Ik heb het bericht gelijk maar even aangepastquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:44 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heb je er gegeven, maar na verder lezen zie ik dat je al compleet was
Dat moet je ook maar willen he, ik zou denken nee hoor ik regel het wel blijf jij hier maar weg!quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:41 schreef livelink het volgende:
Het is ook nogal wat, Nijna. Gelukkig heb je hulp. Komt je ex je ook nog helpen? Per slot van rekening wil hij ook haast maken![]()
Zal wel niet, natuurlijk. Ik hoop echt dat je er binnen twee weken zit en dat je dan eindelijk tot rust kan komen. Je hebt het zo verdiend!
Wat fijn! J had deze week kennismaking met zijn toekomstige mentorklas en er waren (in ieder geval in zijn beleving) vervelende opmerkingen gemaakt, oa over zijn lengte. Beetje balen dat dit zijn eerste indruk is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:55 schreef exode het volgende:
Dit is echt allemaal wel anders dan B een jaar geleden was. Zijn zelfvertrouwen en zelfstandigheid groeien enorm.
Ex heeft nog niet aangeboden te helpen. Hij wilde wel komen kijken, heeft foto's gemaakt om die te delen met zijn familie, want het zijn wel zijn kinderen die daar komen wonen. En ik was raar dat ik dat ongemakkelijk vond.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:41 schreef livelink het volgende:
Het is ook nogal wat, Nijna. Gelukkig heb je hulp. Komt je ex je ook nog helpen? Per slot van rekening wil hij ook haast maken![]()
Zal wel niet, natuurlijk. Ik hoop echt dat je er binnen twee weken zit en dat je dan eindelijk tot rust kan komen. Je hebt het zo verdiend!
Voorlopig vond hij het vooral stom, op zijn vriendje uit zijn huidige klas na.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef FlyingFish het volgende:
Wat stom Hupje! Heeft hij wel ook wat leuke kinderen ontmoet?
Ach, wat ontzettend jammer! Hopelijk valt het straks toch mee..quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:45 schreef Hupje het volgende:
[..]
Voorlopig vond hij het vooral stom, op zijn vriendje uit zijn huidige klas na.
Gefelicivlaaiquote:Op vrijdag 5 juni 2026 00:49 schreef Troel het volgende:
Taart!
Het eerste cadeautje is binnen. Poes kwam met een muisje
Ah, zo. Dat heeft dochter gehad met haar verstandskiezen, die groeiden horizontaal en moesten er ook uit omdat ze anders tegen de wortels van dr kiezen zouden groeien. Gebitten, leuker kunnen we het niet makenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:01 schreef LeNeHe het volgende:
@:mushanga71: nee die hoektanden bleven in haar kaak zitten en dreigden richting de wortels van de voortanden te groeien.
We hebben eerst een beugel gehad om haar kaak te verbreden in de hoop ruimte te creëren dat ze vanzelf goed gingen, maar helaas.
Thanks, ik vind het zelf inmiddels ook een behoorlijk stressvol project.
Volgende keer knuffels samen met de slaapzak wassen. En in de droger gooien. Knuffels kunnen heel wat hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ging kleinzoon en beeb naar bed brengen. Had beeb op bed om zn slaapzak aan te trekken en in één welgemikte kotsgolf spuugde hij ALLES onder. Zijn slaapzak, knuffels, zichzelf, mijn bed tot op het matras. En ohja, mij![]()
Slaapzak op het korte programma gewassen, zit nu in de droger. Beeb verschoont, mij verschoontmijn bed ondertussen verschoont, knuffels gaat me niet lukken en nu zit mijn sprei in de wasmachine. Beeb is bij zoon in slaap gevallen en kleinzoon kletst heerlijk door
Ik hoop dat er geen volgende keer komtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgende keer knuffels samen met de slaapzak wassen. En in de droger gooien. Knuffels kunnen heel wat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |