quote:24H Nurburgring 16/17 mei:
Livestream:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream onboard Verstappen.com:
Livestream pitstraat:
neem maar een glaasje roosviceequote:Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
Ben blij dat er uberhaubt aardig wat mensen meegekeken hebben.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
Dat ook, maar dit belemmert toch een beetje de campagne of het weer gezellig druk te krijgen komende maandquote:Op zondag 17 mei 2026 13:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ben blij dat er uberhaubt aardig wat mensen meegekeken hebben.
Ik kijk nog steeds!quote:Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Gaan we winnen?quote:Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Waar wil jij het gezellig druk krijgen dan?quote:Op zondag 17 mei 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook, maar dit belemmert toch een beetje de campagne of het weer gezellig druk te krijgen komende maand
Ik kijk nog steeds.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Daardoor leeft de sport wel, en daar mogen we allemaal erg blij mee zijnquote:Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Dat er fans van Max hem volgen tijdens deze race en afhaken zodra Max niet meer in de running is voor P1 is toch niet heel raar?quote:Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Le Mansquote:Op zondag 17 mei 2026 13:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waar wil jij het gezellig druk krijgen dan?
Ik zou nog beduidend actiever kijken als in elk geval de nummer twee binnen een minuut zat.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Max merkquote:
Ja het is eigenlijk gelopen dan ga je andere dingen (tussendoor) doen.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou nog beduidend actiever kijken als in elk geval de nummer twee binnen een minuut zat.
Het is gewoon niet heel boeiend meer helaas, klein beetje nog voor het podium hooguit. Klassewinst is niet zo interessant om te volgen.
Mercedes zou inderdaad zeker nog kunnen winnen.quote:
kat slaapt liever en klaagt dan dat anderen te weinig kijkenquote:Op zondag 17 mei 2026 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga je dan de dubbele cijfers wat betreft gekeken uren wél halen?
Dat is normaal, dat zie ik de katten hier ook altijd doen.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
kat slaapt liever en klaagt dan dat anderen te weinig kijken
Heb ik nu ook gewoonquote:Op zondag 17 mei 2026 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga je dan de dubbele cijfers wat betreft gekeken uren wél halen?
Of meer drinken, dan zie je ook dubbelquote:Op zondag 17 mei 2026 13:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
Gewoon 2 schermen aanzetten, dan kijk je dubbel
Wij juichen voor de #81quote:Op zondag 17 mei 2026 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
strijd om het podium kan nog leuk worden
Denk eerder dat het gaat om helemaal niet (of voorlopig niet) rijden, dan om de #1 positie.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat er fans van Max hem volgen tijdens deze race en afhaken zodra Max niet meer in de running is voor P1 is toch niet heel raar?
Veel mensen kijken nu eenmaal voor Max. An sich is daar weinig mis mee.
Dat ook, nu zal die potentiële P1 ook meespelen, en inderdaad zal het op dit moment in de pits staan ook meespelen. Zal een combinatie zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:42 schreef Twieki het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gaat om helemaal niet (of voorlopig niet) rijden, dan om de #1 positie.
Zou #3 nog rijden, ongeacht op welke positie, dan zou ik nog kijken.
'quote:Op zondag 17 mei 2026 13:42 schreef Twieki het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gaat om helemaal niet (of voorlopig niet) rijden, dan om de #1 positie.
Zou #3 nog rijden, ongeacht op welke positie, dan zou ik nog kijken.
maar wat Twieki zegt klopt wel. als ze terug waren gevallen naar 4 dan was het hier zelfs nog wel actiever geweest. Het gaat niet om de nummer 1 positie.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
'
Het is na zoveel uur kijken gewoon de anticlimax die dan de verdere zin ontneemt.
succes voor jullie bij de HAPquote:Op zondag 17 mei 2026 13:50 schreef ZombieQueen het volgende:
Jammer dat ik zo alsnog de finish ga missen, ik moet met de jongste om half 3 bij de HAP zijn...
Dat is het verschil tussen een fan en een liefhebber.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wat Twieki zegt klopt wel. als ze terug waren gevallen naar 4 dan was het hier zelfs nog wel actiever geweest. Het gaat niet om de nummer 1 positie.
Maar mijn TV staat nog lekker aan en ik geniet van de auto's die nog racen. zoals nu de 34 die lekker met een achterblijver aan het stoeien is.
Juichen.gifquote:Op zondag 17 mei 2026 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Mogelijk komt de Dacia straks weer in actie
NEIN NEIN NEIN!!!quote:
Klopt. Rijden aan het slot nog 2 rondjes voor de plaatjesquote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Team van Verstappen is officieel toch ook nog niet retired?
ze hebben nog steeds de hoop dat ze de auto de baan op kunnen krijgenquote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Willen sowieso 2 rondjes rijden vlak voor het einde.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2026 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Mogelijk komt de Dacia straks weer in actie
Of een kind van Musk met een naam met tekens die niet in UTF-8 voorkomenquote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN!!!
Dat is een oud duits spook die rijdt waarvan de naam niet uitgesproken kan worden..
De snelste ronde nog even neerzetten zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Willen sowieso 2 rondjes rijden vlak voor het einde.
Gewoon rammen met dat ding.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De snelste ronde nog even neerzetten zou wel leuk zijn.
quote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Rijden aan het slot nog 2 rondjes voor de plaatjes
quote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben nog steeds de hoop dat ze de auto de baan op kunnen krijgen
Mogen ze wel opschieten.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Willen sowieso 2 rondjes rijden vlak voor het einde.
Sterkte met je jongstequote:Op zondag 17 mei 2026 13:50 schreef ZombieQueen het volgende:
Jammer dat ik zo alsnog de finish ga missen, ik moet met de jongste om half 3 bij de HAP zijn...
Gewoon een keer irl doen. Veel leuker.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou ook wel even in de sim willen springen voor de Nordschleife op ACC. Krijg daar altijd zin in als ik dit kijk. Binnenkort maar weer.
In de weg rijders (vooral Sabine hield er niet van om opzij te gaan)…quote:
In twee auto's waarvan de eerste al in het begin is uitgevallenquote:
Het is niet verstandig om meteen vol te gaan daar. Je zal de eerste niet zijn die daar met zijn neus op de feiten gedrukt wordt…quote:Op zondag 17 mei 2026 14:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zou ik alsnog eerst in de sim springen, duurt wel eventjes voor je dit circuit helemaal kent.
Ik zou dus nooit bij een vreemde instappen op zo'n baanquote:Op zondag 17 mei 2026 14:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de weg rijders (vooral Sabine hield er niet van om opzij te gaan)…
Ik weet niet hoe het nu is, maar in de tijd dat ik er vaak was kon je altijd wel met iemand meerijden. Zelf ook geregeld passagiers meegenomen.
Nee, maar er helemaal blind in gaan vind ik ook niet verstandig. Wel handig als je het een beetje kent allemaal.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is niet verstandig om meteen vol te gaan daar. Je zal de eerste niet zijn die daar met zijn neus op de feiten gedrukt wordt…
dat doen er meerquote:
De #75 ja, maar hij rijdt ook nog in de #19quote:Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik dacht dat z'n auto zwaar beschadigd was.
Je moet natuurlijk wel bij iemand instappen die weet wat hij doet.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit bij een vreemde instappen op zo'n baan
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel bij iemand instappen die weet wat hij doet.
Ik heb trouwens ook de Ringtaxi wel eens in de vangrail zien staan. Olie op de verkeerde plek en je hebt geen schijn van kans.
Beter beide niet, de rekeningen voor reparatie en afslepen zijn niet mals..quote:Op zondag 17 mei 2026 14:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.
Volgens mij doet Coronel mee in elke klasse waar hij mee kan doen, ook als er geen publiciteit isquote:Op zondag 17 mei 2026 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard. Als er publiciteit is, is hij er bij
Dat was Juncadella, niet Maxquote:Op zondag 17 mei 2026 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Iemand al opgemerkt dat Max zijn materiaal weer eens heeft gesloopt?
Ja, eraf tetteren met je eigen auto is niet grappig. Tegenwoordig heeft ook bijna iedere verzekering een uitsluitingsclausule waardoor je onverzekerd bent op de NS.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.
Max heeft het gesloopt, het overleefde gewoon net lang genoeg om z'n stint af te maken.quote:
En terecht. Allemaal van die knuppels die denken dat ze kunnen racen omdat ze een paar keer F1 hebben gezien.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, eraf tetteren met je eigen auto is niet grappig. Tegenwoordig heeft ook bijna iedere verzekering een uitsluitingsclausule waardoor je onverzekerd bent op de NS.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:26 schreef Starflyer het volgende:
De #3 zou in ieder geval weer gerepareerd zijn. En de laatste twee ronden weer de baan opgaan.
Die zitten er tussen. Maar er zijn er ook heel veel die gedisciplineerd rijden.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En terecht. Allemaal van die knuppels die denken dat ze kunnen racen omdat ze een paar keer F1 hebben gezien.
Ik niet. Of het moet wel erg slecht weer worden.quote:
of toch wel....quote:
Juncadellaquote:Op zondag 17 mei 2026 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
of toch wel....
ze twijfelen over wie er nou achter het stuur is gaan zitten
Die 80.000 braadworsten zullen inmiddels ook wel op zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Beetje laat om nu nog die bbq aan te slingeren
Olielek voordat hij crashte.quote:
Zonder Max hoorde ik.quote:
Lijkt me lastiger om daar met een goede auto aan mee te doen dan dit...Maar het zou wel tof zijn.quote:
Jos heeft nog wel wat contacten.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me lastiger om daar met een goede auto aan mee te doen dan dit...Maar het zou wel tof zijn.
Samen met Alonso?quote:Op zondag 17 mei 2026 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me lastiger om daar met een goede auto aan mee te doen dan dit...Maar het zou wel tof zijn.
Je denkt niet dat de fabrikanten in de rij staan als Max voorzichtig laat vallen dat hij mee wil doen in een team met bijvoorbeeld Alonso?quote:Op zondag 17 mei 2026 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ford Hypercarquote:Op zondag 17 mei 2026 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Max had er 2 gepaktquote:
een knallend uiteindequote:
@heywoodu is denk ik de enige die-hard.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:58 schreef Mano_ het volgende:
Welke bikkels hier hebben de hele 24u gezien?
Ik tel meekijken op de tablet gewoon mee, dus ja.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:58 schreef Mano_ het volgende:
ik heb vannacht geslapen en tussendoor even gekeken naar de stand en weer verder geslapen.. en dat een aantal keer.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:58 schreef Mano_ het volgende:
Telt zeker meequote:Op zondag 17 mei 2026 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik tel meekijken op de tablet gewoon mee, dus ja.
Maakt toch niet veel uit, het valt me mee dat ze uberhaupt nog willen finishen.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:57 schreef Zorro het volgende:
Ik snap het wel, Juncadella was net ingestapt toen ie stuk ging, maar het blijft toch een beetje suf dat de starter ook de finisher is.
dat is juist het idee van de 24u. De finish over komen en niet in de pit blijven staan als je dat kan voorkomenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt toch niet veel uit, het valt me mee dat ze uberhaupt nog willen finishen.
Dit betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
@:nattekat heeft waarschijnlijk de minste uren gemaakt van ons allemaal met zijn 8 uur slaap
Zelf ook geslapen (van een uur of 3 tot 9) en tussendoor wat onderbrekingen voor drank en spijs (en het afscheid daarvan)quote:Op zondag 17 mei 2026 14:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb vannacht geslapen en tussendoor even gekeken naar de stand en weer verder geslapen.. en dat een aantal keer.
Netjes!quote:Op zondag 17 mei 2026 15:00 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb vannacht zo'n 2,5-3 uur gemist. En vanmiddag een half uurtje. Voor de rest alles gezien.
Een uitstekend debuut, al met alquote:Op zondag 17 mei 2026 15:00 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb vannacht zo'n 2,5-3 uur gemist. En vanmiddag een half uurtje. Voor de rest alles gezien.
Die had liever dat team Max had gewonnen.quote:
ik ben ergens in slaap gevallen rond 4 uur en werd 7 uur wakkerquote:Op zondag 17 mei 2026 14:58 schreef Mano_ het volgende:
Samen op de foto?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
Juncadella heeft zich in de slotronde nog terug laten zakken tot bij Engel
Dan duw je 'm toch over de finish zeg...quote:Op zondag 17 mei 2026 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
Paar honderd meter voor de finish gestrand
Volgens mij voor iedere baanquote:Op zondag 17 mei 2026 14:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, eraf tetteren met je eigen auto is niet grappig. Tegenwoordig heeft ook bijna iedere verzekering een uitsluitingsclausule waardoor je onverzekerd bent op de NS.
ja maar daardoor kwam het tijdverschil tussen 2 en 3 gunstig uit na de tijdstrafquote:Op zondag 17 mei 2026 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Maar de #84 of #34 strandde toch niet, dat was toch een andere auto?
Ja dat was een audiquote:Op zondag 17 mei 2026 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Maar de #84 of #34 strandde toch niet, dat was toch een andere auto?
Oooh tijdstraf, daardoor hadden ze het er over dat de Lamborghini aan het pushen was, dat had ik even gemist.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar daardoor kwam het tijdverschil tussen 2 en 3 gunstig uit na de tijdstraf
ja hij moest 87 (volgens mij als ik het goed heb onthouden) voor blijvenquote:Op zondag 17 mei 2026 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oooh tijdstraf, daardoor hadden ze het er over dat de Lamborghini aan het pushen was, dat had ik even gemist.
Vond t tof.quote:
12:33:12 #84 non respect code 60 - replacement penalty 86 sec and 2 DMSB pointsquote:Op zondag 17 mei 2026 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij moest 87 (volgens mij als ik het goed heb onthouden) voor blijven
Is denk ik ook veel leuker om bij te zijn irl dan een F1.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vond t tof.
Snap t wel waarom dit ook zonder Max 250-275.000 man trekt. Is gewoon een reesfeest.
Tot volgende week bij de Grand Prix van Canadaquote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef Mano_ het volgende:
Was een heerlijke 24 uur, mede dankzij het fijne volk hier![]()
quote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef Mano_ het volgende:
Indyquote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tot volgende week bij de Grand Prix van Canada
Sowiesoquote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet denk ik wel een beetje van een campingfeest-achtige sfeer houden, dat trekt mij niet zoquote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Is denk ik ook veel leuker om bij te zijn irl dan een F1.
F1 kijkt op de TV toch lekkerder weg.
Eerst de Indy500 nogquote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij de Indy 500 eigenlijk. Het grootste sportonrecht van 2026 dat dat tegelijk is, ongelooflijkquote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Indy500quote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zit elkaar net niet in de weg toch?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de Indy 500 eigenlijk. Het grootste sportonrecht van 2026 dat dat tegelijk is, ongelooflijk
De matige wijn, matige energydrink en de kipschnitzels van jou trokken mij ook niet echtquote:Op zondag 17 mei 2026 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet denk ik wel een beetje van een campingfeest-achtige sfeer houden, dat trekt mij niet zo
Hoewel er gedurende de nacht genoeg grotendeels lege tribunes te zien waren, ik zou daar wellicht lekker de hele nacht rondhangen
De F1 is om 22.00 uur NL tijd, om maar uit de weg te gaan van de Indy500quote:
Echt zo'n zaadtijd ook. Hoop dat het ze veel kijkers gaat kosten.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De F1 is om 22.00 uur NL tijd, om maar uit de weg te gaan van de Indy500
Gelukkig is de maandag er na vrijquote:Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt zo'n zaadtijd ook. Hoop dat het ze veel kijkers gaat kosten.
Maandag iedereen vrij, denk dat het wel mee valtquote:Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt zo'n zaadtijd ook. Hoop dat het ze veel kijkers gaat kosten.
Goddank is het daarna tweede Pinksterdag en dus vrij.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De F1 is om 22.00 uur NL tijd, om maar uit de weg te gaan van de Indy500
verstandigquote:Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef Mano_ het volgende:
Goed, nu maar eens kijken of 'buiten' nog bestaat![]()
Kijkt naar buiten en het regent.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef Mano_ het volgende:
Dat zie ik morgen wel, bijna bedtijd.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef Mano_ het volgende:
Ja! Was erg leuk hier!quote:Op zondag 17 mei 2026 15:12 schreef Mano_ het volgende:
*kijkt naar buiten*quote:Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef Mano_ het volgende:
Volgend jaar meedoen?quote:
Hoeraaaaaaaaaquote:
It's all in the namequote:Op zondag 17 mei 2026 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
*ziet stortregen*
Ehm, nee.
Nattekat is net langs geweestquote:Op zondag 17 mei 2026 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zit je op de verkeerde plaats van het land ...
Eerst de kwalificatie vandaag nogquote:
Zie post #222quote:
Heerlijke sfeer daar.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vond t tof.
Snap t wel waarom dit ook zonder Max 250-275.000 man trekt. Is gewoon een reesfeest.
hij was gewoon aanwezig bij alle activiteiten. dus geen chocoladeletters voor in de Tquote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is er na zijn uitvalbeurt nog iets van zijne koninklijke hoogheid Max Verstappen vernomen of is meneer direct met het stoom uit de oren huiswaarts gekeerd?
Dit klinkt als een vraag die lekker uitnodigt om eens wat moeite voor in een antwoord te steken.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is er na zijn uitvalbeurt nog iets van zijne koninklijke hoogheid Max Verstappen vernomen of is meneer direct met het stoom uit de oren huiswaarts gekeerd?
Hoeveel klassen zijn er wel niet? Stuk of 15?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Op 140 rondjes Nordschleife achterstand van de overall winner, waar je zéker nu nog 24 uur non-stop racen voor nodig zou hebben, je klasse winnen omdat je de enige deelnemer in je klasse bent
Ze hebben amper drie uur geracet en dan kun je je 24-uursbokaaltje ophalen, lekker man.
Waarom zou hij stoom uit de oren hebben? Hij heeft waarschijnlijk meer lol gehad dan in een GP weekend dit seizoen en het is 24 uurs racen. Dan kan dit gebeuren.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
23. Waarvan 4 met 1 (één) deelnemer.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel klassen zijn er wel niet? Stuk of 15?
Gewoon trollgedrag van betreffende user natuurlijk, maar ironisch genoeg werd in het Engelse commentaar dat ik had nog resoluut gesteld dat mensen die dachten dat Verstappen met de staart tussen de benen zou afdruipen er gewoon geen hol van begrijpen.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was gewoon aanwezig bij alle activiteiten. dus geen chocoladeletters voor in de T
We weten allemaal dat het een gigantische kleuter is dus zo'n rare vraag is dat niet, dunkt me.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit klinkt als een vraag die lekker uitnodigt om eens wat moeite voor in een antwoord te steken.
Ja, hij was er gewoon nog.
25quote:Op zondag 17 mei 2026 16:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel klassen zijn er wel niet? Stuk of 15?
klopt.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon trollgedrag van betreffende user natuurlijk, maar ironisch genoeg werd in het Engelse commentaar dat ik had nog resoluut gesteld dat mensen die dachten dat Verstappen met de staart tussen de benen zou afdruipen er gewoon geen hol van begrijpen.
quote:Op zondag 17 mei 2026 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het een gigantische kleuter is dus zo'n rare vraag is dat niet, dunkt me.
Blijkbaar kan ik niet tellenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke nog meer, buiten de 23 in de live timing?
wel grappig dat de pulldown 24 aangeeft, maar als je er 1 uit zet er nog 22 overblijven. Hij telt de all classes ook meequote:Op zondag 17 mei 2026 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke nog meer, buiten de 23 in de live timing?
Ja, daarom ging ik ze toch maar gewoon zelf tellenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel grappig dat de pulldown 24 aangeeft, maar als je er 1 uit zet er nog 22 overblijven. Hij telt de all classes ook mee
quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was gewoon aanwezig bij alle activiteiten. dus geen chocoladeletters voor in de T
nee geen tijd voor sjokola nu... bijna etenstijd, anders lust je aan tafel niets meerquote:
Heeft ook met de F1 kalender te maken uiteraard.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:13 schreef Sabata het volgende:
zo dat was het dan weer. Subway broodje achter de kiezen, nu even een half uurtje lopen naar de auto. gelukkig sta ik bij een betonplaten weggetje en niet meer in dat modderbad van vrijdag.
zoals gewoonlijk in het hemelvaartweekend was de 24-uurs race spannend, koud en bij vlagen nat. maar ik moet wel zeggen dat het tribunes nog nooit zo snel vol zijn gelopen als dit jaar. meestal gebeurde dit pas om 14:30 als de gehele grid zich verzamelde. maar dit jaar was het gewoon 4 uur eerder al dringen en zoeken naar vrije stoeltjes. een beetje jammer dat heel veel favorieten er al zo vroeg uitlagen of achterstand opliepen (Grello Porsche, Kondo Ferrari, de lambogreeny). ook zonde natuurlijk dat Max het niet gered heeft, maar het laat zien dat een 24-uursreis zeker geen kinderspel is. Wel mooi voor walkenhorst dat ze met die Aston Martin nog een podium halen en de BMW Touring in de top 5, haha niet gek voor een 1 april grap...
volgend jaar is de 24 uur pas einde mei in het sacramentsdag weekend (tussen 27 en 30 mei), iets grotere kans op beter weer dus. ik ben ook benieuwd of Max het nog een keer gaat proberen en wat vriendjes meeneemt (Kimi, Norris, Nico etc) of dat Ford gaat eisen dat hij alleen mee mag doen als hij het team van Christian Hohenadel inruilt voor HRT Ford.
Geen rees dat weekend in de voorlopige kalender.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft ook met de F1 kalender te maken uiteraard.
quote:Op zondag 17 mei 2026 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het een gigantische kleuter is dus zo'n rare vraag is dat niet, dunkt me.
Reken maar dat ze er rekening mee gaan houdenquote:Op zondag 17 mei 2026 17:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen rees dat weekend in de voorlopige kalender.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |