Nah als ik zo een big ass schommelbank in elkaar kan zetten mogen we Nijna niet onderschatten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:41 schreef livelink het volgende:
Waarschijnlijk moeten we wel helpen met het in elkaar zetten..
Fokmeet @Nijnaquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:41 schreef livelink het volgende:
Waarschijnlijk moeten we wel helpen met het in elkaar zetten..
Heb hem vanmorgen met doos en al onder het afdak gezet vanuit het schuurtje. Heb gezien dat hij drinkt, dus dat is positief. Heeft ook eten beschikbaar. Net de doos open gezet voor meer lucht en licht. Kijken of hij er zelf uit gaat. Maar hij ziet er gezond uit. Zit goed in z’n veren. Dus ik verwacht dat hij vandaag of morgen wel verder vliegt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:11 schreef oh-oh het volgende:
Hier gewoon lage prijzen en geen gek gedoe![]()
Hoe is het met de duif vandaag Hillie?
Goede actie!
Mocht dat wel het geval zijn, de vastframe hier past achter in de bak van een Opel mokka. Wielen eraf, rugleuning naar beneden gevouwen. Dus laat je niet afschrikken dat een vastvrame niet in in een auto kan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Troel het volgende:
Mijn vader is op zoek naar een nieuwe auto. Voor mij is het niet praktisch om nu naar iets nieuws over te stappen: geen idee of we wel of niet rekening moeten houden met een rolstoel en zulks.
Ik heb nu een vouwstoel, maar als dit het is moet er eentje op maat komen. En dan ook met ondersteuning, want zelf rollen met deze schouder wordt het niet natuurlijk 😊quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mocht dat wel het geval zijn, de vastframe hier past achter in de bak van een Opel mokka. Wielen eraf, rugleuning naar beneden gevouwen. Dus laat je niet afschrikken dat een vastvrame niet in in een auto kan.
Dat heeft die van mij ook, edrive wielen. Die kunnen op een gewone handgedreven rolstoel, welke op mijn maat gemaakt is. En die kunnen dus gewoon losgekoppeld worden en zo mee de auto inquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nu een vouwstoel, maar als dit het is moet er eentje op maat komen. En dan ook met ondersteuning, want zelf rollen met deze schouder wordt het niet natuurlijk 😊
Dit klinkt precies als t verhaal van mijn kennisquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:46 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hadden via eigen huis zonnepanelen laten plaatsen, en daar kwam ook een kneuzenbedrijf de boel doen. Geen schouw maar gewoon hup aan de slag en door de waterleiding boren waardoor we twee dagen geen water hadden, en het gat kwam heel ergens anders uit dan gepland…
En de review op Google hebben ze laten verwijderenDaar kwam ik een maand of twee later achter en heb bezwaar gemaakt en de review staat nu gewoon online.
Maar goed, het bedrijf zelf stond eerder wel goed aangeschreven, dus daar kan eigen huis ook niet perse wat aan doen. Het bedrijf had weer een subbedrijf ingehuurd voor een deel van de installatie, en die waren van de makkelijke weg.
Nouja, ik was daar dus inderdaad al naar aan het kijken. Met name omdat deze rolstoel toch al niet op maat is (ik moet eigenlijk echt een model breder, maar omdat ik hem in huis ook nog nodig had en de deurposten al zo erg beschadigd waren, vond ik dat het handiger was om voor 'the time being', maar een standaard model te nemen (want hey, zo lang hadden we hem toch niet nodig toch?)quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij ook, edrive wielen. Die kunnen op een gewone handgedreven rolstoel, welke op mijn maat gemaakt is. En die kunnen dus gewoon losgekoppeld worden en zo mee de auto in
Nee hoor, je weet op voorhand al dat je gaat verliezenquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik blijf bij Vattenfall, twijfel alleen tussen een jaar vast of variabel. Mijn gevoel zegt nu: toch vastzetten maar ik wacht nog héél even. De kansspelautoriteit zou moeten ingrijpen. Tis soms puur gokken wat we doen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |