abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:05:49 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220968306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik hoop dat er geen volgende keer komt :+ maar fijn om te weten. Tis alleen een oranje vos en een knalgeel doekje. En de slaapzak is...wit :+
Ik was alleen maar op 30 of 40 graden, dan heb ik nooit last van doorlopen van kleuren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220968468
Ik ook niet en anders jammer dan. Een slaapzak is vervangbaar en functioneert ook prima met een extra kleurtje.

Een knalrode slaapzak en een witte knuffel zou ik dan weer niet samen doen.
pi_220968579
Was 3 zit er in, de knuffels. Beeb slaap toch, ik leg ze straks wel bij hem neer. Ben bek af. Nog een uurtje en dan zijn de knuffels gewassen en gedroogd, hoop ik.

Edit 22.58: Was 3 is bijna klaar en was 4 zet ik op de timer voor morgenochtend. Dan wachten tot de knuffels zijn uitgedrogerd en dan naar bed :O

[ Bericht 44% gewijzigd door Mushanga71 op 05-06-2026 22:58:46 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220968858
Nijna dat klinkt echt vreselijk naar zo'n tandvleestransplantatie :{

Oh nee Mush, dat zijn een hoop wasjes, hopelijk blijft het vannacht rustig en spuugt hij niet nog een keer!

Mijn dames hadden vandaag de laatste wandeldag. Even leek het droog te blijven, maar de 8 jarige kwam 10 minuten na de 9 jarige binnen en kwam precies in een wolkbreuk terecht. En ik stond haar op te wachten, dus ik ook :') ze heeft niet geklaagd ook al was ze tot op haar onderbroek doorweekt. En raakte ze onderweg naar de auto snoepjes kwijt omdat de kartonnen verpakking zo nat was dat hij openscheurde zonder dat ze het door had. Na een warme douche lagen ze voor de 3e dag op rij om half 10 pas op bed. Moe maar voldaan O+
pi_220968942
Boh, Schanu, das ook een lekkere binnenkomer na zo'n prestatie :{ Stoer wel, zonder klagen. En haar snoepjes... Die verdient wel wat extra snoep én een extra knuffel. Beide meiden trouwens, goed gedaan!

Denk dat de knuffels inmiddels zelf kotsmisselijk van de droger zijn :+ Die parkeer ik zo bij beeb, dan mijn sprei nog even de droger in want dies niet helemaal droog nog, en dan: slapen!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969312
:O
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969327
Ben de tel kwijt hoevaak ik eruit ben geweest. 30x? :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh, Schanu, das ook een lekkere binnenkomer na zo'n prestatie :{ Stoer wel, zonder klagen. En haar snoepjes... Die verdient wel wat extra snoep én een extra knuffel. Beide meiden trouwens, goed gedaan!

Denk dat de knuffels inmiddels zelf kotsmisselijk van de droger zijn :+ Die parkeer ik zo bij beeb, dan mijn sprei nog even de droger in want dies niet helemaal droog nog, en dan: slapen!
Arme knuffels

Mogge
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 6 juni 2026 @ 06:28:39 #109
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_220969370
Oh Mush klinkt als een fijn nachtje. Geen wassessie meer nodig gehad? Hopelijk knapt de kleine kleinzoon rap op.

Maar wel mooi uitgeslopen Schanu 🌻
If you can dream it, you can do it...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 07:45:46 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969428
Gezellig met de kleinkinderen :D
Sterkte!

@Nijna mijn nichtje heeft ook zo een transplantatie gehad en dat is de grootste bangepoeper die we hebben in de familie, maar het viel haar reuze mee ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969512
Jaa, echt hoor :') Kleinzoon en ik zijn beneden en wie pit er nog? :D
Beeb heeft niet meer gespuugd gelukkig! Maar was echt voortdurend even wakker en dat slaapt écht kut.
Was nummer 4 is zo klaar en dan moet mijn kleding nog maar dat komt wel. Verschillende kleuren en programma's, vandaar ;)

Nu thee c_/
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969515
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 05:02 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Arme knuffels

Mogge
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijkt ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:31:06 #113
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969520
:D Ik was alleen handdoeken en beddengoed apart, en de hondenspullen, maar alles op 40 graden, ik heb nooit gedoe met de spullen.
En een hondenwasje kan bestaan uit kleding maar daar kunnen ook knuffels en dekens bij zitten.
Ik ben nu toevallig de dekens van de bank aan het wassen en ik heb daar een paar knuffels bij gepropt die de poedel de hele tijd mee denkt te moeten nemen in de tuin.
Maar ik heb nu geen kortharige honden meer, en de langhaar chihuahua verhaart niet, de poedel en de puff ook niet, dus geen hondenharen meer in huis.
B-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969559
Dat scheelt een hoop, geen hondenharen :Y
Slaapzak+pyjama en knuffels op de korte 40 graden, apart vanwege de kleur.
Mijn sprei, apart antikreuk op 40 graden en het beddengoed op 60 graden. Gewone kleding gaat op 30 of 40 graden antikreuk en die moet nog. Dat waren de wassen van gisteravond :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 09:02:59 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969579
Ik heb ook antikreuk en stomen en weet ik veel wat allemaal, ik gebruik voor alles de 40 graden stand van een uur _O- En af en toe een kookwas met handdoeken en zo, voor de machine. Scheutje azijn er bij en klaar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijkt ;)
Ja droge neus en daardoor wakker
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220969813
Stomen heb ik niet maar de antikreuk O+ Liever wat meer wassen en netjes ophangen dan strijken. Heb geeneens een strijkplank meer, die nam ex mee. De bout mocht ik houden :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969817
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:32 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja droge neus en daardoor wakker
Boh, niet handig :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:37:26 #119
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220971208
:D Ik strijk ook niks, hang gewoon netjes op en klaar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220971818
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:16 schreef Nijna het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel :* balen van het bad!

@:LeNeHe, brrr dat klinkt niet heel lekker.
Arm kind, hopelijk gaat het na deze hobbel voorspoediger :*

Mijn jongste moet misschien een tandvleestransplantatie :{ . Na het beugelen is bij 1 ondervoortand het tandvlees omlaag gezakt. Tandarts stuurde ons terug naar ortho.
De ortho wist het ook niet en stuurde weer terug naar de tandarts met de optie om of bij de tandarts onder controle te blijven en af te wachten, of naar de parodontoloog 1.
Verzekeringstechnisch hebben we ons nu maar laten doorverwijzen, ze wordt volgend jaar 18.
Maar parodontoloog 1 heeft gekeken, constateerde dat er zo'n transplantatie nodig is en dat deed ze zelf niet. Dus nu zijn we doorverwezen naar praktijk nummer 2. Het lijkt wel een verdienmodel.
Gelukkig valt dat wel onder de verzekering.
Die ingreep lijkt me gruwelijk en ze wil dat ik en haar vriendje mee gaan... :X misschien toch maar kijken of ex mee kan, die kan wat beter tegen zulke dingen. Kijken of het gepland kan op zijn vrije dag.
Dit heeft mijn vriend gehad op volwassen leeftijd. Het is hem meegevallen uiteindelijk, maar wel andere situatie natuurlijk dan bij een kind.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:20:59 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_220972006
Ik heb ook weer eens een beetje bij gelezen hier.

Klinkt heftig, een tandvleestransplantatie. Maar ik ging even googlen en ze gebruiken een stukje weefsel vanuit je gehemelte, dat vond ik al wel wat geruststellend. Succes in elk geval!

Schanu, wat een rot ervaring bij de tandarts hadden jullie zeg, bizar.

Mushanga, succes met de baby, hopelijk is hij niet echt ziek/koortsig?
in de haak.
pi_220973896
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 07:45 schreef oh-oh het volgende:
Gezellig met de kleinkinderen :D
Sterkte!

@:Nijna mijn nichtje heeft ook zo een transplantatie gehad en dat is de grootste bangepoeper die we hebben in de familie, maar het viel haar reuze mee ^O^
Dat is fijn om te horen oh-oh. Ik hoorde van een vriendin van mijn moeder dat ze ook zo'n transplantatie heeft gehad en dat het redelijk meeviel.

En @LauriLynne fijn dat het hem ook is meegevallen.

Ik ga maandag toch de tandarts nog even bellen, jongste zegt nu dat ze haar maar onder narcose moeten doen, misschien moeten we kijken of we terecht kunnen op een plek waar ze dat eventueel kunnen doen in plaats van nog een keer van het kastje naar een andere muur...

@Mushanga71, beetje uitgerust of had je vandaar ook de hele dag de kleinkinders?

Ik heb zo'n stel fijne klussers om me heen O+ . "Oh zullen we de deurposten enzo ook nog even lakken dan?" en daar gingen ze alweer met eens schuurpapiertje en kwast. Het ziet er echt duizend keer beter uit dan maandag.
Ik weet intussen hoe ik laminaat moet leggen, ik denk dat ik ook nog ga leren hoe ik vloerbedekking in een kamertje prop :Y .
Mijn vader zei dat ik maar een klusbedrijfje moest gaan beginnen :+ . Nou dat lijkt me dan weer niet zo'n succes, maar het geeft wel voldoening als je ziet hoe het opknapt.
Fake it till you make it...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:31:00 #123
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220973913
Wat fijn om te horen Nijna. De juiste mensen om je heen is in zulke situaties goud waard.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:52:20 #124
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220974048
Kunnen jullie hier even komen?
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220974339
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen jullie hier even komen?
:D
Uh... net te ver om te fietsen. En ik ga als ik over ben eerst een tijdje bijtanken.
Als ik daarna weer nieuwe blauwe plekken, beurse knieën e.d. wil dan meld ik me :* .
Ik ben geen karren trekker, als iemand anders maar bedenkt wat er moet gebeuren en hoe het moet, dan kan ik best een heleboel blijkbaar :s) .
Mooie ook om mee te nemen in de gesprekken met de jobcoach ;).
Ik ben zoveel aan het leren over mezelf O+ , het hele gedoe is toch ook ergens goed voor blijkbaar.
Fake it till you make it...
pi_220975343
Het wordt je blijkbaar ook door veel mensen gegund Nijna! Heb je al een verhuisdatum in zicht?
pi_220975754
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:26 schreef Nijna het volgende:

[..]


Ik ga maandag toch de tandarts nog even bellen, jongste zegt nu dat ze haar maar onder narcose moeten doen, misschien moeten we kijken of we terecht kunnen op een plek waar ze dat eventueel kunnen doen in plaats…..
Ik was nieuwsgierig. Narcose tandartsen geeft veel hits op google, narcose paradontologen lijken een stuk zeldzamer. Hopelijk kan je iets vinden.
  zondag 7 juni 2026 @ 02:20:40 #128
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220976059
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.

Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 7 juni 2026 @ 07:13:18 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220976245
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:20 schreef Tink89 het volgende:
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.

Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
Fijn dat je er een goede ervaring mee hebt.
Ik ken wel een heleboel mensen die er niet goed geholpen zijn en zelfs met meer problemen er weggekomen zijn.

Succes, hoop dat je probleem snel opgelost
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220976266
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:20 schreef Tink89 het volgende:
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.

Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
Dat is inderdaad niet naast de deur, maar ik houd het in gedachten.
Misschien in een ziekenhuis, ik ga er morgen maar eens achteraan (heb toch niks te doen :+ ).

Hopelijk kunnen ze gauw iets doen aan de pijn, zo beroerd, pijn in je mond :* sterkte.
Fake it till you make it...
pi_220976269
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
Het wordt je blijkbaar ook door veel mensen gegund Nijna! Heb je al een verhuisdatum in zicht?
Volgend weekend of begin volgende week, even kijken wat lukt. Heb in elk geval volgende week een paar sterke heren die de wasmachine en wat grotere meubels gaan overbrengen.
Die dozen kan ik zelf ook wel heen en weer rijden.
En moet nog een kast ophalen paar dorpen verderop dat kan waarschijnlijk zelfde dag.
Fake it till you make it...
  zondag 7 juni 2026 @ 09:30:04 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220976590
Voor je het weet is het zover ^O^
En dan mag je echt trots zijn op jezelf ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220977211
Wat een fijn vooruitzicht nijna, dat het zo mooi wordt en je er bijna in kan!
Succes met zoeken voor de behandeling onder narcose. Klinkt inderdaad alsof dat beter zal zijn voor haar.

Tink, klinkt pijnlijk, hopelijk kun je bij de spoeddienst terecht vandaag! Beterschap!

Mush hoe gaat het nu meet beeb? Hopelijk wel nog kunnen genieten van je oppasweekend/dag?
pi_220977421
@Nijna mijn kinderen gaan naar de kindertandarts en in geval van angst en hevige ingrepen maakt hij gebruik van dormicum drank, ze zijn er dan wel bij maar later weten ze er weinig meer van... misschien is dat nog een optie ergens?
Succes met klussen en verhuizen!
S. 2014
J. 2016
pi_220977439
Wat ga je snel Nijna!
Zo fijn om te lezen dat het helemaal jouw plekje wordt O+

En al die tandarts verhalen ;(

Hier een hele drukke maar erg gezellige zaterdag achter de rug. B had een toernooi een dorp verderop en daarna een bbq bij 1 van de trainers thuis. Was supergezellig. Werd veel te laat en we gaan zo door naar de volgende bbq. >:)
Zijn trainer vertelde dat de trainer van het 1e en 2e naar B hadden geinformeerd. Of hij mee wilde trainen. B weigerde. Wisten wij dus niets van. Hij zit nu in het 4e in een superleuk team, hij heeft echt zijn draai gevonden. Het eerste en tweede trainen en spelen heel anders, behoorlijk serieus en op hoog niveau. Dat ziet B helemaal niet zitten. Ik vind het fijn dat hij dat gewoon eerlijk zegt.

Logeerpartij ging ook goed, de mannen gingen om 1 uur slapen meldden ze vanochtend.

Dus nou ja een leuk weekend zo.

Fijne zondag allemaal!
  Redactie Frontpage zondag 7 juni 2026 @ 12:06:29 #136
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220977465
Gisteren feestje gehad en wat heb ik onwijs genoten O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220977737
Klinkt al een heel geslaagd weekend exode!
Ik hou van bbq’s haha.

Tink: succes, hopelijk ben je snel van de pijn af.

Mushanga: ik hoop dat je een beetje bent bijgekomen en verder een leuk weekend hebt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_220978445
Wij zijn in de Efteling krijg ik bericht dat er een moeder van een leerling is overleden. Het is niet onverwachts maar toch altijd te vroeg.
pi_220978687
Kleinzoon was tot 5u steeds wakker, niet ziek gelukkig. Dochter denkt aan verlatingsangst want meneer zit nu in die fase. Maar, 5u dus. Zoon heeft hem toen uit bed gehaald en met hem rondgelopen, daarna bij hem genomen tot hij sliep en weer in zn bedje gelegd. Wist ik niet, hoorde ik later pas, zo lief van hem O+ Dus, ik heb die nacht 3 uur kunnen slapen.
Zou de volgende dag namelijk 2x 150km rijden en das me gelukt! Dankzij mijn 3 uur slaap en zoon als navigator.
Wij hebben ook een heel leuk feestje gehad! O+
Ik ben uitgerust nu, was gisteravond knock-out zodra ik in bed lag.

Ach @F_r ;(

Auw Tink! Heb je de spoeddienst kunnen bereiken? Sterkte :*

Je gaat zooo vlot, Nijna! En lief al die helpende handen. Nog even, dan begint je nieuwe leven :)
En een roesje of narcose lijkt me niet meer dan normaal bij zo'n ingreep hoor. Het idee alleen al :{ zonder zoiets en dan ben ik iemand die gedwongen moest worden door de tandarts om een verdoving te zetten omdat ie anders mijn kies niet wilde trekken. Tandvlees is next level.

Nu gaan zoon en ik F1 kijken, via een illegale site :P

Edit: dat was een korte race voor Max -O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220980078
Max vertrok en prrrt stil
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220983049
Kimi won en staat nu eerste in het klassement :)

Ik vrees dat ik een verslaving heb. Bestelde net mijn 2e paar Converse Chucks in 1 week tijd. Heb ik straks 11 paar en een nieuwe schoenenkast nodig O-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220983664
@F_r dat zijn nare berichten :*

@Mushanga71 hahaha luxe probleem ;).

Vandaag snipperdag, even ademhalen en wat boodschappen doen die nog nodig zijn (er komen van de week wat mensen helpen poetsen, ik moet bv nog een dweil enzo).
Woensdag komt de aannemer nog even, die hoeft niet veel meer te doen gelukkig. Alleen gat in muur vullen en plinten en deklatten terugplaatsen.
En mijn apparatuur komt woensdag, weer een stap dichterbij.
Moet nog wat spul naar de stort brengen, kan hopelijk vandaag eindelijk een afvalpas aanvragen, want ik kan dus ook nog niks in de containers storten omdat ik geen pasje heb.
Fake it till you make it...
pi_220984032
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:21 schreef Nijna het volgende:
@:F_r dat zijn nare berichten :*

@:Mushanga71 hahaha luxe probleem ;).

Vandaag snipperdag, even ademhalen en wat boodschappen doen die nog nodig zijn (er komen van de week wat mensen helpen poetsen, ik moet bv nog een dweil enzo).
Woensdag komt de aannemer nog even, die hoeft niet veel meer te doen gelukkig. Alleen gat in muur vullen en plinten en deklatten terugplaatsen.
En mijn apparatuur komt woensdag, weer een stap dichterbij.
Moet nog wat spul naar de stort brengen, kan hopelijk vandaag eindelijk een afvalpas aanvragen, want ik kan dus ook nog niks in de containers storten omdat ik geen pasje heb.
Ja, echt hoor! Ben nu voor schoenenkasten aan het kijken :D Of misschien handiger als zoon zijn schoenen es uitzoekt, die past de helft niet meer. Meer ruimte voor mij 8-)

Geniet van je snipperdagje, je hebt al bergen verzet de afgelopen tijd :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220984343
Fijn even een snipperdag Nijna! Geniet er van.

Juul hebben we vandaag thuisgehouden. Die is gewoon op, buikpijn, hoofdpijn, diarree etc. De afgelopen 1,5 week waren zo druk met expositie van haar kunst atelier, hockeyclinics, Avond4daagse en daar achteraan een super druk weekend met steeds laat naar bed.
Gelukkig zijn de komende 2 weken veeeel rustiger maar vandaag gunnen we haar even een dag bijkomen. Net als jij Nijna.
  FOK!Fotograaf maandag 8 juni 2026 @ 10:39:38 #145
148247 taxibabe
pi_220984600
Beterschap met Juul! Hier een beetje hetzelfde, Avondvierdaagse en daardoor later naar bed, en nog een extra uitje van school naar een museum en zwemles. Dus hier sinds zaterdagnacht hoge koorts en overgeven. Vandaag gaat het iets beter maar lekker dagje thuis.
  maandag 8 juni 2026 @ 10:48:17 #146
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_220984708
@Nijna geniet lekker even van deze dag!

@exode groot gelijk om haar een dagje thuis te houden. Die laatste weken blijven een raar circus op basisscholen en clubjes..

@taxibabe beterschap voor de kleine. Dat ene dagje thuis kan vast geen kwaad.
pi_220984725
Ach wat vervelend ook Taxi, beterschap!
  maandag 8 juni 2026 @ 11:16:23 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220984838
Beterschap voor de dames lieverds! Mijn oudste loopt ook op haar tandvlees, maar het is nog 5 weken school. Ik hoop dat we daar een beetje doorheen komen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 8 juni 2026 @ 11:29:29 #149
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220984908
Beterschap!

Hier ook laatste loodjes en weer een schoolweigeraar. Betekent helaas dat zus ook niet kan. Ingewikkeld allemaal.
pi_220984948
Beterschap voor de zieken.

Hier is dochter gelukkig weer opgeknapt. Heel vorige week flink verkouden geweest. Wel naar school gegaan omdat ze niet ziek genoeg was om thuis te blijven, maar toch twee keer ziek naar huis gekomen. (Ook vanwege slaapgebrek door hoesten).

En een lullige reactie van de LO docent, omdat ik haar een briefje had meegegeven dat ze niet mee kon doen ivm verkoudheid, vond hij geen goede reden. Dus heb haar naar huis laten komen en de eerste twee uur afwezig gemeld. Brugklascoördinator vond wel dat ik de inschatting beter kon maken of ze wel of niet mee kan dan dan dat de docent dat kan ;)

@Kyara dat klinkt ook wel ingewikkeld inderdaad :*
Hoe gaat het verder met jou? Is het nog een beetje te bolwerken voor je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')