Jazeker wel, maar het op vakantie gaan is niet de bottleneck he.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Geen vakantie is geen optie?
Ik zou al stress krijgen van het allemaal zo strak inplannen hoor.
En geniet vooral van de rust voor dat die puppy komt.
Die eerste week heeft Juul in principe musical'kamp'. Maar even kijken of dat nu uitkomt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Is er geen kindervakantiewerk of iets dergelijks?
Nog meer rust voor jullie
Dat scheelt iig een hoop geldquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Goed, ik heb geen kinderen, ik kan overal waar ik ben genieten, ik ben jaren niet op vakantie geweest, gewoon vrij van werk was voldoende
quote:
Ze heeft nu iets via Shein besteld, 2 maten zodat ze topje van de een met broekje van de ander kan... ik hoop dat t wat is. Anders gooit ze ze op vinted en dan kunnen we alsnog naar klazienaveen!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:23 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb pas voor mn dochter een leuke bikini gekocht in Klazienaveen bij de lingeriewinkel daar. Misschien ook wat voor jouw dochter
Wat fijn dat er niet zoveel hoeft!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:24 schreef exode het volgende:
In het huis van mijn moeder hoeven we niet zoveel te doen gelukkig. Alleen een douchemuurtje laten plaatsen, wat dingen ophangen en schoonmaken. Ze heeft de vloer en de raambekleding allemaal overgenomen en een schilder komt alles verven.
Ik ga vrijdag naar haar toe om te helpen met dozen inpakken en sorteren van wat weg mag. Ze komt zoveel van vroeger tegenTekeningen, foto's, brieven, zo leuk.
Ik ga morgen wel even bellen of mailen. Vandaag geen tijd voor gehad.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Melden kan altijd, toch? Je weet nooit wat zij als prio zien en schimmel is ongezond. Misschien dat het vocht ook nog iets in de constructie kan aantasten.
Al 2 mogelijke redenen voor ze om wel iets te doen.
Jeetje, Troel. Een jaar verder en dan nog zo weinig vooruitgangquote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ongeluk was eind mei. Ik heb vorige week bij de traumachirurg uitgesproken dat er al een tijd eigenlijk geen vooruitgang is qua been. Nu eind van de maand ct van been en schouder, want voor schouder moet ik toch nog onder het mes omdat die te instabiel is.
Hahaha ja gelukkig wel. Elke keer " poeper kom dan..." beest heet cooper maar dat is lastigquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:23 schreef exode het volgende:
Nou Juul rent als een gek rond dus die is beter geloof ik. Pffff, het is weer Cito week he.....
Ik had nog wat vragen aan de fokker en meteen de timing er ingegooid. Geen enkel probleemDus we mogen gewoon ophalen op het moment dat wij aangaven. Ze vertelde dat ze 2 gezinnen op de lijst had die 2 en zelfs 3 weken later pas wilde komen vanwege vakantie.
Toch opgelucht![]()
Klinkt wel als een leuk spel GM, peuter nog heel?
Dat is ook stom en frustrerend allemaalquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:19 schreef Troel het volgende:
Man, ik ben zo erg toe aan een vakantie
Maar dan wel eentje dat ik op mijn luie reet kan zitten (en ook de rolstoel niet hoeft te bewegen).
Maarja, met alle doktersafspraken zit dat er voorlopig ook niet in en geen idee wat de termijn is voor de schouderoperatie.
Los daarvan moet het niet té warm zijn, weet ik niet of vliegen met rolstoel wel echt ok gaat zijn, is het lastig om iets te vinden wat én in het budget past én mindervalidegeschikt is...
Leverde gisteren in ieder geval een flinke huilbui op.
Als ze smal is, dan heeft ze waarschijnlijk niet omvang 75 (ik ben namelijk niet best wel smal en heb die omvang wel). Eerder 65 of misschien wel 60. Verreweg de meeste vrouwen dragen hun omvang veel te wijd, terwijl daar alle steun uit komt (niet uit de cups dus). 75c komt overeen met 65e. Anndiva heeft bijvoorbeeld bikini's in grote cupmaten, Superbra ook. Je kunt filteren op de juist maat.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:01 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ze heeft nu iets via Shein besteld, 2 maten zodat ze topje van de een met broekje van de ander kan... ik hoop dat t wat is. Anders gooit ze ze op vinted en dan kunnen we alsnog naar klazienaveen!
[..]
Wat fijn dat er niet zoveel hoeft!
Succes met inpakken, die tekeningen enzo zijn leuk.
[..]
Ik ga morgen wel even bellen of mailen. Vandaag geen tijd voor gehad.
Maar mn internet werkt intussen, zelf voor elkaar gekregenToen we de kap van het kastje er uiteindelijk vanaf hadden was het een fluitje van een cent.
Alleen tv nog niet aangesloten, maar ik heb ook pas volgende week een tv, dus dat komt dan wel.
@:Mushanga71, ik heb plastic bakken, maar ook dat durf ik niet aan... Of ik ga het eerst proberen met een stuk karton in een plastic bak en check na een tijdje hoe dat dan gaat.
Heb je nu opnieuw in je oog geprikt met die wimperserum of nu in je andere oog? Of is het nog steeds niet over?
@:Troel, wat een nasleep van zo'n ongeluk! Fijn dat ze gaan kijken hoe het eruit ziet. Hopelijk levert dat nog wat op.
Lijkt me frustrerend met vakantie zoeken, er zo aan toe zijn, maar eigenlijk niet echt iets kunnen vinden wat kan qua budget en qua geschiktheid![]()
Mijn vader zei over het schuurtje: anders halen we de tegels eruit, gooien er plastic onder en leggen de tegels weer terug... Zal vast vocht schelen, maar of dat dan de bedoeling is...
Eerst de woningbouw maar mailen.
@:oh-oh de bergingen (het zijn 5 flats per portiek) komen uit op de centrale hal
We hebben er nu een ontvochtiger in gezet, die had mijn tante nog staan. Er komen geen bakken water uit, maar toch wel steeds een beetje.
@:Tink89, de 75C van de livera wordt klein en die leuke bh-tjes die ze nu heeft gaan niet groter. Ze is best smal, draagt maat S, maar qua boezem past dat dus niet in standaard bikini's. We hadden bij livera gekeken, maar daar zit niet echt iets vlots voor jonge meiden bij. Ze heeft nu nog maar een poging gedaan om iets op Shein te bestellen, we gaan zien of t wat is. Ik vrees ervoor.
@:exode beterschap voor Juul, eindejaars-malaise?
Wat fijn dat de ophaaldatum voor de pup niet zo strak vastligt, dat geeft jullie ook wat meer mogelijkheden om toch een paar dagen weg te kunnen!
@:gewoonmezelf87 beterschap!
Ik kan haar sowieso aanraden om op bezoek te gaan bij een goede lingeriewinkel. Dat je gewoon fatsoenlijk gemeten wordt en de juiste maat krijgt.quote:
Het is niet anders.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeetje, Troel. Een jaar verder en dan nog zo weinig vooruitgang![]()
Jeetje wat langquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Vandaag hoorde ik bij de fysio dat er op dit moment een wachttijd van 7 maanden is op een schouderoperatie. Samen met de revalidatie-tijd is dat dus gewoon einde ziektewet. En dan? De kabinetsplannen voorspellen niet veel goeds
En een verwijzing naar een ander ziekenhuis? Ik zit met hetzelfde met mijn elleboog, het ziekenhuis doet deze operatie sowieso niet en stelde het Sint Maartenskliniek voor, maar die heeft dus ook zo'n lange wachttijd. Maar mensen in mijn omgeving en mijn fysio stelde Acim Baden in Amsterdam voor. De fysio heeft 6 patiënten (en zijn eigen vrouw) die daar naar volle tevredenheid zijn behandeld. Dus ik overweeg ook om daar naar toe te gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Vandaag hoorde ik bij de fysio dat er op dit moment een wachttijd van 7 maanden is op een schouderoperatie. Samen met de revalidatie-tijd is dat dus gewoon einde ziektewet. En dan? De kabinetsplannen voorspellen niet veel goeds
Ik zit qua arts bij de arts die je hiervoor wilt hebben, dus ik ben bang dat het niet anders is. Die kliniek in Amsterdam voert de operatie die ik waarschijnlijk nodig heb niet uit. Nijmegen heb ik op de wachtlijst gestaan voordat ik bij deze arts uitkwam (ik had eerst een andere arts die de breuk in mijn schouder niet gezien had (we vermoeden dat ze niet eens naar de foto's gekeken heeft) en toen had ik een verwijzing naar Nijmegen gevraagd. Ik ben nu via de fysio bij deze arts terecht gekomen en hij is wel het neusje van de zalm qua schouderoperaties (als in: Nijmegen verwijst ook naar hem door... ).quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:41 schreef taxibabe het volgende:
[..]
En een verwijzing naar een ander ziekenhuis? Ik zit met hetzelfde met mijn elleboog, het ziekenhuis doet deze operatie sowieso niet en stelde het Sint Maartenskliniek voor, maar die heeft dus ook zo'n lange wachttijd. Maar mensen in mijn omgeving en mijn fysio stelde Acim Baden in Amsterdam voor. De fysio heeft 6 patiënten (en zijn eigen vrouw) die daar naar volle tevredenheid zijn behandeld. Dus ik overweeg ook om daar naar toe te gaan.
Ik ben ook maat S maar heb toch echt omvang 75quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Voor bikini’s word ik ook blij van Nicky’s (die heet c&m nu) in Eindhoven. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een maat s een omvang 75 nodig hebt.
S heeft ook erg lang gezocht. Ze wilde geen te dure, wel een beetje vlot. De echt leuke, vlotte vallen af bij 70F, dus uiteindelijk heeft ze op Wehkamp met mix and match iets besteld dat wel ongeveer goed zit.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Hoe gaat het met S?quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
S heeft ook erg lang gezocht. Ze wilde geen te dure, wel een beetje vlot. De echt leuke, vlotte vallen af bij 70F, dus uiteindelijk heeft ze op Wehkamp met mix and match iets besteld dat wel ongeveer goed zit.
Pas nu ontdek ik andere (online) winkels die ook wel leuke dingen hebben. Freya heeft ook dergelijke maten, bijvoorbeeld.
Over het algemeen goed.quote:
Ah, wat jammer dat haar vriendin weg is. Maar volgend jaar is ze dus zelf year 13.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Over het algemeen goed.
Het is geweldig leuk, en ook lastig. Heel fijn om samen met je vrienden te wonen, maar ook weleens lastig. Een kamer delen met drie andere meiden op een verdieping met twintig andere jongeren is hartstikke leuk, maar soms is het lastig je terug te trekken. IB programme is bepaald lastiger dan het VWO was, dus ze moet een stuk harder werken.
Iedere kamer heeft vier bewoners, twee nieuwelingen (year 12) en twee examenkandidaten (year 13). De year 13's zijn nu weg, want hun examens zijn voorbij en zij zijn allemaal van huis. Ook dat is weer dubbel: een van haar kamergenoten was een goede vriendin die ze mist, maar tegelijkertijd is het ook wel fijn en rustig om de kamer maar met één ander meisje te delen.
Dus zoals met alles: het heeft leuke en minder leuke kanten, maar al met al is ze nog steeds blij dat ze de keuze heeft gemaakt om aan de selectie mee te doen en ook is geselecteerd.
Hoe bevalt jouw dochter het studentenleven?
Fijn dat ze het ook naar haar zin heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ah, wat jammer dat haar vriendin weg is. Maar volgend jaar is ze dus zelf year 13.
Ik snap wel goed dat het lastig is om steeds maar mensen om je heen te hebben.
Mijn dochter gaat ook goed. Maar zij heeft juist het tegenovergestelde. Haar huisgenoot is er vaker niet dan wel. Dus mijn dochter zit juist heel veel alleen.
Maar los daarvan heeft ze heel veel nieuwe vrienden gemaakt zit bij een vereniging waar ze heel veel dingen mee doet. Dus volgens mij heeft ze het heel leuk.
Ze vindt de studie leuk. Maar wil eigenlijk iets anders gaan doen. Helaas was ze uitgeloot.. volgend jaar weer proberen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat ze het ook naar haar zin heeft.
En ze zullen het beiden niet alleen maar heel leuk hebben, en dat is ook logisch natuurlijk. Alles heeft zijn leuke en minder leuke kanten.
Hoe vindt ze de studie die ze heeft gekozen? S is er nog steeds niet over uit wat ze nu wil gaan studeren.
Uitgeloot worden lijkt me echt heel rot. En dan kijken hoe je verder gaat, opnieuw proberen, deze studie afmaken...lastig hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze vindt de studie leuk. Maar wil eigenlijk iets anders gaan doen. Helaas was ze uitgeloot.. volgend jaar weer proberen.
Al vind ik het wel zonde om 2/3 van een studie te doen om vervolgens over te stappen naar een compleet andere studie
Mag ik weten welke arts? Wellicht kan hij nog iets met mijn schouder.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zit qua arts bij de arts die je hiervoor wilt hebben, dus ik ben bang dat het niet anders is. Die kliniek in Amsterdam voert de operatie die ik waarschijnlijk nodig heb niet uit. Nijmegen heb ik op de wachtlijst gestaan voordat ik bij deze arts uitkwam (ik had eerst een andere arts die de breuk in mijn schouder niet gezien had (we vermoeden dat ze niet eens naar de foto's gekeken heeft) en toen had ik een verwijzing naar Nijmegen gevraagd. Ik ben nu via de fysio bij deze arts terecht gekomen en hij is wel het neusje van de zalm qua schouderoperaties (als in: Nijmegen verwijst ook naar hem door... ).
Het grappige is dat wanneer we meten en dat invullen uitkomen op een 65B ofzo, ik weet niet, maar dat past echt niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als ze smal is, dan heeft ze waarschijnlijk niet omvang 75 (ik ben namelijk niet best wel smal en heb die omvang wel). Eerder 65 of misschien wel 60. Verreweg de meeste vrouwen dragen hun omvang veel te wijd, terwijl daar alle steun uit komt (niet uit de cups dus). 75c komt overeen met 65e. Anndiva heeft bijvoorbeeld bikini's in grote cupmaten, Superbra ook. Je kunt filteren op de juist maat.
Dr. Veen in het MST Enschedequote:Op woensdag 10 juni 2026 17:41 schreef F_r het volgende:
[..]
Mag ik weten welke arts? Wellicht kan hij nog iets met mijn schouder.
Maar wat een drama voor je zeg. Een jaar verder en nog steeds amper vooruitgang
Yup en om de zoveel jaar opnieuw laten meten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Dat meten volgens zo'n tool is echt totaal onbetrouwbaar. Een goede lingeriezaak binnengaan en echt even goed laten adviseren is goud waard.
ik heb juist een heel brede borstkas/rug maar een heel kleine cup. Erg lastige combinatie kan ik je vertellen, gewoon niet te vinden zelfs. Ik zit altijd maar wat te klooien met van die extra tussenstukjes.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Voor bikini’s word ik ook blij van Nicky’s (die heet c&m nu) in Eindhoven. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een maat s een omvang 75 nodig hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |