb plastic bakken, maar ook dat durf ik niet aan... Of ik ga het eerst proberen met een stuk karton in een plastic bak en check na een tijdje hoe dat dan gaat.
Heb je nu opnieuw in je oog geprikt met die wimperserum of nu in je andere oog? Of is het nog steeds niet over?

@Troel, wat een nasleep van zo'n ongeluk! Fijn dat ze gaan kijken hoe het eruit ziet. Hopelijk levert dat nog wat op.
Lijkt me frustrerend met vakantie zoeken, er zo aan toe zijn, maar eigenlijk niet echt iets kunnen vinden wat kan qua budget en qua geschiktheid O+

Mijn vader zei over het schuurtje: anders halen we de tegels eruit, gooien er plastic onder en leggen de tegels weer terug... Zal vast vocht schelen, maar of dat dan de bedoeling is...
Eerst de woningbouw maar mailen.

@oh-oh de bergingen (het zijn 5 flats per portiek) komen uit op de centrale hal
We hebben er nu een ontvochtiger in gezet, die had mijn tante nog staan. Er komen geen bakken water uit, maar toch wel steeds een beetje.

@Tink89, de 75C van de livera wordt klein en die leuke bh-tjes die ze nu heeft gaan niet groter :') . Ze is best smal, draagt maat S, maar qua boezem past dat dus niet in standaard bikini's. We hadden bij livera gekeken, maar daar zit niet echt iets vlots voor jonge meiden bij. Ze heeft nu nog maar een poging gedaan om iets op Shein te bestellen, we gaan zien of t wat is. Ik vrees ervoor.

@exode beterschap voor Juul, eindejaars-malaise :* ?
Wat fijn dat de ophaaldatum voor de pup niet zo strak vastligt, dat geeft jullie ook wat meer mogelijkheden om toch een paar dagen weg te kunnen!

@gewoonmezelf87 beterschap :* !
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 22:36:42 #215
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220997596
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 07:44 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, ongeluk was eind mei. Ik heb vorige week bij de traumachirurg uitgesproken dat er al een tijd eigenlijk geen vooruitgang is qua been. Nu eind van de maand ct van been en schouder, want voor schouder moet ik toch nog onder het mes omdat die te instabiel is.
Jeetje, Troel. Een jaar verder en dan nog zo weinig vooruitgang -O- :(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220997625
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:23 schreef exode het volgende:
Nou Juul rent als een gek rond dus die is beter geloof ik. Pffff, het is weer Cito week he.....

Ik had nog wat vragen aan de fokker en meteen de timing er ingegooid. Geen enkel probleem :) Dus we mogen gewoon ophalen op het moment dat wij aangaven. Ze vertelde dat ze 2 gezinnen op de lijst had die 2 en zelfs 3 weken later pas wilde komen vanwege vakantie.
Toch opgelucht :@

Klinkt wel als een leuk spel GM, peuter nog heel?
Hahaha ja gelukkig wel. Elke keer " poeper kom dan..." beest heet cooper maar dat is lastig :D
S. 2014
J. 2016
pi_220998125
Poeper O+
pi_220998167
Ik zou echt iets doen tegen die vochtplekken

Ervaring mee
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 10 juni 2026 @ 08:02:40 #219
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220998540
Haha Poeper is wel een geniale naam voor een hond O+
Exode wat wordt het bij jullie? Beter dan Kick wordt het niet hoor :D
Mijn lievelingspoeper wordt 10 jaar vandaag, mijn allerliefste Ruben.
Ik adopteerde hem uit een vreselijke situatie toen hij 10 maanden was dus ik heb hem ook al echt heel lang en ik hoop op nog 10 jaar erbij O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220998562
Gefeliciteerd Ruben!

Wij zijn nog niet definitief uit een naam. Het ligt er ook aan of het een teefje of toch een reu wordt.

Fijn dat je internet het doet Nijna en zelf gefixt, hoppa!

Ik ga naar kantoor, een uurtje werken voor het eerst in bijna 2 jaar.
pi_221000125
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:19 schreef Troel het volgende:
Man, ik ben zo erg toe aan een vakantie :D

Maar dan wel eentje dat ik op mijn luie reet kan zitten (en ook de rolstoel niet hoeft te bewegen).

Maarja, met alle doktersafspraken zit dat er voorlopig ook niet in en geen idee wat de termijn is voor de schouderoperatie.

Los daarvan moet het niet té warm zijn, weet ik niet of vliegen met rolstoel wel echt ok gaat zijn, is het lastig om iets te vinden wat én in het budget past én mindervalidegeschikt is...
Leverde gisteren in ieder geval een flinke huilbui op.
Dat is ook stom en frustrerend allemaal -O- :*.

@exode succes op kantoor! En fijn dat de fokker zo flexibel kan zijn.

@oh-oh gefeliciteerd! Heerlijk dat Ruben al bijna 10 jaar een gelukkig leven heeft bij jou O+.

@Nijna goed bezig! *O*

Ik ben moe. Vorige week bleek dat mijn ijzervoorraad zo goed als op is, dus ik zit aan de ijzerpillen. Ik had eerder niet echt het idee dat ik er veel last van had, maar na een drukke week lijkt die vermoeidheid ineens te blijven 'plakken'. Zal ook wel meespelen dat de laatste schoolweken zijn ingegaan met alle drukte die daarbij hoort :P.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221000458
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:01 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ze heeft nu iets via Shein besteld, 2 maten zodat ze topje van de een met broekje van de ander kan... ik hoop dat t wat is. Anders gooit ze ze op vinted en dan kunnen we alsnog naar klazienaveen!
[..]
Wat fijn dat er niet zoveel hoeft!
Succes met inpakken, die tekeningen enzo zijn leuk.
[..]
Ik ga morgen wel even bellen of mailen. Vandaag geen tijd voor gehad.
Maar mn internet werkt intussen, zelf voor elkaar gekregen *O* Toen we de kap van het kastje er uiteindelijk vanaf hadden was het een fluitje van een cent.
Alleen tv nog niet aangesloten, maar ik heb ook pas volgende week een tv, dus dat komt dan wel.

@:Mushanga71, ik heb plastic bakken, maar ook dat durf ik niet aan... Of ik ga het eerst proberen met een stuk karton in een plastic bak en check na een tijdje hoe dat dan gaat.
Heb je nu opnieuw in je oog geprikt met die wimperserum of nu in je andere oog? Of is het nog steeds niet over?

@:Troel, wat een nasleep van zo'n ongeluk! Fijn dat ze gaan kijken hoe het eruit ziet. Hopelijk levert dat nog wat op.
Lijkt me frustrerend met vakantie zoeken, er zo aan toe zijn, maar eigenlijk niet echt iets kunnen vinden wat kan qua budget en qua geschiktheid O+

Mijn vader zei over het schuurtje: anders halen we de tegels eruit, gooien er plastic onder en leggen de tegels weer terug... Zal vast vocht schelen, maar of dat dan de bedoeling is...
Eerst de woningbouw maar mailen.

@:oh-oh de bergingen (het zijn 5 flats per portiek) komen uit op de centrale hal
We hebben er nu een ontvochtiger in gezet, die had mijn tante nog staan. Er komen geen bakken water uit, maar toch wel steeds een beetje.

@:Tink89, de 75C van de livera wordt klein en die leuke bh-tjes die ze nu heeft gaan niet groter :') . Ze is best smal, draagt maat S, maar qua boezem past dat dus niet in standaard bikini's. We hadden bij livera gekeken, maar daar zit niet echt iets vlots voor jonge meiden bij. Ze heeft nu nog maar een poging gedaan om iets op Shein te bestellen, we gaan zien of t wat is. Ik vrees ervoor.

@:exode beterschap voor Juul, eindejaars-malaise :* ?
Wat fijn dat de ophaaldatum voor de pup niet zo strak vastligt, dat geeft jullie ook wat meer mogelijkheden om toch een paar dagen weg te kunnen!

@:gewoonmezelf87 beterschap :* !
Als ze smal is, dan heeft ze waarschijnlijk niet omvang 75 (ik ben namelijk niet best wel smal en heb die omvang wel). Eerder 65 of misschien wel 60. Verreweg de meeste vrouwen dragen hun omvang veel te wijd, terwijl daar alle steun uit komt (niet uit de cups dus). 75c komt overeen met 65e. Anndiva heeft bijvoorbeeld bikini's in grote cupmaten, Superbra ook. Je kunt filteren op de juist maat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:17:37 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221000885
Ik heb 75d en ik heb niet echt bijzonder grote borsten. Ook niet smal of brede rug.
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:31:11 #224
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221001087
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:01 schreef Nijna het volgende:

klazienaveen!

Ik kan haar sowieso aanraden om op bezoek te gaan bij een goede lingeriewinkel. Dat je gewoon fatsoenlijk gemeten wordt en de juiste maat krijgt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:32:24 #225
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221001110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:

[..]
Jeetje, Troel. Een jaar verder en dan nog zo weinig vooruitgang -O- :(
Het is niet anders.

Vandaag hoorde ik bij de fysio dat er op dit moment een wachttijd van 7 maanden is op een schouderoperatie. Samen met de revalidatie-tijd is dat dus gewoon einde ziektewet. En dan? De kabinetsplannen voorspellen niet veel goeds :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:34:56 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221001150
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:32 schreef Troel het volgende:

[..]
Het is niet anders.

Vandaag hoorde ik bij de fysio dat er op dit moment een wachttijd van 7 maanden is op een schouderoperatie. Samen met de revalidatie-tijd is dat dus gewoon einde ziektewet. En dan? De kabinetsplannen voorspellen niet veel goeds :(
Jeetje wat lang
  FOK!Fotograaf woensdag 10 juni 2026 @ 13:41:01 #227
148247 taxibabe
pi_221001235
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:32 schreef Troel het volgende:

[..]
Het is niet anders.

Vandaag hoorde ik bij de fysio dat er op dit moment een wachttijd van 7 maanden is op een schouderoperatie. Samen met de revalidatie-tijd is dat dus gewoon einde ziektewet. En dan? De kabinetsplannen voorspellen niet veel goeds :(
En een verwijzing naar een ander ziekenhuis? Ik zit met hetzelfde met mijn elleboog, het ziekenhuis doet deze operatie sowieso niet en stelde het Sint Maartenskliniek voor, maar die heeft dus ook zo'n lange wachttijd. Maar mensen in mijn omgeving en mijn fysio stelde Acim Baden in Amsterdam voor. De fysio heeft 6 patiënten (en zijn eigen vrouw) die daar naar volle tevredenheid zijn behandeld. Dus ik overweeg ook om daar naar toe te gaan.
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:51:56 #228
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221001343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:41 schreef taxibabe het volgende:

[..]
En een verwijzing naar een ander ziekenhuis? Ik zit met hetzelfde met mijn elleboog, het ziekenhuis doet deze operatie sowieso niet en stelde het Sint Maartenskliniek voor, maar die heeft dus ook zo'n lange wachttijd. Maar mensen in mijn omgeving en mijn fysio stelde Acim Baden in Amsterdam voor. De fysio heeft 6 patiënten (en zijn eigen vrouw) die daar naar volle tevredenheid zijn behandeld. Dus ik overweeg ook om daar naar toe te gaan.
Ik zit qua arts bij de arts die je hiervoor wilt hebben, dus ik ben bang dat het niet anders is. Die kliniek in Amsterdam voert de operatie die ik waarschijnlijk nodig heb niet uit. Nijmegen heb ik op de wachtlijst gestaan voordat ik bij deze arts uitkwam (ik had eerst een andere arts die de breuk in mijn schouder niet gezien had (we vermoeden dat ze niet eens naar de foto's gekeken heeft) en toen had ik een verwijzing naar Nijmegen gevraagd. Ik ben nu via de fysio bij deze arts terecht gekomen en hij is wel het neusje van de zalm qua schouderoperaties (als in: Nijmegen verwijst ook naar hem door... ).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 juni 2026 @ 14:01:51 #229
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221001426
Voor bikini’s word ik ook blij van Nicky’s (die heet c&m nu) in Eindhoven. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een maat s een omvang 75 nodig hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 10 juni 2026 @ 16:12:08 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221002469
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Voor bikini’s word ik ook blij van Nicky’s (die heet c&m nu) in Eindhoven. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een maat s een omvang 75 nodig hebt.
Ik ben ook maat S maar heb toch echt omvang 75
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 16:28:13 #231
5428 crew  miss_sly
pi_221002559
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
S heeft ook erg lang gezocht. Ze wilde geen te dure, wel een beetje vlot. De echt leuke, vlotte vallen af bij 70F, dus uiteindelijk heeft ze op Wehkamp met mix and match iets besteld dat wel ongeveer goed zit.

Pas nu ontdek ik andere (online) winkels die ook wel leuke dingen hebben. Freya heeft ook dergelijke maten, bijvoorbeeld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 juni 2026 @ 16:31:09 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221002567
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
S heeft ook erg lang gezocht. Ze wilde geen te dure, wel een beetje vlot. De echt leuke, vlotte vallen af bij 70F, dus uiteindelijk heeft ze op Wehkamp met mix and match iets besteld dat wel ongeveer goed zit.

Pas nu ontdek ik andere (online) winkels die ook wel leuke dingen hebben. Freya heeft ook dergelijke maten, bijvoorbeeld.
Hoe gaat het met S?
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 16:39:55 #233
5428 crew  miss_sly
pi_221002617
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hoe gaat het met S?
Over het algemeen goed.
Het is geweldig leuk, en ook lastig. Heel fijn om samen met je vrienden te wonen, maar ook weleens lastig. Een kamer delen met drie andere meiden op een verdieping met twintig andere jongeren is hartstikke leuk, maar soms is het lastig je terug te trekken. IB programme is bepaald lastiger dan het VWO was, dus ze moet een stuk harder werken.

Iedere kamer heeft vier bewoners, twee nieuwelingen (year 12) en twee examenkandidaten (year 13). De year 13's zijn nu weg, want hun examens zijn voorbij en zij zijn allemaal van huis. Ook dat is weer dubbel: een van haar kamergenoten was een goede vriendin die ze mist, maar tegelijkertijd is het ook wel fijn en rustig om de kamer maar met één ander meisje te delen.

Dus zoals met alles: het heeft leuke en minder leuke kanten, maar al met al is ze nog steeds blij dat ze de keuze heeft gemaakt om aan de selectie mee te doen en ook is geselecteerd.

Hoe bevalt jouw dochter het studentenleven?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:02:30 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221002736
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Over het algemeen goed.
Het is geweldig leuk, en ook lastig. Heel fijn om samen met je vrienden te wonen, maar ook weleens lastig. Een kamer delen met drie andere meiden op een verdieping met twintig andere jongeren is hartstikke leuk, maar soms is het lastig je terug te trekken. IB programme is bepaald lastiger dan het VWO was, dus ze moet een stuk harder werken.

Iedere kamer heeft vier bewoners, twee nieuwelingen (year 12) en twee examenkandidaten (year 13). De year 13's zijn nu weg, want hun examens zijn voorbij en zij zijn allemaal van huis. Ook dat is weer dubbel: een van haar kamergenoten was een goede vriendin die ze mist, maar tegelijkertijd is het ook wel fijn en rustig om de kamer maar met één ander meisje te delen.

Dus zoals met alles: het heeft leuke en minder leuke kanten, maar al met al is ze nog steeds blij dat ze de keuze heeft gemaakt om aan de selectie mee te doen en ook is geselecteerd.

Hoe bevalt jouw dochter het studentenleven?
Ah, wat jammer dat haar vriendin weg is. Maar volgend jaar is ze dus zelf year 13.
Ik snap wel goed dat het lastig is om steeds maar mensen om je heen te hebben.

Mijn dochter gaat ook goed. Maar zij heeft juist het tegenovergestelde. Haar huisgenoot is er vaker niet dan wel. Dus mijn dochter zit juist heel veel alleen.

Maar los daarvan heeft ze heel veel nieuwe vrienden gemaakt zit bij een vereniging waar ze heel veel dingen mee doet. Dus volgens mij heeft ze het heel leuk.
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 17:07:43 #235
5428 crew  miss_sly
pi_221002765
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ah, wat jammer dat haar vriendin weg is. Maar volgend jaar is ze dus zelf year 13.
Ik snap wel goed dat het lastig is om steeds maar mensen om je heen te hebben.

Mijn dochter gaat ook goed. Maar zij heeft juist het tegenovergestelde. Haar huisgenoot is er vaker niet dan wel. Dus mijn dochter zit juist heel veel alleen.

Maar los daarvan heeft ze heel veel nieuwe vrienden gemaakt zit bij een vereniging waar ze heel veel dingen mee doet. Dus volgens mij heeft ze het heel leuk.
Fijn dat ze het ook naar haar zin heeft.

En ze zullen het beiden niet alleen maar heel leuk hebben, en dat is ook logisch natuurlijk. Alles heeft zijn leuke en minder leuke kanten.
Hoe vindt ze de studie die ze heeft gekozen? S is er nog steeds niet over uit wat ze nu wil gaan studeren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:23:40 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221002836
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Fijn dat ze het ook naar haar zin heeft.

En ze zullen het beiden niet alleen maar heel leuk hebben, en dat is ook logisch natuurlijk. Alles heeft zijn leuke en minder leuke kanten.
Hoe vindt ze de studie die ze heeft gekozen? S is er nog steeds niet over uit wat ze nu wil gaan studeren.
Ze vindt de studie leuk. Maar wil eigenlijk iets anders gaan doen. Helaas was ze uitgeloot.. volgend jaar weer proberen.
Al vind ik het wel zonde om 2/3 van een studie te doen om vervolgens over te stappen naar een compleet andere studie
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 17:40:43 #237
5428 crew  miss_sly
pi_221002940
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ze vindt de studie leuk. Maar wil eigenlijk iets anders gaan doen. Helaas was ze uitgeloot.. volgend jaar weer proberen.
Al vind ik het wel zonde om 2/3 van een studie te doen om vervolgens over te stappen naar een compleet andere studie
Uitgeloot worden lijkt me echt heel rot. En dan kijken hoe je verder gaat, opnieuw proberen, deze studie afmaken...lastig hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221002945
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:51 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik zit qua arts bij de arts die je hiervoor wilt hebben, dus ik ben bang dat het niet anders is. Die kliniek in Amsterdam voert de operatie die ik waarschijnlijk nodig heb niet uit. Nijmegen heb ik op de wachtlijst gestaan voordat ik bij deze arts uitkwam (ik had eerst een andere arts die de breuk in mijn schouder niet gezien had (we vermoeden dat ze niet eens naar de foto's gekeken heeft) en toen had ik een verwijzing naar Nijmegen gevraagd. Ik ben nu via de fysio bij deze arts terecht gekomen en hij is wel het neusje van de zalm qua schouderoperaties (als in: Nijmegen verwijst ook naar hem door... ).
Mag ik weten welke arts? Wellicht kan hij nog iets met mijn schouder.

Maar wat een drama voor je zeg. Een jaar verder en nog steeds amper vooruitgang
pi_221003433
Yay voor je internet @Nijna *O*
Snap ik van de bakken, zou er ook alleen spul in doen wat vochtbestendig is. Woningbouw moet het gewoon oplossen hoor.
Zelfde oog, zelfde stommiteit ;)

Ik heb al 8 jaar een gesigneerde Spanish Sea muzieknotenblad van Toto liggen. Bestelde eindelijk een lijst bij bol maar die kwam gebroken aan. Wilde niet opnieuw bestellen want, glas. Bij action hadden ze de goede maat niet, dus groter gekocht, nu met plastic ipv glas. Dat op maat gesneden en nu zit dat blad dan eindelijk in de lijst van bol want die was niet stuk. Weet alleen nog niet waar ik die ga ophangen.
De achterkant van de actionlijst in 2 stukken gesneden en aan de achterkant van de ikea keukenlades gezet. Nu valt er geen zooi meer achter. En dat voor 5 euro 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221003561
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als ze smal is, dan heeft ze waarschijnlijk niet omvang 75 (ik ben namelijk niet best wel smal en heb die omvang wel). Eerder 65 of misschien wel 60. Verreweg de meeste vrouwen dragen hun omvang veel te wijd, terwijl daar alle steun uit komt (niet uit de cups dus). 75c komt overeen met 65e. Anndiva heeft bijvoorbeeld bikini's in grote cupmaten, Superbra ook. Je kunt filteren op de juist maat.
Het grappige is dat wanneer we meten en dat invullen uitkomen op een 65B ofzo, ik weet niet, maar dat past echt niet.
Het kan ook zijn dat ze 70 C of D draagt hoor, ze knipt de labeltjes eruit :') . Ik denk dat ik ook al weet waarom ze 70 draagt, want livera heeft alleen 65 A of B. Vanaf 70 gaat het wel tot D.
Zal wel net zo zijn als dat ze bij schuurman altijd zooltjes in de schoenen wilden aansmeren als het eigenlijk niet helemaal lekker pastte bij de kinderen.

@Troel, ik denk dat het voor de volgende bh aanschaf inderdaad wel een goed idee is om naar een bh winkel te gaan waar ze er verstand van hebben. Ik kon zelf nooit zo goed slagen bij livera e.d.
Intussen koop ik gewoon steeds dezelfde.
Jemig 7 maanden wachttijd voor een schouderoperatie... daar word je ook echt niet blij van. :* maar zo te lezen sta je wel op de "goede" wachtlijst. Het klinkt alsof als iemand het moet kunnen deze arts het is.

@miss_sly, oh wehkamp kunnen we ook nog kijken.

@Mushanga71 of moet ik MUTShanga zeggen... hoe krijg je het voor elkaar om jezelf weer in je oog te prikken.
Wel goed opgelost met de lijst!

Vandaag had ik 2 lieve teamgenootjes die hebben geholpen met schoonmaken, echt superfijn. Nog 2 ramen van buiten, maar het regende in aan die kant met de ramen open dus dat hebben we maar even gelaten.

De aannemer heeft de plinten teruggeplakt, ontdekte dat de verwarming lekt en heeft dat gelijk gemeld zodat ik niet onderop de stapel kom te liggen, zei hij.

Vervolgens heb ik nog gemaild naar de woningbouw over het vocht in de schuur, de aannemer belt om daar naar te komen kijken :') . Tja, ze stonden in mijn flat vanmorgen, ik heb het ook nog gevraagd aan ze, maar ze zeiden dat het vaak pas opgepakt wordt als er meer mensen klagen.
Maar goed, als ze komen voor klus A, dan gaan ze niet ook B of C doen...

Ik wacht wel af.
Fake it till you make it...
pi_221003577
Dat meten volgens zo'n tool is echt totaal onbetrouwbaar. Een goede lingeriezaak binnengaan en echt even goed laten adviseren is goud waard.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 19:45:56 #242
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221003776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:41 schreef F_r het volgende:

[..]
Mag ik weten welke arts? Wellicht kan hij nog iets met mijn schouder.

Maar wat een drama voor je zeg. Een jaar verder en nog steeds amper vooruitgang
Dr. Veen in het MST Enschede :s)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221003793
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Dat meten volgens zo'n tool is echt totaal onbetrouwbaar. Een goede lingeriezaak binnengaan en echt even goed laten adviseren is goud waard.
Yup en om de zoveel jaar opnieuw laten meten. :)
pi_221004507
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Dr. Veen in het MST Enschede :s)
Dank je
pi_221004919
Goeie BHadviezen hier, idd altijd strakker en groter dan mensen denken :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221005755
Bh's, voor mij was het vroeger ook zo'n crime. Ik was een laatbloeier, maar toen ik met 14 jaar eenmaal borsten kreeg ging het hard en met 15 jaar pastte ik door smalle omvang en grotere cupmaten geen reguliere maatjes van de lingeriewinkel meer. Mijn moeder is toen naar een speciale lingeriezaak met mij gegaan waar ze leuke modelletjes hadden in maat 60, maar het was een hele zoektocht.
pi_221006008
Juul weer ziek thuis, arm moppie. Gisterenavond ineens koorts en amper geslapen.

Enorm balen dekt de lading niet eens Troel, wat K&%^te zeg. 7 maanden ook gewoon echt, pfff.
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:56:57 #248
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221006251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Voor bikini’s word ik ook blij van Nicky’s (die heet c&m nu) in Eindhoven. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een maat s een omvang 75 nodig hebt.
ik heb juist een heel brede borstkas/rug maar een heel kleine cup. Erg lastige combinatie kan ik je vertellen, gewoon niet te vinden zelfs. Ik zit altijd maar wat te klooien met van die extra tussenstukjes.
in de haak.
  donderdag 11 juni 2026 @ 09:07:42 #249
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221006311
Mijn oude overbuurman appte me gisteren een keurige opsomming van de laatste nieuwtjes uit Maastricht.
Die pensionado die altijd met me naar het ziekenhuis ging en naar de bakker en zo.
Dus ik belde hem even, vond ie zo leuk!
Ik heb al 10 x gevraagd of ie niet een keer deze kant op wil komen maar nee.
De kelder in de flat staan blank daar.
En er was een enorme matpartij op het plein met politie en alles.
_O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 11 juni 2026 @ 09:13:26 #250
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221006351
Ik heb net een nieuwe voordeur gekocht :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221006924
Mutshanga _O- Ik heb nog steeds mijn haarkleur niet mee :P
Gaat lekker met de aannemer, @Nijna maar dan zou je de andere bewoners even aan hun staart moeten trekken en ze ook een melding moeten laten doen.
Ik sprak laatst een vrouw die ook ellende heeft met de wbv en ik hoorde dat veel huurders het er gewoon maar bij laten. Maar, je betaalt ervoor dus het moet gewoon goed zijn, ook zeker je schuur.

Ik heb twee jaar geleden bij een lingeriewinkel mijn maat maar eens laten opmeten. Kwam hetzelfde uit als altijd al, 85D.

Tussen 12 en half drie ben ik stroomloos. Straks maar even de hoofdschakelaar uitzetten zodat de apparaten geen opdonder krijgen, mocht er iets fout gaan.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 14:41:15 #252
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221008895
Jongste is geslaagd *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 14:41:29 #253
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221008900
Met gewoon een dikke 7.85 als gemiddelde he. Topper O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:47:47 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221008939
Hier ook VWO in de pocket voor S! *O*
Zo megatrots! ❤🙏🏼
***
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 14:50:43 #255
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221008955
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:47 schreef BE het volgende:
Hier ook VWO in de pocket voor S! *O*
Zo megatrots! ❤🙏🏼
Gefeliciteerd! Mooi gedaan ook :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:54:36 #256
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221008979
Van harte gefeliciteerd @Troel en @BE !
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:57:57 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221009004
Proficiat
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 juni 2026 @ 15:01:06 #258
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221009021
Gefeliciteerd beide!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221009034
Gefeliciteerd @Troel en @BE !
pi_221009050
Van harte gefeliciteerd Troel en BE!!
pi_221009054
@BE en @Troel gefeliciteerd!

Zijn er hier mensen die jumbo juich emblemen sparen met hun kinderen?
S. 2014
J. 2016
pi_221009960
Gefeliciteerd voor de geslaagden *O* *O*

Das een prachtig eindgemiddelde @Troel, met recht dat je trots bent O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221010013
@Troel en @BE gefeliciteerd voor de geslaagden!! *O* *O*
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 juni 2026 @ 18:51:01 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221010439
Pfff wasdroger van 2022 kapot. Maakt echt een rot geluid. Was gekocht bij de bcc...
Hoop dat het bedrijf dat de garantie overgenomen heeft het goed gaat oplossen. Morgen maar bellen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221010512
Gefeliciteerd Troel en BE *O*

Balen Ynske… Hopelijk werken ze mee!
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:14:21 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221010638
Gefeliciteerd met jullie geslaagden, Troel en BE. Altijd weer een spannende dag. Ook veel collega's vandaag die in afwachting waren van het telefoontje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221010721
Troel en be gefeliciteerd met de geslaagden *O*
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 19:45:23 #268
5428 crew  miss_sly
pi_221010949
Gefeliciteerd @BE en @Troel *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:27:38 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221011593
Gefeliciteerd @BE en @Troel *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:31:38 #270
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221011651
Gefeliciteerd aan de geslaagden!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221013924
Gefeliciteerd voor de geslaagden! *O*

Ynske, hopelijke geluk nog met de garantie dan!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 07:09:11 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221016209
Tx allemaal! :* O+
***
  vrijdag 12 juni 2026 @ 07:28:18 #273
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221016260
Gefeliciteerd met de geslaagden *O*
Mijn vriendinnetje in Maastricht is ook geslaagd, ze belde me meteen, zo fijn O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 juni 2026 @ 07:52:31 #274
344469 Amsel
zonder t
pi_221016362
Gefeliciteerd voor de geslaagden *O* en hun moeders *O*
  FOK!Fotograaf vrijdag 12 juni 2026 @ 08:36:25 #275
148247 taxibabe
pi_221016545
Gefeliciteerd met alle geslaagden! *O*
pi_221017729
Wat een fijn nieuws BE en Troel! Van harte gefeliciteerd! *O*

O en ik las helemaal over je bericht heen Ynske; wat balen! Ik hoop met je mee voor een goede oplossing
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_221018394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:16 schreef exode het volgende:
Juul weer ziek thuis, arm moppie. Gisterenavond ineens koorts en amper geslapen.

Enorm balen dekt de lading niet eens Troel, wat K&%^te zeg. 7 maanden ook gewoon echt, pfff.
Oh arm ding :*

@oh-oh *O* voor je nieuwe voordeur!

@Troel *O* voor de jongste *O*

@BE *O* voor S *O*

@Ynske nog gelukt met de garantie voor de wasdroger?

Kwam vanmorgen de opzichter tegen, ze gaan de ventilatieroosters in de hal schoonmaken, dat kan sowieso geen kwaad. Maar aan de berging kunnen ze niks doen.
Mijn ouders hebben gegoogled en nog wel een mogelijke oplossing gevonden.
In elk geval ventilatie maken in de deur en met dampwerende folie op de vloer en daar dan weer platen op ofzo.
We gaan het zien. Eerst de woning maar wat op orde.
Gisteren een buur die begon te zeiken op de bezorgers van Ikea, dat ze niet handig stonden (daar had hij een punt, maar ze zouden daar niet zo lang staan). Maar gelijk de politie bellen enzo. Die kwamen later door de straat rijden, maar niks meer van gehoord.
Moet zondag nog een wasmachine enzo hierheen, zal de chauffeur zeggen dat ze de auto vooral niet op het fietspad moeten zetten.
Echt welkom in de buurt zeg maar. Nare vent.
En vanmorgen stond ik wat uit te laden stond er zo'n tokkie vrouw ook alweer te kijken en te bellen... geen idee of ze bij elkaar horen. Gelukkig andere portiek
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 juni 2026 @ 13:49:37 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221018697
Case is aangemaakt, over max 3 werkdagen neemt een monteur contact op.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221018864
Gefeliciteerd voor de geslaagden! O+

Wat vervelend dat ze niets kunnen doen aan de berging Nijna, hopelijk helpen de oplossingen die jullie zelf hebben bedacht voldoende! En de politie bellen om een auto die tijden laden en lossen niet handig staat? Jeetje wat een azijnzeiker... Mag hopen dat hij hier ook op is aangesproken door de politie, die hebben ook wel betere dingen te doen dan voor zoiets onbenulligs op te komen draven.

Balen van de droger Ynske, hopelijk lossen ze het kosteloos op!

Beterschap met Juul, Exode, hopelijk gaat het vandaag weer iets beter met haar!
pi_221019032
#randompost
Een vriend van mijn zoon is hier en die is nogal licht.
Dacht dat mijn dochter hem piemel noemde maar gelukkig zei ze albino. :P
pi_221021065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:21 schreef Schanu het volgende:
Gefeliciteerd voor de geslaagden! O+

Wat vervelend dat ze niets kunnen doen aan de berging Nijna, hopelijk helpen de oplossingen die jullie zelf hebben bedacht voldoende! En de politie bellen om een auto die tijden laden en lossen niet handig staat? Jeetje wat een azijnzeiker... Mag hopen dat hij hier ook op is aangesproken door de politie, die hebben ook wel betere dingen te doen dan voor zoiets onbenulligs op te komen draven.

Balen van de droger Ynske, hopelijk lossen ze het kosteloos op!

Beterschap met Juul, Exode, hopelijk gaat het vandaag weer iets beter met haar!
Ik denk dat het een beroepsklager was. Vanmorgen toen ik mijn dozen stond uit te pakken stond er een soortgelijk type, maar dan vrouw steeds te kijken en te bellen. Ik stond niet op het fietspad overigens.
Wordt zondag vast weer gezeik met de wasmachine en de kasten dan. Zie er nu al tegenop.
Fake it till you make it...
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:16:40 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221026657
Mijn collega die niet meer samen is met de vader van haar kinderen… kwam op een datingapp haar inmiddels nog steeds getrouwde, 2e leg hebbende, ex tegen.
Hij was op zoek naar een FWB voor een niet monogame relatie!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:17:52 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221026664
@Nijna, laat je nieuwe start niet vergallen door zo iemand
  zaterdag 13 juni 2026 @ 14:25:30 #284
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221028301
@Nijna, dat is wel balen, ik zou echt overdreven aardig tegen ze doen.

Sinds gisteren heeft mijn buurman zijn auto eindelijk op Hongaars nummerbord.
Zie ik letterlijk gisteravond reclame voor een Hobby hondenshow hier in Ózd in het park :D
Nou , wij kennen elkaar van show, echt waar!
Dus wij vanochtend 4 van mijn honden in de auto gesmeten, en de buggy nog eens uit de garage gehaald.
Kick was alleen mee voor de gezelligheid.
Maar Sia Stella en Ruben pakten gewoon prijzen _O-
Ruben werd tweede in open klasse, Sia eerste in veteranenklasse en wat Stella heeft gewonnen weet ik niet, ik moet even het labeltje op die bekers gaan vertalen.
Het was heel amateuristisch MAAR ze hadden duidelijk goede ervaren keurmeesters en ringmeesters, en het was echt een lekker uitje.
En de overbuurvrouw was er ook met een kind en een kleinkind en iedereen kwam onze honden aaien en zo O+

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 13-06-2026 17:23:20 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221029257
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:25 schreef oh-oh het volgende:
@:Nijna, dat is wel balen, ik zou echt overdreven aardig tegen ze doen.

Sinds gisteren heeft mijn buurman zijn auto eindelijk op Hongaars nummerbord.
Zie ik letterlijk gisteravond reclame voor een Hobby hondenshow hier in Ózd in het park :D
Nou , wij kennen elkaar van show, echt waar!
Dis wij vanochtend 4 van mijn honden in de auto gesmeten, en de buggy nog eens uit de garage gehaald.
Kick was alleen mee voor de gezelligheid.
Maar Sia Stella en Ruben pakten gewoon prijzen _O-
Ruben werd tweede in open klasse, Sia eerste in veteranenklasse en wat Stella heeft gewonnen weet ik niet, ik moet even het labeltje op die bekers gaan vertalen.
Het was heel amateuristisch MAAR ze hadden duidelijk goede ervaren keurmeesters en ringmeesters, en het was echt een lekker uitje.
En de overbuurvrouw was er ook met een kind en een kleinkind en iedereen kwam onze honden aaien en zo O+
O+ Geniaal! Prijswinnende hondenbende *O*
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:22:01 #286
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221029741
:D Ja als ik het had geweten had ik de poedel ook showklaar gehad.
Volgend jaar dan maar!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:24:20 #287
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221029761
:D Stella is trouwens derde geworden in de categorie Mooiste Hond van Ózd!
Was een heel groot deelnemersveld!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:17:24 #288
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221031153
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef oh-oh het volgende:
:D Stella is trouwens derde geworden in de categorie Mooiste Hond van Ózd!
Was een heel groot deelnemersveld!
Dat vraagt wel om een foto
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:33:11 #289
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221031473
Ik heb geen foto's van in de ring want ik stond zelf in de ring.
Iki hoop dat er ergens iets online verschijnt nog.
Want natuurlijk had mijn buurman zijn handen vol aan mijn honden die niet in de ring waren en alle mensenin de gaten houden die ze kwamen aaien en hij kan sowieso geen foto's maken :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221031554
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef oh-oh het volgende:
:D Stella is trouwens derde geworden in de categorie Mooiste Hond van Ózd!
Was een heel groot deelnemersveld!
^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:38:43 #291
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221031556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen foto's van in de ring want ik stond zelf in de ring.
Iki hoop dat er ergens iets online verschijnt nog.
Want natuurlijk had mijn buurman zijn handen vol aan mijn honden die niet in de ring waren en alle mensenin de gaten houden die ze kwamen aaien en hij kan sowieso geen foto's maken :D
Nee, ik bedoelde eigenlijk een foto van Stella.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:51:02 #292
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221031779
Ik weet nooit hoe dat moet hier helaas :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221033271
Lijkt me bijzonder zo voor je collega amartanta om zo z’n ex tegen te komen, zeker als zij gewoon in een relatie zit. :D

@oh-oh, wat leuk zo’n show! En leuk ook dat ze prijzen gepakt hebben!

Hier met de kinderen naar Europapark en Rulantica. Gisteren na schooltijd hier naar toe gereden (hele rit) en vandaag begonnen in Europapark en op verzoek van de kinderen vanaf 17.00 kaartjes voor rulantica.

Was flink druk en met 28 graden eigenlijk net wat te warm :P
Morgen nog een dagje park en dan weer naar huis rijden. Ben blij dat ik maandag vrij ben want m’n kuiten wilde na vandaag eigenlijk al niet meer (veel trappen ook bij alle glijbanen :')
pi_221037532
@Nijna :*

Veel plezier vandaag, Hillie!

Wij gaan zo richting dochter, kleinzoon werd van de week 3 jaar en wilde samen met zn mama een taart bakken O+ Die kookskills hebben gelukkig maar één generatie overgeslagen :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage zondag 14 juni 2026 @ 15:04:08 #295
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221038473
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 23:32 schreef hilliebillie het volgende:
Lijkt me bijzonder zo voor je collega amartanta om zo z’n ex tegen te komen, zeker als zij gewoon in een relatie zit. :D

Ik moest het drie keer lezen voordat ik het snapte. Het gaat om een vrouwelijke collega en niet om een mannelijke, dus ik had al echt zoiets van "huh, maar amaranta heeft helemaal neit gezegd dat zij in een relatie zat :P "
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 14 juni 2026 @ 15:26:59 #296
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221038749
Ik zag net dat er 110 honden ingeschreven waren gisteren, en bijna allemaal ter plekke, dus dat is best aardig.
Hopelijk volgend jaar weer.
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 14 juni 2026 @ 15:27:08 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221038751
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik moest het drie keer lezen voordat ik het snapte. Het gaat om een vrouwelijke collega en niet om een mannelijke, dus ik had al echt zoiets van "huh, maar amaranta heeft helemaal neit gezegd dat zij in een relatie zat :P "
Mijn collega is nog vrijgezel ja. Derhalve zit zij op datingapps. Haar ex daarentegen is getrouwd.. maar dus ook op zoek.
Hij is getrouwd met de vrouw met wie hij destijds was vreemdgegaan overigens. En nu gaat hij bij zijn vrouw dus ook vreemd, of is dat in ieder geval voornemens. Tenzij zijn huidige vrouw het prima vindt dat hij er FWBs op nahoudt. Wat me ergens niks zou verbazen want zij wist destijds ook gewoon dat hij in een relatie zat en zij geen scrupules had als smerige homewrecker om er tussen te gaan zitten.


Maar mijn collega zegt… ik zou willen dat destijds iemand mij had gewaarschuwd dat hij vreemdging. Dus eigenlijk zou zij het tegen zijn huidige vrouw willen zeggen… maar denk niet dat zij nou de aangewezen persoon is in deze…
  zondag 14 juni 2026 @ 15:27:44 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221038763
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag net dat er 110 honden ingeschreven waren gisteren, en bijna allemaal ter plekke, dus dat is best aardig.
Hopelijk volgend jaar weer.
:D
Gefeliciteerd met al je prijzen!
  zondag 14 juni 2026 @ 15:30:01 #299
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221038782
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mijn collega is nog vrijgezel ja. Derhalve zit zij op datingapps. Haar ex daarentegen is getrouwd.. maar dus ook op zoek.
Hij is getrouwd met de vrouw met wie hij destijds was vreemdgegaan overigens. En nu gaat hij bij zijn vrouw dus ook vreemd, of is dat in ieder geval voornemens. Tenzij zijn huidige vrouw het prima vindt dat hij er FWBs op nahoudt. Wat me ergens niks zou verbazen want zij wist destijds ook gewoon dat hij in een relatie zat en zij geen scrupules had als smerige homewrecker om er tussen te gaan zitten.

Maar mijn collega zegt… ik zou willen dat destijds iemand mij had gewaarschuwd dat hij vreemdging. Dus eigenlijk zou zij het tegen zijn huidige vrouw willen zeggen… maar denk niet dat zij nou de aangewezen persoon is in deze…
Ze is de enige persoon die het niet hoeft te doen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 14 juni 2026 @ 15:34:20 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221038820
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ze is de enige persoon die het niet hoeft te doen :D
Dat is wat wij zeiden.. :D
Goes around comes around. Ze krijgt wat mij betreft wat ze verdient.
pi_221038825
Ik zou mij lekker nergens mee bemoeien. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')