abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221006924
Mutshanga _O- Ik heb nog steeds mijn haarkleur niet mee :P
Gaat lekker met de aannemer, @Nijna maar dan zou je de andere bewoners even aan hun staart moeten trekken en ze ook een melding moeten laten doen.
Ik sprak laatst een vrouw die ook ellende heeft met de wbv en ik hoorde dat veel huurders het er gewoon maar bij laten. Maar, je betaalt ervoor dus het moet gewoon goed zijn, ook zeker je schuur.

Ik heb twee jaar geleden bij een lingeriewinkel mijn maat maar eens laten opmeten. Kwam hetzelfde uit als altijd al, 85D.

Tussen 12 en half drie ben ik stroomloos. Straks maar even de hoofdschakelaar uitzetten zodat de apparaten geen opdonder krijgen, mocht er iets fout gaan.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 14:41:15 #252
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221008895
Jongste is geslaagd *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 14:41:29 #253
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221008900
Met gewoon een dikke 7.85 als gemiddelde he. Topper O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:47:47 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221008939
Hier ook VWO in de pocket voor S! *O*
Zo megatrots! ❤🙏🏼
***
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2026 @ 14:50:43 #255
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221008955
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:47 schreef BE het volgende:
Hier ook VWO in de pocket voor S! *O*
Zo megatrots! ❤🙏🏼
Gefeliciteerd! Mooi gedaan ook :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:54:36 #256
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221008979
Van harte gefeliciteerd @Troel en @BE !
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:57:57 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221009004
Proficiat
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 juni 2026 @ 15:01:06 #258
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221009021
Gefeliciteerd beide!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221009034
Gefeliciteerd @Troel en @BE !
pi_221009050
Van harte gefeliciteerd Troel en BE!!
pi_221009054
@BE en @Troel gefeliciteerd!

Zijn er hier mensen die jumbo juich emblemen sparen met hun kinderen?
S. 2014
J. 2016
pi_221009960
Gefeliciteerd voor de geslaagden *O* *O*

Das een prachtig eindgemiddelde @Troel, met recht dat je trots bent O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221010013
@Troel en @BE gefeliciteerd voor de geslaagden!! *O* *O*
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 juni 2026 @ 18:51:01 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221010439
Pfff wasdroger van 2022 kapot. Maakt echt een rot geluid. Was gekocht bij de bcc...
Hoop dat het bedrijf dat de garantie overgenomen heeft het goed gaat oplossen. Morgen maar bellen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221010512
Gefeliciteerd Troel en BE *O*

Balen Ynske… Hopelijk werken ze mee!
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:14:21 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221010638
Gefeliciteerd met jullie geslaagden, Troel en BE. Altijd weer een spannende dag. Ook veel collega's vandaag die in afwachting waren van het telefoontje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221010721
Troel en be gefeliciteerd met de geslaagden *O*
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 19:45:23 #268
5428 crew  miss_sly
pi_221010949
Gefeliciteerd @BE en @Troel *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:27:38 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221011593
Gefeliciteerd @BE en @Troel *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:31:38 #270
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221011651
Gefeliciteerd aan de geslaagden!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221013924
Gefeliciteerd voor de geslaagden! *O*

Ynske, hopelijke geluk nog met de garantie dan!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 07:09:11 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221016209
Tx allemaal! :* O+
***
  vrijdag 12 juni 2026 @ 07:28:18 #273
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221016260
Gefeliciteerd met de geslaagden *O*
Mijn vriendinnetje in Maastricht is ook geslaagd, ze belde me meteen, zo fijn O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 juni 2026 @ 07:52:31 #274
344469 Amsel
zonder t
pi_221016362
Gefeliciteerd voor de geslaagden *O* en hun moeders *O*
  FOK!Fotograaf vrijdag 12 juni 2026 @ 08:36:25 #275
148247 taxibabe
pi_221016545
Gefeliciteerd met alle geslaagden! *O*
pi_221017729
Wat een fijn nieuws BE en Troel! Van harte gefeliciteerd! *O*

O en ik las helemaal over je bericht heen Ynske; wat balen! Ik hoop met je mee voor een goede oplossing
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_221018394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:16 schreef exode het volgende:
Juul weer ziek thuis, arm moppie. Gisterenavond ineens koorts en amper geslapen.

Enorm balen dekt de lading niet eens Troel, wat K&%^te zeg. 7 maanden ook gewoon echt, pfff.
Oh arm ding :*

@oh-oh *O* voor je nieuwe voordeur!

@Troel *O* voor de jongste *O*

@BE *O* voor S *O*

@Ynske nog gelukt met de garantie voor de wasdroger?

Kwam vanmorgen de opzichter tegen, ze gaan de ventilatieroosters in de hal schoonmaken, dat kan sowieso geen kwaad. Maar aan de berging kunnen ze niks doen.
Mijn ouders hebben gegoogled en nog wel een mogelijke oplossing gevonden.
In elk geval ventilatie maken in de deur en met dampwerende folie op de vloer en daar dan weer platen op ofzo.
We gaan het zien. Eerst de woning maar wat op orde.
Gisteren een buur die begon te zeiken op de bezorgers van Ikea, dat ze niet handig stonden (daar had hij een punt, maar ze zouden daar niet zo lang staan). Maar gelijk de politie bellen enzo. Die kwamen later door de straat rijden, maar niks meer van gehoord.
Moet zondag nog een wasmachine enzo hierheen, zal de chauffeur zeggen dat ze de auto vooral niet op het fietspad moeten zetten.
Echt welkom in de buurt zeg maar. Nare vent.
En vanmorgen stond ik wat uit te laden stond er zo'n tokkie vrouw ook alweer te kijken en te bellen... geen idee of ze bij elkaar horen. Gelukkig andere portiek
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 juni 2026 @ 13:49:37 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221018697
Case is aangemaakt, over max 3 werkdagen neemt een monteur contact op.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221018864
Gefeliciteerd voor de geslaagden! O+

Wat vervelend dat ze niets kunnen doen aan de berging Nijna, hopelijk helpen de oplossingen die jullie zelf hebben bedacht voldoende! En de politie bellen om een auto die tijden laden en lossen niet handig staat? Jeetje wat een azijnzeiker... Mag hopen dat hij hier ook op is aangesproken door de politie, die hebben ook wel betere dingen te doen dan voor zoiets onbenulligs op te komen draven.

Balen van de droger Ynske, hopelijk lossen ze het kosteloos op!

Beterschap met Juul, Exode, hopelijk gaat het vandaag weer iets beter met haar!
pi_221019032
#randompost
Een vriend van mijn zoon is hier en die is nogal licht.
Dacht dat mijn dochter hem piemel noemde maar gelukkig zei ze albino. :P
pi_221021065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:21 schreef Schanu het volgende:
Gefeliciteerd voor de geslaagden! O+

Wat vervelend dat ze niets kunnen doen aan de berging Nijna, hopelijk helpen de oplossingen die jullie zelf hebben bedacht voldoende! En de politie bellen om een auto die tijden laden en lossen niet handig staat? Jeetje wat een azijnzeiker... Mag hopen dat hij hier ook op is aangesproken door de politie, die hebben ook wel betere dingen te doen dan voor zoiets onbenulligs op te komen draven.

Balen van de droger Ynske, hopelijk lossen ze het kosteloos op!

Beterschap met Juul, Exode, hopelijk gaat het vandaag weer iets beter met haar!
Ik denk dat het een beroepsklager was. Vanmorgen toen ik mijn dozen stond uit te pakken stond er een soortgelijk type, maar dan vrouw steeds te kijken en te bellen. Ik stond niet op het fietspad overigens.
Wordt zondag vast weer gezeik met de wasmachine en de kasten dan. Zie er nu al tegenop.
Fake it till you make it...
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:16:40 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221026657
Mijn collega die niet meer samen is met de vader van haar kinderen… kwam op een datingapp haar inmiddels nog steeds getrouwde, 2e leg hebbende, ex tegen.
Hij was op zoek naar een FWB voor een niet monogame relatie!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:17:52 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221026664
@Nijna, laat je nieuwe start niet vergallen door zo iemand
  zaterdag 13 juni 2026 @ 14:25:30 #284
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221028301
@Nijna, dat is wel balen, ik zou echt overdreven aardig tegen ze doen.

Sinds gisteren heeft mijn buurman zijn auto eindelijk op Hongaars nummerbord.
Zie ik letterlijk gisteravond reclame voor een Hobby hondenshow hier in Ózd in het park :D
Nou , wij kennen elkaar van show, echt waar!
Dus wij vanochtend 4 van mijn honden in de auto gesmeten, en de buggy nog eens uit de garage gehaald.
Kick was alleen mee voor de gezelligheid.
Maar Sia Stella en Ruben pakten gewoon prijzen _O-
Ruben werd tweede in open klasse, Sia eerste in veteranenklasse en wat Stella heeft gewonnen weet ik niet, ik moet even het labeltje op die bekers gaan vertalen.
Het was heel amateuristisch MAAR ze hadden duidelijk goede ervaren keurmeesters en ringmeesters, en het was echt een lekker uitje.
En de overbuurvrouw was er ook met een kind en een kleinkind en iedereen kwam onze honden aaien en zo O+

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 13-06-2026 17:23:20 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221029257
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:25 schreef oh-oh het volgende:
@:Nijna, dat is wel balen, ik zou echt overdreven aardig tegen ze doen.

Sinds gisteren heeft mijn buurman zijn auto eindelijk op Hongaars nummerbord.
Zie ik letterlijk gisteravond reclame voor een Hobby hondenshow hier in Ózd in het park :D
Nou , wij kennen elkaar van show, echt waar!
Dis wij vanochtend 4 van mijn honden in de auto gesmeten, en de buggy nog eens uit de garage gehaald.
Kick was alleen mee voor de gezelligheid.
Maar Sia Stella en Ruben pakten gewoon prijzen _O-
Ruben werd tweede in open klasse, Sia eerste in veteranenklasse en wat Stella heeft gewonnen weet ik niet, ik moet even het labeltje op die bekers gaan vertalen.
Het was heel amateuristisch MAAR ze hadden duidelijk goede ervaren keurmeesters en ringmeesters, en het was echt een lekker uitje.
En de overbuurvrouw was er ook met een kind en een kleinkind en iedereen kwam onze honden aaien en zo O+
O+ Geniaal! Prijswinnende hondenbende *O*
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:22:01 #286
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221029741
:D Ja als ik het had geweten had ik de poedel ook showklaar gehad.
Volgend jaar dan maar!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:24:20 #287
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221029761
:D Stella is trouwens derde geworden in de categorie Mooiste Hond van Ózd!
Was een heel groot deelnemersveld!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:17:24 #288
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221031153
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef oh-oh het volgende:
:D Stella is trouwens derde geworden in de categorie Mooiste Hond van Ózd!
Was een heel groot deelnemersveld!
Dat vraagt wel om een foto
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:33:11 #289
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221031473
Ik heb geen foto's van in de ring want ik stond zelf in de ring.
Iki hoop dat er ergens iets online verschijnt nog.
Want natuurlijk had mijn buurman zijn handen vol aan mijn honden die niet in de ring waren en alle mensenin de gaten houden die ze kwamen aaien en hij kan sowieso geen foto's maken :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221031554
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef oh-oh het volgende:
:D Stella is trouwens derde geworden in de categorie Mooiste Hond van Ózd!
Was een heel groot deelnemersveld!
^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:38:43 #291
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221031556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen foto's van in de ring want ik stond zelf in de ring.
Iki hoop dat er ergens iets online verschijnt nog.
Want natuurlijk had mijn buurman zijn handen vol aan mijn honden die niet in de ring waren en alle mensenin de gaten houden die ze kwamen aaien en hij kan sowieso geen foto's maken :D
Nee, ik bedoelde eigenlijk een foto van Stella.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:51:02 #292
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221031779
Ik weet nooit hoe dat moet hier helaas :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221033271
Lijkt me bijzonder zo voor je collega amartanta om zo z’n ex tegen te komen, zeker als zij gewoon in een relatie zit. :D

@oh-oh, wat leuk zo’n show! En leuk ook dat ze prijzen gepakt hebben!

Hier met de kinderen naar Europapark en Rulantica. Gisteren na schooltijd hier naar toe gereden (hele rit) en vandaag begonnen in Europapark en op verzoek van de kinderen vanaf 17.00 kaartjes voor rulantica.

Was flink druk en met 28 graden eigenlijk net wat te warm :P
Morgen nog een dagje park en dan weer naar huis rijden. Ben blij dat ik maandag vrij ben want m’n kuiten wilde na vandaag eigenlijk al niet meer (veel trappen ook bij alle glijbanen :')
pi_221037532
@Nijna :*

Veel plezier vandaag, Hillie!

Wij gaan zo richting dochter, kleinzoon werd van de week 3 jaar en wilde samen met zn mama een taart bakken O+ Die kookskills hebben gelukkig maar één generatie overgeslagen :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage zondag 14 juni 2026 @ 15:04:08 #295
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221038473
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 23:32 schreef hilliebillie het volgende:
Lijkt me bijzonder zo voor je collega amartanta om zo z’n ex tegen te komen, zeker als zij gewoon in een relatie zit. :D

Ik moest het drie keer lezen voordat ik het snapte. Het gaat om een vrouwelijke collega en niet om een mannelijke, dus ik had al echt zoiets van "huh, maar amaranta heeft helemaal neit gezegd dat zij in een relatie zat :P "
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 14 juni 2026 @ 15:26:59 #296
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221038749
Ik zag net dat er 110 honden ingeschreven waren gisteren, en bijna allemaal ter plekke, dus dat is best aardig.
Hopelijk volgend jaar weer.
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 14 juni 2026 @ 15:27:08 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221038751
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik moest het drie keer lezen voordat ik het snapte. Het gaat om een vrouwelijke collega en niet om een mannelijke, dus ik had al echt zoiets van "huh, maar amaranta heeft helemaal neit gezegd dat zij in een relatie zat :P "
Mijn collega is nog vrijgezel ja. Derhalve zit zij op datingapps. Haar ex daarentegen is getrouwd.. maar dus ook op zoek.
Hij is getrouwd met de vrouw met wie hij destijds was vreemdgegaan overigens. En nu gaat hij bij zijn vrouw dus ook vreemd, of is dat in ieder geval voornemens. Tenzij zijn huidige vrouw het prima vindt dat hij er FWBs op nahoudt. Wat me ergens niks zou verbazen want zij wist destijds ook gewoon dat hij in een relatie zat en zij geen scrupules had als smerige homewrecker om er tussen te gaan zitten.


Maar mijn collega zegt… ik zou willen dat destijds iemand mij had gewaarschuwd dat hij vreemdging. Dus eigenlijk zou zij het tegen zijn huidige vrouw willen zeggen… maar denk niet dat zij nou de aangewezen persoon is in deze…
  zondag 14 juni 2026 @ 15:27:44 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221038763
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag net dat er 110 honden ingeschreven waren gisteren, en bijna allemaal ter plekke, dus dat is best aardig.
Hopelijk volgend jaar weer.
:D
Gefeliciteerd met al je prijzen!
  zondag 14 juni 2026 @ 15:30:01 #299
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221038782
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mijn collega is nog vrijgezel ja. Derhalve zit zij op datingapps. Haar ex daarentegen is getrouwd.. maar dus ook op zoek.
Hij is getrouwd met de vrouw met wie hij destijds was vreemdgegaan overigens. En nu gaat hij bij zijn vrouw dus ook vreemd, of is dat in ieder geval voornemens. Tenzij zijn huidige vrouw het prima vindt dat hij er FWBs op nahoudt. Wat me ergens niks zou verbazen want zij wist destijds ook gewoon dat hij in een relatie zat en zij geen scrupules had als smerige homewrecker om er tussen te gaan zitten.

Maar mijn collega zegt… ik zou willen dat destijds iemand mij had gewaarschuwd dat hij vreemdging. Dus eigenlijk zou zij het tegen zijn huidige vrouw willen zeggen… maar denk niet dat zij nou de aangewezen persoon is in deze…
Ze is de enige persoon die het niet hoeft te doen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 14 juni 2026 @ 15:34:20 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221038820
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ze is de enige persoon die het niet hoeft te doen :D
Dat is wat wij zeiden.. :D
Goes around comes around. Ze krijgt wat mij betreft wat ze verdient.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')