abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220992305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:48 schreef oh-oh het volgende:
:D Geen vakantie is geen optie?
Ik zou al stress krijgen van het allemaal zo strak inplannen hoor.
En geniet vooral van de rust voor dat die puppy komt.
Jazeker wel, maar het op vakantie gaan is niet de bottleneck he.
Als we niet op vakantie gaan maar inderdaad lekker dagjes weg, veel zwemmen etc is de timing voor ons nog steeds hetzelfde :)

Dinsdag 28 juli zijn ze precies 8 weken en wij zouden dan vrijdag 31 juli de pup graag ophalen.

Dus dat komt echt wel goed :)
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2026 @ 10:19:36 #202
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220992347
Man, ik ben zo erg toe aan een vakantie :D

Maar dan wel eentje dat ik op mijn luie reet kan zitten (en ook de rolstoel niet hoeft te bewegen).

Maarja, met alle doktersafspraken zit dat er voorlopig ook niet in en geen idee wat de termijn is voor de schouderoperatie.

Los daarvan moet het niet té warm zijn, weet ik niet of vliegen met rolstoel wel echt ok gaat zijn, is het lastig om iets te vinden wat én in het budget past én mindervalidegeschikt is...
Leverde gisteren in ieder geval een flinke huilbui op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220992374
Wij hebben ook in juli het leeghalen van mijn moeders huis gepland en dus verloofde die echt die eerste week vakantie haar rust nodig heeft. Die tweede week is dan even met zijn 4en nog van de rust genieten en daarna heel veel knuffelen met de pup :)

Het is een enorm luxe probleem maar met de kinderen een weekje weg zouden we wel graag willen. Het zijn 2 duracell konijnen en 6 weken thuis is voor niemand leuk kan ik eerlijk zeggen :@
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:42:54 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220992540
Is er geen kindervakantiewerk of iets dergelijks?
Nog meer rust voor jullie :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220992575
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Is er geen kindervakantiewerk of iets dergelijks?
Nog meer rust voor jullie :P
Die eerste week heeft Juul in principe musical'kamp'. Maar even kijken of dat nu uitkomt.

Overigens Juul net ziek van school gehaald. Misselijk en ze heeft het koud.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:54:41 #206
176471 oh-oh
pi_220992585
Goed, ik heb geen kinderen, ik kan overal waar ik ben genieten, ik ben jaren niet op vakantie geweest, gewoon vrij van werk was voldoende _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220992611
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Goed, ik heb geen kinderen, ik kan overal waar ik ben genieten, ik ben jaren niet op vakantie geweest, gewoon vrij van werk was voldoende _O-
Dat scheelt iig een hoop geld ;)
pi_220992725
Die 3 dagen zullen vast geen probleem zijn. 😉

Ik heb n kind met keelontsteking thuis en een oppas peuter.. dat laatste is kei gezellig maar die hond is lomp... vind alles leuk en wil meespelen maar dendert ook zo de peuter om. :') die dat overigens hilarisch vind.. wel weer leuk zo'n uk
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 juni 2026 @ 11:15:13 #209
176471 oh-oh
pi_220992772
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:58 schreef exode het volgende:

[..]
Dat scheelt iig een hoop geld ;)
:D Sowieso hahaha!
( Groucho Marx )
pi_220992782
Jaa, die ukkies zijn echt geweldig, GM O+

Zo even een kaart halen voor datzelfde ukkie. Komt die misschien nog op tijd aan want hij wordt vrijdag alweer 3. Nog even en het is een puber :'(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:13:59 #211
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220993938
Ah beterschap voor Juul Exode!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220995771
Nou Juul rent als een gek rond dus die is beter geloof ik. Pffff, het is weer Cito week he.....

Ik had nog wat vragen aan de fokker en meteen de timing er ingegooid. Geen enkel probleem :) Dus we mogen gewoon ophalen op het moment dat wij aangaven. Ze vertelde dat ze 2 gezinnen op de lijst had die 2 en zelfs 3 weken later pas wilde komen vanwege vakantie.
Toch opgelucht :@

Klinkt wel als een leuk spel GM, peuter nog heel?
pi_220996266
@Troel :*

En hoera voor zeer waarschijnlijke @exode pup *O*
pi_220996980
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:23 schreef mrien het volgende:

[..]
Ik heb pas voor mn dochter een leuke bikini gekocht in Klazienaveen bij de lingeriewinkel daar. Misschien ook wat voor jouw dochter
Ze heeft nu iets via Shein besteld, 2 maten zodat ze topje van de een met broekje van de ander kan... ik hoop dat t wat is. Anders gooit ze ze op vinted en dan kunnen we alsnog naar klazienaveen!

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:24 schreef exode het volgende:
In het huis van mijn moeder hoeven we niet zoveel te doen gelukkig. Alleen een douchemuurtje laten plaatsen, wat dingen ophangen en schoonmaken. Ze heeft de vloer en de raambekleding allemaal overgenomen en een schilder komt alles verven.

Ik ga vrijdag naar haar toe om te helpen met dozen inpakken en sorteren van wat weg mag. Ze komt zoveel van vroeger tegen O+ Tekeningen, foto's, brieven, zo leuk.
Wat fijn dat er niet zoveel hoeft!
Succes met inpakken, die tekeningen enzo zijn leuk.

quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Melden kan altijd, toch? Je weet nooit wat zij als prio zien en schimmel is ongezond. Misschien dat het vocht ook nog iets in de constructie kan aantasten.
Al 2 mogelijke redenen voor ze om wel iets te doen.
Ik ga morgen wel even bellen of mailen. Vandaag geen tijd voor gehad.
Maar mn internet werkt intussen, zelf voor elkaar gekregen *O* Toen we de kap van het kastje er uiteindelijk vanaf hadden was het een fluitje van een cent.
Alleen tv nog niet aangesloten, maar ik heb ook pas volgende week een tv, dus dat komt dan wel.

@Mushanga71, ik heb plastic bakken, maar ook dat durf ik niet aan... Of ik ga het eerst proberen met een stuk karton in een plastic bak en check na een tijdje hoe dat dan gaat.
Heb je nu opnieuw in je oog geprikt met die wimperserum of nu in je andere oog? Of is het nog steeds niet over?

@Troel, wat een nasleep van zo'n ongeluk! Fijn dat ze gaan kijken hoe het eruit ziet. Hopelijk levert dat nog wat op.
Lijkt me frustrerend met vakantie zoeken, er zo aan toe zijn, maar eigenlijk niet echt iets kunnen vinden wat kan qua budget en qua geschiktheid O+

Mijn vader zei over het schuurtje: anders halen we de tegels eruit, gooien er plastic onder en leggen de tegels weer terug... Zal vast vocht schelen, maar of dat dan de bedoeling is...
Eerst de woningbouw maar mailen.

@oh-oh de bergingen (het zijn 5 flats per portiek) komen uit op de centrale hal
We hebben er nu een ontvochtiger in gezet, die had mijn tante nog staan. Er komen geen bakken water uit, maar toch wel steeds een beetje.

@Tink89, de 75C van de livera wordt klein en die leuke bh-tjes die ze nu heeft gaan niet groter :') . Ze is best smal, draagt maat S, maar qua boezem past dat dus niet in standaard bikini's. We hadden bij livera gekeken, maar daar zit niet echt iets vlots voor jonge meiden bij. Ze heeft nu nog maar een poging gedaan om iets op Shein te bestellen, we gaan zien of t wat is. Ik vrees ervoor.

@exode beterschap voor Juul, eindejaars-malaise :* ?
Wat fijn dat de ophaaldatum voor de pup niet zo strak vastligt, dat geeft jullie ook wat meer mogelijkheden om toch een paar dagen weg te kunnen!

@gewoonmezelf87 beterschap :* !
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 22:36:42 #215
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220997596
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 07:44 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, ongeluk was eind mei. Ik heb vorige week bij de traumachirurg uitgesproken dat er al een tijd eigenlijk geen vooruitgang is qua been. Nu eind van de maand ct van been en schouder, want voor schouder moet ik toch nog onder het mes omdat die te instabiel is.
Jeetje, Troel. Een jaar verder en dan nog zo weinig vooruitgang -O- :(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220997625
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:23 schreef exode het volgende:
Nou Juul rent als een gek rond dus die is beter geloof ik. Pffff, het is weer Cito week he.....

Ik had nog wat vragen aan de fokker en meteen de timing er ingegooid. Geen enkel probleem :) Dus we mogen gewoon ophalen op het moment dat wij aangaven. Ze vertelde dat ze 2 gezinnen op de lijst had die 2 en zelfs 3 weken later pas wilde komen vanwege vakantie.
Toch opgelucht :@

Klinkt wel als een leuk spel GM, peuter nog heel?
Hahaha ja gelukkig wel. Elke keer " poeper kom dan..." beest heet cooper maar dat is lastig :D
S. 2014
J. 2016
pi_220998125
Poeper O+
pi_220998167
Ik zou echt iets doen tegen die vochtplekken

Ervaring mee
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 10 juni 2026 @ 08:02:40 #219
176471 oh-oh
pi_220998540
Haha Poeper is wel een geniale naam voor een hond O+
Exode wat wordt het bij jullie? Beter dan Kick wordt het niet hoor :D
Mijn lievelingspoeper wordt 10 jaar vandaag, mijn allerliefste Ruben.
Ik adopteerde hem uit een vreselijke situatie toen hij 10 maanden was dus ik heb hem ook al echt heel lang en ik hoop op nog 10 jaar erbij O+
( Groucho Marx )
pi_220998562
Gefeliciteerd Ruben!

Wij zijn nog niet definitief uit een naam. Het ligt er ook aan of het een teefje of toch een reu wordt.

Fijn dat je internet het doet Nijna en zelf gefixt, hoppa!

Ik ga naar kantoor, een uurtje werken voor het eerst in bijna 2 jaar.
pi_221000125
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:19 schreef Troel het volgende:
Man, ik ben zo erg toe aan een vakantie :D

Maar dan wel eentje dat ik op mijn luie reet kan zitten (en ook de rolstoel niet hoeft te bewegen).

Maarja, met alle doktersafspraken zit dat er voorlopig ook niet in en geen idee wat de termijn is voor de schouderoperatie.

Los daarvan moet het niet té warm zijn, weet ik niet of vliegen met rolstoel wel echt ok gaat zijn, is het lastig om iets te vinden wat én in het budget past én mindervalidegeschikt is...
Leverde gisteren in ieder geval een flinke huilbui op.
Dat is ook stom en frustrerend allemaal -O- :*.

@exode succes op kantoor! En fijn dat de fokker zo flexibel kan zijn.

@oh-oh gefeliciteerd! Heerlijk dat Ruben al bijna 10 jaar een gelukkig leven heeft bij jou O+.

@Nijna goed bezig! *O*

Ik ben moe. Vorige week bleek dat mijn ijzervoorraad zo goed als op is, dus ik zit aan de ijzerpillen. Ik had eerder niet echt het idee dat ik er veel last van had, maar na een drukke week lijkt die vermoeidheid ineens te blijven 'plakken'. Zal ook wel meespelen dat de laatste schoolweken zijn ingegaan met alle drukte die daarbij hoort :P.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221000458
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:01 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ze heeft nu iets via Shein besteld, 2 maten zodat ze topje van de een met broekje van de ander kan... ik hoop dat t wat is. Anders gooit ze ze op vinted en dan kunnen we alsnog naar klazienaveen!
[..]
Wat fijn dat er niet zoveel hoeft!
Succes met inpakken, die tekeningen enzo zijn leuk.
[..]
Ik ga morgen wel even bellen of mailen. Vandaag geen tijd voor gehad.
Maar mn internet werkt intussen, zelf voor elkaar gekregen *O* Toen we de kap van het kastje er uiteindelijk vanaf hadden was het een fluitje van een cent.
Alleen tv nog niet aangesloten, maar ik heb ook pas volgende week een tv, dus dat komt dan wel.

@:Mushanga71, ik heb plastic bakken, maar ook dat durf ik niet aan... Of ik ga het eerst proberen met een stuk karton in een plastic bak en check na een tijdje hoe dat dan gaat.
Heb je nu opnieuw in je oog geprikt met die wimperserum of nu in je andere oog? Of is het nog steeds niet over?

@:Troel, wat een nasleep van zo'n ongeluk! Fijn dat ze gaan kijken hoe het eruit ziet. Hopelijk levert dat nog wat op.
Lijkt me frustrerend met vakantie zoeken, er zo aan toe zijn, maar eigenlijk niet echt iets kunnen vinden wat kan qua budget en qua geschiktheid O+

Mijn vader zei over het schuurtje: anders halen we de tegels eruit, gooien er plastic onder en leggen de tegels weer terug... Zal vast vocht schelen, maar of dat dan de bedoeling is...
Eerst de woningbouw maar mailen.

@:oh-oh de bergingen (het zijn 5 flats per portiek) komen uit op de centrale hal
We hebben er nu een ontvochtiger in gezet, die had mijn tante nog staan. Er komen geen bakken water uit, maar toch wel steeds een beetje.

@:Tink89, de 75C van de livera wordt klein en die leuke bh-tjes die ze nu heeft gaan niet groter :') . Ze is best smal, draagt maat S, maar qua boezem past dat dus niet in standaard bikini's. We hadden bij livera gekeken, maar daar zit niet echt iets vlots voor jonge meiden bij. Ze heeft nu nog maar een poging gedaan om iets op Shein te bestellen, we gaan zien of t wat is. Ik vrees ervoor.

@:exode beterschap voor Juul, eindejaars-malaise :* ?
Wat fijn dat de ophaaldatum voor de pup niet zo strak vastligt, dat geeft jullie ook wat meer mogelijkheden om toch een paar dagen weg te kunnen!

@:gewoonmezelf87 beterschap :* !
Als ze smal is, dan heeft ze waarschijnlijk niet omvang 75 (ik ben namelijk niet best wel smal en heb die omvang wel). Eerder 65 of misschien wel 60. Verreweg de meeste vrouwen dragen hun omvang veel te wijd, terwijl daar alle steun uit komt (niet uit de cups dus). 75c komt overeen met 65e. Anndiva heeft bijvoorbeeld bikini's in grote cupmaten, Superbra ook. Je kunt filteren op de juist maat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:17:37 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221000885
Ik heb 75d en ik heb niet echt bijzonder grote borsten. Ook niet smal of brede rug.
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:31:11 #224
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221001087
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:01 schreef Nijna het volgende:

klazienaveen!

Ik kan haar sowieso aanraden om op bezoek te gaan bij een goede lingeriewinkel. Dat je gewoon fatsoenlijk gemeten wordt en de juiste maat krijgt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:32:24 #225
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221001110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:

[..]
Jeetje, Troel. Een jaar verder en dan nog zo weinig vooruitgang -O- :(
Het is niet anders.

Vandaag hoorde ik bij de fysio dat er op dit moment een wachttijd van 7 maanden is op een schouderoperatie. Samen met de revalidatie-tijd is dat dus gewoon einde ziektewet. En dan? De kabinetsplannen voorspellen niet veel goeds :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')