abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 13:01:44 #1
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220823111

24 Heures Du Mans 2026 – editie 94
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2025 en vooruitblik 2026
In 2025 bleef de Hypercar-klasse het dominante middelpunt van endurance racing, met een volledig bezet veld van LMH- en LMDh-fabrikanten zoals Ferrari, Toyota, Porsche, Cadillac, BMW, Peugeot, Alpine en Aston Martin. De competitie werd opnieuw extreem dicht, mede door de doorontwikkeling van Balance of Performance (BoP), waardoor meerdere merken gedurende het seizoen om overwinningen konden strijden.

Voor 2026 zet deze trend zich verder door. De Hypercar-klasse blijft stabiel qua regelgeving, maar technisch verder verfijnd met strengere optimalisatie van BoP en betrouwbaarheidseisen. De strijd tussen LMH- en LMDh-platformen blijft het centrale sportieve thema van Le Mans.

LMP2 is sinds de introductie van LMGT3 volledig uit het FIA WEC-kampioenschap verdwenen en komt in 2026 uitsluitend nog voor op Le Mans als een éénmalige supportklasse voor private teams.

LMGT3 is inmiddels volledig de standaard GT3-klasse binnen het WEC en Le Mans, met een breed veld van fabrikanten zoals Ferrari, Porsche, Aston Martin, BMW, Corvette en Mercedes-AMG. De klasse blijft sterk gebaseerd op Pro-Am-formaten met verplichte amateurrijders.

De startprocedure blijft traditioneel: kwalificatie op woensdag, gevolgd door Hyperpole-sessies op donderdag. De race start op zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is 13,626 km lang en blijft één van de snelste stratencircuits ter wereld. Het huidige layout dateert uit 2008 met doorlopende veiligheidsupdates in recente jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota, 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshal posts
Officiële circuitinformatie

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2026
Officiële entry list (FIA WEC / Le Mans updates)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:22–3:26 (afhankelijk van BoP en omstandigheden)
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW ICE + hybride boost (BoP-gestuurd)

De Hypercar-klasse bestaat uit LMH en LMDh prototypes en vormt de topklasse van het FIA WEC. LMH-auto’s zijn volledig fabrikant-specifiek, terwijl LMDh gebaseerd is op gestandaardiseerde chassis met hybride systemen. Beide concepten worden via BoP gelijkwaardig gehouden. De klasse is ontworpen om lange-termijn deelname van fabrikanten te garanderen met kostencontrole en technische stabiliteit.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:28–3:35
• Min. gewicht: ~1030 kg (BoP afhankelijk)
• Standaard LMP2-spec Gibson 4.2L V8 motor
• Maximale kosten limiet: gereguleerd via FIA/ACO LMP2 cost cap
• Minimaal 1 Bronze-rated coureur verplicht

LMP2 is sinds 2024 niet meer opgenomen in het volledige WEC, maar blijft behouden als Le Mans-only klasse. De klasse gebruikt gestandaardiseerde Oreca 07 chassis en een Gibson 4.2L V8 motor. Het veld bestaat uit zowel professionele teams als Pro-Am line-ups, met een verplichte Bronze-coureur per auto. LMP2 Pro/Am blijft bestaan als subcategorie gebaseerd op rijder line-up.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:55–4:05
• GT3-homologatie verplicht (LMGT3 reglement)
• Minimaal 1 Bronze-rated coureur verplicht
• BoP strikt toegepast door FIA/ACO

LMGT3 is de officiële GT3-klasse binnen het WEC en Le Mans en vervangt de oude GTE-structuren volledig. De klasse draait op GT3-homologatie met Balance of Performance om prestaties te egaliseren. Fabrikanten leveren klantenauto’s, waardoor een breed en competitief veld ontstaat met zowel fabrieksteams als klantenteams.



Tijdschema 2026 (onder voorbehoud)
Woensdag (raceweek)
• 14:00–17:00 Free Practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie (Hypercar / LMP2 / LMGT3)
• 22:00–00:00 Free Practice 2

Donderdag
• 15:00–18:00 Free Practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole 1
• 20:35–21:00 Hyperpole 2
• 22:00–23:00 Free Practice 4

Zaterdag
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Heures du Mans


TV
• Eurosport (ES1/ES2) volledige live dekking
• RTL7 helaas niet meer
• WEC+ is een streamdienst net als F1TV met diverse mogelijkheden en werkt in Multiviewer
• Overzicht internationale broadcasters: FIA WEC broadcast guide

Streams
Officiële WEC stream
Radio Le Mans

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Officiële Le Mans portal
Onofficiële alterntief

Overige informatie
DailySportsCar analyse
Weer Le Mans

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance series:

FIA World Endurance Championship


European Le Mans Series (ELMS)


IMSA SportsCar Championship


[ Bericht 17% gewijzigd door Nattekat op 13-06-2026 15:25:11 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 13:09:52 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220823148
SPannend :o _O_
pindazakje
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 13:13:20 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220823166
nog even zwaaien naar de Dacia
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:16:25 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823178
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 13:17:15 #5
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220823188
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
neem maar een glaasje roosvicee
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 13:17:37 #6
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220823190
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
Ben blij dat er uberhaubt aardig wat mensen meegekeken hebben.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:18:17 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823198
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ben blij dat er uberhaubt aardig wat mensen meegekeken hebben.
Dat ook, maar dit belemmert toch een beetje de campagne of het weer gezellig druk te krijgen komende maand :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220823202
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
Ik kijk nog steeds!
  zondag 17 mei 2026 @ 13:19:07 #9
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220823210
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
Gaan we winnen? *O* w/
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 13:19:24 #10
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220823212
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat ook, maar dit belemmert toch een beetje de campagne of het weer gezellig druk te krijgen komende maand :{
Waar wil jij het gezellig druk krijgen dan?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:19:34 #11
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823216
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
Ik kijk nog steeds.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:19:36 #12
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220823217
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
Daardoor leeft de sport wel, en daar mogen we allemaal erg blij mee zijn
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:19:41 #13
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220823218
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
Dat er fans van Max hem volgen tijdens deze race en afhaken zodra Max niet meer in de running is voor P1 is toch niet heel raar?

Veel mensen kijken nu eenmaal voor Max. An sich is daar weinig mis mee.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:19:47 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823220
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gaan we winnen? *O* w/
Welk merk hoor je bij? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 13:19:53 #15
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220823222
Het staat nog aan maar ik moet zo weg
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:20:00 #16
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823225
Ondanks dat Schiller niet meer over de kerbs mag gaat hij nog steeds hard
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:20:04 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823228
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:19 schreef pmponer het volgende:

[..]
Waar wil jij het gezellig druk krijgen dan?
Le Mans _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 13:20:15 #18
284411 crew  heywoodu
pi_220823231
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben toch wel een beetje teleurgesteld dat er zo veel successupporters waren hier schijnbaar.
Ik zou nog beduidend actiever kijken als in elk geval de nummer twee binnen een minuut zat.

Het is gewoon niet heel boeiend meer helaas, klein beetje nog voor het podium hooguit. Klassewinst is niet zo interessant om te volgen.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:20:53 #19
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220823237
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Welk merk hoor je bij? :P
Max merk :P

Maar gebroken aandrijfas hoor ik. Nja -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 13:20:57 #20
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220823238
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Le Mans _O_
Oh als ik tijd heb kijk ik daar ook gezellig mee
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 13:21:29 #21
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220823245
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zou nog beduidend actiever kijken als in elk geval de nummer twee binnen een minuut zat.

Het is gewoon niet heel boeiend meer helaas, klein beetje nog voor het podium hooguit. Klassewinst is niet zo interessant om te volgen.
Ja het is eigenlijk gelopen dan ga je andere dingen (tussendoor) doen.
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 13:21:58 #22
842 Zorro
Z
pi_220823248
Ja het is niet alsof het echt spannend is. Het is nu alleen nog kijken of er nog iemand stuk gaat.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:22:03 #23
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220823249
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gaan we winnen? *O* w/
Mercedes zou inderdaad zeker nog kunnen winnen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 13:22:21 #24
284411 crew  heywoodu
pi_220823253
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Le Mans _O_
Ga je dan de dubbele cijfers wat betreft gekeken uren wél halen?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 13:23:12 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220823261
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ga je dan de dubbele cijfers wat betreft gekeken uren wél halen?
kat slaapt liever en klaagt dan dat anderen te weinig kijken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 13:23:47 #26
842 Zorro
Z
pi_220823265
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:23 schreef Nizno het volgende:

[..]
kat slaapt liever en klaagt dan dat anderen te weinig kijken
Dat is normaal, dat zie ik de katten hier ook altijd doen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:24:24 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823272
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ga je dan de dubbele cijfers wat betreft gekeken uren wél halen?
Heb ik nu ook gewoon :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 13:26:09 #28
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220823286
Gewoon 2 schermen aanzetten, dan kijk je dubbel
  zondag 17 mei 2026 @ 13:33:07 #29
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220823358
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
Gewoon 2 schermen aanzetten, dan kijk je dubbel
Of meer drinken, dan zie je ook dubbel :P
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:34:32 #30
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823374
strijd om het podium kan nog leuk worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:35:59 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823389
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
strijd om het podium kan nog leuk worden
Wij juichen voor de #81 *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 13:39:42 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220823431
De grote baas rijdt!!

Die van Toyota.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 13:42:07 #33
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220823455
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat er fans van Max hem volgen tijdens deze race en afhaken zodra Max niet meer in de running is voor P1 is toch niet heel raar?

Veel mensen kijken nu eenmaal voor Max. An sich is daar weinig mis mee.
Denk eerder dat het gaat om helemaal niet (of voorlopig niet) rijden, dan om de #1 positie.

Zou #3 nog rijden, ongeacht op welke positie, dan zou ik nog kijken.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:45:46 #34
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220823488
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:42 schreef Twieki het volgende:

[..]
Denk eerder dat het gaat om helemaal niet (of voorlopig niet) rijden, dan om de #1 positie.

Zou #3 nog rijden, ongeacht op welke positie, dan zou ik nog kijken.
Dat ook, nu zal die potentiële P1 ook meespelen, en inderdaad zal het op dit moment in de pits staan ook meespelen. Zal een combinatie zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 17 mei 2026 @ 13:45:59 #35
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220823490
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:42 schreef Twieki het volgende:

[..]
Denk eerder dat het gaat om helemaal niet (of voorlopig niet) rijden, dan om de #1 positie.

Zou #3 nog rijden, ongeacht op welke positie, dan zou ik nog kijken.
'
Het is na zoveel uur kijken gewoon de anticlimax die dan de verdere zin ontneemt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:48:59 #36
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:49:53 #37
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220823524
Ik zou ook wel even in de sim willen springen voor de Nordschleife op ACC. Krijg daar altijd zin in als ik dit kijk. Binnenkort maar weer.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220823531
Jammer dat ik zo alsnog de finish ga missen, ik moet met de jongste om half 3 bij de HAP zijn...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:51:07 #39
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823534
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:48 schreef Mano_ het volgende:
De #999 rijdt op autopilot?

[ afbeelding ]
nee, The Stig rijdt mee
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 13:51:20 #40
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220823535
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
'
Het is na zoveel uur kijken gewoon de anticlimax die dan de verdere zin ontneemt.
maar wat Twieki zegt klopt wel. als ze terug waren gevallen naar 4 dan was het hier zelfs nog wel actiever geweest. Het gaat niet om de nummer 1 positie.

Maar mijn TV staat nog lekker aan en ik geniet van de auto's die nog racen. zoals nu de 34 die lekker met een achterblijver aan het stoeien is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 13:52:04 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220823537
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:50 schreef ZombieQueen het volgende:
Jammer dat ik zo alsnog de finish ga missen, ik moet met de jongste om half 3 bij de HAP zijn...
succes voor jullie bij de HAP
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:53:39 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823546
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
nee, The Stig rijdt mee
TheStigsGermanCousin?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:54:06 #43
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220823550
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:51 schreef Nizno het volgende:

[..]
maar wat Twieki zegt klopt wel. als ze terug waren gevallen naar 4 dan was het hier zelfs nog wel actiever geweest. Het gaat niet om de nummer 1 positie.

Maar mijn TV staat nog lekker aan en ik geniet van de auto's die nog racen. zoals nu de 34 die lekker met een achterblijver aan het stoeien is.
Dat is het verschil tussen een fan en een liefhebber.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:54:57 #44
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823555
Mogelijk komt de Dacia straks weer in actie
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:55:15 #45
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220823562
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Mogelijk komt de Dacia straks weer in actie
Juichen.gif
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:55:23 #46
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823563
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
TheStigsGermanCousin?
jup. Schijnt een broer van Franz te zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 13:56:22 #47
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220823569
Team van Verstappen is officieel toch ook nog niet retired?
  zondag 17 mei 2026 @ 13:56:40 #48
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220823571
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:48 schreef Mano_ het volgende:
De #999 rijdt op autopilot?

[ afbeelding ]
NEIN NEIN NEIN!!!

Dat is een oud duits spook die rijdt waarvan de naam niet uitgesproken kan worden..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:56:54 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823574
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Team van Verstappen is officieel toch ook nog niet retired?
Klopt. Rijden aan het slot nog 2 rondjes voor de plaatjes
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 13:56:56 #50
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220823575
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Team van Verstappen is officieel toch ook nog niet retired?
ze hebben nog steeds de hoop dat ze de auto de baan op kunnen krijgen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 13:57:12 #51
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220823578
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Team van Verstappen is officieel toch ook nog niet retired?
Willen sowieso 2 rondjes rijden vlak voor het einde.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:57:16 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823579
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Mogelijk komt de Dacia straks weer in actie
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:57:46 #53
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823580
ah, de Dacia rijdt al weer
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 13:58:25 #54
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220823586
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
NEIN NEIN NEIN!!!

Dat is een oud duits spook die rijdt waarvan de naam niet uitgesproken kan worden..
Of een kind van Musk met een naam met tekens die niet in UTF-8 voorkomen :D
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:58:34 #55
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220823589
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Willen sowieso 2 rondjes rijden vlak voor het einde.
De snelste ronde nog even neerzetten zou wel leuk zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220823597
Dacia rijdt weer *O*
  zondag 17 mei 2026 @ 13:59:26 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220823601
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De snelste ronde nog even neerzetten zou wel leuk zijn.
Gewoon rammen met dat ding.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 14:00:48 #58
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220823622
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Klopt. Rijden aan het slot nog 2 rondjes voor de plaatjes
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:

[..]
ze hebben nog steeds de hoop dat ze de auto de baan op kunnen krijgen
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Willen sowieso 2 rondjes rijden vlak voor het einde.
Mogen ze wel opschieten.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:02:06 #59
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823641
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:50 schreef ZombieQueen het volgende:
Jammer dat ik zo alsnog de finish ga missen, ik moet met de jongste om half 3 bij de HAP zijn...
Sterkte met je jongste :*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220823659
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou ook wel even in de sim willen springen voor de Nordschleife op ACC. Krijg daar altijd zin in als ik dit kijk. Binnenkort maar weer.
Gewoon een keer irl doen. Veel leuker.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 14:05:33 #61
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220823670
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gewoon een keer irl doen. Veel leuker.
Zou ik alsnog eerst in de sim springen, duurt wel eventjes voor je dit circuit helemaal kent.
pi_220823675
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gewoon een keer irl doen. Veel leuker.
Ringtaxi _O_
  zondag 17 mei 2026 @ 14:10:38 #63
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220823704
Regen
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 14:10:49 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823707
Toch weer wat regen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220823718
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ringtaxi _O_
In de weg rijders (vooral Sabine hield er niet van om opzij te gaan)… ;)

Ik weet niet hoe het nu is, maar in de tijd dat ik er vaak was kon je altijd wel met iemand meerijden. Zelf ook geregeld passagiers meegenomen.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:11:47 #66
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823722
O, Tom Coronel rijdt ook mee?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 14:12:27 #67
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220823732
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
O, Tom Coronel rijdt ook mee?
In twee auto's waarvan de eerste al in het begin is uitgevallen
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220823734
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:05 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Zou ik alsnog eerst in de sim springen, duurt wel eventjes voor je dit circuit helemaal kent.
Het is niet verstandig om meteen vol te gaan daar. Je zal de eerste niet zijn die daar met zijn neus op de feiten gedrukt wordt…
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 14:12:32 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823736
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
O, Tom Coronel rijdt ook mee?
Schijnbaar. Ik dacht dat z'n auto zwaar beschadigd was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:13:02 #70
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220823745
Ik zag een auto grindhappen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 14:13:26 #71
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220823748
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In de weg rijders (vooral Sabine hield er niet van om opzij te gaan)… ;)

Ik weet niet hoe het nu is, maar in de tijd dat ik er vaak was kon je altijd wel met iemand meerijden. Zelf ook geregeld passagiers meegenomen.
Ik zou dus nooit bij een vreemde instappen op zo'n baan :X

quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is niet verstandig om meteen vol te gaan daar. Je zal de eerste niet zijn die daar met zijn neus op de feiten gedrukt wordt…
Nee, maar er helemaal blind in gaan vind ik ook niet verstandig. Wel handig als je het een beetje kent allemaal.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 14:14:13 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220823758
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zag een auto grindhappen.
dat doen er meer :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 14:15:41 #73
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220823787
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Schijnbaar. Ik dacht dat z'n auto zwaar beschadigd was.
De #75 ja, maar hij rijdt ook nog in de #19
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 14:16:58 #74
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823821
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
O, Tom Coronel rijdt ook mee?
Uiteraard. Als er publiciteit is, is hij er bij
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220823841
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik zou dus nooit bij een vreemde instappen op zo'n baan :X

Je moet natuurlijk wel bij iemand instappen die weet wat hij doet.

Ik heb trouwens ook de Ringtaxi wel eens in de vangrail zien staan. Olie op de verkeerde plek en je hebt geen schijn van kans.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:19:44 #76
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220823857
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je moet natuurlijk wel bij iemand instappen die weet wat hij doet.

Ik heb trouwens ook de Ringtaxi wel eens in de vangrail zien staan. Olie op de verkeerde plek en je hebt geen schijn van kans.
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 14:20:27 #77
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220823871
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.
Beter beide niet, de rekeningen voor reparatie en afslepen zijn niet mals..
pi_220823875
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Uiteraard. Als er publiciteit is, is hij er bij
Volgens mij doet Coronel mee in elke klasse waar hij mee kan doen, ook als er geen publiciteit is :D

(al helpt het inderdaad wel mee)
  zondag 17 mei 2026 @ 14:20:56 #79
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220823876
Iemand al opgemerkt dat Max zijn materiaal weer eens heeft gesloopt?
  zondag 17 mei 2026 @ 14:21:32 #80
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220823888
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Iemand al opgemerkt dat Max zijn materiaal weer eens heeft gesloopt?
Dat was Juncadella, niet Max :{w
pi_220823934
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Beter de ringtaxi dan je eigen bakkie op zo'n moment.
Ja, eraf tetteren met je eigen auto is niet grappig. Tegenwoordig heeft ook bijna iedere verzekering een uitsluitingsclausule waardoor je onverzekerd bent op de NS.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 14:23:45 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823954
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:21 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dat was Juncadella, niet Max :{w
Max heeft het gesloopt, het overleefde gewoon net lang genoeg om z'n stint af te maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 14:23:52 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823960
De Dacia heeft te hard gereden in de pits. Zijn ze ten minste nog ergens snel _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 14:25:01 #84
284411 crew  heywoodu
pi_220823988
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, eraf tetteren met je eigen auto is niet grappig. Tegenwoordig heeft ook bijna iedere verzekering een uitsluitingsclausule waardoor je onverzekerd bent op de NS.
En terecht. Allemaal van die knuppels die denken dat ze kunnen racen omdat ze een paar keer F1 hebben gezien.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:26:59 #85
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220823999
De #3 zou in ieder geval weer gerepareerd zijn. En de laatste twee ronden weer de baan opgaan.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 14:27:53 #86
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220824010
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:26 schreef Starflyer het volgende:
De #3 zou in ieder geval weer gerepareerd zijn. En de laatste twee ronden weer de baan opgaan.
Ik betwijfel het.
pi_220824012
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En terecht. Allemaal van die knuppels die denken dat ze kunnen racen omdat ze een paar keer F1 hebben gezien.
Die zitten er tussen. Maar er zijn er ook heel veel die gedisciplineerd rijden.

Het is natuurlijk wel heel lullig als je je auto afschrijft vanwege olie op de baan en niet duidelijk is wie daar verantwoordelijk voor is.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:31:20 #88
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220824060
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:27 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik betwijfel het.
Ik niet. Of het moet wel erg slecht weer worden.

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 14:31:47 #89
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220824066
Ik betwijfel het al wat minder
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 14:31:56 #90
842 Zorro
Z
pi_220824069
Max stapt in
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 14:33:21 #91
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220824083
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:31 schreef Zorro het volgende:
Max stapt in
P1 incoming...
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 14:35:03 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220824097
er komt nog regen aan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 14:35:26 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220824104
Drama :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 14:36:00 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220824109
Geen Max meer dus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 14:36:37 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220824116
Fikkie
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 14:36:41 #96
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220824117
Rook
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 14:37:10 #97
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220824121
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:36 schreef Nizno het volgende:
Geen Max meer dus
Frikandella?
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 14:37:27 #98
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220824126
Ze weten het zelf ook niet
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 14:37:29 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220824127
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:36 schreef Nizno het volgende:
Geen Max meer dus
of toch wel....

ze twijfelen over wie er nou achter het stuur is gaan zitten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220824132
Aardig fikkie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')