abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:39:46 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220947647
En weer open!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:41:03 #2
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220947654
Whoohoo!

Hier een dagje ziekenhuis. Zelf een afspraak bij de traumachirurg en moeders een CT en een echo. Dat kon gelukkig enigszins gecombineerd worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:41:28 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220947657
Waarschijnlijk moeten we wel helpen met het in elkaar zetten..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220947936
Mogge
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220948030
Wij verbruiken ongeveer 900 kuub gas per jaar. Kunnen we aardig verminderen door de kinderkamers te verwarmen met de airco, de vloerverwarming van de badkamer aan te zetten en meer hout te stoken in de woonkamer.

We komen overigens van een verbruik van 3000 kuub per jaar. Leve het isoleren :)

En benieuwd hoe het met Nijna gaat, hopelijk staat het bankje.

Juul gaat vandaag met haar klas naar een boerderij, die zal wel zeiknat en onder de modder terugkomen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:20:47 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220948120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:41 schreef livelink het volgende:
Nah als ik zo een big ass schommelbank in elkaar kan zetten mogen we Nijna niet onderschatten.
Succes in het ziekenhuis @Troel
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220948189
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:41 schreef livelink het volgende:
Fokmeet @Nijna *O*

Hier ook batterij(20kWh) en zonnepanelen (3400kWh opbrengst per jaar), maar dynamisch leek nog niet uit te kunnen volgens het excelsheet van man. We hebben ook niet genoeg panelen en zonder salderen zijn we bang voor een hele dure januari/februari. Volgend jaar mei hebben we op alles een jaar gedraaid. Dan kunnen we met meer kennis een keuze maken :X
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:38:22 #8
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220948377
Ik heb nog een contract zonder terugleverkosten. Maar denk dat dynamisch hier ook niet uit kan op dit moment. Moet het nog verder onderzoeken.
Grootste kostenpost is dec/jan wel met de warmtepomp. Februari heeft al weer meer licht en dus meer opwek er tegenover staan.

We gaan zaterdag een PHEV bij de garage ophalen waar we dan ook wat overschot in kunnen pompen. Ik maak veel kleine ritten die dan geen benzine meer nodig hebben.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 10:07:04 #9
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220948758
Mijn vader is op zoek naar een nieuwe auto. Voor mij is het niet praktisch om nu naar iets nieuws over te stappen: geen idee of we wel of niet rekening moeten houden met een rolstoel en zulks.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220948990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:11 schreef oh-oh het volgende:
Hier gewoon lage prijzen en geen gek gedoe :D
Hoe is het met de duif vandaag Hillie?
Goede actie!
Heb hem vanmorgen met doos en al onder het afdak gezet vanuit het schuurtje. Heb gezien dat hij drinkt, dus dat is positief. Heeft ook eten beschikbaar. Net de doos open gezet voor meer lucht en licht. Kijken of hij er zelf uit gaat. Maar hij ziet er gezond uit. Zit goed in z’n veren. Dus ik verwacht dat hij vandaag of morgen wel verder vliegt.

Energiecontract hier nog vast. Wel nog zonder terugleverkosten. Wel zonnepanelen en accu’s. Maar ook een elektrische auto en bus. Dus we zijn wel grootverbruikers. Hier ook nog gas en verwacht dat dat ook nog wel even zo blijft.
Tarieven.. tja, dat vind ik dus altijd echt een gedoe om dat uit te zoeken en ik kom vaak met blijven loont van Vattenfall ook wel prima uit voor mijn gevoel. Dus ik check al een paar jaar niet alles meer eerlijk gezegd.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:56:27 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220949055
Gelukkig lijkt de duif weer ok!
Meestal gaan ze of dood, of herstellen ze vlug, dus hij zal idd wel verder vliegen vandaag.
Ik krijg meer en meer werk van mijn baas sinds ik hier ben maar het is leuk dus laat maar komen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220949060
Fijn van de duif, hopelijk vervolgt hij snel weer zijn weg!

Succes in het ziekenhuis vandaag Troel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 juni 2026 @ 11:32:17 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220949228
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Troel het volgende:
Mijn vader is op zoek naar een nieuwe auto. Voor mij is het niet praktisch om nu naar iets nieuws over te stappen: geen idee of we wel of niet rekening moeten houden met een rolstoel en zulks.
Mocht dat wel het geval zijn, de vastframe hier past achter in de bak van een Opel mokka. Wielen eraf, rugleuning naar beneden gevouwen. Dus laat je niet afschrikken dat een vastvrame niet in in een auto kan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 juni 2026 @ 11:36:29 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220949302
Kennis van mij heeft via eigen huis zon thuisbatterij laten plaatsen. Heeft die gast die ingehuurd was door eigen huis wat fout gedaan waardoor alle electrische apparatuur die ingestoken zijn kapot gegaan zijn. Van 2 diepvriezers, stoel, keukenapparatuur tot 2 omvormers en wat al niet meer :X
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 11:45:37 #15
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220949352
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:32 schreef Ynske het volgende:

[..]
Mocht dat wel het geval zijn, de vastframe hier past achter in de bak van een Opel mokka. Wielen eraf, rugleuning naar beneden gevouwen. Dus laat je niet afschrikken dat een vastvrame niet in in een auto kan.
Ik heb nu een vouwstoel, maar als dit het is moet er eentje op maat komen. En dan ook met ondersteuning, want zelf rollen met deze schouder wordt het niet natuurlijk 😊
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220949357
Wij hadden via eigen huis zonnepanelen laten plaatsen, en daar kwam ook een kneuzenbedrijf de boel doen. Geen schouw maar gewoon hup aan de slag en door de waterleiding boren waardoor we twee dagen geen water hadden, en het gat kwam heel ergens anders uit dan gepland…

En de review op Google hebben ze laten verwijderen :') Daar kwam ik een maand of twee later achter en heb bezwaar gemaakt en de review staat nu gewoon online.

Maar goed, het bedrijf zelf stond eerder wel goed aangeschreven, dus daar kan eigen huis ook niet perse wat aan doen. Het bedrijf had weer een subbedrijf ingehuurd voor een deel van de installatie, en die waren van de makkelijke weg.
pi_220949452
Yay daar is het bankje voor @Nijna *O*!

@Troel veel succes vandaag :*.

Vanmorgen moest ik ook in het ziekenhuis zijn voor een controle bij KNO en een hoortest. Pff wat is dat toch intens. Ik kreeg deze keer oordoppen in ipv met koptelefoon en dat trek ik heel slecht. Dat vind ik dan weer stom van mezelf dat ik daar zo heftig op reageer (lees: halve paniekaanval, door freaking oordoppen :') ). Laatste deel wel met koptelefoon gedaan, dat was fijner. De uitslag was wel goed. Zelfs beter dan vorige meting, ruim 2 jaar geleden. Dus geen ingrepen nodig op dit moment (hoorapparaat en/of operatie) *O*.

Vanmiddag moet ik nog naar de huisarts voor plaatsing van een spiraaltje. Bleh... Wat een stomme dag zo.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 juni 2026 @ 12:11:01 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220949466
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik heb nu een vouwstoel, maar als dit het is moet er eentje op maat komen. En dan ook met ondersteuning, want zelf rollen met deze schouder wordt het niet natuurlijk 😊
Dat heeft die van mij ook, edrive wielen. Die kunnen op een gewone handgedreven rolstoel, welke op mijn maat gemaakt is. En die kunnen dus gewoon losgekoppeld worden en zo mee de auto in
Today is life -

Dale Carnegie
pi_220949469
Yay voor Nijna's balkonbankje! :)

@Tink89, kijk je wel uit met de vaste leveringskosten, voorheen vastrecht. Er zijn bedrijven die een lagere stroom/gasprijs hebben en het vaste kosten omhoog hebben gegooid. Dan lijkt het een goede deal maar betaal je onder de streep toch meer.

Ik blijf bij Vattenfall, twijfel alleen tussen een jaar vast of variabel. Mijn gevoel zegt nu: toch vastzetten maar ik wacht nog héél even. De kansspelautoriteit zou moeten ingrijpen. Tis soms puur gokken wat we doen :+

Hopelijk vliegt de duif strakjes weer, Hillie. Hier lagen een paar botjes met twee duivenveren bij de kliko. Zag er best smerig uit :X

Goed dat je bezwaar hebt gemaakt tegen het weghalen van je review, @FlyingFish Als de klacht terecht is, hoort ie gewoon te blijven staan.
Zelf geef ik nooit reviews, lees ze wel maar trek me er ook niet zoveel van aan. Als ik de reviews van mcD en Bol zie :D Heb nooit problemen met beide bedrijven. Maar dit kost geen klauwen met geld als er wat fout gaat. Een doorboorde waterleiding is natuurlijk wel andere koek.

Net geluncht met een vriendin en ik ben zoo moe. Elke ochtend tussen 5 en 6 wakker. Denk dat ik een dutje ga doen :@
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 juni 2026 @ 12:12:01 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220949480
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:46 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hadden via eigen huis zonnepanelen laten plaatsen, en daar kwam ook een kneuzenbedrijf de boel doen. Geen schouw maar gewoon hup aan de slag en door de waterleiding boren waardoor we twee dagen geen water hadden, en het gat kwam heel ergens anders uit dan gepland…

En de review op Google hebben ze laten verwijderen :') Daar kwam ik een maand of twee later achter en heb bezwaar gemaakt en de review staat nu gewoon online.

Maar goed, het bedrijf zelf stond eerder wel goed aangeschreven, dus daar kan eigen huis ook niet perse wat aan doen. Het bedrijf had weer een subbedrijf ingehuurd voor een deel van de installatie, en die waren van de makkelijke weg.
Dit klinkt precies als t verhaal van mijn kennis
Today is life -

Dale Carnegie
pi_220949494
Raar, kreeg voor de tweede keer deze week als ik op versturen klik, de melding dat ik maar 1x de post mag plaatsen en ik klikte maar 1x. Post staat er ook :?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:16:11 #22
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220949533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:11 schreef Ynske het volgende:

[..]
Dat heeft die van mij ook, edrive wielen. Die kunnen op een gewone handgedreven rolstoel, welke op mijn maat gemaakt is. En die kunnen dus gewoon losgekoppeld worden en zo mee de auto in
Nouja, ik was daar dus inderdaad al naar aan het kijken. Met name omdat deze rolstoel toch al niet op maat is (ik moet eigenlijk echt een model breder, maar omdat ik hem in huis ook nog nodig had en de deurposten al zo erg beschadigd waren, vond ik dat het handiger was om voor 'the time being', maar een standaard model te nemen (want hey, zo lang hadden we hem toch niet nodig toch?)
Inmiddels weet ik veel beter wat ik allemaal niet wil, maar ook wat ik wél wil zeg maar. Maarja, we zijn nog niet zo ver en dus ook nog geen andere auto (wat vooral nodig zal zijn als zo'n ding zwaarder wordt, want ik kan hem met moeite zelf in de auto krijgen en geen idee qua rolstoelliften noem maar op)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:16:55 #23
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220949537
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik blijf bij Vattenfall, twijfel alleen tussen een jaar vast of variabel. Mijn gevoel zegt nu: toch vastzetten maar ik wacht nog héél even. De kansspelautoriteit zou moeten ingrijpen. Tis soms puur gokken wat we doen :+

Nee hoor, je weet op voorhand al dat je gaat verliezen :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220949725
Dat klinkt naar Phaidra! En inderdaad een stomme dag.

Ik ben vanochtend voor het eerst in bijna 2 jaar met de trein naar kantoor gegaan. Ik had geen afspraken dus ik kon zonder druk de reis maken. Liever nu zelf gekozen uittesten dan als het niet anders kan (zeikende regen waardoor ik niet kan fietsen)
Ging goed!

Uurtje op kantoor geweest, daarna in de rij bij de Lego winkel voor de Oranje Lego actie en daarna snel door naar de Intertoys voor een tweede doosje. Beide kinderen nu blij.

En om het af te toppen 20 minuten in de rij bij de apotheek ;(
pi_220949809
YEAH voor het balkonbankje van @Nijna *O*!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')