abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220984980
Ik heb echt het idee dat de zomervakantie nog heel ver weg is. Maar gelukkig hier kinderen die overal fluitend doorheen komen, ondanks dat ze in de vakantie en met de vrije dagen amper thuis zijn geweest. Maar een echte relaxvakantie kijk ik ook wel naar uit! De vrije tijd met Pinksteren was uiteindelijk in het water gevallen door een medisch noodgeval in de familie (waarbij het wel heel extra fijn was dat de kinderen op kamp waren).

Wij hadden ook een weekend sporttoernooien. Zaterdag voetbal, zondag Beeball. Zoon mocht ook aansluiten bij Beeball en vond het geweldig, dus we gaan eens kijken in hoeverre honkbal en voetbal te combineren is.

Exode, wanneer kunnen jullie bericht verwachten of er een puppy jullie kant op komt?
pi_220985038
f_r, wat een naar bericht over die moeder van een leerling ;(

Nijna, hopelijk kom je een beetje tot rust vandaag!

Beterschap voor de kinderen, Exode en Taxibabe, hopelijk knappen ze snel weer helemaal op.

Kyara, heel veel sterkte :*
pi_220985256
FF, nou dat wilde ik dus net gaan typen.

Als alles goed blijft gaan met de pups en de kennismaking over 3 weken bevalt van beide kanten hebben we een pup *O* *O* *O* *O* *O*
Vanochtend uitgebreid gebeld met de fokker en we staan gegarandeerd op de lijst. Dus 1 van de 9 :)

We 'moeten' alleen de ophaal datum even een paar dagen rekken. Dat moeten we even subtiel voor elkaar krijgen bij de fokker. Het is bij 8 weken ophalen, maar wij willen bij 8,5 week. Ik neem aan dat die paar dagen wel kan, maar ze vertelde dus stellig dat zij 8 weken hanteert vanwege het socialisatieproces van de pup.

En mijn moeder belde net dat ze woensdag de sleutel krijgt van het appartement. Het duurde wat langer omdat de woningbouw nog wat dingen moest repareren. (scheuren in het stucwerk).
pi_220985310
Jaaa, wat fijn en wat spannend Exode! Hopelijk is die paar dagen later ophalen geen probleem *O*

En wat fijn dat je moeder de sleutel van haar appartement heeft gekregen.

Wat een feelgood post ;)
  maandag 8 juni 2026 @ 12:59:44 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220985362
Wat fijn Exode!
  maandag 8 juni 2026 @ 13:02:46 #156
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220985377
Het is vakantieperiode, daar gaat de fokker als het goed is niet heel moeilijk over doen!
Gefeliciteerd *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220985604
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:02 schreef oh-oh het volgende:
Het is vakantieperiode, daar gaat de fokker als het goed is niet heel moeilijk over doen!
Gefeliciteerd *O*
Lijkt me ook, maar ze zei zo stellig aan het eind van het gesprek. Houd je er wel rekening mee dat ze met 8 weken opgehaald moeten worden. Ik hou ze dus niet langer en daarna een hele uitleg waarom.
Maar 3 dagen lijken me nou niet een enorm probleem inderdaad.

Ik wacht nog 2 weken of alles met de pups goed blijft gaan en dan annuleer ik onze vakantie in Augustus. Luxe problemen.
pi_220985736
Yay voor de pup exode! *O* Beterschap voor Juul!

En beterschap voor jouwe, Taxi!

Hillie, fijn zo`n brugklascoordinator, tuurlijk weet je als ouder beter hoe je kind in elkaar zit. En daarbij, gym ;)

Hier heeft zoon zn 3 herkansingen echt wel nodig dus volgende week nog een stressweek en dan zo langzamerhand richting de zomervakantie. Ben heel niet in zomervakantiestemming nog. Heb het gevoel dat we middenin de herfst zitten :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 8 juni 2026 @ 14:49:57 #159
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220986136
De zomer is hier _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 juni 2026 @ 14:50:56 #160
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220986140
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:30 schreef exode het volgende:

[..]
Lijkt me ook, maar ze zei zo stellig aan het eind van het gesprek. Houd je er wel rekening mee dat ze met 8 weken opgehaald moeten worden. Ik hou ze dus niet langer en daarna een hele uitleg waarom.
Maar 3 dagen lijken me nou niet een enorm probleem inderdaad.

Ik wacht nog 2 weken of alles met de pups goed blijft gaan en dan annuleer ik onze vakantie in Augustus. Luxe problemen.
Normaal gesproken worden puppies niet allemaal op 1 dag opgehaald hoor, dat verdelen ze over een paar dagen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220986222
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Normaal gesproken worden puppies niet allemaal op 1 dag opgehaald hoor, dat verdelen ze over een paar dagen!
Dat is waar.
Stom he, dat we ons zo druk maken over die paar dagen. Dat krijg je naar alle teleurstellingen steeds. Ze vertelde ook dat ze nog steeds belletjes en mailtjes krijgt of ze nog pups heeft.
pi_220986409
F_r: wat vreselijk zo’n bericht zeg.

Exode: wat een leuk nieuws! Bijna een puppy O+

Ik wil ook wel weer meer zon eigenlijk. Ben nu wel weer genoeg afgekoeld :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 8 juni 2026 @ 15:51:11 #163
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220986496
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:13 schreef exode het volgende:

[..]
Dat is waar.
Stom he, dat we ons zo druk maken over die paar dagen. Dat krijg je naar alle teleurstellingen steeds. Ze vertelde ook dat ze nog steeds belletjes en mailtjes krijgt of ze nog pups heeft.
En met 8 weken en 3 dagen zijn ze ook nog 8 weken :+
Ja ik zou er ook pas gerust op zijn als ik een pup in handen had op deze manier.
Weet ze dat jullie er met liefde de vakantie voor cancellen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220986564
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]
En met 8 weken en 3 dagen zijn ze ook nog 8 weken :+
Ja ik zou er ook pas gerust op zijn als ik een pup in handen had op deze manier.
Weet ze dat jullie er met liefde de vakantie voor cancellen?
Ja, dat vertelde ik, dat we binnen nu en 2,5 week onze vakantie moeten annuleren. Toen zei ze 'Als alle pups in zo'n goede gezondheid blijven, is 1 van de 9 sowieso voor jullie'.
pi_220986675
Zoon gaat VIP naar Guns'N Roses *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 08-06-2026 16:40:32 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2026 @ 16:52:29 #166
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220986759
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon gaat VIP naar Guns'N Roses *O*
Hij helemaal blij!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220986788
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon gaat VIP naar Guns'N Roses *O*
Leuk! *O*
pi_220986967
Jaaaa, hij is écht superblij :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220986992
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:49 schreef oh-oh het volgende:
De zomer is hier _O-
Oh, dus dáár is die gebleven! :')
  maandag 8 juni 2026 @ 18:55:17 #170
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220987483
Zeker!
Ik at kersen uit mijn eigen boom vandaag O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220987587
Maar als jullie niet op vakantie gaan, dan is 8 weken toch wel haalbaar? Of hebben jullie nog een weekend weg oid gepland? Ik heb geen ervaring met puppy’s, maar bij katten geldt idd ook dat je ze verspreid over een week ofzo laat vertrekken, dus het lijkt me dat dat geen probleem zou moeten zijn. Ik doe gewoon alvast een *O* voor jullie!

Leuk Mushanga! Hij zal de gemiddelde leeftijd daar vast flink naar beneden halen :D

Lekker oh-oh! Wel handig dat de vorige bewoners dat soort dingen al geplant hadden voor je!
  maandag 8 juni 2026 @ 19:23:54 #172
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220987629
Er staan hier fruitbomen op de tuin.
Maar eentje daar is de vorst over gegaan toen hij in de bloei stond. En de perzikboom was overleden dus die hebben we kort gezaagd ( komt in het kippenhok dus we laten de stam met takken staan ). We hebben 90% van de druiven er uit gehaald want die overwoekerden hier alles. En dan zijn er kersen, peren en appelbomen en er is een kruisbessenstruik.
Er hebben ook kippen gezeten, aan die kant komen nu weer kippen. Aan de andere kant zat wss een varken :)
Dat gaan we niet doen.
Ik wil wel een moestuin maar dit jaar is daar niet veel van terecht gekomen nog, volgend jaar beter.
Er moet nog een en ander veranderd worden op de tuin voor we die moestuin definitief kunnen plaatsen zeg maar.
Het huis is in 73 gebouwd, ik ben even oud. En de vorige bewoner was de eerste bewoner ook.
De meeste mensen wonen hier vanaf het begin.
Die buurman die Duits spreekt die is hier geboren en woonde in Duitsland, die heeft het huis georven van zijn ouders en is meteen terug gekomen.
Die heeft echt by far het tofste huis van de straat, met vrij zicht op de bergen <3
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220987763
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:08 schreef exode het volgende:
Fijn even een snipperdag Nijna! Geniet er van.

Juul hebben we vandaag thuisgehouden. Die is gewoon op, buikpijn, hoofdpijn, diarree etc. De afgelopen 1,5 week waren zo druk met expositie van haar kunst atelier, hockeyclinics, Avond4daagse en daar achteraan een super druk weekend met steeds laat naar bed.
Gelukkig zijn de komende 2 weken veeeel rustiger maar vandaag gunnen we haar even een dag bijkomen. Net als jij Nijna.
Ik hoop dat Juul een rustigere dag had dan ik ;) . Is ze wat aan het bijtrekken? Beterschap.
Oh puppy in zicht! O+
En een woning voor je moeder, fijn! Hopelijk hebben ze de repareer dingen netjes gedaan en hoeft ze zelf niet al te veel meer te doen.

@taxibabe, ook daar beterschap!

@oh-oh kersen uit eigen tuin O+ lekker hoor! Nog meer fruitbomen, lijkt me wel cool.
Maar niet op mijn balkonnetje.
Kan je een klein beetje zomer deze kant op sturen misschien?
Ik wil volgende week wel op mijn balkonnetje in het zonnetje zitten O+

Ben met de oudste een dweil enzo gaan kopen, lekker burgerlijk.
En daarna het spul in mn nieuwe toko gedeponeerd. Poging gedaan om het internet aan te sluiten, maar ik struikelde al op het open maken van het kastje van de glasvezel :') .
Het zinnetje "knopje indrukken en rustig naar boven schuiven" is niet van toepassing op dit kastje vermoed ik. Hoe dan wel... geen idee, morgen maar met gepast geweld proberen denk ik.

Het internet is in elk geval klaar voor gebruik kreeg ik in de mail.
Ik weiger ex ernaar te laten kijken.
Mijn internet >:) . Ik ga morgen nog wel een keer proberen en anders ga ik wel bellen met mn broertje of een andere nerd.

In de week gelegd wanneer de wasmachine hier weg gaat :7 .
En wanneer ik van plan ben weg te zijn... maar even kijken of het dan al gelukt is met alles over-verhuizen.
En anders haal ik de week daarna de rest wel op.

Het is jammer dat mijn schuurtje zo vochtig is, anders had ik daar vast wat dozen in gedonderd. Maar ik ben bang dat alles wat erin zit dan die muffe geur mee krijgt.
Echt niet lekker, je ruikt het ook in het trappenhuis. :{ . Zo zonde dat ze de vloer daar niet beter geïsoleerd hebben of iets meer ventilatiemogelijkheden hebben...
Fake it till you make it...
pi_220987826
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Fake it till you make it...
pi_220988100
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Zeker!
Ik at kersen uit mijn eigen boom vandaag O+
Kersen. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')