quote:
Op maandag 8 juni 2026 10:08 schreef exode het volgende:Fijn even een snipperdag Nijna! Geniet er van.
Juul hebben we vandaag thuisgehouden. Die is gewoon op, buikpijn, hoofdpijn, diarree etc. De afgelopen 1,5 week waren zo druk met expositie van haar kunst atelier, hockeyclinics, Avond4daagse en daar achteraan een super druk weekend met steeds laat naar bed.
Gelukkig zijn de komende 2 weken veeeel rustiger maar vandaag gunnen we haar even een dag bijkomen. Net als jij Nijna.
Ik hoop dat Juul een rustigere dag had dan ik

. Is ze wat aan het bijtrekken? Beterschap.
Oh puppy in zicht!
En een woning voor je moeder, fijn! Hopelijk hebben ze de repareer dingen netjes gedaan en hoeft ze zelf niet al te veel meer te doen.
@taxibabe, ook daar beterschap!
@oh-oh kersen uit eigen tuin

lekker hoor! Nog meer fruitbomen, lijkt me wel cool.
Maar niet op mijn balkonnetje.
Kan je een klein beetje zomer deze kant op sturen misschien?
Ik wil volgende week wel op mijn balkonnetje in het zonnetje zitten
Ben met de oudste een dweil enzo gaan kopen, lekker burgerlijk.
En daarna het spul in mn nieuwe toko gedeponeerd. Poging gedaan om het internet aan te sluiten, maar ik struikelde al op het open maken van het kastje van de glasvezel

.
Het zinnetje "knopje indrukken en rustig naar boven schuiven" is niet van toepassing op dit kastje vermoed ik. Hoe dan wel... geen idee, morgen maar met gepast geweld proberen denk ik.
Het internet is in elk geval klaar voor gebruik kreeg ik in de mail.
Ik weiger ex ernaar te laten kijken.
Mijn internet

. Ik ga morgen nog wel een keer proberen en anders ga ik wel bellen met mn broertje of een andere nerd.
In de week gelegd wanneer de wasmachine hier weg gaat

.
En wanneer ik van plan ben weg te zijn... maar even kijken of het dan al gelukt is met alles over-verhuizen.
En anders haal ik de week daarna de rest wel op.
Het is jammer dat mijn schuurtje zo vochtig is, anders had ik daar vast wat dozen in gedonderd. Maar ik ben bang dat alles wat erin zit dan die muffe geur mee krijgt.
Echt niet lekker, je ruikt het ook in het trappenhuis.

. Zo zonde dat ze de vloer daar niet beter geïsoleerd hebben of iets meer ventilatiemogelijkheden hebben...