Oeh, dat kan ook jaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:41 schreef Hupje het volgende:
[..]
Verhuizen![]()
Dus tzt kijk ik wat daar zinvol gaat zijn.
Dat weet ik niet precies, ze wil natuurlijk eerst zeker weten dat ze allemaal gezond zijn. Dan nog langs voor kennismaking.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:45 schreef Kyara het volgende:
Dat heb ik ook een beetje met de scoutingZo'n familieweekend en dan gezellig met het hele gezin in een tentjes op dat terrein. No thanks. Sowieso met ons gezin al niet haalbaar maar ook dan, kind zit op scouting, ik niet. Heb er niks mee, wil er niks mee en betaal met liefde extra contributie als ik er dan ook niks mee hoef.
Wat dat betreft ook wel een beetje blij dat we geen voetbal/hockey/tennis kinderen hebben. Hoewel me dat net iets beter te pruimen lijkt tbh.
Spannend @:Exode ! Maar snap idd dat je niet teveel hoop wil hebben. Wanneer weten jullie meer of je evt in aanmerking komt voor een pup uit dit nest?
Wij zitten dynamisch bij zonneplan. Betaal vandaag tussen de 17 en 32 cent voor stroom en 1,38 voor gasquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Iemand met een aflopend energiecontract? Zit bij Vattenfall en mijn jaarcontract eindigt op 1 juli. Aanbod gekregen van KwH 0,2301 en gas 1,4750. Zat op KwH 0,2499 en gas 1,3677. Gas is dus met 10 cent per kuub gestegen maar elektra met bijna 2 cent gedaald. Twijfel om weer een jaar vast te zetten of variabel te gaan. Maar, dan komt straks de winter en kunnen ze doen wat ze willen met de gasprijs. Dus. Weet het even niet. Blijf wel bij Vattenfall want nog steeds 25% blijven loont korting. Hoe hou je klanten vast
Heb net de variabele tarieven gevonden: Kwh 0,2587 en gas 1,4686. Dat scheelt een drol op gasmaar van de KwH moet nog wel de 25% blijven loont korting af. Dat schiet lekker op, not.
Zakelijk zit ik dynamisch en voor huis wil ik dat echt niet. Toen de energiecrisis begon waren de maandbedragen echt sky highquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij zitten dynamisch bij zonneplan. Betaal vandaag tussen de 17 en 32 cent voor stroom en 1,38 voor gas
Dat dacht ik ook, variabel tot de gasprijs daalt, maar zolang Trump op de troon zit en Iran bestookt en weet ik veel welke idiote plannen die verder nog heeft, zal die prijs niet dalen, vrees ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:03 schreef exode het volgende:
Ons energiecontract loopt ook af op 1 juli. Wij gaan naar variabel tot de gasprijs normaal wordt. Wij betalen nu nog 1,23, vastzetten is 1,38. Dat is overigens bij Eneco.
De prijs wijzigt zo'n beetje elke dag bij ze.
Dan kopen wij heel veel hout.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, variabel tot de gasprijs daalt, maar zolang Trump op de troon zit en Iran bestookt en weet ik veel welke idiote plannen die verder nog heeft, zal die prijs niet dalen, vrees ik.
Ik zit op 1400 kuub gas en 12 cent verschil is al 360 euro.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:10 schreef exode het volgende:
[..]
Dan kopen wij heel veel hout.
Ik weet niet hoeveel gas je gebruikt? En hoeveel het op jaarbasis voor je zou schelen?
Bij ons gaat einde salderen meer pijn doen.
No thx.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:30 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon is elke dag druk en word ik stapeldol van hem. Ruilen?
Gelijk heb je, die 15 jarige puber is af en toe echt Marktplaats waardigquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
No thx.Een 8 jarige stuiterbal is nog wat anders dan een 15 jarige puber.
Mijn puber is geeneens meer zo druk. Als jongetje wel maar daar is hij toch echt chiller in geworden.
Even voor de duidelijkheid: je neemt m wel mee terug zaterdag hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:30 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon is elke dag druk en word ik stapeldol van hem. Ruilen?
Ooooh, kak! Je hebt me door!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je neemt m wel mee terug zaterdag hoor!
Dit. De zonnepanelen op het vakantiehuisje zijn los te schakelen van die op 't woonhuis. Er is ook nog een laadpaal voor gasten (zelf geen elektrische auto (nog))quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:39 schreef Kyara het volgende:
Hier een dynamisch contract in combinatie met zonnepanelen en thuisbatterij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |