Ik was alleen maar op 30 of 40 graden, dan heb ik nooit last van doorlopen van kleuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:01 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er geen volgende keer komtmaar fijn om te weten. Tis alleen een oranje vos en een knalgeel doekje. En de slaapzak is...wit
Arme knuffelsquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh, Schanu, das ook een lekkere binnenkomer na zo'n prestatieStoer wel, zonder klagen. En haar snoepjes... Die verdient wel wat extra snoep én een extra knuffel. Beide meiden trouwens, goed gedaan!
Denk dat de knuffels inmiddels zelf kotsmisselijk van de droger zijnDie parkeer ik zo bij beeb, dan mijn sprei nog even de droger in want dies niet helemaal droog nog, en dan: slapen!
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijktquote:
Ja droge neus en daardoor wakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijkt
Boh, niet handigquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja droge neus en daardoor wakker
Dit heeft mijn vriend gehad op volwassen leeftijd. Het is hem meegevallen uiteindelijk, maar wel andere situatie natuurlijk dan bij een kind.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:16 schreef Nijna het volgende:
Gefeliciteerd @:Troelbalen van het bad!
@:LeNeHe, brrr dat klinkt niet heel lekker.
Arm kind, hopelijk gaat het na deze hobbel voorspoediger![]()
Mijn jongste moet misschien een tandvleestransplantatie. Na het beugelen is bij 1 ondervoortand het tandvlees omlaag gezakt. Tandarts stuurde ons terug naar ortho.
De ortho wist het ook niet en stuurde weer terug naar de tandarts met de optie om of bij de tandarts onder controle te blijven en af te wachten, of naar de parodontoloog 1.
Verzekeringstechnisch hebben we ons nu maar laten doorverwijzen, ze wordt volgend jaar 18.
Maar parodontoloog 1 heeft gekeken, constateerde dat er zo'n transplantatie nodig is en dat deed ze zelf niet. Dus nu zijn we doorverwezen naar praktijk nummer 2. Het lijkt wel een verdienmodel.
Gelukkig valt dat wel onder de verzekering.
Die ingreep lijkt me gruwelijk en ze wil dat ik en haar vriendje mee gaan...misschien toch maar kijken of ex mee kan, die kan wat beter tegen zulke dingen. Kijken of het gepland kan op zijn vrije dag.
Dat is fijn om te horen oh-oh. Ik hoorde van een vriendin van mijn moeder dat ze ook zo'n transplantatie heeft gehad en dat het redelijk meeviel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 07:45 schreef oh-oh het volgende:
Gezellig met de kleinkinderen
Sterkte!
@:Nijna mijn nichtje heeft ook zo een transplantatie gehad en dat is de grootste bangepoeper die we hebben in de familie, maar het viel haar reuze mee
Uh... net te ver om te fietsen. En ik ga als ik over ben eerst een tijdje bijtanken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |