Nah als ik zo een big ass schommelbank in elkaar kan zetten mogen we Nijna niet onderschatten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:41 schreef livelink het volgende:
Waarschijnlijk moeten we wel helpen met het in elkaar zetten..
Fokmeet @Nijnaquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:41 schreef livelink het volgende:
Waarschijnlijk moeten we wel helpen met het in elkaar zetten..
Heb hem vanmorgen met doos en al onder het afdak gezet vanuit het schuurtje. Heb gezien dat hij drinkt, dus dat is positief. Heeft ook eten beschikbaar. Net de doos open gezet voor meer lucht en licht. Kijken of hij er zelf uit gaat. Maar hij ziet er gezond uit. Zit goed in z’n veren. Dus ik verwacht dat hij vandaag of morgen wel verder vliegt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:11 schreef oh-oh het volgende:
Hier gewoon lage prijzen en geen gek gedoe![]()
Hoe is het met de duif vandaag Hillie?
Goede actie!
Mocht dat wel het geval zijn, de vastframe hier past achter in de bak van een Opel mokka. Wielen eraf, rugleuning naar beneden gevouwen. Dus laat je niet afschrikken dat een vastvrame niet in in een auto kan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Troel het volgende:
Mijn vader is op zoek naar een nieuwe auto. Voor mij is het niet praktisch om nu naar iets nieuws over te stappen: geen idee of we wel of niet rekening moeten houden met een rolstoel en zulks.
Ik heb nu een vouwstoel, maar als dit het is moet er eentje op maat komen. En dan ook met ondersteuning, want zelf rollen met deze schouder wordt het niet natuurlijk 😊quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mocht dat wel het geval zijn, de vastframe hier past achter in de bak van een Opel mokka. Wielen eraf, rugleuning naar beneden gevouwen. Dus laat je niet afschrikken dat een vastvrame niet in in een auto kan.
Dat heeft die van mij ook, edrive wielen. Die kunnen op een gewone handgedreven rolstoel, welke op mijn maat gemaakt is. En die kunnen dus gewoon losgekoppeld worden en zo mee de auto inquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nu een vouwstoel, maar als dit het is moet er eentje op maat komen. En dan ook met ondersteuning, want zelf rollen met deze schouder wordt het niet natuurlijk 😊
Dit klinkt precies als t verhaal van mijn kennisquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:46 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hadden via eigen huis zonnepanelen laten plaatsen, en daar kwam ook een kneuzenbedrijf de boel doen. Geen schouw maar gewoon hup aan de slag en door de waterleiding boren waardoor we twee dagen geen water hadden, en het gat kwam heel ergens anders uit dan gepland…
En de review op Google hebben ze laten verwijderenDaar kwam ik een maand of twee later achter en heb bezwaar gemaakt en de review staat nu gewoon online.
Maar goed, het bedrijf zelf stond eerder wel goed aangeschreven, dus daar kan eigen huis ook niet perse wat aan doen. Het bedrijf had weer een subbedrijf ingehuurd voor een deel van de installatie, en die waren van de makkelijke weg.
Nouja, ik was daar dus inderdaad al naar aan het kijken. Met name omdat deze rolstoel toch al niet op maat is (ik moet eigenlijk echt een model breder, maar omdat ik hem in huis ook nog nodig had en de deurposten al zo erg beschadigd waren, vond ik dat het handiger was om voor 'the time being', maar een standaard model te nemen (want hey, zo lang hadden we hem toch niet nodig toch?)quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij ook, edrive wielen. Die kunnen op een gewone handgedreven rolstoel, welke op mijn maat gemaakt is. En die kunnen dus gewoon losgekoppeld worden en zo mee de auto in
Nee hoor, je weet op voorhand al dat je gaat verliezenquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik blijf bij Vattenfall, twijfel alleen tussen een jaar vast of variabel. Mijn gevoel zegt nu: toch vastzetten maar ik wacht nog héél even. De kansspelautoriteit zou moeten ingrijpen. Tis soms puur gokken wat we doen![]()
Ipv een rolstoellift zijn er ook kofferbakliften.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:16 schreef Troel het volgende:
Inmiddels weet ik veel beter wat ik allemaal niet wil, maar ook wat ik wél wil zeg maar. Maarja, we zijn nog niet zo ver en dus ook nog geen andere auto (wat vooral nodig zal zijn als zo'n ding zwaarder wordt, want ik kan hem met moeite zelf in de auto krijgen en geen idee qua rolstoelliften noem maar op)
Ja.quote:
We blijven in het dorp waar we nu wonen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:18 schreef laziness het volgende:
@:Hupje waar ga je heen? In de buurt of echt iets heel anders?
Onder andere. Nu nog ons eigen huis verkocht zien te krijgen. En dan straks opknappen. Dus genoeg te doen. Tegelijkertijd had ik mijn eerste wanbetalende klant, die heeft uiteindelijk ook betaald, dus ook dat scheelt weer wat in de stress.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:35 schreef Kyara het volgende:
Spannend @:Hupje! Was dat waar je de laatste tijd zo druk mee was/ wat spanning gaf?
Weet ik, maar we hebben straks geen zonnepanelen. In ieder geval niet meteen. Dus dan heb je niet zo veel aan een thuisbatterij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:33 schreef laziness het volgende:
De plug en play thuisbatterijen die er nu zijn kan je gewoon mee verhuizen.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis in ieder geval Hupje!
Oh ja, die optie was er ook nogquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:44 schreef Hupje het volgende:
[..]
Weet ik, maar we hebben straks geen zonnepanelen. In ieder geval niet meteen. Dus dan heb je niet zo veel aan een thuisbatterij.
Nice, maar helaas niet geschikt voor mijn huidige auto.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ipv een rolstoellift zijn er ook kofferbakliften.
Zoiets bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh ja, die optie was er ook nog![]()
Waarom verhuizen? Wat zijn de voordelen van het nieuwe huis?
quote:
Dat gaan we zien... Overleven we ook wel weer. Maar de drukte is nog niet voorbij voorlopigquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:01 schreef FlyingFish het volgende:
Maar fijn hupje, gefeliciteerd! Alleen wordt het dan waarschijnlijk niet bijkomen in de zomervakantie voor je...
Dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:10 schreef oh-oh het volgende:
@:Phaidra wat een dag, maar ja, eigenlijk ook beter alles in 1 x achter de rug hebben toch?
@:Hupje, spannend allemaal!
Geloof dat ook energieboeren het steeds vaker in het contract opnemen dat je niet mag handelen met een dynamisch contract.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Wat ingewikkeld, moet je maar zin in hebben. En eer je dan de kostprijs eruit hebt...
Alleen als je dynamisch zit en dan is het misschien een paar dagen per jaar negatief, dat haal je er niet uit hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef hilliebillie het volgende:
Wat fijn hupje dat je meer ruimte krijgt voor je bedrijfje!
Spannend wel iets nieuws kopen en je eigen huis verkopen en dan ook nog flink verbouwen! Maar wel ook heel leuk!
Accu’s zonder zonnepanelen kan overigens nog steeds interessant zijn, accu volladen als de energieprijzen negatief zijn en weer ontladen als het weer geld oplevert (en een stukje overhouden voor eigen gebruik).
Volgens mij kunnen niet alle accupakketten dit (geautomatiseerd). Maar heb me er verder niet in verdiept, maar weet dat een vriend van ons dat heeft.
True, tis alleen de vraag bij welke maatschappij je meer verliestquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, je weet op voorhand al dat je gaat verliezen
Gaan ze dan zichzelf niet in de vingers snijden uiteindelijk? Want voor hun is het ook interessant dat de overschot aan energie wordt gebruikt en dat er aangeleverd wordt als het schaars is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Geloof dat ook energieboeren het steeds vaker in het contract opnemen dat je niet mag handelen met een dynamisch contract.
Oh, voor m’n gevoel hoor ik regelmatig dat het negatief is. Maar aangezien ik zelf vast contract heb, ben ik er ook niet echt mee bezig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen als je dynamisch zit en dan is het misschien een paar dagen per jaar negatief, dat haal je er niet uit hoor!
Volgens mij dit jaar al welgeteld drie dagenquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:20 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Gaan ze dan zichzelf niet in de vingers snijden uiteindelijk? Want voor hun is het ook interessant dat de overschot aan energie wordt gebruikt en dat er aangeleverd wordt als het schaars is.
Maar het moet ze natuurlijk wel geld opleveren.
Ze bedenken er steeds weer wat bij.. houdt het niet overzichtelijk
[..]
Oh, voor m’n gevoel hoor ik regelmatig dat het negatief is. Maar aangezien ik zelf vast contract heb, ben ik er ook niet echt mee bezig.
En sowieso is het nog steeds niet overtuigend dat je de kosten van een accu er uit haalt. Ook met panelen niet hoor.
Ik heb je er 2 gestuurdquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn zoon wil graag een juichjack van Jumbo. Iemand die zegels over heeft? Ik heb er 6 nodig, dan kan ik hem morgen gelijk meenemen.
Wil je mij Jumbo juichzegels geven via deze link? https://www.jumbo.com/ext(...)f69c26300d5f3c4da535
En ik heb voor de liefhebber nog eftelingzegels in de aanbieding. Zijn nog 1,5e week in te leveren dacht ik.
Nee, ik geloof graag dat ik (een beetje) anoniem ben op internetquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:08 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh @:Hupje, spannend! Ga je verbouwen en een verbouwtopic openen?![]()
4 verstuurd. Heb er nog 5 voor de liefhebber.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn zoon wil graag een juichjack van Jumbo. Iemand die zegels over heeft? Ik heb er 6 nodig, dan kan ik hem morgen gelijk meenemen.
Wil je mij Jumbo juichzegels geven via deze link? https://www.jumbo.com/ext(...)f69c26300d5f3c4da535
En ik heb voor de liefhebber nog eftelingzegels in de aanbieding. Zijn nog 1,5e week in te leveren dacht ik.
Gelijk heb je hoorquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:51 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof graag dat ik (een beetje) anoniem ben op internet
Heb je er gegeven, maar na verder lezen zie ik dat je al compleet wasquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb het bericht gelijk maar even aangepastquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:44 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heb je er gegeven, maar na verder lezen zie ik dat je al compleet was
Dat moet je ook maar willen he, ik zou denken nee hoor ik regel het wel blijf jij hier maar weg!quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:41 schreef livelink het volgende:
Het is ook nogal wat, Nijna. Gelukkig heb je hulp. Komt je ex je ook nog helpen? Per slot van rekening wil hij ook haast maken![]()
Zal wel niet, natuurlijk. Ik hoop echt dat je er binnen twee weken zit en dat je dan eindelijk tot rust kan komen. Je hebt het zo verdiend!
Wat fijn! J had deze week kennismaking met zijn toekomstige mentorklas en er waren (in ieder geval in zijn beleving) vervelende opmerkingen gemaakt, oa over zijn lengte. Beetje balen dat dit zijn eerste indruk is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:55 schreef exode het volgende:
Dit is echt allemaal wel anders dan B een jaar geleden was. Zijn zelfvertrouwen en zelfstandigheid groeien enorm.
Ex heeft nog niet aangeboden te helpen. Hij wilde wel komen kijken, heeft foto's gemaakt om die te delen met zijn familie, want het zijn wel zijn kinderen die daar komen wonen. En ik was raar dat ik dat ongemakkelijk vond.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:41 schreef livelink het volgende:
Het is ook nogal wat, Nijna. Gelukkig heb je hulp. Komt je ex je ook nog helpen? Per slot van rekening wil hij ook haast maken![]()
Zal wel niet, natuurlijk. Ik hoop echt dat je er binnen twee weken zit en dat je dan eindelijk tot rust kan komen. Je hebt het zo verdiend!
Voorlopig vond hij het vooral stom, op zijn vriendje uit zijn huidige klas na.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef FlyingFish het volgende:
Wat stom Hupje! Heeft hij wel ook wat leuke kinderen ontmoet?
Ach, wat ontzettend jammer! Hopelijk valt het straks toch mee..quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:45 schreef Hupje het volgende:
[..]
Voorlopig vond hij het vooral stom, op zijn vriendje uit zijn huidige klas na.
Gefelicivlaaiquote:Op vrijdag 5 juni 2026 00:49 schreef Troel het volgende:
Taart!
Het eerste cadeautje is binnen. Poes kwam met een muisje
Ah, zo. Dat heeft dochter gehad met haar verstandskiezen, die groeiden horizontaal en moesten er ook uit omdat ze anders tegen de wortels van dr kiezen zouden groeien. Gebitten, leuker kunnen we het niet makenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:01 schreef LeNeHe het volgende:
@:mushanga71: nee die hoektanden bleven in haar kaak zitten en dreigden richting de wortels van de voortanden te groeien.
We hebben eerst een beugel gehad om haar kaak te verbreden in de hoop ruimte te creëren dat ze vanzelf goed gingen, maar helaas.
Thanks, ik vind het zelf inmiddels ook een behoorlijk stressvol project.
Volgende keer knuffels samen met de slaapzak wassen. En in de droger gooien. Knuffels kunnen heel wat hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ging kleinzoon en beeb naar bed brengen. Had beeb op bed om zn slaapzak aan te trekken en in één welgemikte kotsgolf spuugde hij ALLES onder. Zijn slaapzak, knuffels, zichzelf, mijn bed tot op het matras. En ohja, mij![]()
Slaapzak op het korte programma gewassen, zit nu in de droger. Beeb verschoont, mij verschoontmijn bed ondertussen verschoont, knuffels gaat me niet lukken en nu zit mijn sprei in de wasmachine. Beeb is bij zoon in slaap gevallen en kleinzoon kletst heerlijk door
Ik hoop dat er geen volgende keer komtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgende keer knuffels samen met de slaapzak wassen. En in de droger gooien. Knuffels kunnen heel wat hebben.
Ik was alleen maar op 30 of 40 graden, dan heb ik nooit last van doorlopen van kleuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:01 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er geen volgende keer komtmaar fijn om te weten. Tis alleen een oranje vos en een knalgeel doekje. En de slaapzak is...wit
Arme knuffelsquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh, Schanu, das ook een lekkere binnenkomer na zo'n prestatieStoer wel, zonder klagen. En haar snoepjes... Die verdient wel wat extra snoep én een extra knuffel. Beide meiden trouwens, goed gedaan!
Denk dat de knuffels inmiddels zelf kotsmisselijk van de droger zijnDie parkeer ik zo bij beeb, dan mijn sprei nog even de droger in want dies niet helemaal droog nog, en dan: slapen!
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijktquote:
Ja droge neus en daardoor wakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jij was ook lekker vroeg. Of laat, tis maar hoe je het bekijkt
Boh, niet handigquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja droge neus en daardoor wakker
Dit heeft mijn vriend gehad op volwassen leeftijd. Het is hem meegevallen uiteindelijk, maar wel andere situatie natuurlijk dan bij een kind.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:16 schreef Nijna het volgende:
Gefeliciteerd @:Troelbalen van het bad!
@:LeNeHe, brrr dat klinkt niet heel lekker.
Arm kind, hopelijk gaat het na deze hobbel voorspoediger![]()
Mijn jongste moet misschien een tandvleestransplantatie. Na het beugelen is bij 1 ondervoortand het tandvlees omlaag gezakt. Tandarts stuurde ons terug naar ortho.
De ortho wist het ook niet en stuurde weer terug naar de tandarts met de optie om of bij de tandarts onder controle te blijven en af te wachten, of naar de parodontoloog 1.
Verzekeringstechnisch hebben we ons nu maar laten doorverwijzen, ze wordt volgend jaar 18.
Maar parodontoloog 1 heeft gekeken, constateerde dat er zo'n transplantatie nodig is en dat deed ze zelf niet. Dus nu zijn we doorverwezen naar praktijk nummer 2. Het lijkt wel een verdienmodel.
Gelukkig valt dat wel onder de verzekering.
Die ingreep lijkt me gruwelijk en ze wil dat ik en haar vriendje mee gaan...misschien toch maar kijken of ex mee kan, die kan wat beter tegen zulke dingen. Kijken of het gepland kan op zijn vrije dag.
Dat is fijn om te horen oh-oh. Ik hoorde van een vriendin van mijn moeder dat ze ook zo'n transplantatie heeft gehad en dat het redelijk meeviel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 07:45 schreef oh-oh het volgende:
Gezellig met de kleinkinderen
Sterkte!
@:Nijna mijn nichtje heeft ook zo een transplantatie gehad en dat is de grootste bangepoeper die we hebben in de familie, maar het viel haar reuze mee
Uh... net te ver om te fietsen. En ik ga als ik over ben eerst een tijdje bijtanken.quote:
Ik was nieuwsgierig. Narcose tandartsen geeft veel hits op google, narcose paradontologen lijken een stuk zeldzamer. Hopelijk kan je iets vinden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:26 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik ga maandag toch de tandarts nog even bellen, jongste zegt nu dat ze haar maar onder narcose moeten doen, misschien moeten we kijken of we terecht kunnen op een plek waar ze dat eventueel kunnen doen in plaats…..
Fijn dat je er een goede ervaring mee hebt.quote:Op zondag 7 juni 2026 02:20 schreef Tink89 het volgende:
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.
Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
Dat is inderdaad niet naast de deur, maar ik houd het in gedachten.quote:Op zondag 7 juni 2026 02:20 schreef Tink89 het volgende:
Het is een uithoek van het land, maar ik heb voor narcose tandarts/kaakchirurg heel goede ervaringen met Amalia kliniek in Kerkrade. En die hebben in theorie alle disciplines in huis, maar of ze die ook allemaal onder narcose uitvoeren, weet ik niet.
Ik ga ze morgenvroeg iig even de spoeddienst bellen. Lig wakker van een ontsteking aan m’n tandvlees bij m’n verstandskies. Die begon woensdag al, normaal heb ik dat met goed poetsen en extra spoelen enzo zo onder controle. Maar nu niet en het doet me toch een partij pijn… kan m’n mond amper open doen en kauwen, slikken en per ongeluk aan m’n gezicht komen, brengt tranen in m’n ogen. Auw…
Volgend weekend of begin volgende week, even kijken wat lukt. Heb in elk geval volgende week een paar sterke heren die de wasmachine en wat grotere meubels gaan overbrengen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
Het wordt je blijkbaar ook door veel mensen gegund Nijna! Heb je al een verhuisdatum in zicht?
Ja, echt hoor! Ben nu voor schoenenkasten aan het kijkenquote:Op maandag 8 juni 2026 08:21 schreef Nijna het volgende:
@:F_r dat zijn nare berichten
@:Mushanga71 hahaha luxe probleem.
Vandaag snipperdag, even ademhalen en wat boodschappen doen die nog nodig zijn (er komen van de week wat mensen helpen poetsen, ik moet bv nog een dweil enzo).
Woensdag komt de aannemer nog even, die hoeft niet veel meer te doen gelukkig. Alleen gat in muur vullen en plinten en deklatten terugplaatsen.
En mijn apparatuur komt woensdag, weer een stap dichterbij.
Moet nog wat spul naar de stort brengen, kan hopelijk vandaag eindelijk een afvalpas aanvragen, want ik kan dus ook nog niks in de containers storten omdat ik geen pasje heb.
Lijkt me ook, maar ze zei zo stellig aan het eind van het gesprek. Houd je er wel rekening mee dat ze met 8 weken opgehaald moeten worden. Ik hou ze dus niet langer en daarna een hele uitleg waarom.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:02 schreef oh-oh het volgende:
Het is vakantieperiode, daar gaat de fokker als het goed is niet heel moeilijk over doen!
Gefeliciteerd
Normaal gesproken worden puppies niet allemaal op 1 dag opgehaald hoor, dat verdelen ze over een paar dagen!quote:Op maandag 8 juni 2026 13:30 schreef exode het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar ze zei zo stellig aan het eind van het gesprek. Houd je er wel rekening mee dat ze met 8 weken opgehaald moeten worden. Ik hou ze dus niet langer en daarna een hele uitleg waarom.
Maar 3 dagen lijken me nou niet een enorm probleem inderdaad.
Ik wacht nog 2 weken of alles met de pups goed blijft gaan en dan annuleer ik onze vakantie in Augustus. Luxe problemen.
Dat is waar.quote:Op maandag 8 juni 2026 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal gesproken worden puppies niet allemaal op 1 dag opgehaald hoor, dat verdelen ze over een paar dagen!
En met 8 weken en 3 dagen zijn ze ook nog 8 wekenquote:Op maandag 8 juni 2026 15:13 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is waar.
Stom he, dat we ons zo druk maken over die paar dagen. Dat krijg je naar alle teleurstellingen steeds. Ze vertelde ook dat ze nog steeds belletjes en mailtjes krijgt of ze nog pups heeft.
Ja, dat vertelde ik, dat we binnen nu en 2,5 week onze vakantie moeten annuleren. Toen zei ze 'Als alle pups in zo'n goede gezondheid blijven, is 1 van de 9 sowieso voor jullie'.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En met 8 weken en 3 dagen zijn ze ook nog 8 weken![]()
Ja ik zou er ook pas gerust op zijn als ik een pup in handen had op deze manier.
Weet ze dat jullie er met liefde de vakantie voor cancellen?
Ik hoop dat Juul een rustigere dag had dan ikquote:Op maandag 8 juni 2026 10:08 schreef exode het volgende:
Fijn even een snipperdag Nijna! Geniet er van.
Juul hebben we vandaag thuisgehouden. Die is gewoon op, buikpijn, hoofdpijn, diarree etc. De afgelopen 1,5 week waren zo druk met expositie van haar kunst atelier, hockeyclinics, Avond4daagse en daar achteraan een super druk weekend met steeds laat naar bed.
Gelukkig zijn de komende 2 weken veeeel rustiger maar vandaag gunnen we haar even een dag bijkomen. Net als jij Nijna.
Kersen.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Zeker!
Ik at kersen uit mijn eigen boom vandaag
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leekquote:Op maandag 8 juni 2026 19:37 schreef Nijna het volgende:
Het is jammer dat mijn schuurtje zo vochtig is, anders had ik daar vast wat dozen in gedonderd. Maar ik ben bang dat alles wat erin zit dan die muffe geur mee krijgt.
Echt niet lekker, je ruikt het ook in het trappenhuis.. Zo zonde dat ze de vloer daar niet beter geïsoleerd hebben of iets meer ventilatiemogelijkheden hebben...
Hoe gaat het eigenlijk nu met je, Troel? Is het nu ongeveer 1 jaar geleden dat je je ongeluk had?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leekNu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen
)
Nee doe ik ook niet, heb al besloten dat mn golftas maar in de kamer moet dan... want in dat schuurtje zit er in no time zo'n muffe lucht in en waarschijnlijk ook het weerquote:Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leekNu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen
)
Wij gaan zeker wel op vakantiequote:Op maandag 8 juni 2026 19:15 schreef FlyingFish het volgende:
Maar als jullie niet op vakantie gaan, dan is 8 weken toch wel haalbaar? Of hebben jullie nog een weekend weg oid gepland? Ik heb geen ervaring met puppy’s, maar bij katten geldt idd ook dat je ze verspreid over een week ofzo laat vertrekken, dus het lijkt me dat dat geen probleem zou moeten zijn. Ik doe gewoon alvast eenvoor jullie!
Leuk Mushanga! Hij zal de gemiddelde leeftijd daar vast flink naar beneden halen
Lekker oh-oh! Wel handig dat de vorige bewoners dat soort dingen al geplant hadden voor je!
Ik heb pas voor mn dochter een leuke bikini gekocht in Klazienaveen bij de lingeriewinkel daar. Misschien ook wat voor jouw dochterquote:Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Dezelfde vakantie maar dan eerder en wat korter? Of moet je weer heel wat anders gaan zoeken?quote:Op maandag 8 juni 2026 21:19 schreef exode het volgende:
[..]
Wij gaan zeker wel op vakantie![]()
Alleen niet de vakantie meer die we gepland hadden. We willen nu meteen de eerste week gaan en dan een dag of 10. En daarna dus de pup ophalen.
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:26 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dezelfde vakantie maar dan eerder en wat korter? Of moet je weer heel wat anders gaan zoeken?
Melden kan altijd, toch? Je weet nooit wat zij als prio zien en schimmel is ongezond. Misschien dat het vocht ook nog iets in de constructie kan aantasten.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:04 schreef Nijna het volgende:
Klagen bij de woningbouw heeft vast geen zin... ze gaan vast niet iets doen aan die bergingen. Straks meurt mn fiets ook...
Ja, dat weet ik, hij wilde je dat graag zelf appenquote:
Ja, ongeluk was eind mei. Ik heb vorige week bij de traumachirurg uitgesproken dat er al een tijd eigenlijk geen vooruitgang is qua been. Nu eind van de maand ct van been en schouder, want voor schouder moet ik toch nog onder het mes omdat die te instabiel is.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk nu met je, Troel? Is het nu ongeveer 1 jaar geleden dat je je ongeluk had?
Mijn tijdsbesef is een beetje off.
Joh vakantie thuis met een pup is ook leuk, dus boeiend dat die vakantie verder wat dichter bij huis zal zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef exode het volgende:
[..]
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.
Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.
We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk
Dat klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh vakantie thuis met een pup is ook leuk, dus boeiend dat die vakantie verder wat dichter bij huis zal zijn.
Hier is op 3 uur rijden een huis te huur met zwembad en hondenzwembad, ik denk dat ik daar volgend jaar op vakantie wil
We kunnen sowieso ruim een week lekker op vakantie. Dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Precies. En in het allerergste geval, als die fokker echt niet flexibel is met haar ophaalregime, zouden jullie dan niet gewoon wat heerlijke uitstapjes kunnen doen en geen echte vakantie?
Ik bedoel, het is niet dat jullie nooit op vakantie gaan![]()
Maar goed, eerst maar eens die kennismaking toch?
Ik hoor hier al twee dagen een wielewaal, alleen het geluid is al prachtig, maar ik zie hem niet.
Ik weet dat ze schuw zijn, en het is gewoon lastig met die bomen hier icm mijn slecht zicht.
Maar zo een knalgele banaan, die wil ik toch wel spotten .
Als Limburg een optie is, mogen jullie ook in ons huis ;-) Incl kamer voor beide kids, een trampoline en aan de rand van het bos... ;-) IJsjeswinkel op loopafstand en best leuke uitjes in de buurt.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef exode het volgende:
[..]
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.
Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.
We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk
Wat is 'met borst'? Want ik begon een hele post te typen over mijn grote maten speciaal lievelingswinkel, maar misschien bedoel je gewoon een d-cup ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Jazeker wel, maar het op vakantie gaan is niet de bottleneck he.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Geen vakantie is geen optie?
Ik zou al stress krijgen van het allemaal zo strak inplannen hoor.
En geniet vooral van de rust voor dat die puppy komt.
Die eerste week heeft Juul in principe musical'kamp'. Maar even kijken of dat nu uitkomt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Is er geen kindervakantiewerk of iets dergelijks?
Nog meer rust voor jullie
Dat scheelt iig een hoop geldquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Goed, ik heb geen kinderen, ik kan overal waar ik ben genieten, ik ben jaren niet op vakantie geweest, gewoon vrij van werk was voldoende
quote:
Ze heeft nu iets via Shein besteld, 2 maten zodat ze topje van de een met broekje van de ander kan... ik hoop dat t wat is. Anders gooit ze ze op vinted en dan kunnen we alsnog naar klazienaveen!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:23 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb pas voor mn dochter een leuke bikini gekocht in Klazienaveen bij de lingeriewinkel daar. Misschien ook wat voor jouw dochter
Wat fijn dat er niet zoveel hoeft!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:24 schreef exode het volgende:
In het huis van mijn moeder hoeven we niet zoveel te doen gelukkig. Alleen een douchemuurtje laten plaatsen, wat dingen ophangen en schoonmaken. Ze heeft de vloer en de raambekleding allemaal overgenomen en een schilder komt alles verven.
Ik ga vrijdag naar haar toe om te helpen met dozen inpakken en sorteren van wat weg mag. Ze komt zoveel van vroeger tegenTekeningen, foto's, brieven, zo leuk.
Ik ga morgen wel even bellen of mailen. Vandaag geen tijd voor gehad.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Melden kan altijd, toch? Je weet nooit wat zij als prio zien en schimmel is ongezond. Misschien dat het vocht ook nog iets in de constructie kan aantasten.
Al 2 mogelijke redenen voor ze om wel iets te doen.
Jeetje, Troel. Een jaar verder en dan nog zo weinig vooruitgangquote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ongeluk was eind mei. Ik heb vorige week bij de traumachirurg uitgesproken dat er al een tijd eigenlijk geen vooruitgang is qua been. Nu eind van de maand ct van been en schouder, want voor schouder moet ik toch nog onder het mes omdat die te instabiel is.
Hahaha ja gelukkig wel. Elke keer " poeper kom dan..." beest heet cooper maar dat is lastigquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:23 schreef exode het volgende:
Nou Juul rent als een gek rond dus die is beter geloof ik. Pffff, het is weer Cito week he.....
Ik had nog wat vragen aan de fokker en meteen de timing er ingegooid. Geen enkel probleemDus we mogen gewoon ophalen op het moment dat wij aangaven. Ze vertelde dat ze 2 gezinnen op de lijst had die 2 en zelfs 3 weken later pas wilde komen vanwege vakantie.
Toch opgelucht![]()
Klinkt wel als een leuk spel GM, peuter nog heel?
Dat is ook stom en frustrerend allemaalquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:19 schreef Troel het volgende:
Man, ik ben zo erg toe aan een vakantie
Maar dan wel eentje dat ik op mijn luie reet kan zitten (en ook de rolstoel niet hoeft te bewegen).
Maarja, met alle doktersafspraken zit dat er voorlopig ook niet in en geen idee wat de termijn is voor de schouderoperatie.
Los daarvan moet het niet té warm zijn, weet ik niet of vliegen met rolstoel wel echt ok gaat zijn, is het lastig om iets te vinden wat én in het budget past én mindervalidegeschikt is...
Leverde gisteren in ieder geval een flinke huilbui op.
Als ze smal is, dan heeft ze waarschijnlijk niet omvang 75 (ik ben namelijk niet best wel smal en heb die omvang wel). Eerder 65 of misschien wel 60. Verreweg de meeste vrouwen dragen hun omvang veel te wijd, terwijl daar alle steun uit komt (niet uit de cups dus). 75c komt overeen met 65e. Anndiva heeft bijvoorbeeld bikini's in grote cupmaten, Superbra ook. Je kunt filteren op de juist maat.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:01 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ze heeft nu iets via Shein besteld, 2 maten zodat ze topje van de een met broekje van de ander kan... ik hoop dat t wat is. Anders gooit ze ze op vinted en dan kunnen we alsnog naar klazienaveen!
[..]
Wat fijn dat er niet zoveel hoeft!
Succes met inpakken, die tekeningen enzo zijn leuk.
[..]
Ik ga morgen wel even bellen of mailen. Vandaag geen tijd voor gehad.
Maar mn internet werkt intussen, zelf voor elkaar gekregenToen we de kap van het kastje er uiteindelijk vanaf hadden was het een fluitje van een cent.
Alleen tv nog niet aangesloten, maar ik heb ook pas volgende week een tv, dus dat komt dan wel.
@:Mushanga71, ik heb plastic bakken, maar ook dat durf ik niet aan... Of ik ga het eerst proberen met een stuk karton in een plastic bak en check na een tijdje hoe dat dan gaat.
Heb je nu opnieuw in je oog geprikt met die wimperserum of nu in je andere oog? Of is het nog steeds niet over?
@:Troel, wat een nasleep van zo'n ongeluk! Fijn dat ze gaan kijken hoe het eruit ziet. Hopelijk levert dat nog wat op.
Lijkt me frustrerend met vakantie zoeken, er zo aan toe zijn, maar eigenlijk niet echt iets kunnen vinden wat kan qua budget en qua geschiktheid![]()
Mijn vader zei over het schuurtje: anders halen we de tegels eruit, gooien er plastic onder en leggen de tegels weer terug... Zal vast vocht schelen, maar of dat dan de bedoeling is...
Eerst de woningbouw maar mailen.
@:oh-oh de bergingen (het zijn 5 flats per portiek) komen uit op de centrale hal
We hebben er nu een ontvochtiger in gezet, die had mijn tante nog staan. Er komen geen bakken water uit, maar toch wel steeds een beetje.
@:Tink89, de 75C van de livera wordt klein en die leuke bh-tjes die ze nu heeft gaan niet groter. Ze is best smal, draagt maat S, maar qua boezem past dat dus niet in standaard bikini's. We hadden bij livera gekeken, maar daar zit niet echt iets vlots voor jonge meiden bij. Ze heeft nu nog maar een poging gedaan om iets op Shein te bestellen, we gaan zien of t wat is. Ik vrees ervoor.
@:exode beterschap voor Juul, eindejaars-malaise?
Wat fijn dat de ophaaldatum voor de pup niet zo strak vastligt, dat geeft jullie ook wat meer mogelijkheden om toch een paar dagen weg te kunnen!
@:gewoonmezelf87 beterschap!
Ik kan haar sowieso aanraden om op bezoek te gaan bij een goede lingeriewinkel. Dat je gewoon fatsoenlijk gemeten wordt en de juiste maat krijgt.quote:
Het is niet anders.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeetje, Troel. Een jaar verder en dan nog zo weinig vooruitgang![]()
Jeetje wat langquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Vandaag hoorde ik bij de fysio dat er op dit moment een wachttijd van 7 maanden is op een schouderoperatie. Samen met de revalidatie-tijd is dat dus gewoon einde ziektewet. En dan? De kabinetsplannen voorspellen niet veel goeds
En een verwijzing naar een ander ziekenhuis? Ik zit met hetzelfde met mijn elleboog, het ziekenhuis doet deze operatie sowieso niet en stelde het Sint Maartenskliniek voor, maar die heeft dus ook zo'n lange wachttijd. Maar mensen in mijn omgeving en mijn fysio stelde Acim Baden in Amsterdam voor. De fysio heeft 6 patiënten (en zijn eigen vrouw) die daar naar volle tevredenheid zijn behandeld. Dus ik overweeg ook om daar naar toe te gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Vandaag hoorde ik bij de fysio dat er op dit moment een wachttijd van 7 maanden is op een schouderoperatie. Samen met de revalidatie-tijd is dat dus gewoon einde ziektewet. En dan? De kabinetsplannen voorspellen niet veel goeds
Ik zit qua arts bij de arts die je hiervoor wilt hebben, dus ik ben bang dat het niet anders is. Die kliniek in Amsterdam voert de operatie die ik waarschijnlijk nodig heb niet uit. Nijmegen heb ik op de wachtlijst gestaan voordat ik bij deze arts uitkwam (ik had eerst een andere arts die de breuk in mijn schouder niet gezien had (we vermoeden dat ze niet eens naar de foto's gekeken heeft) en toen had ik een verwijzing naar Nijmegen gevraagd. Ik ben nu via de fysio bij deze arts terecht gekomen en hij is wel het neusje van de zalm qua schouderoperaties (als in: Nijmegen verwijst ook naar hem door... ).quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:41 schreef taxibabe het volgende:
[..]
En een verwijzing naar een ander ziekenhuis? Ik zit met hetzelfde met mijn elleboog, het ziekenhuis doet deze operatie sowieso niet en stelde het Sint Maartenskliniek voor, maar die heeft dus ook zo'n lange wachttijd. Maar mensen in mijn omgeving en mijn fysio stelde Acim Baden in Amsterdam voor. De fysio heeft 6 patiënten (en zijn eigen vrouw) die daar naar volle tevredenheid zijn behandeld. Dus ik overweeg ook om daar naar toe te gaan.
Ik ben ook maat S maar heb toch echt omvang 75quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Voor bikini’s word ik ook blij van Nicky’s (die heet c&m nu) in Eindhoven. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een maat s een omvang 75 nodig hebt.
S heeft ook erg lang gezocht. Ze wilde geen te dure, wel een beetje vlot. De echt leuke, vlotte vallen af bij 70F, dus uiteindelijk heeft ze op Wehkamp met mix and match iets besteld dat wel ongeveer goed zit.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Hoe gaat het met S?quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
S heeft ook erg lang gezocht. Ze wilde geen te dure, wel een beetje vlot. De echt leuke, vlotte vallen af bij 70F, dus uiteindelijk heeft ze op Wehkamp met mix and match iets besteld dat wel ongeveer goed zit.
Pas nu ontdek ik andere (online) winkels die ook wel leuke dingen hebben. Freya heeft ook dergelijke maten, bijvoorbeeld.
Over het algemeen goed.quote:
Ah, wat jammer dat haar vriendin weg is. Maar volgend jaar is ze dus zelf year 13.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Over het algemeen goed.
Het is geweldig leuk, en ook lastig. Heel fijn om samen met je vrienden te wonen, maar ook weleens lastig. Een kamer delen met drie andere meiden op een verdieping met twintig andere jongeren is hartstikke leuk, maar soms is het lastig je terug te trekken. IB programme is bepaald lastiger dan het VWO was, dus ze moet een stuk harder werken.
Iedere kamer heeft vier bewoners, twee nieuwelingen (year 12) en twee examenkandidaten (year 13). De year 13's zijn nu weg, want hun examens zijn voorbij en zij zijn allemaal van huis. Ook dat is weer dubbel: een van haar kamergenoten was een goede vriendin die ze mist, maar tegelijkertijd is het ook wel fijn en rustig om de kamer maar met één ander meisje te delen.
Dus zoals met alles: het heeft leuke en minder leuke kanten, maar al met al is ze nog steeds blij dat ze de keuze heeft gemaakt om aan de selectie mee te doen en ook is geselecteerd.
Hoe bevalt jouw dochter het studentenleven?
Fijn dat ze het ook naar haar zin heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ah, wat jammer dat haar vriendin weg is. Maar volgend jaar is ze dus zelf year 13.
Ik snap wel goed dat het lastig is om steeds maar mensen om je heen te hebben.
Mijn dochter gaat ook goed. Maar zij heeft juist het tegenovergestelde. Haar huisgenoot is er vaker niet dan wel. Dus mijn dochter zit juist heel veel alleen.
Maar los daarvan heeft ze heel veel nieuwe vrienden gemaakt zit bij een vereniging waar ze heel veel dingen mee doet. Dus volgens mij heeft ze het heel leuk.
Ze vindt de studie leuk. Maar wil eigenlijk iets anders gaan doen. Helaas was ze uitgeloot.. volgend jaar weer proberen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat ze het ook naar haar zin heeft.
En ze zullen het beiden niet alleen maar heel leuk hebben, en dat is ook logisch natuurlijk. Alles heeft zijn leuke en minder leuke kanten.
Hoe vindt ze de studie die ze heeft gekozen? S is er nog steeds niet over uit wat ze nu wil gaan studeren.
Uitgeloot worden lijkt me echt heel rot. En dan kijken hoe je verder gaat, opnieuw proberen, deze studie afmaken...lastig hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze vindt de studie leuk. Maar wil eigenlijk iets anders gaan doen. Helaas was ze uitgeloot.. volgend jaar weer proberen.
Al vind ik het wel zonde om 2/3 van een studie te doen om vervolgens over te stappen naar een compleet andere studie
Mag ik weten welke arts? Wellicht kan hij nog iets met mijn schouder.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zit qua arts bij de arts die je hiervoor wilt hebben, dus ik ben bang dat het niet anders is. Die kliniek in Amsterdam voert de operatie die ik waarschijnlijk nodig heb niet uit. Nijmegen heb ik op de wachtlijst gestaan voordat ik bij deze arts uitkwam (ik had eerst een andere arts die de breuk in mijn schouder niet gezien had (we vermoeden dat ze niet eens naar de foto's gekeken heeft) en toen had ik een verwijzing naar Nijmegen gevraagd. Ik ben nu via de fysio bij deze arts terecht gekomen en hij is wel het neusje van de zalm qua schouderoperaties (als in: Nijmegen verwijst ook naar hem door... ).
Het grappige is dat wanneer we meten en dat invullen uitkomen op een 65B ofzo, ik weet niet, maar dat past echt niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als ze smal is, dan heeft ze waarschijnlijk niet omvang 75 (ik ben namelijk niet best wel smal en heb die omvang wel). Eerder 65 of misschien wel 60. Verreweg de meeste vrouwen dragen hun omvang veel te wijd, terwijl daar alle steun uit komt (niet uit de cups dus). 75c komt overeen met 65e. Anndiva heeft bijvoorbeeld bikini's in grote cupmaten, Superbra ook. Je kunt filteren op de juist maat.
Dr. Veen in het MST Enschedequote:Op woensdag 10 juni 2026 17:41 schreef F_r het volgende:
[..]
Mag ik weten welke arts? Wellicht kan hij nog iets met mijn schouder.
Maar wat een drama voor je zeg. Een jaar verder en nog steeds amper vooruitgang
Yup en om de zoveel jaar opnieuw laten meten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Dat meten volgens zo'n tool is echt totaal onbetrouwbaar. Een goede lingeriezaak binnengaan en echt even goed laten adviseren is goud waard.
ik heb juist een heel brede borstkas/rug maar een heel kleine cup. Erg lastige combinatie kan ik je vertellen, gewoon niet te vinden zelfs. Ik zit altijd maar wat te klooien met van die extra tussenstukjes.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Voor bikini’s word ik ook blij van Nicky’s (die heet c&m nu) in Eindhoven. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een maat s een omvang 75 nodig hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Gefeliciteerd! Mooi gedaan ookquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:47 schreef BE het volgende:
Hier ook VWO in de pocket voor S!
Zo megatrots! ❤🙏🏼
Oh arm dingquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:16 schreef exode het volgende:
Juul weer ziek thuis, arm moppie. Gisterenavond ineens koorts en amper geslapen.
Enorm balen dekt de lading niet eens Troel, wat K&%^te zeg. 7 maanden ook gewoon echt, pfff.
Ik denk dat het een beroepsklager was. Vanmorgen toen ik mijn dozen stond uit te pakken stond er een soortgelijk type, maar dan vrouw steeds te kijken en te bellen. Ik stond niet op het fietspad overigens.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:21 schreef Schanu het volgende:
Gefeliciteerd voor de geslaagden!![]()
Wat vervelend dat ze niets kunnen doen aan de berging Nijna, hopelijk helpen de oplossingen die jullie zelf hebben bedacht voldoende! En de politie bellen om een auto die tijden laden en lossen niet handig staat? Jeetje wat een azijnzeiker... Mag hopen dat hij hier ook op is aangesproken door de politie, die hebben ook wel betere dingen te doen dan voor zoiets onbenulligs op te komen draven.
Balen van de droger Ynske, hopelijk lossen ze het kosteloos op!
Beterschap met Juul, Exode, hopelijk gaat het vandaag weer iets beter met haar!
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:25 schreef oh-oh het volgende:
@:Nijna, dat is wel balen, ik zou echt overdreven aardig tegen ze doen.
Sinds gisteren heeft mijn buurman zijn auto eindelijk op Hongaars nummerbord.
Zie ik letterlijk gisteravond reclame voor een Hobby hondenshow hier in Ózd in het park![]()
Nou , wij kennen elkaar van show, echt waar!
Dis wij vanochtend 4 van mijn honden in de auto gesmeten, en de buggy nog eens uit de garage gehaald.
Kick was alleen mee voor de gezelligheid.
Maar Sia Stella en Ruben pakten gewoon prijzen![]()
Ruben werd tweede in open klasse, Sia eerste in veteranenklasse en wat Stella heeft gewonnen weet ik niet, ik moet even het labeltje op die bekers gaan vertalen.
Het was heel amateuristisch MAAR ze hadden duidelijk goede ervaren keurmeesters en ringmeesters, en het was echt een lekker uitje.
En de overbuurvrouw was er ook met een kind en een kleinkind en iedereen kwam onze honden aaien en zo
Dat vraagt wel om een fotoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Stella is trouwens derde geworden in de categorie Mooiste Hond van Ózd!
Was een heel groot deelnemersveld!
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Stella is trouwens derde geworden in de categorie Mooiste Hond van Ózd!
Was een heel groot deelnemersveld!
Nee, ik bedoelde eigenlijk een foto van Stella.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen foto's van in de ring want ik stond zelf in de ring.
Iki hoop dat er ergens iets online verschijnt nog.
Want natuurlijk had mijn buurman zijn handen vol aan mijn honden die niet in de ring waren en alle mensenin de gaten houden die ze kwamen aaien en hij kan sowieso geen foto's maken
Ik moest het drie keer lezen voordat ik het snapte. Het gaat om een vrouwelijke collega en niet om een mannelijke, dus ik had al echt zoiets van "huh, maar amaranta heeft helemaal neit gezegd dat zij in een relatie zatquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:32 schreef hilliebillie het volgende:
Lijkt me bijzonder zo voor je collega amartanta om zo z’n ex tegen te komen, zeker als zij gewoon in een relatie zit.![]()
Mijn collega is nog vrijgezel ja. Derhalve zit zij op datingapps. Haar ex daarentegen is getrouwd.. maar dus ook op zoek.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moest het drie keer lezen voordat ik het snapte. Het gaat om een vrouwelijke collega en niet om een mannelijke, dus ik had al echt zoiets van "huh, maar amaranta heeft helemaal neit gezegd dat zij in een relatie zat"
Gefeliciteerd met al je prijzen!quote:Op zondag 14 juni 2026 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag net dat er 110 honden ingeschreven waren gisteren, en bijna allemaal ter plekke, dus dat is best aardig.
Hopelijk volgend jaar weer.
Ze is de enige persoon die het niet hoeft te doenquote:Op zondag 14 juni 2026 15:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn collega is nog vrijgezel ja. Derhalve zit zij op datingapps. Haar ex daarentegen is getrouwd.. maar dus ook op zoek.
Hij is getrouwd met de vrouw met wie hij destijds was vreemdgegaan overigens. En nu gaat hij bij zijn vrouw dus ook vreemd, of is dat in ieder geval voornemens. Tenzij zijn huidige vrouw het prima vindt dat hij er FWBs op nahoudt. Wat me ergens niks zou verbazen want zij wist destijds ook gewoon dat hij in een relatie zat en zij geen scrupules had als smerige homewrecker om er tussen te gaan zitten.
Maar mijn collega zegt… ik zou willen dat destijds iemand mij had gewaarschuwd dat hij vreemdging. Dus eigenlijk zou zij het tegen zijn huidige vrouw willen zeggen… maar denk niet dat zij nou de aangewezen persoon is in deze…
Dat is wat wij zeiden..quote:Op zondag 14 juni 2026 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is de enige persoon die het niet hoeft te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |