abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:05:49 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220968306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik hoop dat er geen volgende keer komt :+ maar fijn om te weten. Tis alleen een oranje vos en een knalgeel doekje. En de slaapzak is...wit :+
Ik was alleen maar op 30 of 40 graden, dan heb ik nooit last van doorlopen van kleuren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220968468
Ik ook niet en anders jammer dan. Een slaapzak is vervangbaar en functioneert ook prima met een extra kleurtje.

Een knalrode slaapzak en een witte knuffel zou ik dan weer niet samen doen.
pi_220968579
Was 3 zit er in, de knuffels. Beeb slaap toch, ik leg ze straks wel bij hem neer. Ben bek af. Nog een uurtje en dan zijn de knuffels gewassen en gedroogd, hoop ik.

Edit 22.58: Was 3 is bijna klaar en was 4 zet ik op de timer voor morgenochtend. Dan wachten tot de knuffels zijn uitgedrogerd en dan naar bed :O

[ Bericht 44% gewijzigd door Mushanga71 op 05-06-2026 22:58:46 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220968858
Nijna dat klinkt echt vreselijk naar zo'n tandvleestransplantatie :{

Oh nee Mush, dat zijn een hoop wasjes, hopelijk blijft het vannacht rustig en spuugt hij niet nog een keer!

Mijn dames hadden vandaag de laatste wandeldag. Even leek het droog te blijven, maar de 8 jarige kwam 10 minuten na de 9 jarige binnen en kwam precies in een wolkbreuk terecht. En ik stond haar op te wachten, dus ik ook :') ze heeft niet geklaagd ook al was ze tot op haar onderbroek doorweekt. En raakte ze onderweg naar de auto snoepjes kwijt omdat de kartonnen verpakking zo nat was dat hij openscheurde zonder dat ze het door had. Na een warme douche lagen ze voor de 3e dag op rij om half 10 pas op bed. Moe maar voldaan O+
pi_220968942
Boh, Schanu, das ook een lekkere binnenkomer na zo'n prestatie :{ Stoer wel, zonder klagen. En haar snoepjes... Die verdient wel wat extra snoep én een extra knuffel. Beide meiden trouwens, goed gedaan!

Denk dat de knuffels inmiddels zelf kotsmisselijk van de droger zijn :+ Die parkeer ik zo bij beeb, dan mijn sprei nog even de droger in want dies niet helemaal droog nog, en dan: slapen!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969312
:O
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969327
Ben de tel kwijt hoevaak ik eruit ben geweest. 30x? :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh, Schanu, das ook een lekkere binnenkomer na zo'n prestatie :{ Stoer wel, zonder klagen. En haar snoepjes... Die verdient wel wat extra snoep én een extra knuffel. Beide meiden trouwens, goed gedaan!

Denk dat de knuffels inmiddels zelf kotsmisselijk van de droger zijn :+ Die parkeer ik zo bij beeb, dan mijn sprei nog even de droger in want dies niet helemaal droog nog, en dan: slapen!
Arme knuffels

Mogge
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 6 juni 2026 @ 06:28:39 #109
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_220969370
Oh Mush klinkt als een fijn nachtje. Geen wassessie meer nodig gehad? Hopelijk knapt de kleine kleinzoon rap op.

Maar wel mooi uitgeslopen Schanu 🌻
If you can dream it, you can do it...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 07:45:46 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969428
Gezellig met de kleinkinderen :D
Sterkte!

@Nijna mijn nichtje heeft ook zo een transplantatie gehad en dat is de grootste bangepoeper die we hebben in de familie, maar het viel haar reuze mee ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969512
Jaa, echt hoor :') Kleinzoon en ik zijn beneden en wie pit er nog? :D
Beeb heeft niet meer gespuugd gelukkig! Maar was echt voortdurend even wakker en dat slaapt écht kut.
Was nummer 4 is zo klaar en dan moet mijn kleding nog maar dat komt wel. Verschillende kleuren en programma's, vandaar ;)

Nu thee c_/
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969515
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 05:02 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Arme knuffels

Mogge
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijkt ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:31:06 #113
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969520
:D Ik was alleen handdoeken en beddengoed apart, en de hondenspullen, maar alles op 40 graden, ik heb nooit gedoe met de spullen.
En een hondenwasje kan bestaan uit kleding maar daar kunnen ook knuffels en dekens bij zitten.
Ik ben nu toevallig de dekens van de bank aan het wassen en ik heb daar een paar knuffels bij gepropt die de poedel de hele tijd mee denkt te moeten nemen in de tuin.
Maar ik heb nu geen kortharige honden meer, en de langhaar chihuahua verhaart niet, de poedel en de puff ook niet, dus geen hondenharen meer in huis.
B-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969559
Dat scheelt een hoop, geen hondenharen :Y
Slaapzak+pyjama en knuffels op de korte 40 graden, apart vanwege de kleur.
Mijn sprei, apart antikreuk op 40 graden en het beddengoed op 60 graden. Gewone kleding gaat op 30 of 40 graden antikreuk en die moet nog. Dat waren de wassen van gisteravond :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 09:02:59 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220969579
Ik heb ook antikreuk en stomen en weet ik veel wat allemaal, ik gebruik voor alles de 40 graden stand van een uur _O- En af en toe een kookwas met handdoeken en zo, voor de machine. Scheutje azijn er bij en klaar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220969809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijkt ;)
Ja droge neus en daardoor wakker
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220969813
Stomen heb ik niet maar de antikreuk O+ Liever wat meer wassen en netjes ophangen dan strijken. Heb geeneens een strijkplank meer, die nam ex mee. De bout mocht ik houden :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220969817
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:32 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja droge neus en daardoor wakker
Boh, niet handig :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:37:26 #119
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220971208
:D Ik strijk ook niks, hang gewoon netjes op en klaar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220971818
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:16 schreef Nijna het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel :* balen van het bad!

@:LeNeHe, brrr dat klinkt niet heel lekker.
Arm kind, hopelijk gaat het na deze hobbel voorspoediger :*

Mijn jongste moet misschien een tandvleestransplantatie :{ . Na het beugelen is bij 1 ondervoortand het tandvlees omlaag gezakt. Tandarts stuurde ons terug naar ortho.
De ortho wist het ook niet en stuurde weer terug naar de tandarts met de optie om of bij de tandarts onder controle te blijven en af te wachten, of naar de parodontoloog 1.
Verzekeringstechnisch hebben we ons nu maar laten doorverwijzen, ze wordt volgend jaar 18.
Maar parodontoloog 1 heeft gekeken, constateerde dat er zo'n transplantatie nodig is en dat deed ze zelf niet. Dus nu zijn we doorverwezen naar praktijk nummer 2. Het lijkt wel een verdienmodel.
Gelukkig valt dat wel onder de verzekering.
Die ingreep lijkt me gruwelijk en ze wil dat ik en haar vriendje mee gaan... :X misschien toch maar kijken of ex mee kan, die kan wat beter tegen zulke dingen. Kijken of het gepland kan op zijn vrije dag.
Dit heeft mijn vriend gehad op volwassen leeftijd. Het is hem meegevallen uiteindelijk, maar wel andere situatie natuurlijk dan bij een kind.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:20:59 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_220972006
Ik heb ook weer eens een beetje bij gelezen hier.

Klinkt heftig, een tandvleestransplantatie. Maar ik ging even googlen en ze gebruiken een stukje weefsel vanuit je gehemelte, dat vond ik al wel wat geruststellend. Succes in elk geval!

Schanu, wat een rot ervaring bij de tandarts hadden jullie zeg, bizar.

Mushanga, succes met de baby, hopelijk is hij niet echt ziek/koortsig?
in de haak.
pi_220973896
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 07:45 schreef oh-oh het volgende:
Gezellig met de kleinkinderen :D
Sterkte!

@:Nijna mijn nichtje heeft ook zo een transplantatie gehad en dat is de grootste bangepoeper die we hebben in de familie, maar het viel haar reuze mee ^O^
Dat is fijn om te horen oh-oh. Ik hoorde van een vriendin van mijn moeder dat ze ook zo'n transplantatie heeft gehad en dat het redelijk meeviel.

En @LauriLynne fijn dat het hem ook is meegevallen.

Ik ga maandag toch de tandarts nog even bellen, jongste zegt nu dat ze haar maar onder narcose moeten doen, misschien moeten we kijken of we terecht kunnen op een plek waar ze dat eventueel kunnen doen in plaats van nog een keer van het kastje naar een andere muur...

@Mushanga71, beetje uitgerust of had je vandaar ook de hele dag de kleinkinders?

Ik heb zo'n stel fijne klussers om me heen O+ . "Oh zullen we de deurposten enzo ook nog even lakken dan?" en daar gingen ze alweer met eens schuurpapiertje en kwast. Het ziet er echt duizend keer beter uit dan maandag.
Ik weet intussen hoe ik laminaat moet leggen, ik denk dat ik ook nog ga leren hoe ik vloerbedekking in een kamertje prop :Y .
Mijn vader zei dat ik maar een klusbedrijfje moest gaan beginnen :+ . Nou dat lijkt me dan weer niet zo'n succes, maar het geeft wel voldoening als je ziet hoe het opknapt.
Fake it till you make it...
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:31:00 #123
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220973913
Wat fijn om te horen Nijna. De juiste mensen om je heen is in zulke situaties goud waard.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:52:20 #124
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220974048
Kunnen jullie hier even komen?
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220974339
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen jullie hier even komen?
:D
Uh... net te ver om te fietsen. En ik ga als ik over ben eerst een tijdje bijtanken.
Als ik daarna weer nieuwe blauwe plekken, beurse knieën e.d. wil dan meld ik me :* .
Ik ben geen karren trekker, als iemand anders maar bedenkt wat er moet gebeuren en hoe het moet, dan kan ik best een heleboel blijkbaar :s) .
Mooie ook om mee te nemen in de gesprekken met de jobcoach ;).
Ik ben zoveel aan het leren over mezelf O+ , het hele gedoe is toch ook ergens goed voor blijkbaar.
Fake it till you make it...
pi_220975343
Het wordt je blijkbaar ook door veel mensen gegund Nijna! Heb je al een verhuisdatum in zicht?
pi_220975754
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:26 schreef Nijna het volgende:

[..]


Ik ga maandag toch de tandarts nog even bellen, jongste zegt nu dat ze haar maar onder narcose moeten doen, misschien moeten we kijken of we terecht kunnen op een plek waar ze dat eventueel kunnen doen in plaats…..
Ik was nieuwsgierig. Narcose tandartsen geeft veel hits op google, narcose paradontologen lijken een stuk zeldzamer. Hopelijk kan je iets vinden.
  zondag 7 juni 2026 @ 02:20:40 #128
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220976059
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.

Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 7 juni 2026 @ 07:13:18 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220976245
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:20 schreef Tink89 het volgende:
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.

Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
Fijn dat je er een goede ervaring mee hebt.
Ik ken wel een heleboel mensen die er niet goed geholpen zijn en zelfs met meer problemen er weggekomen zijn.

Succes, hoop dat je probleem snel opgelost
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220976266
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:20 schreef Tink89 het volgende:
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.

Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
Dat is inderdaad niet naast de deur, maar ik houd het in gedachten.
Misschien in een ziekenhuis, ik ga er morgen maar eens achteraan (heb toch niks te doen :+ ).

Hopelijk kunnen ze gauw iets doen aan de pijn, zo beroerd, pijn in je mond :* sterkte.
Fake it till you make it...
pi_220976269
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
Het wordt je blijkbaar ook door veel mensen gegund Nijna! Heb je al een verhuisdatum in zicht?
Volgend weekend of begin volgende week, even kijken wat lukt. Heb in elk geval volgende week een paar sterke heren die de wasmachine en wat grotere meubels gaan overbrengen.
Die dozen kan ik zelf ook wel heen en weer rijden.
En moet nog een kast ophalen paar dorpen verderop dat kan waarschijnlijk zelfde dag.
Fake it till you make it...
  zondag 7 juni 2026 @ 09:30:04 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220976590
Voor je het weet is het zover ^O^
En dan mag je echt trots zijn op jezelf ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220977211
Wat een fijn vooruitzicht nijna, dat het zo mooi wordt en je er bijna in kan!
Succes met zoeken voor de behandeling onder narcose. Klinkt inderdaad alsof dat beter zal zijn voor haar.

Tink, klinkt pijnlijk, hopelijk kun je bij de spoeddienst terecht vandaag! Beterschap!

Mush hoe gaat het nu meet beeb? Hopelijk wel nog kunnen genieten van je oppasweekend/dag?
pi_220977421
@Nijna mijn kinderen gaan naar de kindertandarts en in geval van angst en hevige ingrepen maakt hij gebruik van dormicum drank, ze zijn er dan wel bij maar later weten ze er weinig meer van... misschien is dat nog een optie ergens?
Succes met klussen en verhuizen!
S. 2014
J. 2016
pi_220977439
Wat ga je snel Nijna!
Zo fijn om te lezen dat het helemaal jouw plekje wordt O+

En al die tandarts verhalen ;(

Hier een hele drukke maar erg gezellige zaterdag achter de rug. B had een toernooi een dorp verderop en daarna een bbq bij 1 van de trainers thuis. Was supergezellig. Werd veel te laat en we gaan zo door naar de volgende bbq. >:)
Zijn trainer vertelde dat de trainer van het 1e en 2e naar B hadden geinformeerd. Of hij mee wilde trainen. B weigerde. Wisten wij dus niets van. Hij zit nu in het 4e in een superleuk team, hij heeft echt zijn draai gevonden. Het eerste en tweede trainen en spelen heel anders, behoorlijk serieus en op hoog niveau. Dat ziet B helemaal niet zitten. Ik vind het fijn dat hij dat gewoon eerlijk zegt.

Logeerpartij ging ook goed, de mannen gingen om 1 uur slapen meldden ze vanochtend.

Dus nou ja een leuk weekend zo.

Fijne zondag allemaal!
  Redactie Frontpage zondag 7 juni 2026 @ 12:06:29 #136
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220977465
Gisteren feestje gehad en wat heb ik onwijs genoten O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220977737
Klinkt al een heel geslaagd weekend exode!
Ik hou van bbq’s haha.

Tink: succes, hopelijk ben je snel van de pijn af.

Mushanga: ik hoop dat je een beetje bent bijgekomen en verder een leuk weekend hebt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_220978445
Wij zijn in de Efteling krijg ik bericht dat er een moeder van een leerling is overleden. Het is niet onverwachts maar toch altijd te vroeg.
pi_220978687
Kleinzoon was tot 5u steeds wakker, niet ziek gelukkig. Dochter denkt aan verlatingsangst want meneer zit nu in die fase. Maar, 5u dus. Zoon heeft hem toen uit bed gehaald en met hem rondgelopen, daarna bij hem genomen tot hij sliep en weer in zn bedje gelegd. Wist ik niet, hoorde ik later pas, zo lief van hem O+ Dus, ik heb die nacht 3 uur kunnen slapen.
Zou de volgende dag namelijk 2x 150km rijden en das me gelukt! Dankzij mijn 3 uur slaap en zoon als navigator.
Wij hebben ook een heel leuk feestje gehad! O+
Ik ben uitgerust nu, was gisteravond knock-out zodra ik in bed lag.

Ach @F_r ;(

Auw Tink! Heb je de spoeddienst kunnen bereiken? Sterkte :*

Je gaat zooo vlot, Nijna! En lief al die helpende handen. Nog even, dan begint je nieuwe leven :)
En een roesje of narcose lijkt me niet meer dan normaal bij zo'n ingreep hoor. Het idee alleen al :{ zonder zoiets en dan ben ik iemand die gedwongen moest worden door de tandarts om een verdoving te zetten omdat ie anders mijn kies niet wilde trekken. Tandvlees is next level.

Nu gaan zoon en ik F1 kijken, via een illegale site :P

Edit: dat was een korte race voor Max -O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220980078
Max vertrok en prrrt stil
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220983049
Kimi won en staat nu eerste in het klassement :)

Ik vrees dat ik een verslaving heb. Bestelde net mijn 2e paar Converse Chucks in 1 week tijd. Heb ik straks 11 paar en een nieuwe schoenenkast nodig O-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220983664
@F_r dat zijn nare berichten :*

@Mushanga71 hahaha luxe probleem ;).

Vandaag snipperdag, even ademhalen en wat boodschappen doen die nog nodig zijn (er komen van de week wat mensen helpen poetsen, ik moet bv nog een dweil enzo).
Woensdag komt de aannemer nog even, die hoeft niet veel meer te doen gelukkig. Alleen gat in muur vullen en plinten en deklatten terugplaatsen.
En mijn apparatuur komt woensdag, weer een stap dichterbij.
Moet nog wat spul naar de stort brengen, kan hopelijk vandaag eindelijk een afvalpas aanvragen, want ik kan dus ook nog niks in de containers storten omdat ik geen pasje heb.
Fake it till you make it...
pi_220984032
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:21 schreef Nijna het volgende:
@:F_r dat zijn nare berichten :*

@:Mushanga71 hahaha luxe probleem ;).

Vandaag snipperdag, even ademhalen en wat boodschappen doen die nog nodig zijn (er komen van de week wat mensen helpen poetsen, ik moet bv nog een dweil enzo).
Woensdag komt de aannemer nog even, die hoeft niet veel meer te doen gelukkig. Alleen gat in muur vullen en plinten en deklatten terugplaatsen.
En mijn apparatuur komt woensdag, weer een stap dichterbij.
Moet nog wat spul naar de stort brengen, kan hopelijk vandaag eindelijk een afvalpas aanvragen, want ik kan dus ook nog niks in de containers storten omdat ik geen pasje heb.
Ja, echt hoor! Ben nu voor schoenenkasten aan het kijken :D Of misschien handiger als zoon zijn schoenen es uitzoekt, die past de helft niet meer. Meer ruimte voor mij 8-)

Geniet van je snipperdagje, je hebt al bergen verzet de afgelopen tijd :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220984343
Fijn even een snipperdag Nijna! Geniet er van.

Juul hebben we vandaag thuisgehouden. Die is gewoon op, buikpijn, hoofdpijn, diarree etc. De afgelopen 1,5 week waren zo druk met expositie van haar kunst atelier, hockeyclinics, Avond4daagse en daar achteraan een super druk weekend met steeds laat naar bed.
Gelukkig zijn de komende 2 weken veeeel rustiger maar vandaag gunnen we haar even een dag bijkomen. Net als jij Nijna.
  FOK!Fotograaf maandag 8 juni 2026 @ 10:39:38 #145
148247 taxibabe
pi_220984600
Beterschap met Juul! Hier een beetje hetzelfde, Avondvierdaagse en daardoor later naar bed, en nog een extra uitje van school naar een museum en zwemles. Dus hier sinds zaterdagnacht hoge koorts en overgeven. Vandaag gaat het iets beter maar lekker dagje thuis.
  maandag 8 juni 2026 @ 10:48:17 #146
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_220984708
@Nijna geniet lekker even van deze dag!

@exode groot gelijk om haar een dagje thuis te houden. Die laatste weken blijven een raar circus op basisscholen en clubjes..

@taxibabe beterschap voor de kleine. Dat ene dagje thuis kan vast geen kwaad.
pi_220984725
Ach wat vervelend ook Taxi, beterschap!
  maandag 8 juni 2026 @ 11:16:23 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220984838
Beterschap voor de dames lieverds! Mijn oudste loopt ook op haar tandvlees, maar het is nog 5 weken school. Ik hoop dat we daar een beetje doorheen komen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 8 juni 2026 @ 11:29:29 #149
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220984908
Beterschap!

Hier ook laatste loodjes en weer een schoolweigeraar. Betekent helaas dat zus ook niet kan. Ingewikkeld allemaal.
pi_220984948
Beterschap voor de zieken.

Hier is dochter gelukkig weer opgeknapt. Heel vorige week flink verkouden geweest. Wel naar school gegaan omdat ze niet ziek genoeg was om thuis te blijven, maar toch twee keer ziek naar huis gekomen. (Ook vanwege slaapgebrek door hoesten).

En een lullige reactie van de LO docent, omdat ik haar een briefje had meegegeven dat ze niet mee kon doen ivm verkoudheid, vond hij geen goede reden. Dus heb haar naar huis laten komen en de eerste twee uur afwezig gemeld. Brugklascoördinator vond wel dat ik de inschatting beter kon maken of ze wel of niet mee kan dan dan dat de docent dat kan ;)

@Kyara dat klinkt ook wel ingewikkeld inderdaad :*
Hoe gaat het verder met jou? Is het nog een beetje te bolwerken voor je?
pi_220984980
Ik heb echt het idee dat de zomervakantie nog heel ver weg is. Maar gelukkig hier kinderen die overal fluitend doorheen komen, ondanks dat ze in de vakantie en met de vrije dagen amper thuis zijn geweest. Maar een echte relaxvakantie kijk ik ook wel naar uit! De vrije tijd met Pinksteren was uiteindelijk in het water gevallen door een medisch noodgeval in de familie (waarbij het wel heel extra fijn was dat de kinderen op kamp waren).

Wij hadden ook een weekend sporttoernooien. Zaterdag voetbal, zondag Beeball. Zoon mocht ook aansluiten bij Beeball en vond het geweldig, dus we gaan eens kijken in hoeverre honkbal en voetbal te combineren is.

Exode, wanneer kunnen jullie bericht verwachten of er een puppy jullie kant op komt?
pi_220985038
f_r, wat een naar bericht over die moeder van een leerling ;(

Nijna, hopelijk kom je een beetje tot rust vandaag!

Beterschap voor de kinderen, Exode en Taxibabe, hopelijk knappen ze snel weer helemaal op.

Kyara, heel veel sterkte :*
pi_220985256
FF, nou dat wilde ik dus net gaan typen.

Als alles goed blijft gaan met de pups en de kennismaking over 3 weken bevalt van beide kanten hebben we een pup *O* *O* *O* *O* *O*
Vanochtend uitgebreid gebeld met de fokker en we staan gegarandeerd op de lijst. Dus 1 van de 9 :)

We 'moeten' alleen de ophaal datum even een paar dagen rekken. Dat moeten we even subtiel voor elkaar krijgen bij de fokker. Het is bij 8 weken ophalen, maar wij willen bij 8,5 week. Ik neem aan dat die paar dagen wel kan, maar ze vertelde dus stellig dat zij 8 weken hanteert vanwege het socialisatieproces van de pup.

En mijn moeder belde net dat ze woensdag de sleutel krijgt van het appartement. Het duurde wat langer omdat de woningbouw nog wat dingen moest repareren. (scheuren in het stucwerk).
pi_220985310
Jaaa, wat fijn en wat spannend Exode! Hopelijk is die paar dagen later ophalen geen probleem *O*

En wat fijn dat je moeder de sleutel van haar appartement heeft gekregen.

Wat een feelgood post ;)
  maandag 8 juni 2026 @ 12:59:44 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220985362
Wat fijn Exode!
  maandag 8 juni 2026 @ 13:02:46 #156
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220985377
Het is vakantieperiode, daar gaat de fokker als het goed is niet heel moeilijk over doen!
Gefeliciteerd *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220985604
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:02 schreef oh-oh het volgende:
Het is vakantieperiode, daar gaat de fokker als het goed is niet heel moeilijk over doen!
Gefeliciteerd *O*
Lijkt me ook, maar ze zei zo stellig aan het eind van het gesprek. Houd je er wel rekening mee dat ze met 8 weken opgehaald moeten worden. Ik hou ze dus niet langer en daarna een hele uitleg waarom.
Maar 3 dagen lijken me nou niet een enorm probleem inderdaad.

Ik wacht nog 2 weken of alles met de pups goed blijft gaan en dan annuleer ik onze vakantie in Augustus. Luxe problemen.
pi_220985736
Yay voor de pup exode! *O* Beterschap voor Juul!

En beterschap voor jouwe, Taxi!

Hillie, fijn zo`n brugklascoordinator, tuurlijk weet je als ouder beter hoe je kind in elkaar zit. En daarbij, gym ;)

Hier heeft zoon zn 3 herkansingen echt wel nodig dus volgende week nog een stressweek en dan zo langzamerhand richting de zomervakantie. Ben heel niet in zomervakantiestemming nog. Heb het gevoel dat we middenin de herfst zitten :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 8 juni 2026 @ 14:49:57 #159
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220986136
De zomer is hier _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 juni 2026 @ 14:50:56 #160
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220986140
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:30 schreef exode het volgende:

[..]
Lijkt me ook, maar ze zei zo stellig aan het eind van het gesprek. Houd je er wel rekening mee dat ze met 8 weken opgehaald moeten worden. Ik hou ze dus niet langer en daarna een hele uitleg waarom.
Maar 3 dagen lijken me nou niet een enorm probleem inderdaad.

Ik wacht nog 2 weken of alles met de pups goed blijft gaan en dan annuleer ik onze vakantie in Augustus. Luxe problemen.
Normaal gesproken worden puppies niet allemaal op 1 dag opgehaald hoor, dat verdelen ze over een paar dagen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220986222
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Normaal gesproken worden puppies niet allemaal op 1 dag opgehaald hoor, dat verdelen ze over een paar dagen!
Dat is waar.
Stom he, dat we ons zo druk maken over die paar dagen. Dat krijg je naar alle teleurstellingen steeds. Ze vertelde ook dat ze nog steeds belletjes en mailtjes krijgt of ze nog pups heeft.
pi_220986409
F_r: wat vreselijk zo’n bericht zeg.

Exode: wat een leuk nieuws! Bijna een puppy O+

Ik wil ook wel weer meer zon eigenlijk. Ben nu wel weer genoeg afgekoeld :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 8 juni 2026 @ 15:51:11 #163
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220986496
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:13 schreef exode het volgende:

[..]
Dat is waar.
Stom he, dat we ons zo druk maken over die paar dagen. Dat krijg je naar alle teleurstellingen steeds. Ze vertelde ook dat ze nog steeds belletjes en mailtjes krijgt of ze nog pups heeft.
En met 8 weken en 3 dagen zijn ze ook nog 8 weken :+
Ja ik zou er ook pas gerust op zijn als ik een pup in handen had op deze manier.
Weet ze dat jullie er met liefde de vakantie voor cancellen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220986564
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]
En met 8 weken en 3 dagen zijn ze ook nog 8 weken :+
Ja ik zou er ook pas gerust op zijn als ik een pup in handen had op deze manier.
Weet ze dat jullie er met liefde de vakantie voor cancellen?
Ja, dat vertelde ik, dat we binnen nu en 2,5 week onze vakantie moeten annuleren. Toen zei ze 'Als alle pups in zo'n goede gezondheid blijven, is 1 van de 9 sowieso voor jullie'.
pi_220986675
Zoon gaat VIP naar Guns'N Roses *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 08-06-2026 16:40:32 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2026 @ 16:52:29 #166
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220986759
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon gaat VIP naar Guns'N Roses *O*
Hij helemaal blij!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220986788
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon gaat VIP naar Guns'N Roses *O*
Leuk! *O*
pi_220986967
Jaaaa, hij is écht superblij :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220986992
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:49 schreef oh-oh het volgende:
De zomer is hier _O-
Oh, dus dáár is die gebleven! :')
  maandag 8 juni 2026 @ 18:55:17 #170
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220987483
Zeker!
Ik at kersen uit mijn eigen boom vandaag O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220987587
Maar als jullie niet op vakantie gaan, dan is 8 weken toch wel haalbaar? Of hebben jullie nog een weekend weg oid gepland? Ik heb geen ervaring met puppy’s, maar bij katten geldt idd ook dat je ze verspreid over een week ofzo laat vertrekken, dus het lijkt me dat dat geen probleem zou moeten zijn. Ik doe gewoon alvast een *O* voor jullie!

Leuk Mushanga! Hij zal de gemiddelde leeftijd daar vast flink naar beneden halen :D

Lekker oh-oh! Wel handig dat de vorige bewoners dat soort dingen al geplant hadden voor je!
  maandag 8 juni 2026 @ 19:23:54 #172
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220987629
Er staan hier fruitbomen op de tuin.
Maar eentje daar is de vorst over gegaan toen hij in de bloei stond. En de perzikboom was overleden dus die hebben we kort gezaagd ( komt in het kippenhok dus we laten de stam met takken staan ). We hebben 90% van de druiven er uit gehaald want die overwoekerden hier alles. En dan zijn er kersen, peren en appelbomen en er is een kruisbessenstruik.
Er hebben ook kippen gezeten, aan die kant komen nu weer kippen. Aan de andere kant zat wss een varken :)
Dat gaan we niet doen.
Ik wil wel een moestuin maar dit jaar is daar niet veel van terecht gekomen nog, volgend jaar beter.
Er moet nog een en ander veranderd worden op de tuin voor we die moestuin definitief kunnen plaatsen zeg maar.
Het huis is in 73 gebouwd, ik ben even oud. En de vorige bewoner was de eerste bewoner ook.
De meeste mensen wonen hier vanaf het begin.
Die buurman die Duits spreekt die is hier geboren en woonde in Duitsland, die heeft het huis georven van zijn ouders en is meteen terug gekomen.
Die heeft echt by far het tofste huis van de straat, met vrij zicht op de bergen <3
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220987763
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:08 schreef exode het volgende:
Fijn even een snipperdag Nijna! Geniet er van.

Juul hebben we vandaag thuisgehouden. Die is gewoon op, buikpijn, hoofdpijn, diarree etc. De afgelopen 1,5 week waren zo druk met expositie van haar kunst atelier, hockeyclinics, Avond4daagse en daar achteraan een super druk weekend met steeds laat naar bed.
Gelukkig zijn de komende 2 weken veeeel rustiger maar vandaag gunnen we haar even een dag bijkomen. Net als jij Nijna.
Ik hoop dat Juul een rustigere dag had dan ik ;) . Is ze wat aan het bijtrekken? Beterschap.
Oh puppy in zicht! O+
En een woning voor je moeder, fijn! Hopelijk hebben ze de repareer dingen netjes gedaan en hoeft ze zelf niet al te veel meer te doen.

@taxibabe, ook daar beterschap!

@oh-oh kersen uit eigen tuin O+ lekker hoor! Nog meer fruitbomen, lijkt me wel cool.
Maar niet op mijn balkonnetje.
Kan je een klein beetje zomer deze kant op sturen misschien?
Ik wil volgende week wel op mijn balkonnetje in het zonnetje zitten O+

Ben met de oudste een dweil enzo gaan kopen, lekker burgerlijk.
En daarna het spul in mn nieuwe toko gedeponeerd. Poging gedaan om het internet aan te sluiten, maar ik struikelde al op het open maken van het kastje van de glasvezel :') .
Het zinnetje "knopje indrukken en rustig naar boven schuiven" is niet van toepassing op dit kastje vermoed ik. Hoe dan wel... geen idee, morgen maar met gepast geweld proberen denk ik.

Het internet is in elk geval klaar voor gebruik kreeg ik in de mail.
Ik weiger ex ernaar te laten kijken.
Mijn internet >:) . Ik ga morgen nog wel een keer proberen en anders ga ik wel bellen met mn broertje of een andere nerd.

In de week gelegd wanneer de wasmachine hier weg gaat :7 .
En wanneer ik van plan ben weg te zijn... maar even kijken of het dan al gelukt is met alles over-verhuizen.
En anders haal ik de week daarna de rest wel op.

Het is jammer dat mijn schuurtje zo vochtig is, anders had ik daar vast wat dozen in gedonderd. Maar ik ben bang dat alles wat erin zit dan die muffe geur mee krijgt.
Echt niet lekker, je ruikt het ook in het trappenhuis. :{ . Zo zonde dat ze de vloer daar niet beter geïsoleerd hebben of iets meer ventilatiemogelijkheden hebben...
Fake it till you make it...
pi_220987826
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Fake it till you make it...
pi_220988100
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Zeker!
Ik at kersen uit mijn eigen boom vandaag O+
Kersen. O+
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2026 @ 20:13:32 #176
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220988119
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Jaaaa, hij is écht superblij :D
Hij stuurde zelfs MIJ een appje ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2026 @ 20:15:36 #177
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220988130
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:37 schreef Nijna het volgende:
Het is jammer dat mijn schuurtje zo vochtig is, anders had ik daar vast wat dozen in gedonderd. Maar ik ben bang dat alles wat erin zit dan die muffe geur mee krijgt.
Echt niet lekker, je ruikt het ook in het trappenhuis. :{ . Zo zonde dat ze de vloer daar niet beter geïsoleerd hebben of iets meer ventilatiemogelijkheden hebben...
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leek :( Nu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 juni 2026 @ 20:52:05 #178
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220988462
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leek :( Nu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen :P )
Hoe gaat het eigenlijk nu met je, Troel? Is het nu ongeveer 1 jaar geleden dat je je ongeluk had?
Mijn tijdsbesef is een beetje off.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220988612
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leek :( Nu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen :P )
Nee doe ik ook niet, heb al besloten dat mn golftas maar in de kamer moet dan... want in dat schuurtje zit er in no time zo'n muffe lucht in en waarschijnlijk ook het weer :(.
Klagen bij de woningbouw heeft vast geen zin... ze gaan vast niet iets doen aan die bergingen. Straks meurt mn fiets ook... ;)
Fake it till you make it...
  maandag 8 juni 2026 @ 21:06:25 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220988653
Ik wil in mijn kelder een insta waardige wasruimte laten maken als dat kan met de afvoer van de wasmachine. Dan moet er ook wel wat opgefrist worden. Maar het zal me in huis zoveel ruimte schelen!
Ik hoop dat dat kan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220988824
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:15 schreef FlyingFish het volgende:
Maar als jullie niet op vakantie gaan, dan is 8 weken toch wel haalbaar? Of hebben jullie nog een weekend weg oid gepland? Ik heb geen ervaring met puppy’s, maar bij katten geldt idd ook dat je ze verspreid over een week ofzo laat vertrekken, dus het lijkt me dat dat geen probleem zou moeten zijn. Ik doe gewoon alvast een *O* voor jullie!

Leuk Mushanga! Hij zal de gemiddelde leeftijd daar vast flink naar beneden halen :D

Lekker oh-oh! Wel handig dat de vorige bewoners dat soort dingen al geplant hadden voor je!
Wij gaan zeker wel op vakantie :)

Alleen niet de vakantie meer die we gepland hadden. We willen nu meteen de eerste week gaan en dan een dag of 10. En daarna dus de pup ophalen.
pi_220988826
Volgens google is een woningbouw verplicht om er iets aan te doen... Ik zal toch niet de enige zijn die een schuurtje heeft dat zo meurt? Het hele trappenhuis ruikt muf. Gelukkig mijn flatje niet.
Fake it till you make it...
pi_220988919
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Ik heb pas voor mn dochter een leuke bikini gekocht in Klazienaveen bij de lingeriewinkel daar. Misschien ook wat voor jouw dochter
pi_220988926
In het huis van mijn moeder hoeven we niet zoveel te doen gelukkig. Alleen een douchemuurtje laten plaatsen, wat dingen ophangen en schoonmaken. Ze heeft de vloer en de raambekleding allemaal overgenomen en een schilder komt alles verven.

Ik ga vrijdag naar haar toe om te helpen met dozen inpakken en sorteren van wat weg mag. Ze komt zoveel van vroeger tegen O+ Tekeningen, foto's, brieven, zo leuk.
pi_220988966
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:19 schreef exode het volgende:

[..]
Wij gaan zeker wel op vakantie :)

Alleen niet de vakantie meer die we gepland hadden. We willen nu meteen de eerste week gaan en dan een dag of 10. En daarna dus de pup ophalen.
Dezelfde vakantie maar dan eerder en wat korter? Of moet je weer heel wat anders gaan zoeken?
pi_220989005
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:26 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dezelfde vakantie maar dan eerder en wat korter? Of moet je weer heel wat anders gaan zoeken?
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.

Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.

We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk _O-
pi_220989400
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:04 schreef Nijna het volgende:
Klagen bij de woningbouw heeft vast geen zin... ze gaan vast niet iets doen aan die bergingen. Straks meurt mn fiets ook... ;)


Melden kan altijd, toch? Je weet nooit wat zij als prio zien en schimmel is ongezond. Misschien dat het vocht ook nog iets in de constructie kan aantasten.
Al 2 mogelijke redenen voor ze om wel iets te doen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220989655
Hier hebben we een kampeerwinkel met ook sport- en zwemkleding veel keus ook vlot en sportief. Vaak samen te stellen dat het broekje en andere maat heeft dan het topje. In de outlet hangt dus vaak een broekje maat xs/s en topje een 75c of d
pi_220990798
@Nijna, haal anders van die plastic bakken bij action. Kosten niet veel en met wat huishoudfolie over de kleppen, zit het iig voorlopig veilig voor vocht en muffe geur. En, melden bij de woningbouw.
Denk dat er vast wel iemand het internet kan fixen of je belt de provider, die weten vast wel raad ;)

quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:13 schreef Troel het volgende:

[..]
Hij stuurde zelfs MIJ een appje ;)
Ja, dat weet ik, hij wilde je dat graag zelf appen :D

Haha, dat zal best @FlyingFish :D Vind het wel heel leuk dat hij zo enthousiast is met muziek. Woensdag gaat hij naar Iron Maiden :)

Site onbereikbaar... Tip voor als dat gebeurt en je post niet gepost is, de terugknop, dan hoef je niet alles opnieuw te typen 8-) Ook ff kopiëren, das ook wel handig.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2026 @ 07:44:21 #190
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220991230
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:52 schreef livelink het volgende:

[..]
Hoe gaat het eigenlijk nu met je, Troel? Is het nu ongeveer 1 jaar geleden dat je je ongeluk had?
Mijn tijdsbesef is een beetje off.
Ja, ongeluk was eind mei. Ik heb vorige week bij de traumachirurg uitgesproken dat er al een tijd eigenlijk geen vooruitgang is qua been. Nu eind van de maand ct van been en schouder, want voor schouder moet ik toch nog onder het mes omdat die te instabiel is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:18:11 #191
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991315
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef exode het volgende:

[..]
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.

Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.

We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk _O-
Joh vakantie thuis met een pup is ook leuk, dus boeiend dat die vakantie verder wat dichter bij huis zal zijn.
Hier is op 3 uur rijden een huis te huur met zwembad en hondenzwembad, ik denk dat ik daar volgend jaar op vakantie wil O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:20:12 #192
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991322
En @Nijna, zeker melden hoor, ze moeten het fixen eigenlijk!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220991364
Wat een fijn vooruitzicht exode, dat de puppy eindelijk lijkt te komen! Hopelijk doet de fokker niet al te moeilijk over de drie extra dagen. (Mocht dat wel zijn, kunnen jullie dan alsnog wel schipperen? Of is het dan echt wachten op een volgend nestje?)
Hopelijk voor jullie gaat alles gewoon voorspoedig en hebben jullie er in de zomer een lieve pup bij!

Oh-oh al die fruitbomen, heerlijk (hier hebben we er ook maar met de pruimen waren we vorig jaar helaas het ongedierte niet voor, de ene dag hadden we twee rijpe pruimen en hebben man en ik er beiden een gegeten. En twee dagen later was alles op)
De aardbeien zijn hier dit jaar wat minder zoet dan vorig jaar, maar ook de frambozen beginnen nu te rijpen!
En een vakantiehuis met hondenzwembad, klinkt heerlijk!

Troel, al weer een jaar geleden zeg! Wel klote dat je al een tijdje geen vooruitgang meer ziet. Hopelijk dat ze na de ct nog een nieuw/aangepast plan de campagne hebben?

Nijna, hopelijk is je schuurtje te behandelen met een vochtwerend iets, zou zonde zijn als alles daar straks vochtig en muf is. Desnoods zelf met een ontvochtiger of vochtvreter zorgen dat het er behaaglijker wordt totdat de woningstichting hopelijk een langduriger oplossing biedt.

Mush, guns n’ roses is nice, en als vip helemaal!
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:45:19 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991410
Oh @Nijna, ik bedenk nu pas, is het een losse berging in een kelder met allemaal bergingen?
Dat is wss echt niet op te lossen, dat was in mijn flat ook.
Daar zette ik echt alleen dingen die geen geur op konden nemen.
Zelfs de kerstboom heb ik weggegooid na een jaar in de kelderbox :D
En bij mijn moeder in de aanleunflat ruikt die kelder ook zo.
Dat is echt nog een nieuwe flat.
De verhuisdozen die van bij haar kwamen haalde je er zo uit :|W
Maar goed, ik zou het alsnog wel aangeven, wie weet.
En hem volgooien met vocht- en geurvreters.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220991451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 08:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Joh vakantie thuis met een pup is ook leuk, dus boeiend dat die vakantie verder wat dichter bij huis zal zijn.
Hier is op 3 uur rijden een huis te huur met zwembad en hondenzwembad, ik denk dat ik daar volgend jaar op vakantie wil O+
Dat klinkt heerlijk!

Ja, het is eigenlijk de ideale timing. Eerst 1,5 week a 2 weken vakantie met zijn 4en en daarna de pup terwijl verloofde en de kinderen nog 3,5 week vrij zijn. Als je het kon plannen zou dit wel het perfecte plaatje zijn :)
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:57:21 #196
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991477
Precies. En in het allerergste geval, als die fokker echt niet flexibel is met haar ophaalregime, zouden jullie dan niet gewoon wat heerlijke uitstapjes kunnen doen en geen echte vakantie?
Ik bedoel, het is niet dat jullie nooit op vakantie gaan :D
Maar goed, eerst maar eens die kennismaking toch?

Ik hoor hier al twee dagen een wielewaal, alleen het geluid is al prachtig, maar ik zie hem niet.
Ik weet dat ze schuw zijn, en het is gewoon lastig met die bomen hier icm mijn slecht zicht.
Maar zo een knalgele banaan, die wil ik toch wel spotten .
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220991497
Vorige maand met het wimperserumborsteltje toch in mn oog geprikt? Guess what :') Net ha gebeld voor een nieuw tubetje oogzalf want het is maar 1 maand houdbaar :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220991503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Precies. En in het allerergste geval, als die fokker echt niet flexibel is met haar ophaalregime, zouden jullie dan niet gewoon wat heerlijke uitstapjes kunnen doen en geen echte vakantie?
Ik bedoel, het is niet dat jullie nooit op vakantie gaan :D
Maar goed, eerst maar eens die kennismaking toch?

Ik hoor hier al twee dagen een wielewaal, alleen het geluid is al prachtig, maar ik zie hem niet.
Ik weet dat ze schuw zijn, en het is gewoon lastig met die bomen hier icm mijn slecht zicht.
Maar zo een knalgele banaan, die wil ik toch wel spotten .
We kunnen sowieso ruim een week lekker op vakantie. Dus dat komt wel goed.

Verloofde is voor de zomervakantie altijd volledig op, die heeft de eerste week vakantie altijd nodig om weer op adem te komen. Dus dan is het wel fijn om daarna nog even een dag of 4 a 5 te hebben met zijn 4en.

Ik heb even gerekend en het zou bij 8 weken en 3 dagen zijn zoals wij nu de planning in ons hoofd hebben. Dat lijkt me geen probleem.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:48:36 #199
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220992056
:D Geen vakantie is geen optie?
Ik zou al stress krijgen van het allemaal zo strak inplannen hoor.
En geniet vooral van de rust voor dat die puppy komt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:59:44 #200
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220992119
Ik zou dan weer enorm balen van helemaal geen vakantie oh-oh. Het is toch prima als exode het zo fijn vindt?

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef exode het volgende:

[..]
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.

Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.

We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk _O-
Als Limburg een optie is, mogen jullie ook in ons huis ;-) Incl kamer voor beide kids, een trampoline en aan de rand van het bos... ;-) IJsjeswinkel op loopafstand en best leuke uitjes in de buurt.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Wat is 'met borst'? Want ik begon een hele post te typen over mijn grote maten speciaal lievelingswinkel, maar misschien bedoel je gewoon een d-cup ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')