abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2026 @ 20:13:32 #176
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220988119
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Jaaaa, hij is écht superblij :D
Hij stuurde zelfs MIJ een appje ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2026 @ 20:15:36 #177
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220988130
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:37 schreef Nijna het volgende:
Het is jammer dat mijn schuurtje zo vochtig is, anders had ik daar vast wat dozen in gedonderd. Maar ik ben bang dat alles wat erin zit dan die muffe geur mee krijgt.
Echt niet lekker, je ruikt het ook in het trappenhuis. :{ . Zo zonde dat ze de vloer daar niet beter geïsoleerd hebben of iets meer ventilatiemogelijkheden hebben...
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leek :( Nu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 juni 2026 @ 20:52:05 #178
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220988462
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leek :( Nu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen :P )
Hoe gaat het eigenlijk nu met je, Troel? Is het nu ongeveer 1 jaar geleden dat je je ongeluk had?
Mijn tijdsbesef is een beetje off.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220988612
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Ook echt niet doen hoor! Ik heb heel veel spullen beschimmeld weg kunnen gooien omdat de garage vochtiger was dan het leek :( Nu bijna 10 jaar geleden, maar vooral heel erg zonde van mijn mooie rode leren laarzen (ook al kan ik er toch niet meer op lopen :P )
Nee doe ik ook niet, heb al besloten dat mn golftas maar in de kamer moet dan... want in dat schuurtje zit er in no time zo'n muffe lucht in en waarschijnlijk ook het weer :(.
Klagen bij de woningbouw heeft vast geen zin... ze gaan vast niet iets doen aan die bergingen. Straks meurt mn fiets ook... ;)
Fake it till you make it...
  maandag 8 juni 2026 @ 21:06:25 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220988653
Ik wil in mijn kelder een insta waardige wasruimte laten maken als dat kan met de afvoer van de wasmachine. Dan moet er ook wel wat opgefrist worden. Maar het zal me in huis zoveel ruimte schelen!
Ik hoop dat dat kan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220988824
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:15 schreef FlyingFish het volgende:
Maar als jullie niet op vakantie gaan, dan is 8 weken toch wel haalbaar? Of hebben jullie nog een weekend weg oid gepland? Ik heb geen ervaring met puppy’s, maar bij katten geldt idd ook dat je ze verspreid over een week ofzo laat vertrekken, dus het lijkt me dat dat geen probleem zou moeten zijn. Ik doe gewoon alvast een *O* voor jullie!

Leuk Mushanga! Hij zal de gemiddelde leeftijd daar vast flink naar beneden halen :D

Lekker oh-oh! Wel handig dat de vorige bewoners dat soort dingen al geplant hadden voor je!
Wij gaan zeker wel op vakantie :)

Alleen niet de vakantie meer die we gepland hadden. We willen nu meteen de eerste week gaan en dan een dag of 10. En daarna dus de pup ophalen.
pi_220988826
Volgens google is een woningbouw verplicht om er iets aan te doen... Ik zal toch niet de enige zijn die een schuurtje heeft dat zo meurt? Het hele trappenhuis ruikt muf. Gelukkig mijn flatje niet.
Fake it till you make it...
pi_220988919
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Ik heb pas voor mn dochter een leuke bikini gekocht in Klazienaveen bij de lingeriewinkel daar. Misschien ook wat voor jouw dochter
pi_220988926
In het huis van mijn moeder hoeven we niet zoveel te doen gelukkig. Alleen een douchemuurtje laten plaatsen, wat dingen ophangen en schoonmaken. Ze heeft de vloer en de raambekleding allemaal overgenomen en een schilder komt alles verven.

Ik ga vrijdag naar haar toe om te helpen met dozen inpakken en sorteren van wat weg mag. Ze komt zoveel van vroeger tegen O+ Tekeningen, foto's, brieven, zo leuk.
pi_220988966
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:19 schreef exode het volgende:

[..]
Wij gaan zeker wel op vakantie :)

Alleen niet de vakantie meer die we gepland hadden. We willen nu meteen de eerste week gaan en dan een dag of 10. En daarna dus de pup ophalen.
Dezelfde vakantie maar dan eerder en wat korter? Of moet je weer heel wat anders gaan zoeken?
pi_220989005
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:26 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dezelfde vakantie maar dan eerder en wat korter? Of moet je weer heel wat anders gaan zoeken?
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.

Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.

We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk _O-
pi_220989400
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:04 schreef Nijna het volgende:
Klagen bij de woningbouw heeft vast geen zin... ze gaan vast niet iets doen aan die bergingen. Straks meurt mn fiets ook... ;)


Melden kan altijd, toch? Je weet nooit wat zij als prio zien en schimmel is ongezond. Misschien dat het vocht ook nog iets in de constructie kan aantasten.
Al 2 mogelijke redenen voor ze om wel iets te doen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220989655
Hier hebben we een kampeerwinkel met ook sport- en zwemkleding veel keus ook vlot en sportief. Vaak samen te stellen dat het broekje en andere maat heeft dan het topje. In de outlet hangt dus vaak een broekje maat xs/s en topje een 75c of d
pi_220990798
@Nijna, haal anders van die plastic bakken bij action. Kosten niet veel en met wat huishoudfolie over de kleppen, zit het iig voorlopig veilig voor vocht en muffe geur. En, melden bij de woningbouw.
Denk dat er vast wel iemand het internet kan fixen of je belt de provider, die weten vast wel raad ;)

quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:13 schreef Troel het volgende:

[..]
Hij stuurde zelfs MIJ een appje ;)
Ja, dat weet ik, hij wilde je dat graag zelf appen :D

Haha, dat zal best @FlyingFish :D Vind het wel heel leuk dat hij zo enthousiast is met muziek. Woensdag gaat hij naar Iron Maiden :)

Site onbereikbaar... Tip voor als dat gebeurt en je post niet gepost is, de terugknop, dan hoef je niet alles opnieuw te typen 8-) Ook ff kopiëren, das ook wel handig.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2026 @ 07:44:21 #190
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220991230
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:52 schreef livelink het volgende:

[..]
Hoe gaat het eigenlijk nu met je, Troel? Is het nu ongeveer 1 jaar geleden dat je je ongeluk had?
Mijn tijdsbesef is een beetje off.
Ja, ongeluk was eind mei. Ik heb vorige week bij de traumachirurg uitgesproken dat er al een tijd eigenlijk geen vooruitgang is qua been. Nu eind van de maand ct van been en schouder, want voor schouder moet ik toch nog onder het mes omdat die te instabiel is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:18:11 #191
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991315
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef exode het volgende:

[..]
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.

Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.

We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk _O-
Joh vakantie thuis met een pup is ook leuk, dus boeiend dat die vakantie verder wat dichter bij huis zal zijn.
Hier is op 3 uur rijden een huis te huur met zwembad en hondenzwembad, ik denk dat ik daar volgend jaar op vakantie wil O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:20:12 #192
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991322
En @Nijna, zeker melden hoor, ze moeten het fixen eigenlijk!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220991364
Wat een fijn vooruitzicht exode, dat de puppy eindelijk lijkt te komen! Hopelijk doet de fokker niet al te moeilijk over de drie extra dagen. (Mocht dat wel zijn, kunnen jullie dan alsnog wel schipperen? Of is het dan echt wachten op een volgend nestje?)
Hopelijk voor jullie gaat alles gewoon voorspoedig en hebben jullie er in de zomer een lieve pup bij!

Oh-oh al die fruitbomen, heerlijk (hier hebben we er ook maar met de pruimen waren we vorig jaar helaas het ongedierte niet voor, de ene dag hadden we twee rijpe pruimen en hebben man en ik er beiden een gegeten. En twee dagen later was alles op)
De aardbeien zijn hier dit jaar wat minder zoet dan vorig jaar, maar ook de frambozen beginnen nu te rijpen!
En een vakantiehuis met hondenzwembad, klinkt heerlijk!

Troel, al weer een jaar geleden zeg! Wel klote dat je al een tijdje geen vooruitgang meer ziet. Hopelijk dat ze na de ct nog een nieuw/aangepast plan de campagne hebben?

Nijna, hopelijk is je schuurtje te behandelen met een vochtwerend iets, zou zonde zijn als alles daar straks vochtig en muf is. Desnoods zelf met een ontvochtiger of vochtvreter zorgen dat het er behaaglijker wordt totdat de woningstichting hopelijk een langduriger oplossing biedt.

Mush, guns n’ roses is nice, en als vip helemaal!
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:45:19 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991410
Oh @Nijna, ik bedenk nu pas, is het een losse berging in een kelder met allemaal bergingen?
Dat is wss echt niet op te lossen, dat was in mijn flat ook.
Daar zette ik echt alleen dingen die geen geur op konden nemen.
Zelfs de kerstboom heb ik weggegooid na een jaar in de kelderbox :D
En bij mijn moeder in de aanleunflat ruikt die kelder ook zo.
Dat is echt nog een nieuwe flat.
De verhuisdozen die van bij haar kwamen haalde je er zo uit :|W
Maar goed, ik zou het alsnog wel aangeven, wie weet.
En hem volgooien met vocht- en geurvreters.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220991451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 08:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Joh vakantie thuis met een pup is ook leuk, dus boeiend dat die vakantie verder wat dichter bij huis zal zijn.
Hier is op 3 uur rijden een huis te huur met zwembad en hondenzwembad, ik denk dat ik daar volgend jaar op vakantie wil O+
Dat klinkt heerlijk!

Ja, het is eigenlijk de ideale timing. Eerst 1,5 week a 2 weken vakantie met zijn 4en en daarna de pup terwijl verloofde en de kinderen nog 3,5 week vrij zijn. Als je het kon plannen zou dit wel het perfecte plaatje zijn :)
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:57:21 #196
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220991477
Precies. En in het allerergste geval, als die fokker echt niet flexibel is met haar ophaalregime, zouden jullie dan niet gewoon wat heerlijke uitstapjes kunnen doen en geen echte vakantie?
Ik bedoel, het is niet dat jullie nooit op vakantie gaan :D
Maar goed, eerst maar eens die kennismaking toch?

Ik hoor hier al twee dagen een wielewaal, alleen het geluid is al prachtig, maar ik zie hem niet.
Ik weet dat ze schuw zijn, en het is gewoon lastig met die bomen hier icm mijn slecht zicht.
Maar zo een knalgele banaan, die wil ik toch wel spotten .
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220991497
Vorige maand met het wimperserumborsteltje toch in mn oog geprikt? Guess what :') Net ha gebeld voor een nieuw tubetje oogzalf want het is maar 1 maand houdbaar :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220991503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Precies. En in het allerergste geval, als die fokker echt niet flexibel is met haar ophaalregime, zouden jullie dan niet gewoon wat heerlijke uitstapjes kunnen doen en geen echte vakantie?
Ik bedoel, het is niet dat jullie nooit op vakantie gaan :D
Maar goed, eerst maar eens die kennismaking toch?

Ik hoor hier al twee dagen een wielewaal, alleen het geluid is al prachtig, maar ik zie hem niet.
Ik weet dat ze schuw zijn, en het is gewoon lastig met die bomen hier icm mijn slecht zicht.
Maar zo een knalgele banaan, die wil ik toch wel spotten .
We kunnen sowieso ruim een week lekker op vakantie. Dus dat komt wel goed.

Verloofde is voor de zomervakantie altijd volledig op, die heeft de eerste week vakantie altijd nodig om weer op adem te komen. Dus dan is het wel fijn om daarna nog even een dag of 4 a 5 te hebben met zijn 4en.

Ik heb even gerekend en het zou bij 8 weken en 3 dagen zijn zoals wij nu de planning in ons hoofd hebben. Dat lijkt me geen probleem.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:48:36 #199
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220992056
:D Geen vakantie is geen optie?
Ik zou al stress krijgen van het allemaal zo strak inplannen hoor.
En geniet vooral van de rust voor dat die puppy komt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:59:44 #200
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220992119
Ik zou dan weer enorm balen van helemaal geen vakantie oh-oh. Het is toch prima als exode het zo fijn vindt?

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef exode het volgende:

[..]
Helaas heel wat anders. We zouden naar Denemarken en Zweden gaan maar die zitten in juli ramvol. En 10 dagen is daar eigenlijk te kort voor.

Maar dat wisten we, of een toffe vakantie en nog steeds geen pup of de vakantie annuleren omdat we een pup zouden hebben. Dat is wel echt een luxe probleem om daar tussen te moeten kiezen.

We gaan nu dus naar iets heel anders zoeken wat nog plek heeft en betaalbaar is. Het varieert van Zeeland tot Winterberg en van Zuid Limburg tot Oostenrijk _O-
Als Limburg een optie is, mogen jullie ook in ons huis ;-) Incl kamer voor beide kids, een trampoline en aan de rand van het bos... ;-) IJsjeswinkel op loopafstand en best leuke uitjes in de buurt.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog een tip voor een betaalbare bikini voor een smalle 16 jarige met borst, beetje vlot.
Maar wel redelijk bedekkend qua borst. Ze had nu een leuke besteld, maar het past gewoon niet, de cups zitten te ver uit elkaar en zijn dan net te klein om de boel fatsoenlijk te bedekken.
Wat is 'met borst'? Want ik begon een hele post te typen over mijn grote maten speciaal lievelingswinkel, maar misschien bedoel je gewoon een d-cup ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')