Lijkt me ook, maar ze zei zo stellig aan het eind van het gesprek. Houd je er wel rekening mee dat ze met 8 weken opgehaald moeten worden. Ik hou ze dus niet langer en daarna een hele uitleg waarom.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:02 schreef oh-oh het volgende:
Het is vakantieperiode, daar gaat de fokker als het goed is niet heel moeilijk over doen!
Gefeliciteerd
Normaal gesproken worden puppies niet allemaal op 1 dag opgehaald hoor, dat verdelen ze over een paar dagen!quote:Op maandag 8 juni 2026 13:30 schreef exode het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar ze zei zo stellig aan het eind van het gesprek. Houd je er wel rekening mee dat ze met 8 weken opgehaald moeten worden. Ik hou ze dus niet langer en daarna een hele uitleg waarom.
Maar 3 dagen lijken me nou niet een enorm probleem inderdaad.
Ik wacht nog 2 weken of alles met de pups goed blijft gaan en dan annuleer ik onze vakantie in Augustus. Luxe problemen.
Dat is waar.quote:Op maandag 8 juni 2026 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal gesproken worden puppies niet allemaal op 1 dag opgehaald hoor, dat verdelen ze over een paar dagen!
En met 8 weken en 3 dagen zijn ze ook nog 8 wekenquote:Op maandag 8 juni 2026 15:13 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is waar.
Stom he, dat we ons zo druk maken over die paar dagen. Dat krijg je naar alle teleurstellingen steeds. Ze vertelde ook dat ze nog steeds belletjes en mailtjes krijgt of ze nog pups heeft.
Ja, dat vertelde ik, dat we binnen nu en 2,5 week onze vakantie moeten annuleren. Toen zei ze 'Als alle pups in zo'n goede gezondheid blijven, is 1 van de 9 sowieso voor jullie'.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En met 8 weken en 3 dagen zijn ze ook nog 8 weken![]()
Ja ik zou er ook pas gerust op zijn als ik een pup in handen had op deze manier.
Weet ze dat jullie er met liefde de vakantie voor cancellen?
Ik hoop dat Juul een rustigere dag had dan ikquote:Op maandag 8 juni 2026 10:08 schreef exode het volgende:
Fijn even een snipperdag Nijna! Geniet er van.
Juul hebben we vandaag thuisgehouden. Die is gewoon op, buikpijn, hoofdpijn, diarree etc. De afgelopen 1,5 week waren zo druk met expositie van haar kunst atelier, hockeyclinics, Avond4daagse en daar achteraan een super druk weekend met steeds laat naar bed.
Gelukkig zijn de komende 2 weken veeeel rustiger maar vandaag gunnen we haar even een dag bijkomen. Net als jij Nijna.
Kersen.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Zeker!
Ik at kersen uit mijn eigen boom vandaag
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leekquote:Op maandag 8 juni 2026 19:37 schreef Nijna het volgende:
Het is jammer dat mijn schuurtje zo vochtig is, anders had ik daar vast wat dozen in gedonderd. Maar ik ben bang dat alles wat erin zit dan die muffe geur mee krijgt.
Echt niet lekker, je ruikt het ook in het trappenhuis.. Zo zonde dat ze de vloer daar niet beter geïsoleerd hebben of iets meer ventilatiemogelijkheden hebben...
Hoe gaat het eigenlijk nu met je, Troel? Is het nu ongeveer 1 jaar geleden dat je je ongeluk had?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leekNu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen
)
Nee doe ik ook niet, heb al besloten dat mn golftas maar in de kamer moet dan... want in dat schuurtje zit er in no time zo'n muffe lucht in en waarschijnlijk ook het weerquote:Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leekNu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen
)
Wij gaan zeker wel op vakantiequote:Op maandag 8 juni 2026 19:15 schreef FlyingFish het volgende:
Maar als jullie niet op vakantie gaan, dan is 8 weken toch wel haalbaar? Of hebben jullie nog een weekend weg oid gepland? Ik heb geen ervaring met puppy’s, maar bij katten geldt idd ook dat je ze verspreid over een week ofzo laat vertrekken, dus het lijkt me dat dat geen probleem zou moeten zijn. Ik doe gewoon alvast eenvoor jullie!
Leuk Mushanga! Hij zal de gemiddelde leeftijd daar vast flink naar beneden halen
Lekker oh-oh! Wel handig dat de vorige bewoners dat soort dingen al geplant hadden voor je!
Ik heb pas voor mn dochter een leuke bikini gekocht in Klazienaveen bij de lingeriewinkel daar. Misschien ook wat voor jouw dochterquote:Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Dezelfde vakantie maar dan eerder en wat korter? Of moet je weer heel wat anders gaan zoeken?quote:Op maandag 8 juni 2026 21:19 schreef exode het volgende:
[..]
Wij gaan zeker wel op vakantie![]()
Alleen niet de vakantie meer die we gepland hadden. We willen nu meteen de eerste week gaan en dan een dag of 10. En daarna dus de pup ophalen.
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:26 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dezelfde vakantie maar dan eerder en wat korter? Of moet je weer heel wat anders gaan zoeken?
Melden kan altijd, toch? Je weet nooit wat zij als prio zien en schimmel is ongezond. Misschien dat het vocht ook nog iets in de constructie kan aantasten.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:04 schreef Nijna het volgende:
Klagen bij de woningbouw heeft vast geen zin... ze gaan vast niet iets doen aan die bergingen. Straks meurt mn fiets ook...
Ja, dat weet ik, hij wilde je dat graag zelf appenquote:
Ja, ongeluk was eind mei. Ik heb vorige week bij de traumachirurg uitgesproken dat er al een tijd eigenlijk geen vooruitgang is qua been. Nu eind van de maand ct van been en schouder, want voor schouder moet ik toch nog onder het mes omdat die te instabiel is.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk nu met je, Troel? Is het nu ongeveer 1 jaar geleden dat je je ongeluk had?
Mijn tijdsbesef is een beetje off.
Joh vakantie thuis met een pup is ook leuk, dus boeiend dat die vakantie verder wat dichter bij huis zal zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef exode het volgende:
[..]
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.
Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.
We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk
Dat klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh vakantie thuis met een pup is ook leuk, dus boeiend dat die vakantie verder wat dichter bij huis zal zijn.
Hier is op 3 uur rijden een huis te huur met zwembad en hondenzwembad, ik denk dat ik daar volgend jaar op vakantie wil
We kunnen sowieso ruim een week lekker op vakantie. Dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Precies. En in het allerergste geval, als die fokker echt niet flexibel is met haar ophaalregime, zouden jullie dan niet gewoon wat heerlijke uitstapjes kunnen doen en geen echte vakantie?
Ik bedoel, het is niet dat jullie nooit op vakantie gaan![]()
Maar goed, eerst maar eens die kennismaking toch?
Ik hoor hier al twee dagen een wielewaal, alleen het geluid is al prachtig, maar ik zie hem niet.
Ik weet dat ze schuw zijn, en het is gewoon lastig met die bomen hier icm mijn slecht zicht.
Maar zo een knalgele banaan, die wil ik toch wel spotten .
Als Limburg een optie is, mogen jullie ook in ons huis ;-) Incl kamer voor beide kids, een trampoline en aan de rand van het bos... ;-) IJsjeswinkel op loopafstand en best leuke uitjes in de buurt.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef exode het volgende:
[..]
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.
Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.
We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk
Wat is 'met borst'? Want ik begon een hele post te typen over mijn grote maten speciaal lievelingswinkel, maar misschien bedoel je gewoon een d-cup ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |