abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220992305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:48 schreef oh-oh het volgende:
:D Geen vakantie is geen optie?
Ik zou al stress krijgen van het allemaal zo strak inplannen hoor.
En geniet vooral van de rust voor dat die puppy komt.
Jazeker wel, maar het op vakantie gaan is niet de bottleneck he.
Als we niet op vakantie gaan maar inderdaad lekker dagjes weg, veel zwemmen etc is de timing voor ons nog steeds hetzelfde :)

Dinsdag 28 juli zijn ze precies 8 weken en wij zouden dan vrijdag 31 juli de pup graag ophalen.

Dus dat komt echt wel goed :)
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2026 @ 10:19:36 #202
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220992347
Man, ik ben zo erg toe aan een vakantie :D

Maar dan wel eentje dat ik op mijn luie reet kan zitten (en ook de rolstoel niet hoeft te bewegen).

Maarja, met alle doktersafspraken zit dat er voorlopig ook niet in en geen idee wat de termijn is voor de schouderoperatie.

Los daarvan moet het niet té warm zijn, weet ik niet of vliegen met rolstoel wel echt ok gaat zijn, is het lastig om iets te vinden wat én in het budget past én mindervalidegeschikt is...
Leverde gisteren in ieder geval een flinke huilbui op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220992374
Wij hebben ook in juli het leeghalen van mijn moeders huis gepland en dus verloofde die echt die eerste week vakantie haar rust nodig heeft. Die tweede week is dan even met zijn 4en nog van de rust genieten en daarna heel veel knuffelen met de pup :)

Het is een enorm luxe probleem maar met de kinderen een weekje weg zouden we wel graag willen. Het zijn 2 duracell konijnen en 6 weken thuis is voor niemand leuk kan ik eerlijk zeggen :@
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:42:54 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220992540
Is er geen kindervakantiewerk of iets dergelijks?
Nog meer rust voor jullie :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220992575
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Is er geen kindervakantiewerk of iets dergelijks?
Nog meer rust voor jullie :P
Die eerste week heeft Juul in principe musical'kamp'. Maar even kijken of dat nu uitkomt.

Overigens Juul net ziek van school gehaald. Misselijk en ze heeft het koud.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:54:41 #206
176471 oh-oh
pi_220992585
Goed, ik heb geen kinderen, ik kan overal waar ik ben genieten, ik ben jaren niet op vakantie geweest, gewoon vrij van werk was voldoende _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220992611
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Goed, ik heb geen kinderen, ik kan overal waar ik ben genieten, ik ben jaren niet op vakantie geweest, gewoon vrij van werk was voldoende _O-
Dat scheelt iig een hoop geld ;)
pi_220992725
Die 3 dagen zullen vast geen probleem zijn. 😉

Ik heb n kind met keelontsteking thuis en een oppas peuter.. dat laatste is kei gezellig maar die hond is lomp... vind alles leuk en wil meespelen maar dendert ook zo de peuter om. :') die dat overigens hilarisch vind.. wel weer leuk zo'n uk
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 juni 2026 @ 11:15:13 #209
176471 oh-oh
pi_220992772
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:58 schreef exode het volgende:

[..]
Dat scheelt iig een hoop geld ;)
:D Sowieso hahaha!
( Groucho Marx )
pi_220992782
Jaa, die ukkies zijn echt geweldig, GM O+

Zo even een kaart halen voor datzelfde ukkie. Komt die misschien nog op tijd aan want hij wordt vrijdag alweer 3. Nog even en het is een puber :'(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:13:59 #211
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220993938
Ah beterschap voor Juul Exode!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220995771
Nou Juul rent als een gek rond dus die is beter geloof ik. Pffff, het is weer Cito week he.....

Ik had nog wat vragen aan de fokker en meteen de timing er ingegooid. Geen enkel probleem :) Dus we mogen gewoon ophalen op het moment dat wij aangaven. Ze vertelde dat ze 2 gezinnen op de lijst had die 2 en zelfs 3 weken later pas wilde komen vanwege vakantie.
Toch opgelucht :@

Klinkt wel als een leuk spel GM, peuter nog heel?
pi_220996266
@Troel :*

En hoera voor zeer waarschijnlijke @exode pup *O*
pi_220996980
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:23 schreef mrien het volgende:

[..]
Ik heb pas voor mn dochter een leuke bikini gekocht in Klazienaveen bij de lingeriewinkel daar. Misschien ook wat voor jouw dochter
Ze heeft nu iets via Shein besteld, 2 maten zodat ze topje van de een met broekje van de ander kan... ik hoop dat t wat is. Anders gooit ze ze op vinted en dan kunnen we alsnog naar klazienaveen!

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:24 schreef exode het volgende:
In het huis van mijn moeder hoeven we niet zoveel te doen gelukkig. Alleen een douchemuurtje laten plaatsen, wat dingen ophangen en schoonmaken. Ze heeft de vloer en de raambekleding allemaal overgenomen en een schilder komt alles verven.

Ik ga vrijdag naar haar toe om te helpen met dozen inpakken en sorteren van wat weg mag. Ze komt zoveel van vroeger tegen O+ Tekeningen, foto's, brieven, zo leuk.
Wat fijn dat er niet zoveel hoeft!
Succes met inpakken, die tekeningen enzo zijn leuk.

quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Melden kan altijd, toch? Je weet nooit wat zij als prio zien en schimmel is ongezond. Misschien dat het vocht ook nog iets in de constructie kan aantasten.
Al 2 mogelijke redenen voor ze om wel iets te doen.
Ik ga morgen wel even bellen of mailen. Vandaag geen tijd voor gehad.
Maar mn internet werkt intussen, zelf voor elkaar gekregen *O* Toen we de kap van het kastje er uiteindelijk vanaf hadden was het een fluitje van een cent.
Alleen tv nog niet aangesloten, maar ik heb ook pas volgende week een tv, dus dat komt dan wel.

@Mushanga71, ik heb plastic bakken, maar ook dat durf ik niet aan... Of ik ga het eerst proberen met een stuk karton in een plastic bak en check na een tijdje hoe dat dan gaat.
Heb je nu opnieuw in je oog geprikt met die wimperserum of nu in je andere oog? Of is het nog steeds niet over?

@Troel, wat een nasleep van zo'n ongeluk! Fijn dat ze gaan kijken hoe het eruit ziet. Hopelijk levert dat nog wat op.
Lijkt me frustrerend met vakantie zoeken, er zo aan toe zijn, maar eigenlijk niet echt iets kunnen vinden wat kan qua budget en qua geschiktheid O+

Mijn vader zei over het schuurtje: anders halen we de tegels eruit, gooien er plastic onder en leggen de tegels weer terug... Zal vast vocht schelen, maar of dat dan de bedoeling is...
Eerst de woningbouw maar mailen.

@oh-oh de bergingen (het zijn 5 flats per portiek) komen uit op de centrale hal
We hebben er nu een ontvochtiger in gezet, die had mijn tante nog staan. Er komen geen bakken water uit, maar toch wel steeds een beetje.

@Tink89, de 75C van de livera wordt klein en die leuke bh-tjes die ze nu heeft gaan niet groter :') . Ze is best smal, draagt maat S, maar qua boezem past dat dus niet in standaard bikini's. We hadden bij livera gekeken, maar daar zit niet echt iets vlots voor jonge meiden bij. Ze heeft nu nog maar een poging gedaan om iets op Shein te bestellen, we gaan zien of t wat is. Ik vrees ervoor.

@exode beterschap voor Juul, eindejaars-malaise :* ?
Wat fijn dat de ophaaldatum voor de pup niet zo strak vastligt, dat geeft jullie ook wat meer mogelijkheden om toch een paar dagen weg te kunnen!

@gewoonmezelf87 beterschap :* !
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 22:36:42 #215
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220997596
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 07:44 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, ongeluk was eind mei. Ik heb vorige week bij de traumachirurg uitgesproken dat er al een tijd eigenlijk geen vooruitgang is qua been. Nu eind van de maand ct van been en schouder, want voor schouder moet ik toch nog onder het mes omdat die te instabiel is.
Jeetje, Troel. Een jaar verder en dan nog zo weinig vooruitgang -O- :(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220997625
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:23 schreef exode het volgende:
Nou Juul rent als een gek rond dus die is beter geloof ik. Pffff, het is weer Cito week he.....

Ik had nog wat vragen aan de fokker en meteen de timing er ingegooid. Geen enkel probleem :) Dus we mogen gewoon ophalen op het moment dat wij aangaven. Ze vertelde dat ze 2 gezinnen op de lijst had die 2 en zelfs 3 weken later pas wilde komen vanwege vakantie.
Toch opgelucht :@

Klinkt wel als een leuk spel GM, peuter nog heel?
Hahaha ja gelukkig wel. Elke keer " poeper kom dan..." beest heet cooper maar dat is lastig :D
S. 2014
J. 2016
pi_220998125
Poeper O+
pi_220998167
Ik zou echt iets doen tegen die vochtplekken

Ervaring mee
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 10 juni 2026 @ 08:02:40 #219
176471 oh-oh
pi_220998540
Haha Poeper is wel een geniale naam voor een hond O+
Exode wat wordt het bij jullie? Beter dan Kick wordt het niet hoor :D
Mijn lievelingspoeper wordt 10 jaar vandaag, mijn allerliefste Ruben.
Ik adopteerde hem uit een vreselijke situatie toen hij 10 maanden was dus ik heb hem ook al echt heel lang en ik hoop op nog 10 jaar erbij O+
( Groucho Marx )
pi_220998562
Gefeliciteerd Ruben!

Wij zijn nog niet definitief uit een naam. Het ligt er ook aan of het een teefje of toch een reu wordt.

Fijn dat je internet het doet Nijna en zelf gefixt, hoppa!

Ik ga naar kantoor, een uurtje werken voor het eerst in bijna 2 jaar.
pi_221000125
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:19 schreef Troel het volgende:
Man, ik ben zo erg toe aan een vakantie :D

Maar dan wel eentje dat ik op mijn luie reet kan zitten (en ook de rolstoel niet hoeft te bewegen).

Maarja, met alle doktersafspraken zit dat er voorlopig ook niet in en geen idee wat de termijn is voor de schouderoperatie.

Los daarvan moet het niet té warm zijn, weet ik niet of vliegen met rolstoel wel echt ok gaat zijn, is het lastig om iets te vinden wat én in het budget past én mindervalidegeschikt is...
Leverde gisteren in ieder geval een flinke huilbui op.
Dat is ook stom en frustrerend allemaal -O- :*.

@exode succes op kantoor! En fijn dat de fokker zo flexibel kan zijn.

@oh-oh gefeliciteerd! Heerlijk dat Ruben al bijna 10 jaar een gelukkig leven heeft bij jou O+.

@Nijna goed bezig! *O*

Ik ben moe. Vorige week bleek dat mijn ijzervoorraad zo goed als op is, dus ik zit aan de ijzerpillen. Ik had eerder niet echt het idee dat ik er veel last van had, maar na een drukke week lijkt die vermoeidheid ineens te blijven 'plakken'. Zal ook wel meespelen dat de laatste schoolweken zijn ingegaan met alle drukte die daarbij hoort :P.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221000458
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:01 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ze heeft nu iets via Shein besteld, 2 maten zodat ze topje van de een met broekje van de ander kan... ik hoop dat t wat is. Anders gooit ze ze op vinted en dan kunnen we alsnog naar klazienaveen!
[..]
Wat fijn dat er niet zoveel hoeft!
Succes met inpakken, die tekeningen enzo zijn leuk.
[..]
Ik ga morgen wel even bellen of mailen. Vandaag geen tijd voor gehad.
Maar mn internet werkt intussen, zelf voor elkaar gekregen *O* Toen we de kap van het kastje er uiteindelijk vanaf hadden was het een fluitje van een cent.
Alleen tv nog niet aangesloten, maar ik heb ook pas volgende week een tv, dus dat komt dan wel.

@:Mushanga71, ik heb plastic bakken, maar ook dat durf ik niet aan... Of ik ga het eerst proberen met een stuk karton in een plastic bak en check na een tijdje hoe dat dan gaat.
Heb je nu opnieuw in je oog geprikt met die wimperserum of nu in je andere oog? Of is het nog steeds niet over?

@:Troel, wat een nasleep van zo'n ongeluk! Fijn dat ze gaan kijken hoe het eruit ziet. Hopelijk levert dat nog wat op.
Lijkt me frustrerend met vakantie zoeken, er zo aan toe zijn, maar eigenlijk niet echt iets kunnen vinden wat kan qua budget en qua geschiktheid O+

Mijn vader zei over het schuurtje: anders halen we de tegels eruit, gooien er plastic onder en leggen de tegels weer terug... Zal vast vocht schelen, maar of dat dan de bedoeling is...
Eerst de woningbouw maar mailen.

@:oh-oh de bergingen (het zijn 5 flats per portiek) komen uit op de centrale hal
We hebben er nu een ontvochtiger in gezet, die had mijn tante nog staan. Er komen geen bakken water uit, maar toch wel steeds een beetje.

@:Tink89, de 75C van de livera wordt klein en die leuke bh-tjes die ze nu heeft gaan niet groter :') . Ze is best smal, draagt maat S, maar qua boezem past dat dus niet in standaard bikini's. We hadden bij livera gekeken, maar daar zit niet echt iets vlots voor jonge meiden bij. Ze heeft nu nog maar een poging gedaan om iets op Shein te bestellen, we gaan zien of t wat is. Ik vrees ervoor.

@:exode beterschap voor Juul, eindejaars-malaise :* ?
Wat fijn dat de ophaaldatum voor de pup niet zo strak vastligt, dat geeft jullie ook wat meer mogelijkheden om toch een paar dagen weg te kunnen!

@:gewoonmezelf87 beterschap :* !
Als ze smal is, dan heeft ze waarschijnlijk niet omvang 75 (ik ben namelijk niet best wel smal en heb die omvang wel). Eerder 65 of misschien wel 60. Verreweg de meeste vrouwen dragen hun omvang veel te wijd, terwijl daar alle steun uit komt (niet uit de cups dus). 75c komt overeen met 65e. Anndiva heeft bijvoorbeeld bikini's in grote cupmaten, Superbra ook. Je kunt filteren op de juist maat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:17:37 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221000885
Ik heb 75d en ik heb niet echt bijzonder grote borsten. Ook niet smal of brede rug.
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:31:11 #224
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221001087
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:01 schreef Nijna het volgende:

klazienaveen!

Ik kan haar sowieso aanraden om op bezoek te gaan bij een goede lingeriewinkel. Dat je gewoon fatsoenlijk gemeten wordt en de juiste maat krijgt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:32:24 #225
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221001110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:

[..]
Jeetje, Troel. Een jaar verder en dan nog zo weinig vooruitgang -O- :(
Het is niet anders.

Vandaag hoorde ik bij de fysio dat er op dit moment een wachttijd van 7 maanden is op een schouderoperatie. Samen met de revalidatie-tijd is dat dus gewoon einde ziektewet. En dan? De kabinetsplannen voorspellen niet veel goeds :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:34:56 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221001150
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:32 schreef Troel het volgende:

[..]
Het is niet anders.

Vandaag hoorde ik bij de fysio dat er op dit moment een wachttijd van 7 maanden is op een schouderoperatie. Samen met de revalidatie-tijd is dat dus gewoon einde ziektewet. En dan? De kabinetsplannen voorspellen niet veel goeds :(
Jeetje wat lang
  FOK!Fotograaf woensdag 10 juni 2026 @ 13:41:01 #227
148247 taxibabe
pi_221001235
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:32 schreef Troel het volgende:

[..]
Het is niet anders.

En een verwijzing naar een ander ziekenhuis? Ik zit met hetzelfde met mijn elleboog, het ziekenhuis doet deze operatie sowieso niet en stelde het Sint Maartenskliniek voor, maar die heeft dus ook zo'n lange wachttijd. Maar mensen in mijn omgeving en mijn fysio stelde Acim Baden in Amsterdam voor. De fysio heeft 6 patiënten (en zijn eigen vrouw) die daar naar volle tevredenheid zijn behandeld. Dus ik overweeg ook om daar naar toe te gaan.
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 13:51:56 #228
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221001343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:41 schreef taxibabe het volgende:

[..]
En een verwijzing naar een ander ziekenhuis? Ik zit met hetzelfde met mijn elleboog, het ziekenhuis doet deze operatie sowieso niet en stelde het Sint Maartenskliniek voor, maar die heeft dus ook zo'n lange wachttijd. Maar mensen in mijn omgeving en mijn fysio stelde Acim Baden in Amsterdam voor. De fysio heeft 6 patiënten (en zijn eigen vrouw) die daar naar volle tevredenheid zijn behandeld. Dus ik overweeg ook om daar naar toe te gaan.
Ik zit qua arts bij de arts die je hiervoor wilt hebben, dus ik ben bang dat het niet anders is. Die kliniek in Amsterdam voert de operatie die ik waarschijnlijk nodig heb niet uit. Nijmegen heb ik op de wachtlijst gestaan voordat ik bij deze arts uitkwam (ik had eerst een andere arts die de breuk in mijn schouder niet gezien had (we vermoeden dat ze niet eens naar de foto's gekeken heeft) en toen had ik een verwijzing naar Nijmegen gevraagd. Ik ben nu via de fysio bij deze arts terecht gekomen en hij is wel het neusje van de zalm qua schouderoperaties (als in: Nijmegen verwijst ook naar hem door... ).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 juni 2026 @ 14:01:51 #229
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221001426
Voor bikini’s word ik ook blij van Nicky’s (die heet c&m nu) in Eindhoven. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een maat s een omvang 75 nodig hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 10 juni 2026 @ 16:12:08 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221002469
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Voor bikini’s word ik ook blij van Nicky’s (die heet c&m nu) in Eindhoven. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een maat s een omvang 75 nodig hebt.
Ik ben ook maat S maar heb toch echt omvang 75
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 16:28:13 #231
5428 crew  miss_sly
pi_221002559
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
S heeft ook erg lang gezocht. Ze wilde geen te dure, wel een beetje vlot. De echt leuke, vlotte vallen af bij 70F, dus uiteindelijk heeft ze op Wehkamp met mix and match iets besteld dat wel ongeveer goed zit.

Pas nu ontdek ik andere (online) winkels die ook wel leuke dingen hebben. Freya heeft ook dergelijke maten, bijvoorbeeld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 juni 2026 @ 16:31:09 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221002567
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
S heeft ook erg lang gezocht. Ze wilde geen te dure, wel een beetje vlot. De echt leuke, vlotte vallen af bij 70F, dus uiteindelijk heeft ze op Wehkamp met mix and match iets besteld dat wel ongeveer goed zit.

Pas nu ontdek ik andere (online) winkels die ook wel leuke dingen hebben. Freya heeft ook dergelijke maten, bijvoorbeeld.
Hoe gaat het met S?
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 16:39:55 #233
5428 crew  miss_sly
pi_221002617
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hoe gaat het met S?
Over het algemeen goed.
Het is geweldig leuk, en ook lastig. Heel fijn om samen met je vrienden te wonen, maar ook weleens lastig. Een kamer delen met drie andere meiden op een verdieping met twintig andere jongeren is hartstikke leuk, maar soms is het lastig je terug te trekken. IB programme is bepaald lastiger dan het VWO was, dus ze moet een stuk harder werken.

Iedere kamer heeft vier bewoners, twee nieuwelingen (year 12) en twee examenkandidaten (year 13). De year 13's zijn nu weg, want hun examens zijn voorbij en zij zijn allemaal van huis. Ook dat is weer dubbel: een van haar kamergenoten was een goede vriendin die ze mist, maar tegelijkertijd is het ook wel fijn en rustig om de kamer maar met één ander meisje te delen.

Dus zoals met alles: het heeft leuke en minder leuke kanten, maar al met al is ze nog steeds blij dat ze de keuze heeft gemaakt om aan de selectie mee te doen en ook is geselecteerd.

Hoe bevalt jouw dochter het studentenleven?
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:02:30 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221002736
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Over het algemeen goed.
Het is geweldig leuk, en ook lastig. Heel fijn om samen met je vrienden te wonen, maar ook weleens lastig. Een kamer delen met drie andere meiden op een verdieping met twintig andere jongeren is hartstikke leuk, maar soms is het lastig je terug te trekken. IB programme is bepaald lastiger dan het VWO was, dus ze moet een stuk harder werken.

Iedere kamer heeft vier bewoners, twee nieuwelingen (year 12) en twee examenkandidaten (year 13). De year 13's zijn nu weg, want hun examens zijn voorbij en zij zijn allemaal van huis. Ook dat is weer dubbel: een van haar kamergenoten was een goede vriendin die ze mist, maar tegelijkertijd is het ook wel fijn en rustig om de kamer maar met één ander meisje te delen.

Dus zoals met alles: het heeft leuke en minder leuke kanten, maar al met al is ze nog steeds blij dat ze de keuze heeft gemaakt om aan de selectie mee te doen en ook is geselecteerd.

Hoe bevalt jouw dochter het studentenleven?
Ah, wat jammer dat haar vriendin weg is. Maar volgend jaar is ze dus zelf year 13.
Ik snap wel goed dat het lastig is om steeds maar mensen om je heen te hebben.

Mijn dochter gaat ook goed. Maar zij heeft juist het tegenovergestelde. Haar huisgenoot is er vaker niet dan wel. Dus mijn dochter zit juist heel veel alleen.

Maar los daarvan heeft ze heel veel nieuwe vrienden gemaakt zit bij een vereniging waar ze heel veel dingen mee doet. Dus volgens mij heeft ze het heel leuk.
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 17:07:43 #235
5428 crew  miss_sly
pi_221002765
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ah, wat jammer dat haar vriendin weg is. Maar volgend jaar is ze dus zelf year 13.
Ik snap wel goed dat het lastig is om steeds maar mensen om je heen te hebben.

Mijn dochter gaat ook goed. Maar zij heeft juist het tegenovergestelde. Haar huisgenoot is er vaker niet dan wel. Dus mijn dochter zit juist heel veel alleen.

Maar los daarvan heeft ze heel veel nieuwe vrienden gemaakt zit bij een vereniging waar ze heel veel dingen mee doet. Dus volgens mij heeft ze het heel leuk.
Fijn dat ze het ook naar haar zin heeft.

En ze zullen het beiden niet alleen maar heel leuk hebben, en dat is ook logisch natuurlijk. Alles heeft zijn leuke en minder leuke kanten.
Hoe vindt ze de studie die ze heeft gekozen? S is er nog steeds niet over uit wat ze nu wil gaan studeren.
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:23:40 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221002836
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Fijn dat ze het ook naar haar zin heeft.

En ze zullen het beiden niet alleen maar heel leuk hebben, en dat is ook logisch natuurlijk. Alles heeft zijn leuke en minder leuke kanten.
Hoe vindt ze de studie die ze heeft gekozen? S is er nog steeds niet over uit wat ze nu wil gaan studeren.
Ze vindt de studie leuk. Maar wil eigenlijk iets anders gaan doen. Helaas was ze uitgeloot.. volgend jaar weer proberen.
Al vind ik het wel zonde om 2/3 van een studie te doen om vervolgens over te stappen naar een compleet andere studie
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 17:40:43 #237
5428 crew  miss_sly
pi_221002940
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ze vindt de studie leuk. Maar wil eigenlijk iets anders gaan doen. Helaas was ze uitgeloot.. volgend jaar weer proberen.
Al vind ik het wel zonde om 2/3 van een studie te doen om vervolgens over te stappen naar een compleet andere studie
Uitgeloot worden lijkt me echt heel rot. En dan kijken hoe je verder gaat, opnieuw proberen, deze studie afmaken...lastig hoor.
pi_221002945
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:51 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik zit qua arts bij de arts die je hiervoor wilt hebben, dus ik ben bang dat het niet anders is. Die kliniek in Amsterdam voert de operatie die ik waarschijnlijk nodig heb niet uit. Nijmegen heb ik op de wachtlijst gestaan voordat ik bij deze arts uitkwam (ik had eerst een andere arts die de breuk in mijn schouder niet gezien had (we vermoeden dat ze niet eens naar de foto's gekeken heeft) en toen had ik een verwijzing naar Nijmegen gevraagd. Ik ben nu via de fysio bij deze arts terecht gekomen en hij is wel het neusje van de zalm qua schouderoperaties (als in: Nijmegen verwijst ook naar hem door... ).
Mag ik weten welke arts? Wellicht kan hij nog iets met mijn schouder.

Maar wat een drama voor je zeg. Een jaar verder en nog steeds amper vooruitgang
pi_221003433
Yay voor je internet @Nijna *O*
Snap ik van de bakken, zou er ook alleen spul in doen wat vochtbestendig is. Woningbouw moet het gewoon oplossen hoor.
Zelfde oog, zelfde stommiteit ;)

Ik heb al 8 jaar een gesigneerde Spanish Sea muzieknotenblad van Toto liggen. Bestelde eindelijk een lijst bij bol maar die kwam gebroken aan. Wilde niet opnieuw bestellen want, glas. Bij action hadden ze de goede maat niet, dus groter gekocht, nu met plastic ipv glas. Dat op maat gesneden en nu zit dat blad dan eindelijk in de lijst van bol want die was niet stuk. Weet alleen nog niet waar ik die ga ophangen.
De achterkant van de actionlijst in 2 stukken gesneden en aan de achterkant van de ikea keukenlades gezet. Nu valt er geen zooi meer achter. En dat voor 5 euro 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221003561
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als ze smal is, dan heeft ze waarschijnlijk niet omvang 75 (ik ben namelijk niet best wel smal en heb die omvang wel). Eerder 65 of misschien wel 60. Verreweg de meeste vrouwen dragen hun omvang veel te wijd, terwijl daar alle steun uit komt (niet uit de cups dus). 75c komt overeen met 65e. Anndiva heeft bijvoorbeeld bikini's in grote cupmaten, Superbra ook. Je kunt filteren op de juist maat.
Het grappige is dat wanneer we meten en dat invullen uitkomen op een 65B ofzo, ik weet niet, maar dat past echt niet.
Het kan ook zijn dat ze 70 C of D draagt hoor, ze knipt de labeltjes eruit :') . Ik denk dat ik ook al weet waarom ze 70 draagt, want livera heeft alleen 65 A of B. Vanaf 70 gaat het wel tot D.
Zal wel net zo zijn als dat ze bij schuurman altijd zooltjes in de schoenen wilden aansmeren als het eigenlijk niet helemaal lekker pastte bij de kinderen.

@Troel, ik denk dat het voor de volgende bh aanschaf inderdaad wel een goed idee is om naar een bh winkel te gaan waar ze er verstand van hebben. Ik kon zelf nooit zo goed slagen bij livera e.d.
Intussen koop ik gewoon steeds dezelfde.
Jemig 7 maanden wachttijd voor een schouderoperatie... daar word je ook echt niet blij van. :* maar zo te lezen sta je wel op de "goede" wachtlijst. Het klinkt alsof als iemand het moet kunnen deze arts het is.

@miss_sly, oh wehkamp kunnen we ook nog kijken.

@Mushanga71 of moet ik MUTShanga zeggen... hoe krijg je het voor elkaar om jezelf weer in je oog te prikken.
Wel goed opgelost met de lijst!

Vandaag had ik 2 lieve teamgenootjes die hebben geholpen met schoonmaken, echt superfijn. Nog 2 ramen van buiten, maar het regende in aan die kant met de ramen open dus dat hebben we maar even gelaten.

De aannemer heeft de plinten teruggeplakt, ontdekte dat de verwarming lekt en heeft dat gelijk gemeld zodat ik niet onderop de stapel kom te liggen, zei hij.

Vervolgens heb ik nog gemaild naar de woningbouw over het vocht in de schuur, de aannemer belt om daar naar te komen kijken :') . Tja, ze stonden in mijn flat vanmorgen, ik heb het ook nog gevraagd aan ze, maar ze zeiden dat het vaak pas opgepakt wordt als er meer mensen klagen.
Maar goed, als ze komen voor klus A, dan gaan ze niet ook B of C doen...

Ik wacht wel af.
Fake it till you make it...
pi_221003577
Dat meten volgens zo'n tool is echt totaal onbetrouwbaar. Een goede lingeriezaak binnengaan en echt even goed laten adviseren is goud waard.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2026 @ 19:45:56 #242
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221003776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:41 schreef F_r het volgende:

[..]
Mag ik weten welke arts? Wellicht kan hij nog iets met mijn schouder.

Maar wat een drama voor je zeg. Een jaar verder en nog steeds amper vooruitgang
Dr. Veen in het MST Enschede :s)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221003793
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Dat meten volgens zo'n tool is echt totaal onbetrouwbaar. Een goede lingeriezaak binnengaan en echt even goed laten adviseren is goud waard.
Yup en om de zoveel jaar opnieuw laten meten. :)
pi_221004507
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Dr. Veen in het MST Enschede :s)
Dank je
pi_221004919
Goeie BHadviezen hier, idd altijd strakker en groter dan mensen denken :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221005755
Bh's, voor mij was het vroeger ook zo'n crime. Ik was een laatbloeier, maar toen ik met 14 jaar eenmaal borsten kreeg ging het hard en met 15 jaar pastte ik door smalle omvang en grotere cupmaten geen reguliere maatjes van de lingeriewinkel meer. Mijn moeder is toen naar een speciale lingeriezaak met mij gegaan waar ze leuke modelletjes hadden in maat 60, maar het was een hele zoektocht.
pi_221006008
Juul weer ziek thuis, arm moppie. Gisterenavond ineens koorts en amper geslapen.

Enorm balen dekt de lading niet eens Troel, wat K&%^te zeg. 7 maanden ook gewoon echt, pfff.
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:56:57 #248
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221006251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:01 schreef Tink89 het volgende:
ik heb juist een heel brede borstkas/rug maar een heel kleine cup. Erg lastige combinatie kan ik je vertellen, gewoon niet te vinden zelfs. Ik zit altijd maar wat te klooien met van die extra tussenstukjes.
in de haak.
  donderdag 11 juni 2026 @ 09:07:42 #249
176471 oh-oh
pi_221006311
Mijn oude overbuurman appte me gisteren een keurige opsomming van de laatste nieuwtjes uit Maastricht.
Die pensionado die altijd met me naar het ziekenhuis ging en naar de bakker en zo.
Dus ik belde hem even, vond ie zo leuk!
Ik heb al 10 x gevraagd of ie niet een keer deze kant op wil komen maar nee.
De kelder in de flat staan blank daar.
En er was een enorme matpartij op het plein met politie en alles.
_O-
( Groucho Marx )
  donderdag 11 juni 2026 @ 09:13:26 #250
176471 oh-oh
pi_221006351
Ik heb net een nieuwe voordeur gekocht :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')