abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220945349
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:41 schreef Hupje het volgende:

[..]
Verhuizen :D
Dus tzt kijk ik wat daar zinvol gaat zijn.
Oeh, dat kan ook ja :D Al een woning op het oog/gekocht?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220945381
Geen druppel regen gehad met lopen, maar wat een geslenter is dat toch altijd.

Kwamen we thuis zat ons huis vol puberjongens. Had B zijn hele posse meegenomen naar huis voor een ijsje. Dat is het handige aan middenin alle routes van de Avond4daagse te wonen (start en eind zijn 300 meter van ons huis).

Heerlijke actie van hem :)
pi_220945424
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:45 schreef Kyara het volgende:
Dat heb ik ook een beetje met de scouting :@ Zo'n familieweekend en dan gezellig met het hele gezin in een tentjes op dat terrein. No thanks. Sowieso met ons gezin al niet haalbaar maar ook dan, kind zit op scouting, ik niet. Heb er niks mee, wil er niks mee en betaal met liefde extra contributie als ik er dan ook niks mee hoef.

Wat dat betreft ook wel een beetje blij dat we geen voetbal/hockey/tennis kinderen hebben. Hoewel me dat net iets beter te pruimen lijkt tbh.

Spannend @:Exode ! Maar snap idd dat je niet teveel hoop wil hebben. Wanneer weten jullie meer of je evt in aanmerking komt voor een pup uit dit nest?
Dat weet ik niet precies, ze wil natuurlijk eerst zeker weten dat ze allemaal gezond zijn. Dan nog langs voor kennismaking.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:18:44 #279
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220945605
Mijn man is gisteren begonnen met tennisles. Bij een club een plaats verderop die hier in het dorp bekend staat als kak.
Daar past mijn man echter perfect tussen _O-

@Hupje waar ga je heen? In de buurt of echt iets heel anders?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220945704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Iemand met een aflopend energiecontract? Zit bij Vattenfall en mijn jaarcontract eindigt op 1 juli. Aanbod gekregen van KwH 0,2301 en gas 1,4750. Zat op KwH 0,2499 en gas 1,3677. Gas is dus met 10 cent per kuub gestegen maar elektra met bijna 2 cent gedaald. Twijfel om weer een jaar vast te zetten of variabel te gaan. Maar, dan komt straks de winter en kunnen ze doen wat ze willen met de gasprijs. Dus. Weet het even niet. Blijf wel bij Vattenfall want nog steeds 25% blijven loont korting. Hoe hou je klanten vast :')

Heb net de variabele tarieven gevonden: Kwh 0,2587 en gas 1,4686. Dat scheelt een drol op gas :') maar van de KwH moet nog wel de 25% blijven loont korting af. Dat schiet lekker op, not.
Wij zitten dynamisch bij zonneplan. Betaal vandaag tussen de 17 en 32 cent voor stroom en 1,38 voor gas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:35:28 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220945771
Spannend @Hupje! Was dat waar je de laatste tijd zo druk mee was/ wat spanning gaf?
pi_220945949
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:27 schreef Vicky het volgende:

[..]
Wij zitten dynamisch bij zonneplan. Betaal vandaag tussen de 17 en 32 cent voor stroom en 1,38 voor gas
Zakelijk zit ik dynamisch en voor huis wil ik dat echt niet. Toen de energiecrisis begon waren de maandbedragen echt sky high :{
Wel hebben we thuis minder verbruikt, zowel gas als stroom. Denk dat dat komt omdat ex hier niet meer woont sinds september 8-) Nu zitten we voor elektra tussen een 3 en 4 persoons huishouden en voor gas tussen een 2 onder 1 kapper en vrijstaand. Daarvoor was het nog meer dus ik klaag niet over het verbruik voor 2 personen :D
If they say
pi_220945957
Ons energiecontract loopt ook af op 1 juli. Wij gaan naar variabel tot de gasprijs normaal wordt. Wij betalen nu nog 1,23, vastzetten is 1,38. Dat is overigens bij Eneco.

De prijs wijzigt zo'n beetje elke dag bij ze.
pi_220945972
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:03 schreef exode het volgende:
Ons energiecontract loopt ook af op 1 juli. Wij gaan naar variabel tot de gasprijs normaal wordt. Wij betalen nu nog 1,23, vastzetten is 1,38. Dat is overigens bij Eneco.

De prijs wijzigt zo'n beetje elke dag bij ze.
Dat dacht ik ook, variabel tot de gasprijs daalt, maar zolang Trump op de troon zit en Iran bestookt en weet ik veel welke idiote plannen die verder nog heeft, zal die prijs niet dalen, vrees ik.
If they say
pi_220945982
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:06 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook, variabel tot de gasprijs daalt, maar zolang Trump op de troon zit en Iran bestookt en weet ik veel welke idiote plannen die verder nog heeft, zal die prijs niet dalen, vrees ik.
Dan kopen wij heel veel hout.

Ik weet niet hoeveel gas je gebruikt? En hoeveel het op jaarbasis voor je zou schelen?

Bij ons gaat einde salderen meer pijn doen.
pi_220945999
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:10 schreef exode het volgende:

[..]
Dan kopen wij heel veel hout.

Ik weet niet hoeveel gas je gebruikt? En hoeveel het op jaarbasis voor je zou schelen?

Bij ons gaat einde salderen meer pijn doen.
Ik zit op 1400 kuub gas en 12 cent verschil is al 360 euro.
Hout stoken is slim, mochten de prijzen weer door het dak gaan. Zonnepanelen heb ik niet.
Zit nog steeds met lekke puien, zou met de buurt wat mee gedaan worden maar niks meer gehoord.
If they say
pi_220946018
Wat ik me nu bedenk, misschien komt Vattenfall met een beter bod om me binnen te houden dus ik wacht nog heel even O-)
If they say
pi_220946034
Mijn dochter was onwijs vrolijk en druk vandaag. Ze is inmiddels gaan slapen maar ik werd echt stapeldol van d’r. :')
pi_220946080
Zoon is elke dag druk en word ik stapeldol van hem. Ruilen? :+
If they say
pi_220946112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:30 schreef Mushanga71 het volgende:
No thx. :P Een 8 jarige stuiterbal is nog wat anders dan een 15 jarige puber.
Mijn puber is geeneens meer zo druk. Als jongetje wel maar daar is hij toch echt chiller in geworden.
pi_220946129
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:35 schreef vencodark het volgende:

[..]
No thx. :P Een 8 jarige stuiterbal is nog wat anders dan een 15 jarige puber.
Mijn puber is geeneens meer zo druk. Als jongetje wel maar daar is hij toch echt chiller in geworden.
Gelijk heb je, die 15 jarige puber is af en toe echt Marktplaats waardig :+
Mijn puber was als jongetje druk en nu next level druk. Mijn dochter echter is nooit puber geweest dus zal wel iets met karma zijn :')
If they say
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 21:42:15 #292
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220946155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:30 schreef Mushanga71 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: je neemt m wel mee terug zaterdag hoor! >:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220946160
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:42 schreef Troel het volgende:

[..]
Even voor de duidelijkheid: je neemt m wel mee terug zaterdag hoor! >:)
Ooooh, kak! Je hebt me door! :'( _O-
If they say
pi_220946959
Nou, om uiteindelijk weer op het onderwerp Duiven terecht te komen..

Vandaag op het werk zat na de onweersbui ineens een duif buiten (waarschijnlijk daardoor gedesoriënteerd geraakt door het onweer). En twee uur later zat die er nog steeds. Is een jonkie van dit jaar. Zit nu in een doos bij ons in het schuurtje met een bakje water en kippenvoer (gebroken graan) om aan te sterken. Hopelijk knapt ie morgen genoeg op om weer naar huis te vliegen.

(M’n collega’s waren alvast wat enthousiast en hadden het nummer van de eigenaar opgezocht en gebeld. En hadden z’n voicemail ingesproken. Niet heel handig met de telefoon van het werk waar morgen weer anderen aan het werk zijn. Maar goed. Ik ga er vanuit dat wat rust en eten goed doet)
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:39:23 #295
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220947284
Ik heb ondanks blijven loont korting toch een veel betere prijs gevonden met even vergelijken Mush. Ook met die korting is Vattenfall voor ons nu niet de goedkoopste.

En arme duif. Hopelijk knapt hij snel op!

Ik duim voor een pup Exode.

Ik ga met de jongste op schoolreis vandaag. Die stond een uur geleden al naast mn bed te stuiteren. Gelukkig blijft het vanochtend redelijk droog, kunnen ze ook fijn buiten spelen. En maar een extra set droge kleding mee.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 07:06:22 #296
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220947330
5 !! muizen vannacht. Alle muizen denken 'als het regent is het wel veilig buiten' ofzo :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220947367
Mijn man heeft net een nieuw energiecontract afgesloten, zoals elk jaar. Maar nu we een warmtepomp hebben gebruiken we 0 gas meer, dus dit wordt het laatste contract daarvoor. Alleen nog even 1 winter doortesten. Electra is weer ergens rond een kwartje.

Maar mijn ouders met hun 1600m3 gas verbruik moeten ook bijna en dat regel ik. Het aanbod van de huidige is niet ideaal, dus denk dat zij ook naar een andere gaan.
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:39:22 #298
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220947433
Hier een dynamisch contract in combinatie met zonnepanelen en thuisbatterij.
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:11:04 #299
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220947527
Hier gewoon lage prijzen en geen gek gedoe :D
Hoe is het met de duif vandaag Hillie?
Goede actie!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:24:12 #300
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220947592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:39 schreef Kyara het volgende:
Hier een dynamisch contract in combinatie met zonnepanelen en thuisbatterij.
Dit. De zonnepanelen op het vakantiehuisje zijn los te schakelen van die op 't woonhuis. Er is ook nog een laadpaal voor gasten (zelf geen elektrische auto (nog))
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')