Dat is normaal, dat zie ik de katten hier ook altijd doen.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
kat slaapt liever en klaagt dan dat anderen te weinig kijken
Heb ik nu ook gewoonquote:Op zondag 17 mei 2026 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga je dan de dubbele cijfers wat betreft gekeken uren wél halen?
Of meer drinken, dan zie je ook dubbelquote:Op zondag 17 mei 2026 13:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
Gewoon 2 schermen aanzetten, dan kijk je dubbel
Wij juichen voor de #81quote:Op zondag 17 mei 2026 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
strijd om het podium kan nog leuk worden
Denk eerder dat het gaat om helemaal niet (of voorlopig niet) rijden, dan om de #1 positie.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat er fans van Max hem volgen tijdens deze race en afhaken zodra Max niet meer in de running is voor P1 is toch niet heel raar?
Veel mensen kijken nu eenmaal voor Max. An sich is daar weinig mis mee.
Dat ook, nu zal die potentiële P1 ook meespelen, en inderdaad zal het op dit moment in de pits staan ook meespelen. Zal een combinatie zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:42 schreef Twieki het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gaat om helemaal niet (of voorlopig niet) rijden, dan om de #1 positie.
Zou #3 nog rijden, ongeacht op welke positie, dan zou ik nog kijken.
'quote:Op zondag 17 mei 2026 13:42 schreef Twieki het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gaat om helemaal niet (of voorlopig niet) rijden, dan om de #1 positie.
Zou #3 nog rijden, ongeacht op welke positie, dan zou ik nog kijken.
maar wat Twieki zegt klopt wel. als ze terug waren gevallen naar 4 dan was het hier zelfs nog wel actiever geweest. Het gaat niet om de nummer 1 positie.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
'
Het is na zoveel uur kijken gewoon de anticlimax die dan de verdere zin ontneemt.
succes voor jullie bij de HAPquote:Op zondag 17 mei 2026 13:50 schreef ZombieQueen het volgende:
Jammer dat ik zo alsnog de finish ga missen, ik moet met de jongste om half 3 bij de HAP zijn...
Dat is het verschil tussen een fan en een liefhebber.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wat Twieki zegt klopt wel. als ze terug waren gevallen naar 4 dan was het hier zelfs nog wel actiever geweest. Het gaat niet om de nummer 1 positie.
Maar mijn TV staat nog lekker aan en ik geniet van de auto's die nog racen. zoals nu de 34 die lekker met een achterblijver aan het stoeien is.
Juichen.gifquote:Op zondag 17 mei 2026 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Mogelijk komt de Dacia straks weer in actie
NEIN NEIN NEIN!!!quote:
Klopt. Rijden aan het slot nog 2 rondjes voor de plaatjesquote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Team van Verstappen is officieel toch ook nog niet retired?
ze hebben nog steeds de hoop dat ze de auto de baan op kunnen krijgenquote:Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Team van Verstappen is officieel toch ook nog niet retired?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |