abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:05:49 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220968306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik hoop dat er geen volgende keer komt :+ maar fijn om te weten. Tis alleen een oranje vos en een knalgeel doekje. En de slaapzak is...wit :+
Ik was alleen maar op 30 of 40 graden, dan heb ik nooit last van doorlopen van kleuren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220968468
Ik ook niet en anders jammer dan. Een slaapzak is vervangbaar en functioneert ook prima met een extra kleurtje.

Een knalrode slaapzak en een witte knuffel zou ik dan weer niet samen doen.
pi_220968579
Was 3 zit er in, de knuffels. Beeb slaap toch, ik leg ze straks wel bij hem neer. Ben bek af. Nog een uurtje en dan zijn de knuffels gewassen en gedroogd, hoop ik.

Edit 22.58: Was 3 is bijna klaar en was 4 zet ik op de timer voor morgenochtend. Dan wachten tot de knuffels zijn uitgedrogerd en dan naar bed :O

[ Bericht 44% gewijzigd door Mushanga71 op 05-06-2026 22:58:46 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220968858
Nijna dat klinkt echt vreselijk naar zo'n tandvleestransplantatie :{

Oh nee Mush, dat zijn een hoop wasjes, hopelijk blijft het vannacht rustig en spuugt hij niet nog een keer!

Mijn dames hadden vandaag de laatste wandeldag. Even leek het droog te blijven, maar de 8 jarige kwam 10 minuten na de 9 jarige binnen en kwam precies in een wolkbreuk terecht. En ik stond haar op te wachten, dus ik ook :') ze heeft niet geklaagd ook al was ze tot op haar onderbroek doorweekt. En raakte ze onderweg naar de auto snoepjes kwijt omdat de kartonnen verpakking zo nat was dat hij openscheurde zonder dat ze het door had. Na een warme douche lagen ze voor de 3e dag op rij om half 10 pas op bed. Moe maar voldaan O+
pi_220968942
Boh, Schanu, das ook een lekkere binnenkomer na zo'n prestatie :{ Stoer wel, zonder klagen. En haar snoepjes... Die verdient wel wat extra snoep én een extra knuffel. Beide meiden trouwens, goed gedaan!

Denk dat de knuffels inmiddels zelf kotsmisselijk van de droger zijn :+ Die parkeer ik zo bij beeb, dan mijn sprei nog even de droger in want dies niet helemaal droog nog, en dan: slapen!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969312
:O
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969327
Ben de tel kwijt hoevaak ik eruit ben geweest. 30x? :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh, Schanu, das ook een lekkere binnenkomer na zo'n prestatie :{ Stoer wel, zonder klagen. En haar snoepjes... Die verdient wel wat extra snoep én een extra knuffel. Beide meiden trouwens, goed gedaan!

Denk dat de knuffels inmiddels zelf kotsmisselijk van de droger zijn :+ Die parkeer ik zo bij beeb, dan mijn sprei nog even de droger in want dies niet helemaal droog nog, en dan: slapen!
Arme knuffels

Mogge
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 6 juni 2026 @ 06:28:39 #109
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_220969370
Oh Mush klinkt als een fijn nachtje. Geen wassessie meer nodig gehad? Hopelijk knapt de kleine kleinzoon rap op.

Maar wel mooi uitgeslopen Schanu 🌻
If you can dream it, you can do it...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 07:45:46 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969428
Gezellig met de kleinkinderen :D
Sterkte!

@Nijna mijn nichtje heeft ook zo een transplantatie gehad en dat is de grootste bangepoeper die we hebben in de familie, maar het viel haar reuze mee ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969512
Jaa, echt hoor :') Kleinzoon en ik zijn beneden en wie pit er nog? :D
Beeb heeft niet meer gespuugd gelukkig! Maar was echt voortdurend even wakker en dat slaapt écht kut.
Was nummer 4 is zo klaar en dan moet mijn kleding nog maar dat komt wel. Verschillende kleuren en programma's, vandaar ;)

Nu thee c_/
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969515
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 05:02 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Arme knuffels

Mogge
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijkt ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:31:06 #113
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969520
:D Ik was alleen handdoeken en beddengoed apart, en de hondenspullen, maar alles op 40 graden, ik heb nooit gedoe met de spullen.
En een hondenwasje kan bestaan uit kleding maar daar kunnen ook knuffels en dekens bij zitten.
Ik ben nu toevallig de dekens van de bank aan het wassen en ik heb daar een paar knuffels bij gepropt die de poedel de hele tijd mee denkt te moeten nemen in de tuin.
Maar ik heb nu geen kortharige honden meer, en de langhaar chihuahua verhaart niet, de poedel en de puff ook niet, dus geen hondenharen meer in huis.
B-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969559
Dat scheelt een hoop, geen hondenharen :Y
Slaapzak+pyjama en knuffels op de korte 40 graden, apart vanwege de kleur.
Mijn sprei, apart antikreuk op 40 graden en het beddengoed op 60 graden. Gewone kleding gaat op 30 of 40 graden antikreuk en die moet nog. Dat waren de wassen van gisteravond :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 09:02:59 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969579
Ik heb ook antikreuk en stomen en weet ik veel wat allemaal, ik gebruik voor alles de 40 graden stand van een uur _O- En af en toe een kookwas met handdoeken en zo, voor de machine. Scheutje azijn er bij en klaar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijkt ;)
Ja droge neus en daardoor wakker
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220969813
Stomen heb ik niet maar de antikreuk O+ Liever wat meer wassen en netjes ophangen dan strijken. Heb geeneens een strijkplank meer, die nam ex mee. De bout mocht ik houden :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969817
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:32 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja droge neus en daardoor wakker
Boh, niet handig :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:37:26 #119
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220971208
:D Ik strijk ook niks, hang gewoon netjes op en klaar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220971818
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:16 schreef Nijna het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel :* balen van het bad!

@:LeNeHe, brrr dat klinkt niet heel lekker.
Arm kind, hopelijk gaat het na deze hobbel voorspoediger :*

Mijn jongste moet misschien een tandvleestransplantatie :{ . Na het beugelen is bij 1 ondervoortand het tandvlees omlaag gezakt. Tandarts stuurde ons terug naar ortho.
De ortho wist het ook niet en stuurde weer terug naar de tandarts met de optie om of bij de tandarts onder controle te blijven en af te wachten, of naar de parodontoloog 1.
Verzekeringstechnisch hebben we ons nu maar laten doorverwijzen, ze wordt volgend jaar 18.
Maar parodontoloog 1 heeft gekeken, constateerde dat er zo'n transplantatie nodig is en dat deed ze zelf niet. Dus nu zijn we doorverwezen naar praktijk nummer 2. Het lijkt wel een verdienmodel.
Gelukkig valt dat wel onder de verzekering.
Die ingreep lijkt me gruwelijk en ze wil dat ik en haar vriendje mee gaan... :X misschien toch maar kijken of ex mee kan, die kan wat beter tegen zulke dingen. Kijken of het gepland kan op zijn vrije dag.
Dit heeft mijn vriend gehad op volwassen leeftijd. Het is hem meegevallen uiteindelijk, maar wel andere situatie natuurlijk dan bij een kind.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:20:59 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_220972006
Ik heb ook weer eens een beetje bij gelezen hier.

Klinkt heftig, een tandvleestransplantatie. Maar ik ging even googlen en ze gebruiken een stukje weefsel vanuit je gehemelte, dat vond ik al wel wat geruststellend. Succes in elk geval!

Schanu, wat een rot ervaring bij de tandarts hadden jullie zeg, bizar.

Mushanga, succes met de baby, hopelijk is hij niet echt ziek/koortsig?
in de haak.
pi_220973896
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 07:45 schreef oh-oh het volgende:
Gezellig met de kleinkinderen :D
Sterkte!

@:Nijna mijn nichtje heeft ook zo een transplantatie gehad en dat is de grootste bangepoeper die we hebben in de familie, maar het viel haar reuze mee ^O^
Dat is fijn om te horen oh-oh. Ik hoorde van een vriendin van mijn moeder dat ze ook zo'n transplantatie heeft gehad en dat het redelijk meeviel.

En @LauriLynne fijn dat het hem ook is meegevallen.

Ik ga maandag toch de tandarts nog even bellen, jongste zegt nu dat ze haar maar onder narcose moeten doen, misschien moeten we kijken of we terecht kunnen op een plek waar ze dat eventueel kunnen doen in plaats van nog een keer van het kastje naar een andere muur...

@Mushanga71, beetje uitgerust of had je vandaar ook de hele dag de kleinkinders?

Ik heb zo'n stel fijne klussers om me heen O+ . "Oh zullen we de deurposten enzo ook nog even lakken dan?" en daar gingen ze alweer met eens schuurpapiertje en kwast. Het ziet er echt duizend keer beter uit dan maandag.
Ik weet intussen hoe ik laminaat moet leggen, ik denk dat ik ook nog ga leren hoe ik vloerbedekking in een kamertje prop :Y .
Mijn vader zei dat ik maar een klusbedrijfje moest gaan beginnen :+ . Nou dat lijkt me dan weer niet zo'n succes, maar het geeft wel voldoening als je ziet hoe het opknapt.
Fake it till you make it...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:31:00 #123
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220973913
Wat fijn om te horen Nijna. De juiste mensen om je heen is in zulke situaties goud waard.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:52:20 #124
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220974048
Kunnen jullie hier even komen?
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220974339
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen jullie hier even komen?
:D
Uh... net te ver om te fietsen. En ik ga als ik over ben eerst een tijdje bijtanken.
Als ik daarna weer nieuwe blauwe plekken, beurse knieën e.d. wil dan meld ik me :* .
Ik ben geen karren trekker, als iemand anders maar bedenkt wat er moet gebeuren en hoe het moet, dan kan ik best een heleboel blijkbaar :s) .
Mooie ook om mee te nemen in de gesprekken met de jobcoach ;).
Ik ben zoveel aan het leren over mezelf O+ , het hele gedoe is toch ook ergens goed voor blijkbaar.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')